Μοντελοποίηση ταυτοτήτων - Παραγοντοποίηση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ EUROMEDICA ΑΡΩΓΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Advertisements

Ψυχοκινητική και Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Ηλικία Ενότητα 3: Σωματική Ανάπτυξη στην Παιδική Ηλικία Βασιλική Ρήγα Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών.
Τ.Ε.Ι. Αθήνας Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας « ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» Δρ. Ειρήνη Κατσαμά Λέκτορας Κοινωνικής.
Μάθημα: Ο εκπαιδευτικός ως ερευνητής και ως στοχαζόμενος επαγγελματίας Διδάσκουσα: Αυγητίδου Σοφία Εαρινό εξάμηνο Φοιτήτριες: Βράντση Μελπομένη.
Lesson 11 GRE 101- GREEK ΜΑΘΗΜΑ 11.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Τεχνολογία Πρασίνου Ενότητα 2_1γ: Χλοοτάπητας: Εγκατάσταση Έτοιμου Χλοοτάπητα Καθηγητής Παναγιώτης Βύρλας Σχολή.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Τεχνολογία Πρασίνου Ενότητα 2_1β: Χλοοτάπητας: Σπορά Χλοοτάπητα Καθηγητής Παναγιώτης Βύρλας Σχολή Τεχνολόγων.
Қуат.
« Παναθηναϊκοί.
ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ ΙΙΙ
Λοιπές Κατηγορίες Ασφάλισης Περιουσίας & Αστικής Ευθύνης
Αρχές Βιώσιμης Ανάπτυξης Οι δέκα αρχές του ΟΗΕ για την Ε.Κ.Ε. Μέρος Α’
Ισοζύγιο Ενέργειας Και Έλεγχος Βάρους
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές (4χρονες – 2χρονες)
Σχεδιασμός μαθήματος στο Λύκειο
Ενιαίο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Το Πλαίσιο της Παροχής Σ.Υ.Υ. Ορισμοί
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Βασικές Έννοιες.
Τεχνολογία Πρασίνου Ενότητα 2_1α: Χλοοτάπητας:
Χημεία Τροφίμων Ενότητα #3: Πρωτεΐνες Αθανάσιος Μανούρας
Διακυτταρική επικοινωνία
Πρόγραμμα «Οδυσσέας»  Η Διαδραστική Τηλεδιάσκεψη στην Υπηρεσία του Σύγχρονου Σχολείου  Ομάδα…. Μέλη Ομάδας 1.Βαθρακογιάννη Μαρία: εκπαιδευτικός.
Ανάλυση δυνάμεων-αδυναμιών και ευκαιριών- απειλών.
Παρουσίαση Προβλημάτων Msc , μαθηματικού Κοσόγλου Ιορδάνη
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ ΟΝΟΜΑ: ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΣΟΥΤΗ ΤΑΞΗ:Γ’3
Ε Π Ι Σ Τ Η Μ Ο Ν Ι Κ Ο Σ Υ Ν Ε Δ Ρ Ι Ο “ Η συμβουλευτική σταδιοδρομίας στη μεταμοντέρνα εποχή: έρευνα και συμβουλευτική πρακτική” 23 & 24 Νοεμβρίου.
Ιστορία και εικονογραφημένο βιβλίο
  Οδηγίες για τους Επιμορφούμενους
Μεταπτυχιακές Σπουδές Στο Εξωτερικό
ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΣΤΡΑΤΟΥ
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ ΑΣΠΑΙΤΕ – ΕΠΠΑΙΚ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΤΟΣ
Θεοδώρα Μπάφα Ε2 1ο Πειραματικό Δημοτικό Θεσ/νικης
5ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ
ΕΝΔΟΚΑΡΔΙΑΚΟΙ ΟΓΚΟΙ: ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΘΕΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ, ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ – Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΚΗΣ.
3ο Γυμνάσιο Τούμπας Θεσσαλονίκης Προκοπίου Αικατερίνη Φιλόλογος
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
Ερμηνεύοντας μια μεγάλη ήττα:
ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ π. Χ. ΑΠΟΙΚΙΑΚΗ ΕΞΑΠΛΩΣΗ
Γίνε ο Κατάλληλος Ηγέτης!!!
Η ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ 1.- Πράγματα που εξυπηρετούν αμέσως το Δημόσιο συμφέρον, όπως οδοί, πλατείες, λιμάνια, γέφυρες, σχολεία, πολεμικά οχήματα κλπ αποτελούν.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Εθνική προέλευση και εκπαιδευτικό προφίλ των νέων στην Ελλάδα
Σχεδίαση Ολοκληρωμένων Κυκλωμάτων
Εθνική προέλευση και εκπαιδευτικό προφίλ των νέων στην Ελλάδα
ΑυτοχθονεΣ λαοΙ Δημοτικό Σχολείο Αγίων Τριμιθιάς Στ΄
Ρυθμιστική Πολιτική και Αγορά Ηλεκτρικής Ενέργειας στην Ελλάδα
βλέπουμε – διαβάζουμε – γράφουμε»
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός, Δ/ντρια 3ου Γυμνασίου Τρικάλων
Βαγγέλης Καρκαλέτσης ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Ερευνητικές και εκπαιδευτικές δράσεις Δεκέμβριος 2016.
” قالوا سبحانك لا علم لنا إلا ما علمتنا أنك أنت العليم الحكيم “
ΑΡΙΣΤΕΙΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Για να προσθέσετε αυτήν τη διαφάνεια στην παρουσίαση
תרגול 3 - רקורסיות 3 שיטות עיקריות לפתור נוסחאות זמן ריצה רקורסיביות:
ATP το ενεργειακό νόμισμα του κυττάρου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Χριστίνα Κ. Λιβαδά Επίκουρη Καθηγήτρια ΕΚΠΑ, Δικηγόρος Ιούνιος 2018
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
Για να εισαγάγετε αυτή τη διαφάνεια στην παρουσίασή σας
ΤΙΤΛΟΣ: Δημοσθένης (Demosthenes Speech composer)
Για να προσθέσετε αυτήν τη διαφάνεια στην παρουσίαση
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Για να εισαγάγετε αυτή τη διαφάνεια στην παρουσίασή σας
Κάτω Αχαΐα, Τετάρτη 10η Οκτωβρίου 2018
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Α΄ ΒΑΘΜΟΥ Σύντομος οδηγός για την.
Ομάδες προετοιμασίας γονεϊκότητας
J. Bruner: η διερευνητική – ανακαλυπτική μάθηση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μοντελοποίηση ταυτοτήτων - Παραγοντοποίηση Σταυρούλα Πατσιομίτου spatsiomitou@sch.gr

