ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στρατηγική Προώθησης.
Advertisements

ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ.
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Buildingpartnershipsbuildingpartnerships. η εταιρία μας •ανώνυμη εταιρία ασφαλιστικών συμβούλων και συντονιστών ασφαλιστικών συμβούλων •έμπειροι και καταξιωμένοι.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Οργάνωση και Μάρκετινγκ Ακαδημιών Πετοσφαίρισης
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΗΝΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Στοιχεία Επιχειρηματικότητας
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Προώθηση / Επικοινωνία
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Εργαστήριο Αγροτικής Πολιτικής & Συνεταιρισμών ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ (ΕΣΠΑ) Υπεύθυνος Πρακτικής.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Στρατηγική Προώθησης.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π)
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
(Marketing) Εμπορίας & Διαφήμισης ΑΤΕΙ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τμήμα
ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
Η έννοια της επιχείρησης
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε Πτυχιακή εργασία της Σαββίδου Μαρία Επιβλέπων: Ιορδάνης Κοτζαιβάζογλου, Επίκουρος καθηγητής Πτυχιακή εργασία της Σαββίδου Μαρία Επιβλέπων: Ιορδάνης Κοτζαιβάζογλου Επίκουρος καθηγητής

Σκοπός και μέθοδος της εργασίας Είναι η καταγραφή του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και υλοποιεί το μάρκετινγκ η εταιρεία Αδαμίδης ΑΕ. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε είναι η μελέτη περίπτωσης και τα στοιχεία αντλήθηκαν από πρωτογενείς και δευτερογενείς πηγές.

Δομή της εργασίας Εισαγωγή Θεωρητικό μέρος Πρακτικό μέρος Κεφάλαιο 1. Η έννοια του μάρκετινγκ Κεφάλαιο 2. Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ Κεφάλαιο 3. Μείγμα μάρκετινγκ Κεφάλαιο 4. Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ Πρακτικό μέρος Κεφάλαιο 5. Η εταιρεία Αδαμίδης ΑΕ Κεφάλαιο 6. Η στρατηγική της Αδαμίδης ΑΕ Κεφάλαιο 7. Τα προιόντα και οι υπηρεσίες της Αδαμίδης ΑΕ Κεφάλαιο 8. Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ της Αδαμίδης ΑΕ Συμπεράσματα Βιβλιογραφία Παράρτημα

Η Αδαμίδης ΑΕ Ο Όμιλος Εταιριών «ΑΔΑΜΙΔΗ» δραστηριοποιείται στο χώρο των αυτοκινήτων από το 1990. Η εταιρεία ιδρύθηκε από την οικογένεια Αδαμίδη και μαζί με την κατασκευαστική εταιρία ΑΔΑΜΙΔΗΣ ΑΤΕΒΕ αποτελούν όμιλο επιχειρήσεων. Είναι μια από τις πιο επιτυχημένες εταιρείες  αυτοκινήτων και διατηρεί την θέση της στη Ελληνική αγορά με τις πιο σημαντικές μάρκες αυτοκινήτων.

Το μάρκετινγκ της Αδαμίδης ΑΕ Η Αδαμίδης ΑΕ κατέχει ένα εξολοκλήρου ελεγχόμενο και ολοκληρωμένο τμήμα μάρκετινγκ. Προσπαθεί να βρει χρυσή τομή Στο νέο προϊόν της Στις απαιτήσεις των καταναλωτών Στις τιμές της Στην σωστή παρουσίαση και προβολή στην αγορά. Ιδεολογία: Η μακροπρόθεσμη εμπιστοσύνη μεταξύ του πελάτη και της εταιρείας.

