Δημιουργία Διαφανειών με το PowerPoint

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Υπεύθυνη μαθήματος Αναστασία Στρατηγέα Αναπλ. Καθηγ. Ε.Μ.Π. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ.
Advertisements

TAΞH Ε’. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠ/ΚΟΣ : ΜΟΥΣΤΑΚΑ ΑΝΘΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΟΙΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΝΤΑΣ ΑΕΙΦΟΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ» Έρευνα για την καταγραφή.
Η μεθοδολογία της Γεωπονικής Επιστήμης-Τεχνολογίας (Βιβλιογραφικές βάσεις δεδομένων, Βιβλιοθήκες, Εργαστηριακές - Αναλυτικές τεχνικές, Έρευνα – Πειραματισμός,
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Βόρειας Αμερικής Κεφ. 39 Ουρδας Ιωάννης 2013.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Εισαγωγή 1. Επιστημονική εργασία 2  Η επιστημονική εργασία περιλαμβάνει τη συγκέντρωση, παρουσίαση, ανάλυση και ερμηνεία δεδομέμων.
Χρήση Κειμενογράφου & Μέγεθος Εργασίας Το μέγεθος της εργασίας θα πρέπει να προσεγγίζει τον προκαθορισμένο αριθμό λέξεων, με μια απόκλιση ± 15%. Δηλαδή,
Τεκμηριωμένη Λήψη Κλινικής Απόφασης Ενότητα 10: Συγγραφή επιστημονικής εργασίας – Μέρος 3 ο Κλαίρη Γουρουντή, PhD Τμήμα Μαιευτικής Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 17: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 1: Γραμματικός και συντακτικός σχολιασμός στίχων 1-48 της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Η καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο Εργασία της μαθήτριας: Τζένη Αλουσάι στο μάθημα της Ιστορίας ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:κα.Τσαούση.
Σύνταξη βιογραφικού σημειώματος Αποτελεί μια συνοπτική και δομημένη παρουσίαση του προφίλ του υποψηφίου. Απευθύνεται συνήθως στο Διευθυντή προσωπικού και.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 16: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
1 1 Slide Διαδικασίες Markov. 2 2 Slide Διαδικασίες Markov n Οι διαδικασίες Markov είναι χρήσιμες στη μελέτη της εξέλιξης συστημάτων με επανειλημμένες.
Τεχνολογία και μοντελοποίηση Χ. Λεμονίδης Ιούνιος 2016.
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
Save Planet Earth 3Rs Reduce Reuse Recycle
Όροι Συμμετοχής και Δομή/Περιεχόμενο Προτάσεων
Συσκευασία, Συντήρηση, Θρεπτική Αξία Φρούτων και Λαχανικών
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
ΕΡΓΑΣΙΑ- ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Δυναμική της Ομάδας και Επικοινωνία
ΜΥΛΟΙ.
Αξία Μέσω της Τιμολόγησης
Αικ. Σταματελάτου, επ. καθηγήτρια
Η μεθοδολογία της Γεωπονικής Επιστήμης-Τεχνολογίας
«Το αλφαβητάρι της Ιλιάδας»
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Συμβουλές για καλύτερες παρουσιάσεις στο Powerpoint..
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Γέρικο Νομού Έβρου Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα- Ιωάννα Βερέττα & Νετζμεττήν Πίσκα.
Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας
«Μινωικός πολιτισμός»: μία πρόταση διδασκαλίας για την
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Παρουσιάζουν οι : Αποστόλης Τσιριβάκος Βασίλης Χουβαρδάς από το Ε2
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
Ρομαντισμός.
ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ.
Συνηρημένα ρήματα σε –αω (ενεργητική & μέση φωνή)
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
ΚΡΑΤΟΣ, ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ: Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Ζωγράφου Αθηνά (ΠΕ02)-Κοπατσάρη Γεωργία (ΠΕ03)
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
Η στήριξη και η κίνηση στους ζωικούς οργανισμούς
Η Κωνσταντινα και οι αραχνεσ τησ
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Περιεχομενο σημερινου μαθηματοσ
Ρεαλισμός, Θεμελιωμένη Θεωρία και Εθνογραφικές Μελέτες.
(το πείραμα και τα συμπεράσματα)
« به نام خدا» 1-جايگاه ايران در توزيع جهاني درآمد
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
«Το κάπνισμα στην καθημερινή ζωή των μαθητών
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
Η παρουσίαση αυτή ίσως προκαλέσει συζήτηση με το κοινό από την οποία θα προκύψουν ενέργειες. Χρησιμοποιήστε το PowerPoint για να καταγράψετε τις ενέργειες.
Εισαγωγή στον αλγεβρικό λογισμό
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Συγγραφική ομάδα πχ. Κωνσταντίνος Παπακώστας1, Ειρήνη Παπαδοπούλου2
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής
МИФ ғылымына саяхат Интелектуалды шоу.
Η Ελλάδα κατά την πρώιμη ψυχροπολεμική περίοδο,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημιουργία Διαφανειών με το PowerPoint Αποφεύγοντας τις παγίδες των κακών διαφανειών Source: SEE-U 2005, rev TKittel 2/29/08

