12o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Εαρινό εξάμηνο 2014 Εισηγητής: Χρήστος Μπαντάνης Δάσκαλος
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
Σχολές Γονέων. Φορέα Υλοποίησης • Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης δια του Ιδρύματος Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων,
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
«Ο ρόλος των μαθητών στη σύνταξη και εφαρμογή Σχολικών Κανονισμών»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Συμμετέχουν: 1.) Οι αβράκωτοι 2.) Ροζ Γάτες Δηλώνουν Συμμαχία 3.) Τα Καλά Παιδιά.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Συνάντηση με γονείς Τετάρτη
Διαχείριση της σχολικής τάξης
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΗΘΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Σελ. 6Ο από το Επιλέγω και Πραγματοποιώ η ασκ. 2 Υπεύθυνος Καθηγητής: Γ.Καπετανάκης Τμήμα: Α1 Ημερομηνία: 10/12/14.
Σχολικό Έτος Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
Η πρώτη συνάντηση (Δύο Περίοδοι)
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
«Χρονοδιάγραμμα Ενεργειών» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΑΛΥΣΟΥ Ανιχνεύω, Γνωρίζω, Αγαπώ.
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
“ Ένας 15χρονος έστειλε μήνυμα μέσω e- mail και γνωστοποιούσε ότι τον κορόιδευαν για μια συμπεριφορά που είχε και που δεν ταίριαζε με το στερεότυπο συμπεριφοράς.
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
2ο Γυμνάσιο Αλεξάνδρειας
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Αρχάγγελος, Προβλήματα  Απουσία εκπαιδευτικών  Κτηριακό  Συστέγαση σχολικών μονάδων.
ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΩΡΕΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ : ΕΛΛΑΔΑ- ΙΣΛΑΝΔΙΑ-ΣΛΟΒΑΚΙΑ-ΤΣΕΧΙΑ-ΓΑΛΛΙΑ.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Δημιουργία διδακτικού συμβολαίου- συμβολαίου τάξης Κανείς -ούτε οι ενήλικες, ούτε τα παιδιά- δεν επιθυμεί να διατάσσεται. Σε κανένα δεν αρέσει η υποταγή,
Advanced Secretarial Duties I. Σκοπός του μαθήματος: Να βοηθήσει τον σπουδαστή να αναπτύξει την ικανότητα να μπορεί να κατανοήσει τον ρόλο μιας ιδιωτικής.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
3/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΥΡΤΙΑΣ Σχολικό έτος: ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ  
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΔΙΑΛΕΞΗ 9η Ελληνικός Κώδικας Νοσηλευτικής Δεοντολογίας.
Ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟ EνημΕρωΣη γονΕων α΄ τΑξηΣ ΔιευθυνΤΗΣ.
Created with MindGenius Business 2005® ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
«Ο ρόλος των μαθητών στη σύνταξη και εφαρμογή Σχολικών Κανονισμών»
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
Παναγιώτης Σαραντόπουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών
Οδηγός καλής συμπεριφοράς και χρήσης
Περιγραφή Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του.
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Ενημερωτική συνάντηση γονέων και κηδεμόνων 21ου Γυμνασίου Πατρών
ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ! Διευθύντρια Δανοχρήστου Μ. Υποδιευθύντριες
Δάσκαλος τμήματος: Μαγόπουλος Θάνος 5ο Δημοτικό Ιλίου ΣΤ1 ΓΛΩΣΣΑ
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Διδακτικές ώρες – Ωράριο μαθημάτων
ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΙΑ. ΝΑΙ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ
Πρακτικές οδηγίες υλοποίησης δράσεων εντός κι εκτός σχολείου…
ΠΑΓΚΥΠΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΑΓΚΥΠΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟ ΛΕΥΚΑΡΩΝ.
Αλλαγεσ στο γυμνασιο
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

12o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 12o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

