ΟΙ ΑΠΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΜΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

ΨΑΡΙΑ ΣΤΟ ΒΥΘΟ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ!!!
Πώς έγινε το άλμα από τον αρχικό επιταχυντή van de Graaff των 0
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ.
Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Βέλτιστες Πρακτικές στη Γλωσσική Τεχνολογία Βέλτιστες Πρακτικές στη Γλωσσική Τεχνολογία Εβδομάδα Επιστήμης & Τεχνολογίας.
2η Κοινότητα Ανιχνευτών Αιγίου
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Αλεξοπούλου Κατερίνα Κατσαρού Ζηνοβία α5 γυμνασίου
1 Αγροτική Επιχειρηματικότητα & Τραπεζικό σύστημα Α. Αθανασόπουλος Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Γενική Διεύθυνση Τραπεζικής Μικρών Επιχειρήσεων Eurobank.
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
 Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα  Ε.Ο.Κ..
Η Εποχή του Λίθου.
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
ΜΑΘΗΜΑ 1ο - ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΡΧΑΙΩΝ ΧΡΟΝΩΝ Ιστορία Προ -ιστορία
ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – PEST ANALYSIS
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
Η δυναμική της ελληνικής γλώσσας εκτός Ελλάδας σε περίοδο κρίσης Στόγιος Νικόλαος.
(Παλιά εποχή της πέτρας)
1 «Η χρήση νέων τεχνολογικών εργαλείων για την ενσωμάτωση της διασποράς στην ανάπτυξη του τόπου καταγωγής» Καρδίτσα, 8-10 Φεβρουαρίου ο Αναπτυξιακό.
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Dr
Κοινωνιολογία (Εισαγωγικές έννοιες)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣΥΓΓΕΝΙΚΟΙ ΔΕΣΜΟΙ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΑΓΑΘΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΕΠΙΤΟΠΟΥ ΑΣΤΙΚΗ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΑΔΥΝΑΤΙΖΟΥΝ ΟΙ ΣΥΓΓΕΝΙΚΟΙ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: AITIA KAI ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ-ΑΓΡΟΤΗΣ Στον τομέα της οργάνωσης της αγροτικής παραγωγής, που ήταν και η βάση της βυζαντινής οικονομίας, φαίνεται πως τον 7ο και 8ο αιώνα επικράτησε.
Το οικονομικό και κοινωνικό σύστημα του Μεσαίωνα
ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ.
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
Ε. Η ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 1. Η ενσωμάτωση των προσφύγων
Προϊστορία Η Εποχή του λίθου.
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
U.N.I.C.E.F. Οι συμμαθητές.
ΑΝΑΓΚΕΣ.
ΣΕΡΡΕΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σύγχρονη και κορυφαία πρόκληση για τον κλάδο της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού. Σκοπός: η μελέτη μεθόδων προσέλκυσης και άσκησης.
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
1 Ενότητα 5: Ταυτότητες στη Διασπορά – Η περίπτωση εφήβων με μεταναστευτικό υπόβαθρο Διδάσκων: Χρήστος Γκόβαρης Τμήμα: Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης.
ΥΠΟΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑ
Όταν ο άνθρωπος έγινε γεωργός και κτηνοτρόφος
Θεωρία Κατανάλωσης 24 Μαρτίου 2015
Ο προφήτης Μιχαίας: το όραμα της παγκόσμιας ειρήνης
Θεωρία Πολιτισμικού Κεφαλαίου
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ 5 η Θεματική ενότητα Διγλωσσία, πολυγλωσσία, επαφή γλωσσών Διδάσκων: Γιώργος Ανδρουλάκης ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας 1.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Εργαστήριο Αγροτικής Πολιτικής & Συνεταιρισμών ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ (ΕΣΠΑ) Υπεύθυνος Πρακτικής.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ. Ρόλος της Ε.Ε. στη διεθνή σκηνή πρωταγωνιστικός σημαντικός οικονομικός, εμπορικός και χρηματοδοτικός ρόλος κυριότερος.
6 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
Αγροτική Κοινωνιολογία
Οι χώρες της Ε.Ε..
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
Κοινωνιολογία (Εισαγωγικές έννοιες)
Από την Παλαιολιθική στη Νεολιθική Κοινωνία
ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΥΚΛΩΝ
Ερευνητική Εργασία. Στη πόλη μας ο τουρισμός αποτελεί μία από τις σημαντικότερες οικονομικές δραστηριότητες και κατέχει κυρίαρχη θέση στον τριτογενή τομέα.
Παναγιώτης Σαραντόπουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
Όταν ο άνθρωπος έγινε γεωργός και κτηνοτρόφος
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
           ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για  τους κατόχους πτυχίων.
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
2η Κοινότητα Ανιχνευτών Αιγίου
Εργασία στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής 2 Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΑΞΗ Γ1 ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ.ΣΤΡΑΤΗΣ.
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.3 Οικογενειακός προϋπολογισμός
Προϊστορία Η Εποχή του λίθου.
Προϊστορία Η Εποχή του λίθου.
ΣΕΔΙΠΕΣ/ ΚΕΔΙΠΕΣ Αποτελέσματα διαχείρισης μέχρι 31/3/2019
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΙ ΑΠΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΜΑΣ

Νεάντερταλ – Κρο Μανιόν Ομοιότητες Διποδισμός Εμπρόσθια όραση αυτόνομος αντίχειρας συνεχής εμμηνόρροια γλωσσική ικανότητα Διαφορές Συνενωμένες Ευφυΐες: Φυσική Κοινωνική Τεχνική Κρο Μανιόν : Ικανότητα μεγαλύτερης κοινωνικότητας, συμβολισμού, αναστοχασμού και προγραμματισμού.

Η Κοινότητα των Τροφοσυλλεκτών της Παλαιολιθικής Εποχής 1) Άνετη ζωή χαμηλής έντασης εργασίας και κόπου (3-5 ώρες ημερησίως, 35% κυνήγι και 65% καρποί) 2) Η κοινωνική δομή ανοικτή και ελαστική επιτρέποντας την ελευθερία επιλογής των κοινωνικών δεσμών. Οι ατομικές διαφορές δεν είναι θεσμοθετημένες. Οι φυλετικοί και συγγενικοί δεσμοί προσέφεραν ταυτότητα, βοήθεια, συμβουλές, και γαμήλιες συμφωνίες, αλλά όχι ουσιαστικά δικαιώματα και υποχρεώσεις. Απουσία πάγιας και σταθερής εδαφικής κατοχής.

Οι βασικές κοινωνικές ομάδες την Π/Λ Εποχή 1. Πυρηνική Οικογένεια (γονείς – παιδιά) 2. Ομάδα Επιβίωσης (20-70 άτομα) 3. Φυλή (7-10 ομάδες επιβίωσης) 4. Ευρύτερη, Πολιτισμική Οντότητα

Η Νεολιθική Εποχή – Κηποκαλλιέργεια και Μόνιμη Εγκατάσταση Ο κηποκαλλιεργητής καλλιεργεί την γη αποψιλώνοντας μια δασική έκταση και καίγοντας την βιοτική μάζα, και σπέρνοντας πάνω στη στάχτη. Οι απλοί κηποκαλλιεργητές εναλλάσσουν τους κήπους τους συχνά και επιτρέπουν προηγούμενα καλλιεργηθέντα κομμάτια γης να αγρναπαυθούν για σημαντικό χρόνο.

Οικονομία Η σταθερότητα της μόνιμης εγκατάστασης είναι ανάλογη του βαθμού επιστροφής της επένδυσης. Όσο πιο αργή είναι η επιστροφή της προσπάθειας, τόσο πιο βέβαιη είναι η μονιμότητα της κατοικίας και η δημιουργία κεντρικών θεσμών διαχείρισης του προϊόντος. Τρεις είναι οι τύποι της «καθυστερημένης επιστροφής της επένδυσης». Φύση – γη και ζωντανά Κοινωνικές σχέσεις παραγωγής και ανταλλαγής (αγορές, μπουλούκια, εξειδίκευση) Μέσα παραγωγής, εργαλεία, και μηχανήματα.

Ιδεολογία (εκτεταμένη και διάχυτη εξουσία) Συμβολική γλώσσα για την» συμμετοχή στην φύση» και κατόπιν για τον «έλεγχο της φύσης». Εξάπλωση ιδιαίτερων πολιτιστικών μορφών πέρα από τα όρια ελέγχου της φυλής και του χωριού.

Πόλεμος Το πλεόνασμα προσελκύει εξωτερικές ομάδες ή νομάδες Το ακίνητο πλεόνασμα δημιουργεί την τάση άμυνας εις βάρος της μετακίνησης Η ομαδική βία είναι εγγενές κομμάτι της κοινωνικής ζωής Η ομαδική βία αυξάνει την αποκλειστική ταυτότητα της ομάδας