Επεξεργασία Εικόνας
Χρησιμοποιώντας τη Ζωγραφική Εργαλειοθήκη Παλέτα Χρωμάτων
Ζωγραφική Η Γραμμή Μενού. Η Εργαλειοθήκη του προγράμματος Περιοχή Σχεδίασης Το Πλαίσιο Χρωμάτων: Επιλέγουμε το χρώμα πρώτου πλάνου με απλή επιλογή και το χρώμα φόντου με δεξιά επιλογή. Χρώμα Πρώτου Πλάνου Στην περιοχή αυτή εμφανίζονται τα χρώματα πρώτου πλάνου και φόντου. Χρώμα Φόντου
Εργαλειοθήκη Επιλογή τμήματος εικόνας Επιλογή τμήματος εικόνας Γόμα Γέμισμα με χρώμα Επιλογή χρώματος Μεγεθυντικός φακός Μολύβι Πινέλο Σπρέι Μολύβι Γραμμές Γραμμές Σχήματα Σχήματα 7.1α.3
και τις ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Αντιγραφή Επικόλληση Αποκοπή Περιστροφή Αναστροφή Αποθήκευση Ανάκτηση Εκτύπωση 7.1β.1
Μπορούμε να κάνουμε Αντιγραφή μιας ζωγραφιάς Επαναλαμβάνοντας τα βήματα 6 και 7 της προηγούμενης εικόνας δημιουργούμε ένα δάσος. Παρατήρηση: Αν έχουμε αντιγράψει μία φορά ένα αντικείμενο, π.χ. το δέντρο, μπορούμε να κάνουμε όσες φορές θέλουμε Επικόλληση. Ένα αντίγραφο παραμένει πάντα στη μνήμη του υπολογιστή, μέχρι την επόμενη φορά που θα επιλέξουμε Αντιγραφή ή Αποκοπή. 6..Το περιεχόμενο του «Πρόχειρου» εμφανίζεται στην πάνω αριστερή περιοχή σχεδίασης. 1.Δημιουργούμε ένα μικρό δέντρο. 2. Επιλέγουμε το εργαλείο Επιλογή. 5.Από το μενού επιλογών επιλέγουμε Επεξεργασία – Επικόλληση. 7.Με τη λειτουργία σύρε και άφησε μεταφέρουμε την εικόνα στη θέση που επιθυμούμε. 4. Από το μενού επιλογών επιλέγουμε Επεξεργασία – Αντιγραφή. Η εικόνα που έχουμε επιλέξει αντιγράφεται στη μνήμη του υπολογιστή (στην περιοχή που ονομάζεται «Πρόχειρο»). 3. Με τη λειτουργία σύρε και άφησε δημιουργούμε ένα περίγραμμα που να περικλείει όλο το δέντρο. Αριστερό κλικ για συνέχεια
Μπορούμε να κάνουμε Εισαγωγή κειμένου στην εικόνα 3. Πληκτρολογούμε τον τίτλο της ζωγραφιάς μας. 1. Επιλέγουμε το εργαλείο Κείμενο. 4. Δεν πρέπει να ξεχνάμε να αποθηκεύουμε τις εργασίες που θέλουμε να κρατήσουμε. 2. Με τη λειτουργία σύρε και άφησε δημιουργούμε μια περιοχή για να γράψουμε το κείμενό μας. Αριστερό κλικ για συνέχεια
Ένωση δυο εικόνων 3.Στο αρχείο shark.bmp επιλέγουμε Επεξεργασία - Επιλογή όλων. Η λειτουργία αυτή, παρόμοια με τη λειτουργία του εργαλείου Επιλογή, επιλέγει αυτόματα όλη την εικόνα. 1. Από το πρόγραμμα της Ζωγραφικής ανοίγουμε την εικόνα της γάτας «cat.bmp» 2. Ανοίγουμε για δεύτερη φορά το πρόγραμμα της Ζωγραφικής και με την επιλογή Αρχείο-Άνοιγμα επιλέγουμε το όνομα shark.bmp. 4. Από το μενού επιλέγουμε Επεξεργασία-Αντιγραφή. 5. Στην εικόνα cat.bmp επιλέγουμε Επεξεργασία-Επικόλληση. Σημείωση: Στη γραμμή εργασιών μπορείτε να δείτε ότι υπάρχει στη μνήμη του υπολογιστή δύο φορές ενεργοποιημένο το πρόγραμμα της Ζωγραφικής.
Ένωση δυο εικόνων 6. Η εικόνα του καρχαρία αντιγράφεται, από τη μνήμη του υπολογιστή, πάνω στην εικόνα μας. Για να εξαφανιστεί το φόντο της εικόνας επιλέγουμε της δεύτερη λειτουργία της Επιλογής. Με τη λειτουργία σύρε και άφησε μεταφέρουμε τον καρχαρία μέσα στη γυάλα. Με απλή επιλογή, σε ένα οποιοδήποτε σημείο της εικόνας, το περίγραμμα γύρω από τον καρχαρία εξαφανίζεται και οι δύο εικόνες ενσωματώνονται σε μία.
Και με Προγράμματα επεξεργασίας όπως: Adobe Photoshop Corel Photo-Paint Paint Shop Pro κ.α. Έχω περισσότερες δυνατότητες στην Επεξεργασία ψηφιογραφικής εικόνας Εισαγωγή εικόνας Ρύθμιση της σωστής ανάλυσης, Κοπή και στρέψη Ρύθμιση των χρωμάτων, των τόνων και της αντίθεσης Επεξεργασία σε επιλεγμένες περιοχές Εφαρμογή ειδικών φίλτρων Εισαγωγή κειμένου Αποθήκευση - Συμπίεση
Εφέ φωτογραφίας
… πριν και μετά
… πριν και μετά!
… πριν και μετά!
… πριν και μετά!
… πριν και μετά! Αυτό θα κάνουμε με τη Ζωγραφική
… πριν και μετά! Αυτό θα το κάνουμε με το www.pixlr.com