Η γεωμετρική αναπαράσταση ταυτοτήτων δεν είναι μια σύγχρονη μέθοδος κατανόησης των σχετικών αλγεβρικών εννοιών αλλά ο τρόπος ή η διαδικασία με την οποία αυτές εξελίχθηκαν. Όπως αναφέρει ο Ε. Σταμάτης … «Το ΙΙ βιβλίο των Στοιχείων του Ευκλείδη ….περιέχει την εφαρμογή της γεωμετρίας στην Άλγεβρα και αποδίδεται κατά το μέγιστο στους Πυθαγορείους .

Τα πρώτα 10 θεωρήματα αφορούν εις αλγεβρικάς ταυτότητας , τας οποίας δυνάμεθα να παραστήσωμεν ως ακολούθως αν δια των γραμμάτων α,β,γ ,…νοήσωμεν τμήματα ευθειών γραμμών »

Υπάρχουν συγκεκριμένα υλικά που χρησιμοποιούνται για την μοντελοποίηση ή αναπαράσταση μαθηματικών διαδικασιών ή μαθηματικών εννοιών. Με τον τρόπο αυτό γίνονται πιο συγκεκριμένες οι αφηρημένες έννοιες και διαδικασίες. Έτσι μοντελοποιούνται οι μαθηματικές ιδέες.

1. Για παράδειγμα Γράψτε μια αλγεβρική έκφραση για το μήκος του ορθογωνίου 2. Γράψτε μια αλγεβρική έκφραση για το πλάτος του ορθογωνίου. 3. Γράψτε μια αλγεβρική έκφραση για το εμβαδόν του ορθογωνίου χρησιμοποιώντας τις προηγούμενες δύο απαντήσεις. 4. Απλοποιήστε αυτήν την έκφραση.