Κατηγορίες Συμβουλών που θα Δοθούν Τίτλος Παρουσίασης & Περίγραμμα Δομή Διαφανειών Μορφοποίηση – Γραμματοσειρές, Χρώμα και Φόντο Διαγράμματα Ορθογραφία και Γραμματική Συμπεράσματα και Κατάληξη Αναφορές Προφορική Παρουσίαση

Τίτλος Διαφάνειας Ο τίτλος της παρουσίασης πρέπει να ενημερώνει το ακροατήριο για το περιεχόμενό της Επιγραμματικά, ποιο είναι το θέμα ή η σχέση, οι οργανισμοί που εμπλέκονται, η τοποθεσία Χρησιμοποιήστε έναν υπότιτλο για πρόσθετες πληροφορίες, αν είναι απαραίτητο Συμπεριλάβετε το όνομά σας, τον τίτλο του μαθήματος, το εξάμηνο

Περίγραμμα της Παρουσίασης Κάντε στην 1η ή 2η διαφάνεια ένα περίγραμμα της παρουσίασής σας Παράδειγμα: η 2η διαφάνεια αυτού του PowerPoint Ακολουθήστε τη σειρά του περιγράμματός σας για το υπόλοιπο της παρουσίασης Βάλτε μόνο τα κύρια σημεία στη διαφάνεια του περιγράμματος Παράδειγμα: Χρησιμοποιήστε τους τίτλους κάθε διαφάνειας ως κύρια σημεία στο περίγραμμα

Δομή Διαφανειών – Σωστό Χρησιμοποιήστε 1-2 διαφάνειες ανά λεπτό παρουσίασης Γράψτε σε μορφή βασικών σημείων, όχι ολόκληρες προτάσεις Συμπεριλάβετε 4-5 σημεία σε κάθε διαφάνεια Αποφύγετε τη μακρολογία: χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά και φράσεις Κατανείμετε την πληροφορία μεταξύ διαφανειών έτσι ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός

Δομή Διαφανειών – Λάθος Αυτή η σελίδα περιέχει πάρα πολλές λέξεις για μια παρουσίαση διαφανειών. Δεν είναι γραμμένη σε μορφή σημείων, γεγονός που καθιστά δύσκολη την ανάγνωση από το κοινό σας και την παρουσίαση κάθε σημείου από εσάς. Παρά το γεγονός ότι υπάρχει ακριβώς ο ίδιος αριθμός σημείων με την προηγούμενη διαφάνεια σε αυτή τη διαφάνεια, αυτή φαίνεται πολύ πιο περίπλοκη. Εν ολίγοις, το ακροατήριό σας θα ξοδέψει πάρα πολύ χρόνο προσπαθώντας να διαβάσει αυτή την παράγραφο, αντί να σας ακούει. Και ω ναι, μην παραγεμίζετε μια διαφάνεια - χωρίστε τις πληροφορίες σας πάνω σε ένα συγκεκριμένο θέμα σε 2η διαφάνεια αν είναι τόσο σημαντικό! Επίσης μην ξεφεύγετε από τα όρια της διαφάνειας.