12o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, θα ήθελα να σας καλωσορίσω στο σχολείο μας, αφού πρώτα σας συστηθώ. Ονομάζομαι Ρούτουλα Ευγενία είμαι η Διευθύντρια του Γυμνασίου μας. Με την ευκαιρία της έναρξης του σχολικού έτους θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους καλή και δημιουργική χρονιά. Η πολυετής πείρα μου στο χώρο της εκπαίδευσης με έχει διδάξει ότι η αρμονική συνεργασία μεταξύ δασκάλου και γονέα αποτελεί το εφαλτήριο για την πρόοδο κάθε παιδιού, τόσο σε μορφωτικό όσο και σε ηθικό επίπεδο. Το σχολείο έχει την υποχρέωση να αντιμετωπίζει τον κάθε μαθητή σαν μία ξεχωριστή προσωπικότητα, να σέβεται τις ανάγκες του, να του προσφέρει την καλύτερη δυνατή αγωγή και μόρφωση, να διαλέγεται με τις απόψεις του και να μη μειώνει με πράξεις ή λόγους την προσωπικότητα του. Ο μαθητής οφείλει να αντιμετωπίζει όλους τους εκπαιδευτικούς, όλα τα μαθήματα κι όλες τις σχολικές δραστηριότητες με τον ίδιο σεβασμό και εκτίμηση Ειδικά στους χαλεπούς καιρούς που όλοι διανύουμε αυτή η συνεργασία και η σύμπνοια προβάλλει ακόμα περισσότερο επιτακτική. Για να μην σας κουράζω όμως περισσότερο θα ήθελα -πριν εισέλθουμε σε διαδικαστικά ζητήματα που αφορούν το σχολείο- να σας τονίσω ότι τόσο ο σύλλογος των καθηγητών όσο και εγώ προσωπικά θα καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να είμαστε δίπλα σας αρωγοί και σύμμαχοι στα όποια προβλήματα αντιμετωπίζετε, για να σας ενημερώνουμε και πάνω απ’ όλα για να προάγουμε την ενεργό συμμετοχή σας στην καθημερινότητα της σχολικής μας κοινότητας.

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Η μαθητική ιδιότητα συνοδεύει τις μαθήτριες και τους μαθητές τόσο στο εσωτερικό της αίθουσας διδασκαλίας, όσο και έξω από αυτή (στον προαύλιο χώρο, στις εκδρομές, στις επισκέψεις κ.ά.). Εκτός από τον εαυτό τους οι μαθήτριες και οι μαθητές εκπροσωπούν το σχολείο και γενικότερα το σύνολο της σχολικής κοινότητας στην κοινωνία που ζουν. Ένα σύνολο 300 περίπου ανθρώπων, μαθητριών, μαθητών και εκπαιδευτικών, για να λειτουργούν αρμονικά και δημιουργικά, είναι απαραίτητο να έχουν συμφωνήσει σε ένα σύνολο κανόνων. Αυτούς τους κανόνες θα διαβάσετε στη συνέχεια και μπορείτε να τους συζητήσετε με τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς σας. Είμαστε σίγουροι πως με τη στάση σας και τη συμπεριφορά σας θα βοηθήσετε στην καλή λειτουργία της σχολικής μας κοινότητας.

ΦΟΙΤΗΣΗ Η προσεκτική παρακολούθηση των μαθημάτων  και η σωστή προετοιμασία τους πρέπει να είναι ανελλιπής.   Ο μαθητής δεν απουσιάζει από το σχολείο παρά μόνο για σοβαρούς λόγους. Σε περίπτωση απουσίας του υποχρεούται ο κηδεμόνας του να ενημερώνει έγκαιρα το σχολείο (τηλεφώνημα το πρωί). Μέσα σε διάστημα δέκα εργάσιμων ημερών να προσέρχεται στο σχολείο για τη δικαιολόγηση των απουσιών. Το σχολείο έχει το δικαίωμα και την υποχρέωση να ενημερώνει τους γονείς των μαθητών  για τυχόν απουσίες, για τις επιδόσεις τους  και τη συμπεριφορά τους όσο πιο έγκαιρα γίνεται.

ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ Ο μαθητής οφείλει  να προσέρχεται στην τάξη και να κάθεται στη θέση του αμέσως μετά το κουδούνι, αφού ο καθηγητής ξεκλειδώσει την πόρτα. Σε αντίθετη περίπτωση διακόπτει  τη ροή του μαθήματος και ενοχλεί τους συμμαθητές του και τον διδάσκοντα. Μη έγκαιρη προσέλευση συνεπάγεται καταχώριση ωριαίας απουσίας και κυρώσεις (ωριαία αποβολή, ενημέρωση του Υποδιευθυντή, καταγραφή στο βιβλίο ποινών και τηλεφωνική ενημέρωση του κηδεμόνα του από τον καθηγητή.). Ο μαθητής κάθεται στη θέση του, όπως αυτή ορίζεται από το πλάνο της τάξης, που έχει συντάξει ο υπεύθυνος καθηγητής κάθε τμήματος. Ο σεβασμός με τον οποίο οφείλει  να αντιμετωπίζει  ο μαθητής κάθε ομιλητή (καθηγητή ή συμμαθητή) δεν επιτρέπει να τον διακόπτει. Αντίθετα πρέπει να περιμένει να ολοκληρώσει και σηκώνει χέρι, για να πάρει  το λόγο. Ψίθυροι, αστεϊσμοί και κάθε είδους ενόχληση που παρακωλύει την ομαλή διεξαγωγή του μαθήματος δεν επιτρέπονται.

ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ Ο μαθητής φροντίζει να ολοκληρώνει το φαγητό του στην ώρα του διαλείμματος και δε μεταφέρει ποτέ φαγητό ή ρόφημα στην τάξη, γιατί δημιουργούνται εστίες μικροβίων. Οι αίθουσες κλειδώνονται κατά τη διάρκεια του διαλείμματος. Ο μαθητής φροντίζει να έχει μαζί του ό, τι χρειάζεται. Δεν επιτρέπεται η παραμονή του στους διαδρόμους. Ο μαθητής οφείλει να διατηρεί  τη σχολική αίθουσα καθαρή και τακτοποιημένη. Ο μαθητής φροντίζει και προστατεύει τον σχολικό εξοπλισμό της αίθουσας (θρανία, πίνακες, καρέκλες, ΤV, Video, υπολογιστές, τοίχου, δάπεδα), των εργαστηρίων και όλου γενικά του σχολείου, σκεπτόμενος πάντοτε ότι ανήκει στο σύνολο της σχολικής κοινότητας. Δεν αγγίζει τους διαδραστικούς πίνακες τον εξοπλισμό τους, αν δεν είναι παρών ο εκπαιδευτικός της τάξης. Σε περίπτωση οποιασδήποτε καταστροφής ή ρύπανσης σχολικής περιουσίας είναι υποχρεωμένος να υποστεί τις συνέπειες των πράξεων του πειθαρχικά, αλλά και να αποκαταστήσει  τη ζημιά με προσωπική ή οικογενειακή δαπάνη.

ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ Δε χρησιμοποιεί  τις ηλεκτρονικές συσκευές (υπολογιστές, προβολείς βίντεο, τηλεόραση, βίντεο, κασετόφωνο, διαφανοσκόπιο κ.λπ.) χωρίς την άδεια του καθηγητή του. Στα εργαστήρια του σχολείου, σέβεται  τον ιδιαίτερο κανονισμό που ισχύει για τους ευαίσθητους αυτούς χώρους. Χρήση κινητών τηλεφώνων και φορητών συσκευών αναπαραγωγής ήχου: Απαγορεύεται η χρήση κινητών τηλεφώνων μέσα στον σχολικό χώρο και κατά τον χρόνο λειτουργίας του σχολείου. Συνιστάται στους μαθητές μας να αποφεύγουν γενικά να φέρνουν στο σχολικό χώρο κινητά τηλέφωνα ή συσκευές αναπαραγωγής ήχου (π.χ walkman) ή καταγραφής εικόνας και ήχου (π.χ. φωτογραφικές μηχανές). Σε περίπτωση που κρίνεται από τους γονείς των μαθητών απολύτως απαραίτητο να έχει ο μαθητής μαζί του κινητό τηλέφωνο (για χρήση μετά ή πριν από τη διάρκεια της σχολικής ημέρας), τότε ο μαθητής οφείλει: α) Να έχει το τηλέφωνο κλειστό σε όλη τη διάρκεια της σχολικής ημέρας. β) Να μην κάνει άσκοπη χρήση αυτής. Αν μαθητής παραβεί έναν από τους παραπάνω κανόνες τότε το τηλέφωνο ή η συσκευή αφαιρείται από αυτόν για όλη τη διάρκεια της ημέρας, φυλάσσεται από το Διευθυντή του σχολείου και παραδίδεται σ' αυτόν στο τέλος των μαθημάτων. Σε περίπτωση υποτροπής τότε το κινητό ή η συσκευή αφαιρείται από το μαθητή και φυλάσσεται για όλο το υπόλοιπο σχολικό έτος, στο τέλος του οποίου παραδίδεται στον κηδεμόνα του μαθητή.