Στη συνέχεια παρουσιάζεται η μετάφραση αποσπάσματος του ppt http://www.utdallas.edu/research/prealgebra/pp/documents/Algebra_Tiles.ppt (αποθηκευμένο την 7-11-2006)

1. Μεγάλο τετράγωνο με πλευρά x σαν μήκος και πλάτος Υπάρχουν τρεις τύποι : 1. Μεγάλο τετράγωνο με πλευρά x σαν μήκος και πλάτος 2. Ορθογώνιο με πλευρά x και 1 σαν μήκος και πλάτος 3. Μικρό τετράγωνο με πλευρά 1 σαν μήκος και πλάτος x 1 1 x x 1 The University of Texas at Dallas

Εμβαδόν ενός τετραγώνου = x2 Κάθε ένα από τα σχήματα αναπαριστά το εμβαδόν μιας επιφανείας . x Εμβαδόν ενός τετραγώνου = x2 x 1 x Εμβαδόν ενός ορθογωνίου = x 1 1 Εμβαδόν ενός μικρού τετραγώνου = 1 The University of Texas at Dallas

Πρέπει το μήκος του χ να είναι συγκεκριμένο ? Όχι γιατί αναπαριστά μια μεταβλητή The University of Texas at Dallas

ΑΛΓΕΒΡΙΚΕΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ Για να μοντελοποιήσουμε το 2x2, χρειαζόμαστε 2 μεγάλα τετράγωνα x2 x2 The University of Texas at Dallas

ΑΛΓΕΒΡΙΚΕΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ Για να μοντελοποιήσουμε x2 + 3x, χρειαζόμαστε 1 μεγάλο τετράγωνο και 3 ορθογώνια x2 x x x The University of Texas at Dallas

ΑΛΓΕΒΡΙΚΕΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ Πως θα μπορούσες να μοντελοποιήσεις Το 2x2 + x + 4? απάντηση x2 x2 x 1 1 1 1 The University of Texas at Dallas

ΑΛΓΕΒΡΙΚΕΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ 2x + 3 Ποια αλγεβρική έκφραση είναι μοντελοποιημένη παρακάτω απάντηση 2x + 3 The University of Texas at Dallas

Αλγεβρική τιμή Ας θυμηθούμε ότι μια μεταβλητή μπορεί να αντικατασταθεί από περισσότερους του ενός αριθμούς συνήθως . The University of Texas at Dallas

Βρείτε την τιμή αυτής της έκφρασης χρησιμοποιώντας αυτές τις τιμές x. 1 1 1 1 1 ΑΠΑΝΤΗΣΗ The University of Texas at Dallas

ΑΛΓΕΒΡΙΚΗ ΤΙΜΗ Η αλγεβρική έκφραση είναι 3x + 5 Εάν x = 2 3 (2) + 5 6 + 5 = 11 2) Εάν x = 5 3 (5) + 5 15 + 5 = 20 3) Εάν x = 10 3 (10) + 5 30 + 5 = 35 The University of Texas at Dallas

3 + 2x + 4 2x + 7 = = + ΑΛΓΕΒΡΙΚΗ ΠΡΟΣΘΕΣΗ x x x x 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Συνδυάστε τα σχήματα The University of Texas at Dallas

+ = 2x + (5x + 4) = 7x + 4 ΑΛΓΕΒΡΙΚΗ ΠΡΟΣΘΕΣΗ Βρείτε το αποτέλεσμα της έκφρασης : 2 x + (5x + 4) ANSWER x x x x x x x + x x x x x = 1 1 1 1 x x 1 1 1 1 2x + (5x + 4) = 7x + 4 The University of Texas at Dallas

+ = (x + 3) + (2x + 4) = 3x + 7 ΑΛΓΕΒΡΙΚΗ ΠΡΟΣΘΕΣΗ (x + 3) + (2x + 4) Βρείτε το άθροισμα : (x + 3) + (2x + 4) ANSWER x x x x x x + = 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (x + 3) + (2x + 4) = 3x + 7 The University of Texas at Dallas

+ = (x2 + 3) + (2x2 + x +2) = 3x2 + x + 5 ΑΛΓΕΒΡΙΚΗ ΠΡΟΣΘΕΣΗ Βρείτε το άθροισμα : (x2 + 3) + (2x2 + x + 2) ANSWER x2 x2 + x2 x2 = x2 x 1 1 1 x 1 1 1 1 1 x2 1 1 (x2 + 3) + (2x2 + x +2) = 3x2 + x + 5 The University of Texas at Dallas

ΑΛΓΕΒΡΙΚΗ ΑΦΑΙΡΕΣΗ Για να χρησιμοποιήσετε τα αλγεβρικά σχήματα για να διαμορφώσουμε την αφαίρεση, αναπαριστούμε ε κάθε έκφραση με τα σχήματα . Βάλτε τη δεύτερη έκφραση κάτω από την πρώτη . (5x + 4) – (2x + 3) Τώρα αφαιρέστε τα σχήματα που ταιριάζουν με σε κάθε έκφραση. 5x + 4 x x x x x Η απάντηση είναι η έκφραση που υπάρχει αριστερά 1 1 1 1 x x 2x + 3 1 1 1 (5x + 4) – (2x + 3)= 3x +1 The University of Texas at Dallas

