Ηγεσία στη Φυσική Αγωγή & την Εκπαίδευση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
European Foundation for Quality Management «ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ»
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Παιδαγωγικής Διαχείρισης Ποιότητας
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Μοντέλα και μορφές αξιολόγησης
 Προσαρμόζοντας τις προσδοκίες Οι γονείς πρέπει να καταλάβουν ότι το δυσλεκτικό παιδί τους χρειάζεται να προσπαθήσει περισσότερο και με διαφορετικό τρόπο.
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Διαφοροποιημένη διδασκαλία - ένας ορισμός
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας Λύκειο Αγίου Ιωάννη Οκτώβριος 2008 Γεώργιος Χατζηιωάννου Καθηγητής Μέσης Εκπαίδευσης.
Τεχνοκρατικό vs ανθρωπιστικό
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού. Είδη - Μορφές 1. υλικό για το διδάσκοντα: βιβλίο του καθηγητή, οδηγίες για τη διδασκαλία, θεωρητικό πλαίσιο και οδηγίες.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Ηγεσία στη Φυσική Αγωγή & την Εκπαίδευση Χαρακτηριστικά αποτελεσματικής ηγεσίας στο σχολικό περιβάλλον Διάλεξη Νο 3 Αυγερινός Γ. Ανδρέας –
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Ηγεσία στη Φυσική Αγωγή & την Εκπαίδευση Αξιολόγηση του περιβάλλοντος για την οργάνωση αποτελεσματικής ηγεσίας Διάλεξη Νο 4 Αυγερινός Γ. Ανδρέας –
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
Ηγεσία στη Φυσική Αγωγή & την Εκπαίδευση
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
«Αξιολόγηση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» 14/3/2017
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Διδάσκοντας ομάδες ενηλίκων Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Παραπρόγραμμα / Λανθάνον ή κρυφό ΑΠ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ηγεσία στη Φυσική Αγωγή & την Εκπαίδευση Ηγεσία στη Φυσική Αγωγή & την Εκπαίδευση Διάλεξη Νο 9 Ο διευθυντής και η «επίτευξη» των μαθητών – Τι και πως πρέπει να αξιολογείται; Αυγερινός Γ. Ανδρέας – aavgerin@phyed.duth.gr

Λέξεις - Κλειδιά Effective teaching Evaluation Accountability Student performance Λέξεις – Κλειδιά

Για να ξεκινήσει η κουβέντα… «Εγώ κάνω τη δουλειά μου και διδάσκω ότι προβλέπεται…. Αυτοί (οι μαθητές) φταίνε που δεν μαθαίνουν…..” “ Όλα τα παιδιά μπορούν να μάθουν, κι αν δεν το κάνουν, είναι δικό τους λάθος, όχι δικό μας!”.

Ερωτήσεις που απαιτούν μια ξεκάθαρη απάντηση: Τα σχολεία μπορούν να παρομοιαστούν με εργοστάσια και οι μαθητές με «προϊόντα»; Μπορούμε να δώσουμε ορισμό για το τι εννοούμε «επίτευξη των μαθητών»; Μπορούμε να βρούμε ένα κοινό τόπο για την έννοια της «επίτευξης» που να αγγίζει ΟΛΟΥΣ τους μαθητές σε μια πολύ-πολιτισμική κοινωνία/σχολείο; Ποιος είναι ο ρόλος του σχολείου στη μάθηση – επίτευξη των μαθητών; Πόσο εύκολα μπορεί να γίνει αυτό; Από ποιους, για ποιους και γιατί;

Σκοπός της διάλεξης είναι….  να δειχθεί πως ο διευθυντής του σχολείου θα αντιμετωπίσει αποτελεσματικότερα ζητήματα που σχετίζονται με την αξιολόγηση της επίτευξης της σχολικής μονάδας που διοικεί και την ακαδημαϊκή επίτευξη των ΔΙΚΩΝ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΩΝ, χωρίς να παρασύρεται/εγκλωβίζεται από τάσεις της εποχής, νόρμες απόδοσης και «εθνικές προσδοκίες» …

Βασική έννοια … Στις μέρες μας, καμιά ‘εργαλειοθήκη’ για τον διευθυντή δε μπορεί να θεωρηθεί πλήρης, χωρίς τα ‘εργαλεία’ που αφορούν ζητήματα σχετικά με την αξιολόγηση, ήτοι, υψηλής ακρίβειας δοκιμασίες και κριτήρια απόδοσης, για την αξιολόγηση της επίτευξης των μαθητών (και για την αξιολόγηση της απόδοσης των διδασκόντων)!. Εισαγωγή

