ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ-ΗΘΙΚΗ ΝΤΟΠΙΝΓΚ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Απόψεις, Γνώσεις και Θέσεις των Μαθητών για Θέματα Ντόπινγκ
Advertisements

Ο Αθλητισμός στο κυπριακό Δημοτικό Σχολείο
Παρουσίαση της Ετήσιας Έκθεσης του ΟΗΕ (INCB) για τα ναρκωτικά 2009.
Πώς επηρέασε η εξέλιξη του αθλητισμού τη σύγχρονη μορφή του.
"Η αλληλεπίδραση του αθλητισμού με τη κοινωνική πραγματικότητα”
Σακελλαρίου Κίμων Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας ΤΕΦΑΑ, Τρίκαλα
Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Το αθλητικό ιδεώδες και η εμπορευματοποίησή του
Αναβολικά.
Ντοπινγκ και αθλητισμοσ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΒΟΛΙΚΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Φ Α Ρ Μ Α Κ Ο Δ Ι Ε Γ Ε Ρ Σ Η.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Αντι- Ντόπινγκ και σχολική εκπαίδευση : H άποψη του καθηγητή Φυσικής Αγωγής Αρβανίτη Νέλη, Ψαρέλης Γιάννης, Ιατρού Νίκος, Γκαβέρα Νίκη.
Αριστοτέλειο Παν/μιο Θεσ/νικης
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες της.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
ANABOΛΙΚΑ ΚΑΛΟΓΕΡΙΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΚΕΧΑΓΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ.
Υπεύθυνοι ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παπακίτσος Ευάγγελος Θεολογής Ευάγγελος
Η κοινωνική εργασία και οι εξαρτήσεις Χαράλαμπος Πουλόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Κοινωνικής Εργασίας Τμήμα Κοινωνικής Διοίκησης και Πολιτικής Επιστήμης.
ΑΓΩΝ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ, ΠΑΙΧΝΙΔΙ, SPORT Ευάγγελος Αλμπανίδης.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Αναπληρωτής Καθηγητής
Επιθετικότητα – Βία στον Αθλητισμό και τη Φυσική Αγωγή
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : ΜΑΝΩΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ. ΟΜΑΔΑ Β’ Γιωργής Νέττος Κορινα Παρασκευοπούλου Δημήτρης Σκουλούδης.
Το Νέο Γενικό Λύκειο Η παρουσίαση εδράζεται στα Ν.Δ.: 4327 (ΦΕΚ 50/ ) 4186 (ΦΕΚ 193/ ) 4310(ΦΕΚ 258/ ) Παραστατίδης Κων/νος.
Δομή του Νέου Γενικού Λυκείου Η παρουσίαση εδράζεται στα Ν.Δ.: 4327 (ΦΕΚ 50/ ) 4186 (ΦΕΚ 193/ ) 4310 (ΦΕΚ 258/ )
Διάλεξη 10η ΝΤΟΠΙΝΓΚ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού Μάθημα: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ.
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 024 ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΑΣΚΗΣΗ Διδάσκοντες.
Σχολ.Ετος: Τμήμα:Α5 Ομάδα 2 η YOLOWERS 1.Χατζηασλάν Βασιλική 2.Χατζίκος Δημήτρης 3.Τοπάλ Φιλιώ 4.Φουρκαλάς Γιώργος 5.Τσάτσου Ραφαέλα.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
 Η ανάγκη του ανθρώπου για ασφαλή επιλογή της τροφής πυροδότησε τη μελέτη των δηλητηριωδών ουσιών. Ο άνθρωπος της προϊστορικής εποχής βασισμένος κατ’
Πέτρος Κολοβός ΕΕΔΙΠ Κλινικής Νοσηλευτικής ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ ΡΟΛΟΙ & ΠΡΟΤΥΠΑ Η Περίπτωση της Νοσηλευτικής.
Παπαϊωάννου Άλκηστις Ph. D. , M. Sc
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ.
Ντόπινγκ: Μια Μάστιγα του Αθλητισμού
Φιλοσοφία-Ηθική Ευάγγελος Αλμπανίδης.
Γενικό Λύκειο (σχολικό έτος )
ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Γίνε "ειδικός" στη χρήση ΟΒΕΑ
Το σώμα ως μια μηχανή.
ΝΤΟΠΙΝΓΚ ΚΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Το σώμα ως μια μηχανή.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
Γιατί είναι δημοφιλείς οι ΟΒΕΑ;
Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ: ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
ΑΓΩΝ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ, ΠΑΙΧΝΙΔΙ, SPORT
ΑΝΑΒΟΛΙΚΑ ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΑΝΑΒΟΛΙΚΑ Εργασία της μαθήτριας Δούβαλη Ευδοξίας
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Θεσμικό Πλαίσιο Ειδικής Αγωγής- Δομές Ειδικής Αγωγής
Γιώργος Κοντογιάννης Τάξη: Γ΄ Τμήμα: 1 Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ζάχου Μ.
Φιλοσοφία Αθλητισμού Ευάγγελος Αλμπανίδης.
ΠΑΡΑΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ- ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ-ΝΤΟΠΙΝΓΚ
Σχολικό έτος B’ Λυκείου
Τίτλος εργασίας- «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
Το Νέο Γενικό Λύκειο Μια ανάλυση για τις επιλογές στο Νέο Λύκειο …
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D
Ερευνητική Εργασία Θέμα: Το ντόπινγκ στον αθλητισμό Συνέπειες στην ψυχική και σωματική υγεία του αθλητη Σελ.1.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ-ΗΘΙΚΗ ΝΤΟΠΙΝΓΚ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Μάθημα: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ-ΗΘΙΚΗ Υπεύθυνος Μαθήματος: ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΑΛΜΠΑΝΙΔΗΣ Επίκουρος Καθηγητής Διάλεξη 9η ΝΤΟΠΙΝΓΚ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού

ΟΡΙΣΜΟΣ ΝΤΟΠΙΝΓΚ «Η χρήση από τον αθλητή ή η χορήγηση σε αυτόν από άλλο άτομο ουσιών που είναι ξένες προς τις μεταβολικές διεργασίες του ανθρωπίνου οργανισμού ή και φυσιολογικών ουσιών σε μεγαλύτερη ποσότητα ή χρήση και άλλων μέσων και τεχνικών για την παράνομη και τεχνητή βελτίωση της επίδοσης»

Ουσίες & Τεχνικές Ντόπινγκ Διεγερτικά, Αμφεταμίνες, Εφεδρίνες Αναβολικά-Στεροειδή Αυτομετάγγιση αίματος Αυξητική ορμόνη Ερυθροποιητίνη Οξυγλοβίνη Υποκατάστατα αίματος ή τεχνητές αιμοσφαιρίνες όπως η αιμοπυρίνη.

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ 19ος αι. - Χρήση στρυχνίνης, ηρωίνης, αλκοόλης, καφεΐνης. 10ετία 1930- Χρήση αμφεταμινών. 10ετία 1950- Χρήση αναβολικών. Ο.Α. 1960- Θάνατος Knut Jensen από υπερβολική δόση αμφεταμινών Ο.Α. 1968- Καθιέρωση ελέγχων. Ανιχνεύονται αμφεταμίνες. 10ετία 1970- Χρήση εφεδρίνης και τεχνικής αυτομετάγγισης

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ Ο.Α. 1976- Ανιχνεύονται τα αναβολικά 10ετία 1980- Χρήση ερυθροποιητίνης και αυξητικής ορμόνης 1988-Καθιέρωση αιφνιδίων ελέγχων 10ετία 1990- Χρήση Οξυγλοβίνης, αιμοπυρίνης. Ο.Α. 2000- Καθιέρωση αιματολογικού ελέγχου

Εξέλιξη του «αντιντόπινγκ κοντρόλ» 1968 - Ανίχνευση αμφεταμινών 1976- Εντοπισμός στεροειδών με ραδιοανάλυση αντισωμάτων 10ετία 1980-Εντοπισμός στεροειδών με CC/MS, διουρητικών και beta blockers. 1985-Καθιέρωση αιφνιδιαστικών ελέγχων 10ετία 1990-Εντοπισμός ερυθροποιητίνης

Η στάση της ΔΟΕ Η ΔΟΕ θεωρεί ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες ελκύουν δια της υπερβολής τους. Οι Αγώνες δύσκολα μπορούν να σταθούν χωρίς ρεκόρ, αθλητές σούπερμεν κ.λ.π. Καθιερώνει τα τέστ ανίχνευσης των απαγορευμένων ουσιών κάθε φορά μετά από καθυστέρηση 15ετίας. Με τη στάση της δείχνει να τρομάζει στην ιδέα του εντοπισμού ενός μεγάλου αριθμού θετικών αθλητών.

