Μάθημα VIII. Διαστήματα (αναστροφές).

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑ 6.
Advertisements

Μετρήσεις Κεντρικής Τάσης
Προγραμματισμός Ι Παράδειγμα: Παράδειγμα:Να γραφεί πρόγραμμα που να δέχεται ως είσοδο κείμενο, να απαριθμεί τις εμφανίσεις των ψηφίων 0-9, τα λευκά διαστήματα.
To διάστημα.
Επισκέπτρια Επίκουρη Καθηγήτρια
Η ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Μετατροπή Σχήματος Ο/Σ σε Σχεσιακό.
ΡΟΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Ροή ενέργειας είναι… η οποία γίνεται….
Μαθαίνω θεωρία μουσικής
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Μετατροπή Σχήματος Ο/Σ σε Σχεσιακό.
Αντικειμενικά – Υποκειμενικά – Αρμονικά /
ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΕ ΥΔΑΤΙΚΑ ΔΙΑΛΥΜΑΤΑ ΓΙΝΟΜΕΝΟ ΙΟΝΤΩΝ ΝΕΡΟΥ Kw
3 φθόγγοι που ηχούν ταυτόχρονα Συγχορδία Ονομασία 3 φθόγγων Μέρη της συγχορδίας Βάση Κορυφή Μέση.
Οξέα … συνέχεια… 1.3 Η κλίμακα pH ως μέτρο οξύτητας
Εργασία στο μάθημα της Μουσικής Κυριακή Τζαφέρη Γιάννης Τσαγκλής
Σχέδιο μαθήματος “Γιάννη μου το μαντήλι σου» (Παραδοσιακό Ηπείρου) Τσερπέ Γεωργία Μαρία Δρ. ιστ. Μουσικολόγος Σχ. Σύμβουλος μουσικών ΠΕ16 Κεντρικής.
Άσκηση 7 Ο ιδιοκτήτης ενός οικοπέδου, σχήματος τετράγωνου συμφώνησε με το Δήμο στον οποίο ανήκει να παραχωρήσει μια λουρίδα 10 μέτρων για την κατασκευή.
Ο ρυθμός ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ : 2012 – 2013 ΤΜΗΜΑ : ΑΠ4 ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ :
Μαθαίνω θεωρία μουσικής
Γιάννης Βάρης Ε2’ 1 ο πρότυπο πειραματικό σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Μετατροπή Σχήματος Ο/Σ σε Σχεσιακό.
Θεωρία Γράφων Θεμελιώσεις-Αλγόριθμοι-Εφαρμογές
Εργασία για το τρίγωνο του Πασκάλ
ΚΥΚΛΟΣ B4XP20 Σχολικό Έτος:
Παραμετρική αναπαράσταση συνθέτων καμπυλών
Βυζαντινή μουσική Με τον όρο βυζαντινή μουσική εννοούμε την μουσική της Ανατολικής Ορθόδοξης εκκλησίας που δημιουργήθηκε και αναπτύχθηκε στο Βυζάντιο.
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Μετατροπή Σχήματος Ο/Σ σε Σχεσιακό.
ΗΜΥ 007 – Τεχνολογία Πληροφορίας Διάλεξη 8 Ηχητική Πληροφορία 19 Φεβρουαρίου, 2004 Χρυσάνθη Πρέζα, D.Sc. Επισκέπτρια Επίκουρη Καθηγήτρια TΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ.
Περιοδικές κινήσεις: Οι κινήσεις που επαναλαμβάνονται σε ίσα χρονικά διαστήματα. Το χρ. διάστημα που επαναλαμβάνο- νται ονομάζεται περίοδος (T). – π.χ.
Ιστορία των Ευρωπαϊκών Μουσικών Οργάνων Ενότητα 1: Εισαγωγή Νικόλαος Μαλιάρας Φιλοσοφική Σχολή Τμήμα Μουσικών Σπουδών.
Οργανολογία ΙΙ Μάθημα V. Νυσσόμενα έγχορδα ΙΙ. Λαούτο Ανήκει στο γένος των λαούτων και είναι αχλαδόσχημο. Ο βραχίονάς του φέρει τάστα και η κεφαλή που.
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 2 η : Ο ΔΙΚΤΥΩΤΟΣ ΔΙΣΚΟΣ Διάλεξη: Γραμμές επιρροής δικτυωμάτων – παραδείγματα. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Π.Θ.
Οργανολογία ΙΙ Ηλεκτρόφωνα.
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ - ΑΣΥΜΜΕΤΡΙΑΣ - ΚΥΡΤΩΣΕΩΣ
Επικρατούσα τιμή. Σε περιπτώσεις, που διαφορετικές τιμές μιας μεταβλητής επαναλαμβάνονται περισσότερο από μια φορά, η επικρατούσα τιμή είναι η συχνότερη.
Μάθημα VII Στοιχεία διαστημάτων. Σημεία αλλοιώσεως.
Θεωρία Μουσικής Ι Μάθημα V Μέτρο-ρυθμός.
Άσκηση 2-Περιγραφικής Στατιστικής
Πολυφωνική φωνητική μουσική στον Μεσαίωνα
Νεοελληνική μεταπολεμική ποίηση: α΄ και β΄ μεταπολεμική γενιά ΕΥ, VIII
Οργανολογία ΙΙ Μάθημα ΙΧ. Αερόφωνα ΙΙ..
ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΙΟΣ ΕΡΜΗΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΓΗ 5. ΑΡΗΣ 6. ΔΙΑΣ 7. ΚΡΟΝΟΣ
Οργανολογία ΙΙ Μάθημα ΙΧ. Αερόφωνα ΙΙ..
Από τον Νικόλα Φοινικαρίδη Φεβρουάριος, 2017
Μετασχηματισμός Laplace και φίλτρα
Οι καταστάσεις (ή φάσεις) της ύλης
ΜΑΘΗΜΑ ΙΙΙ. Τα έγχορδα της συμφωνικής ορχήστρας και οι πρόγονοι.
Κανονικοπηση(normalization)
Διαφορικές εξισώσεις τάξης ανώτερης της πρώτης
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Μάθημα ΙΧ. Αυξημένα, ελαττωμένα, εναρμόνια διαστήματα.
Ηλιακο συστημα.
Ηλιακο συστημα.
(Τριφασική γέφυρα 6 η 3 παλμών)
1ο πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε. - Α.Π.Θ
Η περίπτωση της Γερμανίας
Εργασία της μαθήτριας Άννας Μαρίας της τάξης ΣΤ
Οργανολογία ΙΙ Μάθημα ΙΧ. Αερόφωνα ΙΙ..
ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄2
ΠΛΑΝΗΤΕΣ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Παραμετρική αναπαράσταση συνθέτων επιφανειών
Β.ΕΠΑΛ-Γενικής Παιδείας  ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στης αρχές Επιστήμης των Η/Υ  ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Γλώσσες Αναπαράστασης Αλγορίθμων  ΕΝΟΤΗΤΑ 4.2: Δομή Ακολουθίας 
ΘΕΩΡΙΑ & ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΤΟΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ Ι Εισαγωγή.
ΙΣΧΥΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΟ ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΟ ΡΕΥΜΑ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Α’ ΤΡΙΜΗΝΟΥ ΜΗΤΣΑ ΙΩΑΝΝΑ
Ορισμός Με τον όρο Χρονοσειρές εννοούμε μια σειρά από παρατηρήσεις που παίρνονται σε ορισμένες χρονικές στιγμές ή περιόδους που ισαπέχουν μεταξύ τους.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μάθημα VIII. Διαστήματα (αναστροφές). Θεωρία Μουσικής Ι Μάθημα VIII. Διαστήματα (αναστροφές).