Μodel for designing PE curriculum Σχεδιάστε τις εμπειρίες μάθησης Πώς θα φτάσω εκεί; Αναπτύξτε διαδικασίες αξιολόγησης Πως θα καταλάβω ότι έφτασα; Καθορίστε τους μαθησιακούς στόχους Αρχική αποτίμηση Αναγκών μαθητή Κάντε ανάλυση αναγκών του μαθητή Καθορίστε τους στόχους περιεχομένου Πού θέλω να πάω; Μodel for designing PE curriculum Δημιουργήστε ένα πλαίσιο δράσης - Επιλέξτε οργανωτικά κέντρα Βάσεις για το Σχεδιασμό του Αν. προγράμματος ----------------------- Μοντέλα Φ.Α. ------------------- Φιλοσοφικοί Προσανατολισμοί -- Αξίες & απόψεις -- Επίκαιρες αντιλήψεις - Ο ρόλος & η Σημασία της Φ.Α. ------------------------------------------------ Επίκαιρο περιβάλλον -- Τάσεις στην εκπαίδευση - -Ζητήματα αναφορικά με το Α.Π.

Επίτευξη εθνικών standards Επίτευξη στόχων στο ίδιο το σχολείο Το ερώτημα είναι… Επίτευξη εθνικών standards Επίτευξη στόχων στο ίδιο το σχολείο Εκφοβισμός - ανταγωνιστικότητα - πίεση Vs Παρακίνηση - επίτευξη - προσαρμογή?

Κριτήρια! Έχουμε πολλά…. Αλλά? Κριτήρια απόδοσης μαθητή (εστιάζει στον έλεγχο της μάθησης) Κριτήρια περιεχομένου (εστιάζει στο τι πρέπει να διδαχθεί) Κριτήρια για απόκτηση άδειας εξάσκησης επαγγέλματος Κριτήρια για λήψη διοικητικών θέσεων Κριτήρια ανάπτυξης προγράμματος Κριτήρια αξιολόγησης σχολικής μονάδας Εθνικά κριτήρια απόδοσης Τοπικά κριτήρια απόδοσης Κριτήρια επιμέρους εκπαιδευτικών φορέων

Ερώτημα! Πως πρέπει να χρησιμοποιούνται όλα τα παραπάνω ‘κριτήρια’;

… Τα θεμελιώδη ΚΑΝΕ και ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ για το διευθυντή του σχολείου Κάνε Ψάξε σε βάθος για τις δοκιμασίες που πρέπει υποχρεωτικά να συμμετάσχουν οι μαθητές – Στη συνέχεια εξήγησε στους δασκάλους και τους γονείς τι δείχνουν τα δεδομένα και τι φανερώνουν για την επίτευξη των μαθητών. Κράτα λεπτομερείς αναφορές και στοιχεία Μάθε σε βάθος τις διαδικασίες, τα δυνατά και αδύνατα σημεία ΟΛΩΝ των δοκιμασιών που υποβάλλονται οι μαθητές ώστε να έχεις τεκμηριωμένη άποψη. Κάνε τίμιο απολογισμό των αξιολογήσεων Κράτα διαχρονικά δεδομένα για να έχεις διαχρονική δυνατότητα σύγκρισης. Κράτα δεδομένα για παιδιά που ανήκουν σε διαφορετικές πολιτισμικές ομάδες. Ανάλυσε τα δεδομένα και με βάση τα ευρήματα επαναπροσδιόρισε τους στόχους του σχολείου.

… Τα θεμελιώδη ΚΑΝΕ και ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ για το διευθυντή του σχολείου Μη κάνεις Να φοβάσαι να ρωτήσεις ότι δεν καταλαβαίνεις Να φοβάσαι να μιλήσεις για αυτά που πιστεύεις για την επίτευξη των μαθητών με τους συναδέλφους και τους γονείς. Να υπερεκτιμάς τη βαρύτητα των δοκιμασιών που βασίζονται σε εθνικές νόρμες και κριτήρια. Να αγχώνεις τους διδάσκοντες σχετικά με τα tests και τις δοκιμασίες αξιολόγησης. Μην υπο-εκτιμάς τα ευρήματα των tests και των μετρήσεων. Αν αυτά είναι σημαντικά για την κοινωνία, τότε πρέπει να είναι σημαντικά και για το σχολείο.

Σημεία προσοχής για το Διευθυντή  Μην υπεκφεύγετε την αξιολόγηση Το σχολείο είναι υπεύθυνο για τη μάθηση των μαθητών! Διευκολύνετε τη συζήτηση μεταξύ των εμπλεκομένων σε ζητήματα που αφορούν στη μάθηση. Προσδιορίστε με ακρίβεια ΠΟΙΟΣ είναι υπεύθυνος για ΤΙ ακριβώς σε σχέση με την εκπαίδευση των μαθητών. Να γνωρίζετε σε βάθος τις θέσεις του Υπουργείου και της τοπικής κοινωνίας για το πώς βλέπουν την ΕΠΙΤΕΥΞΗ τόσο των μαθητών, όσο και των σχολείων. Ενστερνιστείτε κριτήρια απόδοσης που υποστηρίζουν πλουραλισμό στους μαθητές και τους διδάσκοντες. ΜΗΝ υιοθετείτε δοκιμασίες/tests νόρμας ως αποκλειστικό κριτήριο υπολογισμού της επίτευξης του σχολείου! Καταγράψτε και αναφέρατε στους άμεσα ενδιαφερόμενους με διάφορους τρόπους (γραπτά, προφορικά κλπ) την πορεία απόδοσης και μάθησης των μαθητών του σχολείου.