Εξέλιξη των επιδόσεων μετά τους αιφνιδιαστικούς ελέγχους

ΘΕΤΙΚΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΣΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ

ΤΟ ΝΤΟΠΙΝΓΚ ΑΝΑ ΑΘΛΗΜΑ

Η Ανατ. Γερμανία στους Ο.Α. 1968-88

TO ΝΤΟΠΙΝΓΚ ΣΤΟ BAΘΡΟ ΤΩΝ ΝΙΚΗΤΩΝ

TO ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΝΤΟΠΙΝΓΚ

To παρόν (Έρευνα Ο.Α. 1996) Ερώτηση 1η: Θα παίρνατε οποιαδήποτε χημική ουσία αν σας διαβεβαίωναν ότι δεν θα ανιχνευόταν θετικό δείγμα; Απάντηση: ΝΑΙ 98% Ερώτηση 2η: Θα παίρνατε μη ανιχνεύσιμες ουσίες με τη βοήθεια των οποίων θα κερδίζατε όλες τις πρώτες θέσεις σε διεθνείς αγώνες αλλά το αποτέλεσμα θα ήταν ο θάνατός σας; Απάντηση: ΝΑΙ 52%

Το μέλλον του ντόπινγκ Διάδοση της χρήσης και στους παραολυμπιακούς αγώνες Εκτεταμένη διάδοση της χρήσης ουσιών ντόπινγκ από τη μεγάλη μάζα των νέων στα γυμναστήρια. Γενετικό ντόπινγκ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΜΕΤΡΑ Έλεγχος παραγωγής, κατοχής και διακίνησης των σκευασμάτων Αναμόρφωση νομοθεσίας και κυρώσεων Ουσιαστική ενημέρωση αθλητών Βελτίωση των τεστ ανίχνευσης Αντιμετώπιση των βασικών αιτίων που οδηγούν στη χρήση. Aλλαγή στάσης της ΔΟΕ.

ΑΙΤΙΕΣ ΕΞΑΠΛΩΣΗΣ Η έμφαση στη νίκη Τα ισχυρότατα οικονομικά κίνητρα σε όσους επιτυγχάνουν μεγάλες επιδόσεις Η μεγάλη δημοσιότητα και προβολή των πρωταθλητών Ο ψυχρός πόλεμος και η διαπλοκή της πολιτικής με τους Ο.Α. Η έλλειψη ενημέρωσης Η έλλειψη πλαισίου αυστηρών κυρώσεων

ΑΙΤΙΕΣ ΕΞΑΠΛΩΣΗΣ (ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ) Εύκολος πλουτισμός Άκρατη Φιλοδοξία Η με κάθε μέσο αναρρίχηση Ατομικισμός Άκριτη δημιουργία προτύπων Λατρεία του σώματος

ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Εκφυλισμός & κοινωνική απαξίωση του αθλητισμού Υιοθέτηση ανήθικων πρακτικών, της απάτης, του άνισου αγώνα, της αδιαφάνειας (άνιση αναμέτρηση, ήττα άδικη, κλοπή της νίκης). Η χρήση δημιουργεί άλλοθι για άλλους αθλητές. Μίμηση κακού παραδείγματος. Επιβάρυνση της υγείας των αθλητών. Η παρακίνηση των νέων για παράνομες δραστηριότητες.

Γιατί ΟΧΙ στην ελεύθερη χρήση? Η ισότητα και η δικαιοσύνη δεν εξασφαλίζονται διότι υπάρχουν πολλών ειδών και πολλών δυνατοτήτων χημικά παρασκευάσματα τα οποία θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει ένας αθλητής ανάλογα με τις οικονομικές του δυνατότητες ή τις ερευνητικές δυνατότητες της χώρας του. Ο αθλητισμός θα έπαυε πια συνολικά να αποτελεί χώρο προαγωγής της υγείας.