Διαστήματα Είναι η απόσταση μεταξύ δύο φθόγγων. Αν συνηχούν το διάστημα ονομάζεται αρμονικό. Αν ακούγονται σε συνέχεια μελωδικό. Παίρνουν το όνομά τους από τον αριθμό των φθόγγων που περιέχουν. Ο βαρύτερος φθόγγος ονομάζεται βάση, ενώ ο οξύτερος κορυφή.

Διαστήματα Όταν η βάση προηγείται το διάστημα που προκύπτει ονομάζεται ανιόν, ενώ όταν έπεται κατιόν. Απλά είναι τα διαστήματα μέχρι την οκτάβα. Από εκεί και έπειτα ονομάζονται σύνθετα. Τα σύνθετα προκύπτουν από τα απλά αν προστεθεί μια έβδομη. Έτσι η κορυφή του σύνθετου είναι μια οκτάβα ψηλότερα από την κορυφή του απλού.

Αναστροφή διαστημάτων Είναι η μετατροπή της βάσης σε κορυφή και της κορυφής σε βάση. Αυτό γίνεται με την μετάθεση της βάσης του διαστήματος μια οκτάβα ψηλότερα. Κατά την αναστροφή προκύπτουν διαφορετικές αποστάσεις διαστημάτων.

Είδη διαστημάτων Ανάλογα με τον αριθμό των τόνων και των ημιτονίων που περιέχουν τα διαστήματα προκύπτουν διάφορα είδη: Καθαρά: 4ης, 5ης, 1ης , 8ης Μεγάλα – Μικρά: δευτέρας, εβδόμης, τρίτης, έκτης. Τα καθαρά αν αυξηθούν ένα ημιτόνιο γίνονται αυξημένα, ενώ αν ελαττωθούν γίνονται ελαττωμένα. Τα μεγάλα αν αυξηθούν ένα ημιτόνιο γίνονται αυξημένα, ενώ αν ελαττωθούν γίνονται μικρά. Τα μικρά αν αυξηθούν ένα ημιτόνιο γίνονται μεγάλα , ενώ αν ελαττωθούν γίνονται ελαττωμένα.