Δομή Διαφανειών – Σωστό Εμφανείστε ένα σημείο τη φορά: Θα βοηθήσει το ακροατήριο να συγκεντρωθεί σε αυτό που λέτε Θα αποτρέψει το κοινό από την ανάγνωση των παρακάτω Θα σας βοηθήσει να κρατήσετε την παρουσίαση επικεντρωμένη στο θέμα σας

Δομή Διαφανειών – Σωστό Χρησιμοποιήστε το πλαίσιο σημειώσεων στην ‘Κανονική’ θέαση για να γράψετε πιο ακριβείς πληροφορίες σε κάθε διαφάνεια Συμπεριλάβετε λεπτομέρειες για κάθε βασικό σημείο του θέματος Παραθέστε τις πηγές σας εδώ, ή σε μικρή γραμματοσειρά στη διαφάνεια όπως: Source: Smith & Jones 2005 - include full citation in your References slide at end. - Smith & Jones 2005

Δομή Διαφανειών – Κακή Μη χρησιμοποιείτε κίνηση που αποσπά την προσοχή Μην το παρακάνετε με την κινούμενη εικόνα Να είστε συνεπείς με την κινούμενη εικόνα που χρησιμοποιείτε

Γραμματοσειρές – Σωστό Χρησιμοποιήστε μεγεθος γραμματοσειράς τουλάχιστον 18 Χρησιμοποιήστε διαφορετικό μέγεθος γραμματοσειράς για τα βασικά και τα δευτερεύοντα σημεία Αυτή η γραμματοσειρά είναι 24, το βασικό σημείο είναι 28, ο τίτλος 36 Χρησιμοποιήστε μια βασική γραμματοσειρά όπως Times New Roman ή Arial

Γραμματοσειρές – Λάθος Αν χρησιμοποιήσετε μικρή γραμματοσειρά το κοινό δεν θα μπορεί να διαβάσει αυτά που γράψατε ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ. ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΟΥΝ Μη χρησιμοποιείτε πολύπλοκες γραμματοσειρές

Χρώμα – Σωστό Χρησιμοποιήστε ένα χρώμα γραμματοσειράς που να έρχεται σε έντονη αντίθεση με το φόντο Παράδειγμα: μπλε γραμματοσειρά σε άσπρο φόντο Χρησιμοποιήστε χρώμα για να ενισχύσετε τη λογική της δομής σας Παράδειγμα: ανοιχτό μπλε στον τίτλο, σκούρο μπλε στο κείμενο Χρησιμοποιήστε χρώμα για να δώσετε έμφαση σε ένα σημείο Αλλά χρησιμοποιήστε το μόνο περιστασιακά

Χρώμα – Λάθος Η χρήση χρώματος γραμματοσειράς χωρίς μεγάλη αντίθεση με το χρώμα του φόντου δυσκολεύει την ανάγνωση του κειμένου Η διακοσμητική χρήση χρώματος αποσπά την προσοχή και είναι ενοχλητική. Δεν είναι απαραίτητη η χρήση διαφορετικού χρώματος για κάθε βασικό σημείο Επίσης δεν χρειάζεται η χρήση διαφορετικού χρώματος στα δευτερεύοντα σημεία Η προσπάθεια δημιουργικότητας μπορεί να είναι κακή

Φόντο – Σωστό Χρησιμοποιήστε φόντο απλό και ελκυστικό, όπως αυτό Η φωτογραφίες μπορεί να είναι ενδιαφέρουσες, αλλά καθιστούν συχνά δύσκολη την ανάγνωση υπερκείμενου κειμένου Χρησιμοποιήστε το ίδιο φόντο σε ολόκληρη την παρουσίαση

Φόντο – Σωστό Χρησιμοποιήστε φόντα τα οποία είναι: Ανοιχτόχρωμα, με σκουρόχρωμα (όχι μαύρα) γράμματα, όπως στις προηγούμενες διαφάνειες Είναι προτιμότερα για όχι καλά σκιασμένους χώρους Εντελώς λευκά μπορεί να είναι πολύ έντονα ή να τυφλώνουν Ή

Φόντο – Σωστό Ή φόντα που είναι: Σκουρόχρωμα με ανοιχτόχρωμα γράμματα Είναι ιδιαίτερα κατάλληλα για πολύ σκοτεινούς χώρους Η κλασική εμφάνιση είναι σκούρο μπλε με λευκά ή ανοιχτά κίτρινα γράμματα

Φόντο – Λάθος Αποφύγετε φόντα που αποσπούν την προσοχή και είναι δύσκολο να αναγνωστούν

Εικόνες – Σωστό Προσθέστε εικόνες ή απλά διαγράμματα στις διαφάνειες κειμένου για να εξηγήσετε τις απόψεις σας Η πρόσθεση μιας σχετικής φωτογραφίας μπορεί να προσφέρει οπτική ευχαρίστηση Οι εικόνες που προστίθενται γι΄ αυτόν τον σκοπό δεν χρειάζεται να συζητηθούν Colorado Treeline – Google Earth

