Study Guide for MAR405 ΒΟΗΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ MAR405 Dr. Elmos Konis
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ How to organise your MAR405 assignment ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΑΣ Choose a marketing related subject (e.g. you choose ‘relationship marketing’)
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΑΣ Κεφάλαια βιβλίων μάρκετινγκ, τίτλοι μαθημάτων, διαδίκτυο CHOOSING YOUR SUBJECT: BOOKS, COURSE TITLES, INTERNET
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΑΣ κεφάλαια βιβλίων μάρκετινγκ, τίτλοι μαθημάτων, διαδίκτυο CHOOSING YOUR SUBJECT: BOOKS, COURSE TITLES, INTERNET
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΑΣ κεφάλαια βιβλίων μάρκετινγκ, τίτλοι μαθημάτων, διαδίκτυο CHOOSING YOUR SUBJECT: BOOKS, COURSE TITLES, INTERNET
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΑΣ κεφάλαια βιβλίων μάρκετινγκ, τίτλοι μαθημάτων, διαδίκτυο CHOOSING YOUR SUBJECT: BOOKS, COURSE TITLES, INTERNET
ΚΑΝΤΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ Do an internet search Δοκιμάστε διαφορετικές λέξεις / αναζητήσεις Try different key words. Look at academic journals, journalism, experts, you-tube, images, etc.
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΙΚΟΝΩΝ Image Search
YouTube
EUC
ΕΚΤΥΠΩΣΤΕ και συμπεριλάβετε ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΠΗΓΗ ΕΚΤΥΠΩΣΤΕ και συμπεριλάβετε ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΠΗΓΗ! Locate your original source. You must include a print screen, or copy, to be attached at the end of your document. Also, it must be easy for me to locate the original (e.g. provide url too). Highlight the material you have used. See below for details.
Highlight (ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΤΕ)
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΥΣΙΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ This is the copied / original highlighted material
ΜΕ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ! ΔΕΣ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ (ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ, ΤΟ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΙΣ) You must REWRITE it, in your OWN WORDS. If you don’t do this you DON’T get any marks! The recognition of the importance of relationship marketing has forced the Indonesian banking sector to strive gaining a competitive advantage right in the local market by keeping improving the system as a whole and the quality of services, specifically. The Indonesian banks, with their largest asset base within Indonesia’s domestic economy and widely considered as the country’s economic driver, are finding that they need to focus on service to keep up with the rising customer expectations and to compete effectively (Mulyaningsih and Daly, 2011). According to the Report of Customer Loyalty in Retail Banking (Bain, 2013), Indonesian banking customers are the second top switchers in forming new primary relationships with banks. (The above is a close up of the first paragraph from the copied text)
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ Example of rewritten first paragraph Relationship marketing is becoming more significant in several industries and in many countries. For example, an article analysing relationship marketing (Rizan et al, 2014), points out that banks in Indonesia must concentrate on the customer, if they are to gain a competitive advantage (Mulyaningsih and Daly, 2011). NOTE: Rizan is the original primary source (you must underline the primary source, within the document!) Η ΚΥΡΙΑ ΠΗΓΗ ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΕΤΑΙ
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ Bibliography must be presented properly, in the end REFERENCES ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Primary Sources ΚΥΡΙΕΣ ΠΗΓΕΣ (NOTE: minimum of 10, write alphabetically) Rizan M., Warokka A., Listyawati D. (2014), ‘Relationship Marketing and Customer Loyalty: Do Customer Satisfaction and Customer Trust Really Serve as Intervening Variables?’, Journal of Marketing Research and Case Studies, v. 1 pp.1-12 Supplementary Sources Mulyaningsih T., and Daly A., (2011), ‘Competitive Conditions in Banking Industry: An Empirical Analysis of the Consolidation and Concentration in the Indonesia Banking Industry Between 2001 and 2009’, Bulletin of Monetary Economics and Banking, 14(2), 141-176
The supplementary sources are in the end of academic articles
What sections (chapters) should be included? (Ask Google)
What sections (chapters) should be included in your project What sections (chapters) should be included in your project? (Ask Wikipedia)
CHAPTERS ΠΙΘΑΝΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ INTRODUCTION ΕΙΣΑΓΩΓΗ DEFINITION AND SCOPE ΟΡΙΣΜΟΣ USES ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΧΕΣΕΩΝ APPLICATIONS ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΧΕΣΕΩΝ MODELS ΜΟΝΤΕΛΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΧΕΣΕΩΝ EXAMPLES ΕΠΙΤΥΧΕΜΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ CONCLUSIONS ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Include these... ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΕΤΕ... TITLE PAGE (ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ: Όνομα μαθήματος, περίοδος, Όνομα καθηγητή και φοιτητή, τίτλος εργασίας, ημερομηνία, EUC LOGO) CONTENTS (ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ) INTRODUCTION, MAIN BODY, CONCLUSION REFERENCES (MAIN SOURCES, SUPPLEMENTARY SOURCES) (Κύριες και Επιπρόσθετες πηγές) APPENDIX: ORIGINAL SOURCES (Παράρτημα: ΠΡΩΤΟΤΥΠΕΣ ΠΗΓΕΣ)
EVALUATION FACTORS ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ CONTENT (QUALITY, ORIGINALITY) [ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ] FLOW (STRUCTURE, SEQUENCE) [ΡΟΗ] INTEREST [ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ] 3,000-4,000 WORDS 10 ΜΑΙΝ SOURCES MINIMUM ΚΥΡΙΕΣ ΠΗΓΕΣ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟΝ (12 TO 16 PAGES ΣΕΛΙΔΕΣ, DOUBLE SPACED, 12 FONT)