ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε Πτυχιακή εργασία της Σαββίδου Μαρία Επιβλέπων: Ιορδάνης Κοτζαιβάζογλου, Επίκουρος καθηγητής Πτυχιακή εργασία της Σαββίδου Μαρία Επιβλέπων: Ιορδάνης Κοτζαιβάζογλου Επίκουρος καθηγητής
Σκοπός και μέθοδος της εργασίας Είναι η καταγραφή του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και υλοποιεί το μάρκετινγκ η εταιρεία Αδαμίδης ΑΕ. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε είναι η μελέτη περίπτωσης και τα στοιχεία αντλήθηκαν από πρωτογενείς και δευτερογενείς πηγές.
Δομή της εργασίας Εισαγωγή Θεωρητικό μέρος Πρακτικό μέρος Κεφάλαιο 1. Η έννοια του μάρκετινγκ Κεφάλαιο 2. Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ Κεφάλαιο 3. Μείγμα μάρκετινγκ Κεφάλαιο 4. Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ Πρακτικό μέρος Κεφάλαιο 5. Η εταιρεία Αδαμίδης ΑΕ Κεφάλαιο 6. Η στρατηγική της Αδαμίδης ΑΕ Κεφάλαιο 7. Τα προιόντα και οι υπηρεσίες της Αδαμίδης ΑΕ Κεφάλαιο 8. Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ της Αδαμίδης ΑΕ Συμπεράσματα Βιβλιογραφία Παράρτημα
Η Αδαμίδης ΑΕ Ο Όμιλος Εταιριών «ΑΔΑΜΙΔΗ» δραστηριοποιείται στο χώρο των αυτοκινήτων από το 1990. Η εταιρεία ιδρύθηκε από την οικογένεια Αδαμίδη και μαζί με την κατασκευαστική εταιρία ΑΔΑΜΙΔΗΣ ΑΤΕΒΕ αποτελούν όμιλο επιχειρήσεων. Είναι μια από τις πιο επιτυχημένες εταιρείες αυτοκινήτων και διατηρεί την θέση της στη Ελληνική αγορά με τις πιο σημαντικές μάρκες αυτοκινήτων.
Το μάρκετινγκ της Αδαμίδης ΑΕ Η Αδαμίδης ΑΕ κατέχει ένα εξολοκλήρου ελεγχόμενο και ολοκληρωμένο τμήμα μάρκετινγκ. Προσπαθεί να βρει χρυσή τομή Στο νέο προϊόν της Στις απαιτήσεις των καταναλωτών Στις τιμές της Στην σωστή παρουσίαση και προβολή στην αγορά. Ιδεολογία: Η μακροπρόθεσμη εμπιστοσύνη μεταξύ του πελάτη και της εταιρείας.
Η στρατηγική μάρκετινγκ της Αδαμίδης ΑΕ Στόχοι: Καθορισμός σχεδίου και οράματος Αναγνώριση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος Συντονισμός δραστηριοτήτων Ευελιξία Ικανοποίηση επιθυμιών πελατών
Ανάλυση περιβάλλοντος SWOT της Αδαμίδης ΑΕ Δυνάμεις Ποιοτικά προϊόντα- Δυνατό όνομα στην αγορά Ποικιλία αυτοκινήτων Εξειδικευμένο εργατικό προσωπικό Εισκευή αυτοκινήτου (Φανοποιείο, βαφείο) Ηλεκτρολογικά εργαστήρια Συνεργασία με ασφαλιστικές εταιρείες
Αδυναμίες Προϊόντα και εγκαταστάσεις υψηλού κόστους Τοποθεσία εγκαταστάσεων
Ευκαιρίες Υβριδικά αυτοκίνητα Επιχειρηματικές σχέσεις Αναγνώριση ελλείψεων της αγοράς
Απειλές Αύξηση των τιμών των καυσίμων Αύξηση της φορολογίας Οικονομική κρίση της χώρας Μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών Έντονος ανταγωνισμός
Αγορές-στόχοι της Αδαμίδης ΑΕ Η Αδαμίδης ΑΕ με την BMW την MINI και την SUZUKI απευθύνεται: Σε υψηλά εισοδήματα. Μεσαία και ανώτερη οικονομική τάξη Ηλικίες μεταξύ 25 και 60 χρόνων Προσθέτωντας στην οικογένεια της την PEUGEOT Κατάφερε να απευθυνθεί και σε λίγο μικρότερες ηλικίες με χαμηλότερο εισόδημα.
Τα προιόντα BMW MINI COOPER
PEUGEUOT SUZUKI
Οι υπηρεσίες Η Αδαμίδης ΑΕ στις εγκαταστάσεις της διαθέτει χώρους που σχετίζονται με την πλήρη τεχνική κάλυψη του αυτοκινήτου. Διαθέτει: Συνεργεία φανοποιείων Συνεργεία βαφείων Ηλεκτρολογικά εργαστήρια
Προωθητικές ενέργειες Ένα πολύ βασικό στοιχείο για την εταιρεία Αδαμίδης ΑΕ είναι η προώθηση και η διαφήμιση. Αναπαλαίωση BMW ISETTA 600 του 1952
Η εταιρεία Αδαμίδης ΑΕ παρουσιάζεται επίσης μέσα από διάφορες εκδηλώσεις και εκθέσεις που οργανώνει η ίδια αλλά και μέσα από φεστιβάλ της πόλης
Η Αδαμίδης ΑΕ στηρίζει επίσης το αθλητικό ιδεώδες με χορηγίες σε διάφορες οργανώσεις και σε διάφορους ομίλους και συμβάλλει ενεργά στο έργο των ποδηλατικών αγώνων και μαραθωνιοδρόμων Θεσσαλονίκης.
Επίσης η εταιρεία Αδαμίδης ΑΕ είναι από τους πιο σημαντικούς χορηγούς και υποστηρικτές του Ελληνικού και Βαλκανικού πρωταθλήματος ιππασίας. Αποδεικνύοντας ότι η εταιρεία είναι δίπλα στους αθλητές και στους ανθρώπους που αγωνίζονται για να πετύχουν τα όνειρα τους
Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ της Αδαμίδης ΑΕ Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ θεωρείται ως ο βασικός κορμός σύνδεσης και επικοινωνίας με τους πελάτες. Ενεργή παρουσία της εταιρεία στο διαδίκτυο Συχνή ενημέρωση των πελατών σε σχέση με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της Γρηγορότερη και αμεσότερη επαφή
Συμπεράσματα Η Αδαμίδης ΑΕ ακολουθεί και έχει υιοθετήσει την φιλοσοφία του μάρκετινγκ Υπάρχει μια συνεχής προσπάθεια και εξέλιξη Βασίζεται πολύ στον τομέα των δημοσίων σχέσεων και της γενικότερης προβολής της Θεωρεί το διαδίκτυο πολύ σημαντικό καθώς αποτελεί στην σημερινή εποχή Έχει ως ανώτερο στόχο την εκπλήρωση των επιθυμιών των πελατών της
Ευχαριστώ πολύ!!!