Διαγράμματα – Σωστό Χρησιμοποιήστε διαγράμματα αντί για πίνακες ή λέξεις Δεδομένα σε διαγράμματα κατανοούνται και συγκρατούνται ευκολότερα από τα πρωτογενή ακατέργαστα δεδομένα Οι τάσεις οπτικοποιούνται καλύτερα σε γραφική μορφή

Διαγράμματα – Λάθος

Διαγράμματα – Σωστό Number of Items Sold

Διαγράμματα – Σωστό Μορφοποίηση Βάζετε πάντα τίτλο στα διαγράμματά σας – έτσι είναι σαφές το τι δείχνεται Εκτός αν είναι προφανές (π.χ. μήνες) Χρησιμοποιήστε μια αρκετά μεγάλη γραμματοσειρά Αυτό είναι ένα συχνό σφάλμα για τις ετικέτες των αξόνων

Διαγράμματα – Λάθος

Διαγράμματα – Λάθος Οι δευτερεύουσες γραμμές πλέγματος είναι περιττές Η γραμματοσειρά είναι πολύ μικρή Τα χρώματα είναι παράλογα Λείπει ο τίτλος Η σκίαση αποσπά την προσοχή

Ορθογραφία και Γραμματική Ελέγξτε τις διαφάνειές σας για: Ορθογραφηκά λάθη Τη χρήση χρήση επαναλαμβανόμενων λέξεων Πιθανά γραμματικά λάθη Για παράδειγμα ‘κυρία Πρόεδρε’ και όχι ‘κυρία Πρόεδρος’ Αν δεν γράφετε στη μητρική σας γλώσσα, ζητείστε από κάποιον άλλο να ελέγξει την παρουσίασή σας!

Συμπέρασμα Κάντε ένα αποτελεσματικό και δυνατό κλείσιμο Το ακροατήριό σας είναι πιθανό να θυμάται τα τελευταία σας λόγια Χρησιμοποιήστε μια καταληκτική διαφάνεια για να: Συνοψίσετε τα βασικά σημεία της παρουσίασής σας Προτείνετε μελλοντικές κατευθύνσεις της έρευνας

Ερωτήσεις;; Ολοκληρώνοντας την παρουσίασή σας: Τελειώστε με μια πρόσκληση στο κοινό για ερωτήσεις Τελειώστε την παρουσίαση με τη διαφάνεια συμπερασμάτων Αυτό θα επιτρέψει στο κοινό να σκεφτεί τα βασικά σας σημεία Αποφύγετε το απότομο κλείσιμο μιας παρουσίασης

Αναφορές Συμπεριλάβετε τις αναφορές στην τελευταία διαφάνεια Δείξτε τις μόνο αν ερωτηθείτε Χρησιμοποιήστε έναν τύπο αναφοράς άρθρων οποιουδήποτε περιοδικού – αλλά να είστε συνεπείς στη μορφοποίησή τους Παράδειγμα για άρθρο περιοδικού Kane D.L., Hinzman L.D. and Zarling J.P. 1991. Thermal response of the active layer to climatic warming in a permafrost environment. Cold Regions Science and Technology 19:111-122. Παράδειγμα για κεφάλαιο σε βιβλίο Field, C. B., Raupach, M. R., and Victoria, R. 2004. The global carbon cycle: integrating humans, climate, and the natural world. In: C. B. Field and M. R. Raupach (eds.). The Global Carbon Cycle. Washington: Island Press. pp. 1-13.

Προφορική Παρουσίαση Εξάσκηση, εξάσκηση, εξάσκηση Έτσι η παρουσίαση θα σας ‘βγει’ φυσικά και δυναμικά Θα μπορέσετε να προσαρμοστείτε στον διαθέσιμο χρόνο Θα εντοπίσετε περιττές πληροφορίες Εκτελέστε μια δοκιμή με τον προβολέα Βεβαιωθείτε ότι οι διαφάνειες αντοποκρίνονται στις συνθήκες φωτισμού του χώρου Είναι οι διαφάνειες πολύ φωτεινές; Η αντίθεση του φόντου μικρή; Βεβαιωθείτε ότι οι διαφάνειες διαβάζονται και από το πιο απομακρυσμένο σημείο του χώρου