Η στρατηγική μάρκετινγκ της Αδαμίδης ΑΕ Στόχοι: Καθορισμός σχεδίου και οράματος Αναγνώριση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος Συντονισμός δραστηριοτήτων Ευελιξία Ικανοποίηση επιθυμιών πελατών

Ανάλυση περιβάλλοντος SWOT της Αδαμίδης ΑΕ Δυνάμεις Ποιοτικά προϊόντα- Δυνατό όνομα στην αγορά Ποικιλία αυτοκινήτων Εξειδικευμένο εργατικό προσωπικό Εισκευή αυτοκινήτου (Φανοποιείο, βαφείο) Ηλεκτρολογικά εργαστήρια Συνεργασία με ασφαλιστικές εταιρείες

Αδυναμίες Προϊόντα και εγκαταστάσεις υψηλού κόστους Τοποθεσία εγκαταστάσεων

  Ευκαιρίες Υβριδικά αυτοκίνητα Επιχειρηματικές σχέσεις   Αναγνώριση ελλείψεων της αγοράς

Απειλές Αύξηση των τιμών των καυσίμων Αύξηση της φορολογίας Οικονομική κρίση της χώρας Μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών Έντονος ανταγωνισμός

Αγορές-στόχοι της Αδαμίδης ΑΕ Η Αδαμίδης ΑΕ με την BMW την MINI και την SUZUKI απευθύνεται: Σε υψηλά εισοδήματα. Μεσαία και ανώτερη οικονομική τάξη Ηλικίες μεταξύ 25 και 60 χρόνων Προσθέτωντας στην οικογένεια της την PEUGEOT Κατάφερε να απευθυνθεί και σε λίγο μικρότερες ηλικίες με χαμηλότερο εισόδημα.

Τα προιόντα BMW MINI COOPER

PEUGEUOT SUZUKI

Οι υπηρεσίες Η Αδαμίδης ΑΕ στις εγκαταστάσεις της διαθέτει  χώρους που σχετίζονται με την πλήρη τεχνική κάλυψη του αυτοκινήτου. Διαθέτει: Συνεργεία φανοποιείων Συνεργεία βαφείων Ηλεκτρολογικά εργαστήρια

Προωθητικές ενέργειες Ένα πολύ βασικό στοιχείο για την εταιρεία Αδαμίδης ΑΕ είναι η προώθηση και η διαφήμιση. Αναπαλαίωση BMW ISETTA 600 του 1952

Η εταιρεία Αδαμίδης ΑΕ παρουσιάζεται επίσης μέσα από διάφορες εκδηλώσεις και εκθέσεις που οργανώνει η ίδια αλλά και μέσα από φεστιβάλ της πόλης

Η Αδαμίδης ΑΕ στηρίζει επίσης  το αθλητικό ιδεώδες με χορηγίες σε διάφορες οργανώσεις και σε διάφορους ομίλους και συμβάλλει ενεργά στο έργο των ποδηλατικών αγώνων και μαραθωνιοδρόμων Θεσσαλονίκης.

Επίσης η εταιρεία Αδαμίδης ΑΕ είναι από τους πιο σημαντικούς χορηγούς και υποστηρικτές του Ελληνικού και Βαλκανικού πρωταθλήματος ιππασίας. Αποδεικνύοντας ότι η εταιρεία είναι δίπλα στους αθλητές και στους ανθρώπους που αγωνίζονται για να πετύχουν τα όνειρα τους

Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ της Αδαμίδης ΑΕ Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ θεωρείται ως ο βασικός κορμός σύνδεσης και επικοινωνίας με τους πελάτες. Ενεργή παρουσία της εταιρεία στο διαδίκτυο Συχνή ενημέρωση των πελατών σε σχέση με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της Γρηγορότερη και αμεσότερη επαφή

Συμπεράσματα Η Αδαμίδης ΑΕ ακολουθεί και έχει υιοθετήσει την φιλοσοφία του μάρκετινγκ Υπάρχει μια συνεχής προσπάθεια και εξέλιξη Βασίζεται πολύ στον τομέα των δημοσίων σχέσεων και της γενικότερης προβολής της Θεωρεί το διαδίκτυο πολύ σημαντικό καθώς αποτελεί στην σημερινή εποχή Έχει ως ανώτερο στόχο την εκπλήρωση των επιθυμιών των πελατών της

Ευχαριστώ πολύ!!!