Study Guide for MAR405 ΒΟΗΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ MAR405

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Advertisements

Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 The Knowledge Economy and Public Administration Dr. Costis Toregas George.
Translation Tips LG New Testament Greek Fall 2012.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΣ TRANSFORMERS Reference : ΤΕΙ Κρήτης - Ηλεκτρικές Μηχανές Συλλιγνάκης.
COURSE CODE: DES-102 COURSE TITLE: DECORATION DRAWING TUTOR: DOMENICA RENKO SEMESTER: FALL 2010 PROJECT: 2 | hand-out: week 10 – hand-in: week 11 | duration:
Τελική εργασία του μαθήματος “Σχεδιασμός Δημιουργικού & Διαφημιστικών Μηνυμάτων” Ιανουάριος 2054 Ομάδα Χ Ονοματεπώνυμο 1 Ονοματεπώνυμο 2 Ονοματεπώνυμο.
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών Ενότητα #5: Key result indicators (KRIs), Performance Indicators (PIs), Key Performance Indicators (KPIs)
Προσομοίωση Δικτύων 4η Άσκηση Σύνθετες τοπολογίες, διακοπή συνδέσεων, δυναμική δρομολόγηση.
WE SAY NO TO BULLYING. ALL WE NEED IS RESPECT.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Light, Science and Society The importance of plants for global.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ ΑΘΗΝΑ, ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011 Ο.ΕΠ.ΕΚ Αρχική Συνεδρία Γ. Τύπας, Σύμβουλος Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και μέλος του Δ.Σ. του Ινστιτούτου.
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας. ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ.
ERASMUS+ - ΒΔ 1 Σχολική Εκ π αίδευση – Εκ π αίδευση Ενηλίκων Ημερίδα Παροχής Πληροφοριών για τη Διαχείριση και Υλοποίηση των Εγκεκριμένων Σχεδίων (Πρόσκληση.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
SCIENCE EDUCATION Οργάνωση εξωσχολικών επισκέψεων/δράσεων Άννα Σπύρτου Άννα Σπύρτου.
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
Μαθαίνω με “υπότιτλους”
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ "ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ & ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ”
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Class X: Athematic verbs II
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Εγώ είμαι η θύρα: όποιος περάσει θα βρει σωτηρία.
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
Ρωμαίους 10:17 Επομένως για να πιστέψει κανείς Χρειάζεται ν’ακούσει,
Συνοδευτική Επιστολή COVER LETTER What is it? - Τι είναι αυτό;
Adjectives Introduction to Greek By Stephen Curto For Intro to Greek
Μουσενίκας Δημήτριος Βλάχος Χριστόδουλος
Ψαλμός 86:11 Το δρόμο σου Κύριε δίδαξε με θα στην αλήθεια σου και πάνω
Στο βάθος της καρδιάς μου.
(ALPHA BANK – EUROBANK – PIRAEUS BANK)
Example Rotary Motion Problems
Σήμερα στην πόλη του Δαβίδ κι αυτός είναι ο Χριστός ο Κύριος
Γεώργιος Σ. Γκουμάς MD,PhD, FESC
«Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (ΜΔΕ) «Εφαρμοσμένη Νευροανατομία»
Αυτός είναι ο Αμνός του Θεού την αμαρτία που παίρνει πάνω του
Γιατί και ο Υιός του Ανθρώπου δεν ήρθε για
Ο Θεός Φροντίζει για Μας
Ο Θεός Φροντίζει για Μας
Μία πρακτική εισαγωγή στην χρήση του R
Η Περιβαλλοντική Αγωγή εισήλθε στα εκπαιδευτικά συστήματα πολλών κρατών από την ανάγκη ανταπόκρισης στις όλο και αυξανόμενες πιέσεις της οικολογικής κρίσης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΑΓΓΛΙΚΑ Ε’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ English 5th Grade -Writing Activities-
Ενημέρωση για eTwinning
aka Mathematical Models and Applications
Study in Holland: open to international minds
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Study in Holland: open to international minds
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ‘ABC of Selling’. ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Προοπτικό σχέδιο με 3 σημεία φυγής
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Class X: Athematic verbs II © Dr. Esa Autero
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Study Guide for MAR405 ΒΟΗΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ MAR405 Dr. Elmos Konis

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ How to organise your MAR405 assignment ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΑΣ Choose a marketing related subject (e.g. you choose ‘relationship marketing’)

ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΑΣ Κεφάλαια βιβλίων μάρκετινγκ, τίτλοι μαθημάτων, διαδίκτυο CHOOSING YOUR SUBJECT: BOOKS, COURSE TITLES, INTERNET

ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΑΣ κεφάλαια βιβλίων μάρκετινγκ, τίτλοι μαθημάτων, διαδίκτυο CHOOSING YOUR SUBJECT: BOOKS, COURSE TITLES, INTERNET

ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΑΣ κεφάλαια βιβλίων μάρκετινγκ, τίτλοι μαθημάτων, διαδίκτυο CHOOSING YOUR SUBJECT: BOOKS, COURSE TITLES, INTERNET

ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΑΣ κεφάλαια βιβλίων μάρκετινγκ, τίτλοι μαθημάτων, διαδίκτυο CHOOSING YOUR SUBJECT: BOOKS, COURSE TITLES, INTERNET

ΚΑΝΤΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ Do an internet search Δοκιμάστε διαφορετικές λέξεις / αναζητήσεις Try different key words. Look at academic journals, journalism, experts, you-tube, images, etc.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΙΚΟΝΩΝ Image Search

YouTube

EUC

ΕΚΤΥΠΩΣΤΕ και συμπεριλάβετε ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΠΗΓΗ ΕΚΤΥΠΩΣΤΕ και συμπεριλάβετε ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΠΗΓΗ! Locate your original source. You must include a print screen, or copy, to be attached at the end of your document. Also, it must be easy for me to locate the original (e.g. provide url too). Highlight the material you have used. See below for details.

Highlight (ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΤΕ)

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΥΣΙΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ This is the copied / original highlighted material

ΜΕ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ! ΔΕΣ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ (ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ, ΤΟ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΙΣ) You must REWRITE it, in your OWN WORDS. If you don’t do this you DON’T get any marks! The recognition of the importance of relationship marketing has forced the Indonesian banking sector to strive gaining a competitive advantage right in the local market by keeping improving the system as a whole and the quality of services, specifically. The Indonesian banks, with their largest asset base within Indonesia’s domestic economy and widely considered as the country’s economic driver, are finding that they need to focus on service to keep up with the rising customer expectations and to compete effectively (Mulyaningsih and Daly, 2011). According to the Report of Customer Loyalty in Retail Banking (Bain, 2013), Indonesian banking customers are the second top switchers in forming new primary relationships with banks. (The above is a close up of the first paragraph from the copied text)

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ Example of rewritten first paragraph Relationship marketing is becoming more significant in several industries and in many countries. For example, an article analysing relationship marketing (Rizan et al, 2014), points out that banks in Indonesia must concentrate on the customer, if they are to gain a competitive advantage (Mulyaningsih and Daly, 2011). NOTE: Rizan is the original primary source (you must underline the primary source, within the document!) Η ΚΥΡΙΑ ΠΗΓΗ ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΕΤΑΙ

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ Bibliography must be presented properly, in the end REFERENCES ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Primary Sources ΚΥΡΙΕΣ ΠΗΓΕΣ (NOTE: minimum of 10, write alphabetically) Rizan M., Warokka A., Listyawati D. (2014), ‘Relationship Marketing and Customer Loyalty: Do Customer Satisfaction and Customer Trust Really Serve as Intervening Variables?’, Journal of Marketing Research and Case Studies, v. 1 pp.1-12 Supplementary Sources Mulyaningsih T., and Daly A., (2011), ‘Competitive Conditions in Banking Industry: An Empirical Analysis of the Consolidation and Concentration in the Indonesia Banking Industry Between 2001 and 2009’, Bulletin of Monetary Economics and Banking, 14(2), 141-176

The supplementary sources are in the end of academic articles

What sections (chapters) should be included? (Ask Google)

What sections (chapters) should be included in your project What sections (chapters) should be included in your project? (Ask Wikipedia)

CHAPTERS ΠΙΘΑΝΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ INTRODUCTION ΕΙΣΑΓΩΓΗ DEFINITION AND SCOPE ΟΡΙΣΜΟΣ USES ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΧΕΣΕΩΝ APPLICATIONS ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΧΕΣΕΩΝ MODELS ΜΟΝΤΕΛΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΧΕΣΕΩΝ EXAMPLES ΕΠΙΤΥΧΕΜΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ CONCLUSIONS ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Include these... ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΕΤΕ... TITLE PAGE (ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ: Όνομα μαθήματος, περίοδος, Όνομα καθηγητή και φοιτητή, τίτλος εργασίας, ημερομηνία, EUC LOGO) CONTENTS (ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ) INTRODUCTION, MAIN BODY, CONCLUSION REFERENCES (MAIN SOURCES, SUPPLEMENTARY SOURCES) (Κύριες και Επιπρόσθετες πηγές) APPENDIX: ORIGINAL SOURCES (Παράρτημα: ΠΡΩΤΟΤΥΠΕΣ ΠΗΓΕΣ)

EVALUATION FACTORS ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ CONTENT (QUALITY, ORIGINALITY) [ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ] FLOW (STRUCTURE, SEQUENCE) [ΡΟΗ] INTEREST [ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ] 3,000-4,000 WORDS 10 ΜΑΙΝ SOURCES MINIMUM ΚΥΡΙΕΣ ΠΗΓΕΣ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟΝ (12 TO 16 PAGES ΣΕΛΙΔΕΣ, DOUBLE SPACED, 12 FONT)