Προαύλιοι χώροι Την ώρα της προσευχής η σοβαρότητα και ο σεβασμός θεωρούνται αυτονόητα από όλους. Κάθε άνθρωπος έχει το δικαίωμα της συμμετοχής ή μη σε θρησκευτικά καθήκοντα, αλλά έχει παράλληλα την υποχρέωση του σεβασμού των επιλογών των άλλων για το ίδιο θέμα. Κατά τη διάρκεια της πρωινής συνάντησης με το πρώτο κουδούνι ο μαθητής σπεύδει άμεσα και παρατάσσεται με το τμήμα του στην ορισμένη θέση συγκέντρωσης. Μετά την προσευχή παραμένει σιωπηλός στη θέση της γραμμής του, έως ότου τελειώσουν οι ανακοινώσεις και δοθεί το παράγγελμα για να ανέβουν τα τμήματα στις αίθουσες. Η διατήρηση των προαυλίων χώρων στην άριστη κατάσταση που παραλαμβάνονται κάθε πρωί είναι απαραίτητη. Είναι σημαντικό η καθαρίστρια του σχολείου να ασχολούνται με την απολύμανση και την καθαριότητα των χώρων και να μην αναλώνουν το χρόνο τους στο μάζεμα χαρτιών, μπουκαλιών, φαγητών. Αυτά πρέπει να πετάγονται στους κάδους απορριμμάτων.  Η συμμετοχή των μαθητών σε αθλοπαιδιές με μπάλες κατά τα διαλείμματα δεν επιτρέπεται, γιατί υπάρχει κίνδυνος τραυματισμού.

Προαύλιοι χώροι Κατά τα διαλείμματα οι μαθητές συμμορφώνονται  απόλυτα με τις υποδείξεις του εφημερεύοντα καθηγητή. Δεν περιφέρονται  σε χώρους που δεν επιτρέπεται. Οι μαθητές δε συμπεριφέρονται  ανάρμοστα (βωμολοχίες, καυγάδες, μπουγέλα, κακοπροαίρετα πειράγματα). Σέβονται τους γείτονες του σχολείου και φροντίζουν να μην τους παρενοχλούν με κανένα τρόπο. Δεν εξέρχονται  από το σχολικό χώρο για κανέναν λόγο χωρίς άδεια από τον Υποδιευθυντή. Δεν παραβιάζουν τη σειρά προτεραιότητας στο κυλικείο. Δεν επιτρέπεται η συνάθροιση και παραμονή των μαθητών επί μακρόν στους χώρους των τουαλετών. Φροντίζουν να κάνουν σωστή χρήση των τουαλετών και να αφήνουν πάντα το χώρο καθαρό. Σε καμιά περίπτωση δεν επισκέπτονται τις τουαλέτες του άλλου φύλου. Σε περίπτωση που κάποιος δεν τηρεί τους κανονισμούς οι μαθητές απευθύνονται στον εφημερεύοντα καθηγητή και δεν αναλαμβάνουν να λύσουν το πρόβλημα μόνοι τους.