Σημεία προσοχής για το Διευθυντή  Μάθετε τι πραγματικά κάνουν οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές στο σχολείο. Να είστε πλήρως ενημερωμένοι για την ποιότητα των δραστηριοτήτων και των αλληλο-επιδράσεων στο σχολείο. Να συμμετέχετε με συνέπεια σε όλους τις συζητήσεις που αφορούν στην «ποιότητα» της σχολικής ζωής. Βοηθήστε τους διδάσκοντες, τους γονείς και τους μαθητές να αναλάβουν κατάλληλους και ενεργητικούς ρόλους σε σχέση με τη μάθηση των μαθητών και την ποιότητα της σχολικής ζωής. Ηγηθείτε της προσπάθειας αναζήτησης απαντήσεων σε βάθος, ειδικά για το συμβαίνει μέσα στις τάξεις.

Σημεία προσοχής για το Διευθυντή Εστιάστε στην τάξη απαντώντας στις ερωτήσεις Είναι για τους μαθητές σημαντικές οι εκπαιδευτικές εμπειρίες που παρουσιάζονται στην τάξη; Μπορούν οι μαθητές να κάνουν ερωτήσεις που δείχνουν κατανόηση σε βάθος και προβληματισμό, ή απλά μπορούν ‘να λύνουν προβλήματα’; Υπάρχει σύνδεση και ποια, μεταξύ αυτών που διδάσκονται οι μαθητές εντός του σχολείου και του κόσμου έξω απ΄ αυτό; Έχουν οι μαθητές την ευκαιρία να θέτουν ατομικούς στόχους επίτευξης και να σχεδιάζουν στρατηγικές για να τους επιτύχουν; Έχουν οι μαθητές την ευκαιρία συνεργατικής μάθησης; Έχουν οι μαθητές τις ευκαιρίες να ασχοληθούν σε βάθος σε τομείς που τους ενδιαφέρουν και ταιριάζουν με τις ικανότητες και να ιδιαίτερα ενδιαφέροντά τους; Συμμετέχουν οι μαθητές σε διαδικασίες αξιολόγησης της δουλειάς τους; Έχουν οι εκπαιδευτικοί την ευκαιρία να συνεργαστούν και να παρακολουθούν ο ένας τη δουλειά του άλλου; Κατανοούν οι γονείς τι ακριβώς πέτυχαν τα παιδιά τους στην τάξη;

Σημεία προσοχής για το Διευθυντή Αξιολογείστε ‘αυθεντικά’ και αντιπροσωπευτικά την επίτευξη των μαθητών. Ενθαρρύνετε την πολυδιάστατη και πολυπρόσωπη αξιολόγηση της επίτευξης των μαθητών του σχολείου. Χρησιμοποιείστε τα σκορ δοκιμασιών που βασίζονται σε νόρμες, όχι ως το απόλυτο κριτήριο, αλλά μόνο ως μία ένδειξη της επίτευξης των μαθητών. Ενθαρρύνετε και υποστηρίξτε τις προσπάθειες των διδασκόντων να βελτιώσουν τις διαδικασίες αξιολόγησης των μαθητών τους. Κρατήστε ενήμερους τους γονείς και εμπλέξτε τους στη διαδικασία αξιολόγησης των μαθητών. Ενημερώνετε τακτικά τη διεύθυνση και την κοινότητα για την απόδοση των μαθητών σας, τόσο για τα θετικά όσο και για τα αρνητικά σημεία της. Βασιζόμενοι στην απόδοση των μαθητών, προσαρμόστε ανάλογα τους στόχους του σχολείου.

Να θυμάστε ότι…. Η σωστή αξιολόγηση πρέπει να μοιάζει περισσότερο με φωτογραφικό άλμπουμ, παρά με ένα μεμονωμένο στιγμιότυπο!

Βιβλιογραφία Βασική βιβλιογραφία Πρόσθετη βιβλιογραφία Από το βιβλίο της: «Gupton, S.L. (2003). The instructional leadership toolbox. Sage Publications, U.K.», το κεφάλαιο 8 «Tape measures, Plumb Lines, and Common SenseQ What Counts in Accountability». (143-161) Πρόσθετη βιβλιογραφία Βασική βιβλιογραφία Από το βιβλίο της: «Gupton, S.L. (2003). The instructional leadership toolbox. Sage Publications, U.K.», το κεφάλαιο 8 «Tape measures, Plumb Lines, and Common SenseQ What Counts in Accountability». (143-161)