Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΜΕ ΤΗ ΣΑΜΑΡΕΙΤΙΣΣΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΤΟΣΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ
Advertisements

5. ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΟΔΟΙ 5.1 Δίοδος Ζένερ.
Θεωρία Υπολογισμού Ασυμφραστικές Γλώσσες Λήμμα της Άντλησης.
Copyright © 2006 – Quality & Reliability SA PL/SQL TRIGGERS ΜΕΡΟΣ 1.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΤΡΙΦΑΣΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ.
Ενόργανη Ανάλυση I Υγρή Χρωματογραφία Κοντογιάννης Χρίστος, Καθηγητής Τμήμα Φαρμακευτικής.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΙΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΙ.
Λήψη σύνθετων αποφάσεων. Ακολουθιακά προβλήματα αποφάσεων Η χρησιμότητα του αποτελέσματος κάθε ενέργειας, που μπορεί να επιλέξει σε μια χρονική στιγμή.
Επεξεργασία Ομιλίας & Ήχου Ενότητα # 10: Κωδικοποίηση ψηφιακών ακουστικών σημάτων Ιωάννης Καρύδης Τμήμα Πληροφορικής.
ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ ● Το ποδοσφαιρικό τμήμα της Μπαρσελόνα, η σωστή προφορά ΔΦΑ στα καταλανικά είναι Μπαρσελόνα (bərsə ˈɫ onə) και στα ισπανικά είναι Μπαρθελόνα.
Σχέδιο Μάρκετινγκ Πόλης Τελικές Οδηγίες/Άσκηση ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ Νικόλας Καραχάλης 28/11/2015.
“Δροσισμός Θερμοκηπίων ( Β )” Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Συζήτηση Θέμα Θεωρία Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου Διδάσκων - Γεώργιος Δημόκας.
Basic Settings 1st Exercise Program Appendix Hardware More Exercise Software Ρύθμιση του ρυθμού μετάδοσης δεδομένων Σειριακή Θύρα COM 2 στον προγραμματιστή.
ΠαρΑλληλη ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ
Από τα κουάρκ μέχρι το Σύμπαν: Μια σύντομη περιήγηση
Η αρχή του σκληρού ή μαλακού οξέος (ή βάσης)
Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου Ι
Καλλιρρόη Παπαδοπούλου
Ηλεκτρονική Διπολικά Τρανζίστορ Ένωσης (ΙIΙ)
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΗΓΜΕΝΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Θεωρία & Αλγόριθμοι Γράφων Αλγόριθμοι Επιπεδικότητας
MIPS: Σύνολο εντολών, γλώσσα μηχανής & μεθοδολογία σχεδίασης
Χημεία Τροφίμων Ενότητα #3: Πρωτεΐνες Αθανάσιος Μανούρας
Καθυστέρηση αντιστροφέα και λογικών πυλών CMOS
Στατιστικές δοκιμασίες που χρησιμοποιούνται συχνά Παραμετρική δοκιμασία Αντίστοιχη μη-παραμετρική δοκιμασία Λόγος εφαρμογής Παράδειγμα t test για.
Θερμοδυναμική Ατμοσφαιρικού Αέρα
ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΣΜΩΝ rs ΚΑΙ rs ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΜΕ ΑΝΤΙ-TNF ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΝΟΣΟ CROHN Χριστίνα Καπιζιώνη1,
Σφαιρωτά σμήνη: Δυναμική – Χαρακτηριστικοί χρόνοι
AΝΑΛΥΣΗ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΑ
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Αρχιτεκτονική Υπολογιστών
Μοντελοποίηση υπολογισμού
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Αρχιτεκτονική Υπολογιστών
ΟΓΚΟΜΕΤΡΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΙΓΜΑΤΩΝ ΥΔΡ/ΚΩΝ (Ανάλυση PVT)
Το Ηλιακό Σύστημα σε ραδιοφωνικά μήκη κύματος
(Τριφασική γέφυρα 6 η 3 παλμών)
SANITARY AND STORM SEWER DESIGN A Direct Algebraic Solution
Σχεδίαση Μεικτών VLSI Κυκλωμάτων
ΤΑΞΟΛΗ-ΗΜΙΣΥΝΘΕΣΗ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΑΠΟΠΟΛΥΜΕΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥΜΠΟΥΛΙΝΗΣ
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΙΤΛΟΣ: «Ψυχική Aνθεκτικότητα και Eπαγγελματική Eυημερία των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης». ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑΣ:
Αναπτυξιακή Ψυχολογία
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Άσκηση Απόσβεσης (2.10) Ελαστικό κύμα διαδίδεται με ταχύτητα u=2 km/sec σε μέσο στο οποίο ο συντελεστής απόσβεσης εχει τιμή q=0.3 db/λ (ντεσιμπέλ/μήκος.
Σχέση μεταξύ δυο ποσοτικών μεταβλητών & Μονοπαραγοντική γραμμική εξάρτηση 2017.
Exercise 4.5 Rabaey Όνομα Α.Μ. Έτος Κεττένης Χρίστος 6435 E΄
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T2: Κ. Κορδάς & Δ. Σαμψωνίδης Μάθημα 12 α-διάσπαση Κ. Κορδάς.
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΣ.
נושא 2: מעגלי זרם ישר.
ساختمان دستگاه های اندازه گیری
ΗΜΥ-210: Λογικός Σχεδιασμός Εαρινό Εξάμηνο 2005
מכטרוניקה אלקטרוניקה ספרתית סתיו תשס"ה 2004/2005
عضو هیئت علمی گروه عمران و محیط زیست موسسه آموزش عالی جامی
بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله الرحمن الرحیم دوره آموزشی
Proračun u dinamičkim uslovima (odredjivanje kritičnih napona)
پایش کیفیت اختصاصی. پایش کیفیت اختصاصی روندکلی بررسی «خوب بودن» گام نخست: شناختن معیارهای کارخوب معیار‌های کیفیت.
به نام خدا.
Υπολογισμός εγκάρσιας τομής των ρευματοφόρων αγωγών
Физика және математика пәні мұғалімі
11/11/2009 Μέθοδος Penman Μέθοδος Thornwaite.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΣΝΙΑ ΚΑΙ ΕΡΖΕΓΟΒΙΝΗ
In vitro susceptibility of Streptococcus pneumoniae, Haemophilus influenzae and Moraxella catarrhalis: a European multicenter study during 2000–2001 
5S 20h 17h 16h 19h 18h -50° +10° 0° -40° -10o -20° +20° 12h 14h 13h
4S 16h 13h 12h 15h 14h -50° +10° 0° -40° -10o -20° +20° 8h 10h 9h 11h
ΕΝΟΤΗΤΑ 6 LCD ΟΘΟΝΕΣ.
1S 4h 1h 0h 3h 2h -50° +10° 0° -40° -10o -20° +20° 20h 22h 21h 23h
Fleet Management.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΙΙ Καλλιρρόη Παπαδοπούλου- Λήδα Αναγνωστάκη
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΙΙ Καλλιρρόη Παπαδοπούλου ΕΚΠΑ/ΤΕΑΠΗ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΙΙ Καλλιρρόη Παπαδοπούλου-Λήδα Αναγνωστάκη
CaCO3 + 2H+ =Ca H2O + CO2 Δεδομένα t, min X
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΜΕ ΤΗ ΣΑΜΑΡΕΙΤΙΣΣΑ Π.Γ.Ε.Σ.Σ. ΤΜΗΜΑ: Γ2 ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΚΑΠΤΕΝΑΤΟRS ΜΕΛΗ: ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΚΟΛΟΒΟΥ ΕΥΑ, ΜΑΥΡΟΥΚΑΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ, ΝΙΝΙΟΣ-ΠΕΠΠΑΣ ΜΑΞΙΜΟΣ

Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ Ο διάλογος του Ιησού με τη Σαμαρείτισσα προέρχεται, από το κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο της Καινής Διαθήκης, κεφάλαιο 4, στ. 1-42. Στις επόμενες διαφάνειες παρατίθεται το κείμενο αυτό. 

Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ Όταν λοιπόν έμαθε ο Κύριος ότι οι Φαρισαίοι πληροφορήθηκαν πως ο Ιησούς αποκτά περισσότερους οπαδούς από τον Ιωάννη και τους βαφτίζει –αν και ο ίδιος ο Ιησούς δε βάφτιζε αλλά οι μαθητές του– άφησε την Ιουδαία κι έφυγε πάλι για τη Γαλιλαία. Έπρεπε όμως να περάσει από τη Σαμάρεια. Έφτασε έτσι σε μια πόλη της Σαμάρειας που λεγόταν Συχάρ, κοντά στο χωράφι που είχε δώσει ο Ιακώβ στο γιο του τον Ιωσήφ. Εκεί βρισκόταν το πηγάδι του Ιακώβ. Ο Ιησούς, κουρασμένος από την πεζοπορία, κάθισε κοντά στο πηγάδι· ήταν γύρω στο μεσημέρι. Οι μαθητές του είχαν πάει στην πόλη ν’ αγοράσουν τρόφιμα. Έρχεται τότε μια γυναίκα από τη Σαμάρεια να βγάλει νερό. Ο Ιησούς της λέει: «Δώσ’ μου να πιω». Η γυναίκα τού απάντησε: «Εσύ είσαι Ιουδαίος κι εγώ Σαμαρείτισσα. Πώς μπορείς να ζητάς να σου δώσω νερό να πιεις;» – οι Ιουδαίοι αποφεύγουν κάθε επικοινωνία με τους Σαμαρείτες. Ο Ιησούς της απάντησε: «Αν ήξερες τη δωρεά του Θεού και ποιος είναι αυτός που σου λέει “δώσ’ μου να πιω”, τότε εσύ θα του ζητούσες τη δωρεά του Θεού, κι εκείνος θα σου έδινε ζωντανό νερό». Του λέει η γυναίκα: «Κύριε, εσύ δεν έχεις ούτε καν κουβά, και το πηγάδι είναι βαθύ· από πού, λοιπόν, το ’χεις το τρεχούμενο νερό; Αυτό το πηγάδι μάς το χάρισε ο προπάτοράς μας ο Ιακώβ· ήπιε απ’ αυτό ο ίδιος και οι γιοι του και τα ζωντανά του.

Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ Μήπως εσύ είσαι ανώτερος απ’ αυτόν;» Ο Ιησούς της απάντησε: «Όποιος πίνει απ’ αυτό το νερό θα διψάσει πάλι· όποιος όμως πιει από το νερό που θα του δώσω εγώ δε θα διψάσει ποτέ, αλλά το νερό που θα του δώσω θα γίνει μέσα του μια πηγή που θ’ αναβλύζει νερό ζωής αιώνιας». Του λέει η γυναίκα: «Κύριε, δώσ’ μου αυτό το νερό για να μη διψάω, κι ούτε να έρχομαι ως εδώ για να το παίρνω». Τότε ο Ιησούς της είπε: «Πήγαινε να φωνάξεις τον άντρα σου κι έλα εδώ». «Δεν έχω άντρα», απάντησε η γυναίκα. Ο Ιησούς της λέει: «Σωστά είπες, “δεν έχω άντρα”· γιατί πέντε άντρες πήρες κι αυτός που μαζί του τώρα ζεις δεν είναι άντρας σου· αυτό που είπες είναι αλήθεια». Του λέει η γυναίκα: «Κύριε, βλέπω ότι εσύ είσαι προφήτης· οι προπάτορές μας λάτρεψαν το Θεό σ’ αυτό το βουνό· εσείς όμως λέτε ότι στα Ιεροσόλυμα βρίσκεται ο τόπος όπου πρέπει κανείς να τον λατρεύει». «Πίστεψέ με, γυναίκα», της λέει τότε ο Ιησούς, «είναι κοντά ο καιρός που δε θα λατρεύετε τον Πατέρα ούτε σ’ αυτό το βουνό ούτε στα Ιεροσόλυμα. Εσείς οι Σαμαρείτες λατρεύετε αυτό που δεν ξέρετε· εμείς όμως λατρεύουμε αυτό που ξέρουμε, γιατί η σωτηρία έρχεται στον κόσμο από τους Ιουδαίους. Είναι όμως κοντά ο καιρός, ήρθε κιόλας, που οι πραγματικοί λατρευτές θα λατρέψουν τον Πατέρα με τη δύναμη του Πνεύματος, που αποκαλύπτει την αλήθεια· γιατί έτσι τους θέλει ο Πατέρας αυτούς που τον λατρεύουν. Ο Θεός είναι πνεύμα. Κι αυτοί που τον λατρεύουν πρέπει να τον λατρεύουν με τη δύναμη του Πνεύματος, που φανερώνει την αλήθεια». Του λέει τότε η γυναίκα: «Ξέρω ότι θα έρθει ο Μεσσίας, δηλαδή ο Χριστός· όταν έρθει εκείνος, θα μας τα εξηγήσει όλα». «Εγώ είμαι», της λέει ο Ιησούς, «εγώ, που σου μιλάω αυτή τη στιγμή».

Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ Εκείνη τη στιγμή ήρθαν οι μαθητές του κι απορούσαν που συνομιλούσε με γυναίκα. Βέβαια, κανείς δεν είπε «τι συζητάς;» ή «γιατί μιλάς μαζί της;» Τότε η γυναίκα άφησε τη στάμνα της, πήγε στην πόλη κι άρχισε να λέει στον κόσμο: «Ελάτε να δείτε έναν άνθρωπο που μου είπε όλα όσα έχω κάνει στη ζωή μου· μήπως αυτός είναι ο Μεσσίας;» Βγήκαν, λοιπόν, από την πόλη κι έρχονταν σ’ αυτόν. Στο μεταξύ οι μαθητές τον παρακαλούσαν και έλεγαν: «Διδάσκαλε, φάε κάτι». Αυτός όμως τους είπε: «Εγώ έχω να φάω τροφή που εσείς δεν την ξέρετε». Κι οι μαθητές έλεγαν μεταξύ τους: «Μήπως του ’φερε κανείς να φάει;» Αλλά ο Ιησούς τους είπε: «Δικιά μου τροφή είναι να εκτελώ το θέλημα εκείνου που με έστειλε, και να φέρω σε πέρας το έργο του. Εσείς συνηθίζετε να λέτε “τέσσερις μήνες ακόμη, κι έφτασε ο θερισμός”. Εγώ σας λέω: σηκώστε τα μάτια σας και κοιτάξτε τα χωράφια. Ασπροκοπούν από τα στάχυα τα ώριμα, έτοιμα κιόλας για το θερισμό. Ο θεριστής αμείβεται για τη δουλειά του και συνάζει καρπό για την αιώνια ζωή, έτσι ώστε μαζί να χαίρονται κι αυτός που σπέρνει κι αυτός που θερίζει. Γιατί εδώ αληθεύει η παροιμία “άλλος είναι που σπέρνει κι άλλος που θερίζει”. Εγώ σας έστειλα να θερίσετε καρπό που γι’ αυτόν εσείς δεν κοπιάσατε· άλλοι μόχθησαν, κι εσείς μπήκατε εκεί να θερίσετε το δικό τους κόπο». Πολλοί από τους Σαμαρείτες εκείνης της πόλης πίστεψαν σ’ αυτόν, εξαιτίας της μαρτυρίας της γυναίκας που έλεγε: «Μου είπε όλα όσα έχω κάνει». Όταν λοιπόν οι Σαμαρείτες ήρθαν κοντά του, τον παρακαλούσαν να μείνει μαζί τους· κι έμεινε εκεί δύο μέρες. Έτσι, πίστεψαν πολύ περισσότεροι ακούγοντας τα λόγια του κι έλεγαν στη γυναίκα: «Η πίστη μας δε στηρίζεται πια στα δικά σου λόγια· γιατί εμείς οι ίδιοι τον έχουμε τώρα ακούσει και ξέρουμε πως πραγματικά αυτός είναι ο σωτήρας του κόσμου, ο Χριστός».

ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ Ο Ιησούς καθώς πήγαινε από την Ιουδαία στην Γαλιλαία, σταμάτησε σε μια πόλη της Σαμάρειας, κοντά σε ένα πηγάδι, εκεί μια Σαμαρείτισσα πήγε να βγάλει νερό . Ο Ιησούς της ζήτησε να πιει, εκείνη απόρησε επειδή οι Ιουδαίοι απέφευγαν κάθε επικοινωνία με τους Σαμαρείτες. Ο Χριστός, όμως της λέει πως αν γνώριζε σε ποιον μιλάει θα ζητούσε την δωρεά του Θεού, και θα της έδινε τρεχούμενο νερό. Της είπε ακόμα ότι αν κάποιος πιει από αυτό το πηγάδι θα ξαναδιψάσει, αν όμως πιει από αυτό που θα έδινε εκείνος, δεν θα διψούσε ποτέ ξανά. Στην συνέχεια, της είπε διάφορα πράγματα που ήξερε για την ζωή της και ότι ο Θεός πρέπει να λατρεύεται με τη δύναμη του πνεύματος και ύστερα της φανέρωσε πως ο ίδιος είναι ο Μεσσίας. Ύστερα κατέφθασαν οι μαθητές του και η γυναίκα πήγε να ενημερώσει τους Σαμαρείτες για τον ερχομό του Μεσσία. Σαμαρείτες άρχισαν να μαζεύονται γύρω του και να πιστεύουν από μόνοι τους πως ο Ιησούς είναι ο σωτήρας του κόσμου.

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ/ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΚΕΙΜΕΝΟ Οι Ιουδαίοι απέφευγαν τη επικοινωνία με τους Σαμαρείτες Οι Ιουδαίοι είχαν ως τόπο λατρείας τα Ιεροσόλυμα, ενώ οι Σαμαρείτες ένα βουνό στη Συχάρ, της Σαμάρειας. Ο Ιησούς ήθελε να διδάξει στους ανθρώπους ότι ο Θεός πρέπει να λατρεύεται με την δύναμη του Πνεύματος, που φανερώνει την αλήθεια, αφού και ο Θεός είναι Πνεύμα, και ότι δεν έχει σημασία το πού λατρεύεται.

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ/ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΚΕΙΜΕΝΟ Ο Ιησούς πριν φανερώσει σε κάποιον ότι είναι ο Μεσσίας, του το έδειχνε, και έτσι όταν του το έλεγε εκείνος είχε πειστεί. Εδώ, ο Χριστός έδειξε στην Σαμαρείτισσα ότι γνώριζε την ζωή της και έτσι την έπεισε ότι είναι ο Μεσσίας Οι άνθρωποι πίστευαν ότι ο Ιησούς είναι ο αληθινός Μεσσίας, ακούγοντάς τον να μιλάει

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!!! !!!ΤΕΛΟΣ!!! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!!!