Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
ΘΕΜΑ: ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: <<Μεσογειακή Διατροφή>>
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Ενιαίο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Χοιροκοιτίας
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Αξιολόγηση Σεμιναρίου με θέμα: «Υγιεινή Διατροφή και Στοματική Υγεία» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013 Αντιγόνη Λυμπέρη Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ Αθήνας.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι Ιανουάριος 2014.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Γεωργιάδης Μιχάλης Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων. 1 η φάση (σε ολομέλεια) : Ποιο είναι το θέμα μας; (ιδεοκαταιγίδα, αφήγηση εμπειριών, προβολή εικονιστικού.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Teaching, Managing and Enhancing Diversity
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Εθισμός στο Διαδίκτυο –Facebook & Έφηβοι
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
Είναι άδικο: M ία π ροσέγγιση της έννοιας της αδικίας μέσα από μια αφήγηση Νηπιαγωγός : Αμαλία Παππά 10 ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Θήβας.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
«Ελπίδα Ζωής» Αγγελική Μπαβέλλα- Επιστημονικά Υπεύθυνη-ψυχολόγος
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΡΟΥΣΗ – ΒΕΡΓΟΥ, PhD Ψυχολόγος
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Διατροφή και υγεία»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Εικονογράφηση: Πριάμη Ευγενία
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ « Η έμφυλη βία, η ευαλωτότητα των προσφύγων γυναικών και ο ρόλος της Εκπαίδευσης Ενηλίκων : διερεύνηση των απόψεων επαγγελματιών.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα» 3 – 7 Απριλίου 2017 11ο Γυμνάσιο Αχαρνών

Σκέψεις και συμπεράσματα των μαθητών Σκέψεις και συμπεράσματα των μαθητών

Θεματικοί Άξονες Διατροφή και υγεία Εθισμός και Πρόληψη Εξαρτήσεων Έμφυλες Ταυτότητες

Διατροφή και Υγεία Α Τάξη Κατανοήσαμε την αξία της υγιεινής διατροφής Κατανοήσαμε την αξία της υγιεινής διατροφής Θα αναθεωρήσουμε τον τρόπο διατροφής μας Σχεδιάσαμε ένα υγιεινό πρόγραμμα διατροφής

Διατροφή και Υγεία Β Τάξη Συνεργαστήκαμε Συζητήσαμε Παρακολουθήσαμε ταινίες και μια παρουσίαση Μελετήσαμε το θέμα της υγιεινής- μεσογειακής διατροφής Εντοπίσαμε την αξία της υγιεινής διατροφής

Διατροφή και Υγεία Γ Τάξη Μάθαμε την αξία της σωστής και υγιεινής διατροφής Συμμετείχαμε σε δραστηριότητες Καταλήξαμε σε συμπεράσματα

Εθισμός και πρόληψη εξαρτήσεων Α Τάξη Μάθαμε τον κίνδυνο του εθισμού και των εξαρτήσεων Μάθαμε πώς να προστατέψουμε τον εαυτό μας, κυρίως από τα διαδικτυακά παιχνίδια Είδαμε, σε ταινίες, περιπτώσεις και καταστάσεις, τις οποίες θα προσπαθήσουμε να αποφύγουμε στη ζωή μας

Εθισμός και πρόληψη εξαρτήσεων Β Τάξη Το διαδίκτυο είναι εργαλείο, με θετικά και αρνητικά στοιχεία Η ταινία βοήθησε να κατανοήσουμε την ασφαλή χρήση του διαδικτύου, τη χρήση με μέτρο και σωστό τρόπο Πρέπει να πάρουμε αποφάσεις για τη ζωή μας Απαντήσαμε σε ερωτηματολόγιο Προβληματιστήκαμε

Εθισμός και πρόληψη εξαρτήσεων Γ Τάξη Παρακολουθήσαμε ταινίες για τις μορφές του εθισμού Μας ενημέρωσε η κ. Ελευθεριάδη από τη «Διέξοδο» Καταλάβαμε ότι η εξάρτηση δεν είναι η «λύση», αλλά το «πρόβλημα»

Έμφυλες Ταυτότητες Α Τάξη Συζητήσαμε για τις σωματικές αλλαγές στην εφηβεία και ρόλοι των 2 φύλων Από την ψυχολόγο καταλάβαμε τι είναι τα «στερεότυπα» Από την ταινία «Ποτέ χωρίς την κόρη μου» συνειδητοποιήσαμε την κατώτερη θέση της γυναίκας σε κάποια έθνη της Ανατολής και τα διαφορετικά δικαιώματα των 2 φύλων

Έμφυλες Ταυτότητες Β Τάξη Η θέση της γυναίκας έχει βελτιωθεί στις δυτικές κοινωνίες Μάθαμε χρήσιμες πληροφορίες για τις σωματικές αλλαγές στην εφηβεία και τους ρόλους των 2 φύλων από την κ. Κουκούλη Ενημερωτική και συγκινητική η ταινία «Ποτέ χωρίς την κόρη μου» Καταλάβαμε το «στερεότυπο» Ασχοληθήκαμε με τις συμπεριφορές των παιδιών

Έμφυλες Ταυτότητες Γ Τάξη Η ταινία «Ποτέ χωρίς την κόρη μου» μας έδωσε την αφορμή για συζήτηση Διαπιστώσαμε τον τρόπο διαμόρφωσης της σχέσης των 2 φύλων και τις διαφορές στις Δυτικές και στις Ανατολικές κοινωνίες

Συμπεράσματα Α Όλες οι δραστηριότητες μας βοήθησαν να καταλάβουμε τα λάθη που κάναμε Μπορούμε να αλλάξουμε τον τρόπο ζωής μας προς το καλύτερο Εκφραστήκαμε με διάλογο, πήραμε πρωτοβουλίες Β Δεθήκαμε μεταξύ μας Μάθαμε τις απόψεις των συμμαθητών μας Συνεργαστήκαμε με προθυμία Είναι πιο αποτελεσματικός τρόπος διδασκαλίας Τα θέματα αυτά μας απασχολούν όλους Μάθαμε περισσότερα για τη ζωή μας

Συμπεράσματα Γ Μέσα από τις δραστηριότητες συνεργαστήκαμε, εκφραστήκαμε Ξεφύγαμε από τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας Οι ενημερώσεις μάς δημιούργησαν ερεθίσματα και προβληματισμό Η βιωματική επεξεργασία ενός θέματος συμβάλλει στην αφομοίωσή του