- ΑΛΓΕΒΡΙΚΗ ΑΦΑΙΡΕΣΗ (8x + 5) – (6x + 1) = 2x + 4 Όμοια μπορούμε να βρούμε την διαφορά (8x + 5) – (6x + 1) ΑΠΑΝΤΗΣΗ 8x + 5 x x x x x x x x 1 1 1 1 1 6x + 1 - x x x x x x 1 (8x + 5) – (6x + 1) = 2x + 4 The University of Texas at Dallas

ΑΛΓΕΒΡΙΚΗ ΑΦΑΙΡΕΣΗ - Ή την διαφορά. (6x + 1) – (3x) Ή την διαφορά. (6x + 1) – (3x) Απάντηση 6x + 1 x x x x x x 1 3x - x x x (6x + 1) – (3x) = 3x +1 The University of Texas at Dallas

ΑΛΓΕΒΡΙΚΗ ΑΦΑΙΡΕΣΗ - (5x + 6) – (5x) (5x + 6) – (5x) = 6 5x + 6 5x Απάντηση 5x + 6 x x x x x 1 1 1 1 1 1 - 5x x x x x x (5x + 6) – (5x) = 6 The University of Texas at Dallas

- ΑΛΓΕΒΡΙΚΗ ΑΦΑΙΡΕΣΗ Ομοίως (3x2 + 4x + 5) – (x2 + 3x + 4) ΑΠΑΝΤΗΣΗ x2 x2 x2 x x x x 1 1 1 1 1 x2 + 3x + 4 - x2 x x x 1 1 1 1 (3x2 + 4x + 5) – (x2 + 3x + 4) = 2x2 + x + 1 The University of Texas at Dallas

ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ 2 (x + 3) = 2x + 6 Για να πολλαπλασιάσουμε χρησιμοποιώντας αλγεβρικά σχήματα τοποθετούμε τα σχήματα σε μια ορθογώνια σειρά . Π.χ: 2 (x + 3) x + 3 2 x Συμπληρώστε αυτό το διάστημα για να διαμορφώσετε ένα ορθογώνιο. Και το αποτέλεσμα είναι η απάντησή σας 1 1 1 x x 1 1 1 1 1 1 1 1 2 (x + 3) = 2x + 6 The University of Texas at Dallas

ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ x (x + 2) = x2 + 2x Ομοίως x (x + 2) (x + 2) x ΑΠΑΝΤΗΣΗ (x + 2) x x 1 1 x x2 x x x (x + 2) = x2 + 2x The University of Texas at Dallas

ΑΛΓΕΒΡΙΚΟΣ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ Ομοίως 2x (x + 3) ΑΠΑΝΤΗΣΗ (x + 3) 2x x 1 1 1 x x2 x x x x x2 x x x 2x (x + 3) = 2x2 + 6x The University of Texas at Dallas

ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ (x+2) (x + 4) = x2 + 6x + 8 Ομοίως (x+2) (x + 4) ANSWER (x + 4) x +2 x 1 1 1 1 x x2 x x x x x x 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (x+2) (x + 4) = x2 + 6x + 8 The University of Texas at Dallas

(x+3) (2x + 1) = 2x2 + 7x + 3 Βρείτε το γινόμενο (x+3) (2x + 1) ANSWER x +3 (2x + 1) x x 1 x x2 x2 x x x x x 1 1 x x 1 1 1 1 (x+3) (2x + 1) = 2x2 + 7x + 3 The University of Texas at Dallas

Και η απάντηση είναι ακριβώς τα μισά Ex: Και η απάντηση είναι ακριβώς τα μισά 2 x x 1 1 1 x x x x 1 1 1 1 4x + 6 1 1 1 1 The University of Texas at Dallas

Ομοίως : 3 (9x + 3) Απάντηση x x x 1 x x x x x x 1 1 x x x 1 1 1 1 The University of Texas at Dallas

Ομοίως : 6x2 + 3x 3x 3x (6x2 + 3x) 6x2 + 3x 3x = 2x + 1 απάντηση x x 1 The University of Texas at Dallas

Βρείτε το πηλίκο : 2x2 + 6x + 4 x + 2 x+ 2 (2x2 + 6x + 4) 2x2 + 6x + 4 απάντηση x+ 2 x x 1 1 (2x2 + 6x + 4) x x2 x2 x x x x x x 1 1 1 1 1 1 2x2 + 6x + 4 x + 2 = 2x + 2 The University of Texas at Dallas