ΕΜΦΑΝΙΣΗ - ΠΑΡΟΥΣΙΑ Ο σχολικός χώρος δεν επιτρέπει τις ακρότητες στην μαθητική εμφάνισή και στην ενδυμασία .Η απλότητα στην εμφάνιση είναι σίγουρα κομψότερη από την εξεζητημένη παρουσία. Οι μαθητές δε φέρνουν  στο σχολείο κοσμήματα, ακριβά ρολόγια, μεγάλα χρηματικά ποσά, κινητά τηλέφωνα και γενικά ηλεκτρονικές συσκευές, Για τυχόν απώλεια τέτοιων αντικειμένων των οποίων η χρήση δεν επιτρέπεται στο σχολικό χώρο, το σχολείο  δεν φέρει καμία ευθύνη. Αν υπάρχει σοβαρός λόγος εξαιτίας του οποίου ο μαθητής έχει μαζί του πολλά χρήματα ή κάποιο αντικείμενο αξίας πρέπει να απευθύνεται στη Διεύθυνση για τη φύλαξη τους.) Προσέρχονται στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής πάντοτε με την κατάλληλη ένδυση.

ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ Ο εκφοβισμός, η σωματική ή φραστική βία ή απειλή, οι εκδηλώσεις ρατσισμού, οι ύβρεις και κάθε απαξιωτικός χαρακτηρισμός αποτελούν βαρύτατα παραπτώματα. Εάν κάποιος από τη σχολική κοινότητα προσβάλλει την προσωπικότητα κάποιου μαθητή με αστεϊσμούς, περιπαιχτικά σχόλια κ.ά. , ο μαθητής που θίγεται έχει την υποχρέωση να το θέσει υπόψη του υπεύθυνου καθηγητή του τμήματός του. Εάν κάποιος παρενοχλεί τη μαθησιακή διαδικασία, άρα και την μόρφωση, ακολουθείται  η εξής  διαδικασία: συζήτηση όλης της μαθητικής κοινότητας του τμήματος για επίλυση του προβλήματος ή παραπομπή του στον υπεύθυνο καθηγητή ή και στη Διεύθυνση του σχολείου. Ο κάθε μαθητής είναι υποχρεωμένος να συμπεριφέρεται με ευπρέπεια προς τα άλλα παιδιά, τους καθηγητές και το προσωπικό του σχολείου.

ΓΡΑΦΕΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Οι μαθητές για οποιοδήποτε ζήτημα τους απασχολεί απευθύνονται πάντα αρχικά στον υπεύθυνο καθηγητή της τάξης που θα δώσει τις σχετικές οδηγίες. Εφόσον όμως υπάρχει σοβαρός λόγος, ο υπεύθυνος καθηγητής  ενημερώνει τη Διευθύντρια προκειμένου να δοθεί οριστική λύση στο πρόβλημα. Σε περίπτωση καθυστερημένης πρωινής προσέλευσης, οι μαθητές οφείλουν να περάσουν από το γραφείο της Διευθύντριας. Σε περίπτωση που απουσιάζει κάποιος καθηγητής μόνο ο απουσιολόγος ή ο επιμελητής προσέρχεται στο Γραφείο Καθηγητών για να ρωτήσει πώς θα γίνει η αναπλήρωση της ώρας. Δεν μπαίνουν σε κανένα γραφείο χωρίς να λάβουν άδεια εισόδου.

Δεν επιτρέπεται: η κατοχή ή χρήση καπνού, εξαρτημάτων χρήσης καπνού και προϊόντων που περιέχουν οινόπνευμα κατά τις ώρες λειτουργίας του σχολείου και κατά τη διάρκεια σχολικών εκδηλώσεων. η κατοχή ή χρήση βεγγαλικών και κροτίδων (έστω κι αν κάποια από αυτά θεωρούνται «ακίνδυνα».) η κατοχή ή χρήση αφρών, σπρέυ κ.λπ που χρησιμοποιούνται κυρίως κατά τη διάρκεια των Αποκριών. η χρήση ανεξίτηλων μαρκαδόρων και διορθωτικού υγρού (π.χ. BLANCO) σε όλη τη διάρκεια του σχολικού προγράμματος. Εξαίρεση μπορεί να υπάρξει μετά από οδηγίες του εκπαιδευτικού των καλλιτεχνικών.