Γεωργαλλίδης Δημήτρης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επαναληπτικό Μάθημα ΑΕΠΠ
Advertisements

Βασικές έννοιες αλγορίθμων
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Να καταργήσουμε τη ΓΛΩΣΣΑ και να κρατήσουμε μόνο την ψευδογλώσσα
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
ΑΕΠΠ: Ζητήματα Διδακτικής
Προγραμματισμός PASCAL Πληροφορική Γ' Λυκείου μέρος γ
ΑΕΠΠ 2ο Κεφάλαιο: Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
1. Εκφράσεις (βλ. βιβλίο, σελ )
ΤΕΛΕΣΤΕΣ II ΜΑΘΗΜΑ 5.
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ Γεωργαλλίδης Δημήτρης 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 2. 2 Στόχοι μαθήματος Αριθμητικοί– Λογικοί Τελεστές Η εντολή IF.
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
ΑΕΠΠ 1ο Κεφάλαιο Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Μεταβλητές – εντολές εκχώρησης- δομή ακολουθίας
Ενότητα Α.4. Δομημένος Προγραμματισμός
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Συγγραφείς Α.Βακάλη Η. Γιαννόπουλος Ν. Ιωαννίδης Χ.Κοίλιας Κ. Μάλαμας Ι. Μανωλόπουλος Π. Πολίτης Γ΄ τάξη.
Δηλαδή οι σημαντικοί δεν ασχολούνται με μικροπράγματα.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ 2 ΜΑΘΗΜΑ 8. ΑΠΑΛΟΙΦΗ ΔΙΠΛΟΕΓΓΡΑΦΩΝ DISTINCT Μπορούμε να απαλείψουμε τις διπλοεγγραφές που μας επιστρέφονται και που οφείλονται στην.
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
ΑΕΠΠ 3ο Κεφάλαιο Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
Ερωτήσεις & Φύλλο εργασίας
Διαφάνειες παρουσίασης #2
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Τι είναι αλγόριθμος
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Το αλφάβητο της ΓΛΩΣΣΑΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ (Ιούνιος 2011) Περιεχόμενο και καινοτόμα στοιχεία του νέου Προγράμματος Σπουδών Λογοτεχνίας στην υποχρεωτική Εκπαίδευση.
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
Βασικές έννοιες προγραμματισμού Κεφάλαιο 7 ο. Βασικές έννοιες προγραμματισμού Αλφάβητο και τύποι δεδομένων Σταθερές και μεταβλητές Τελεστές, συναρτήσεις.
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ Γεωργαλλίδης Δημήτρης 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
Αλγόριθμος όνομα_αλγορίθμου Εντολές Τέλος όνομα_αλγορίθμου
ΔΟΜΗ ΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΝ συνθήκη_ισχύει ΤΟΤΕ εντολές ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
Οι Αριθμοί … 5.
ΔΟΜΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ(if-else, switch) και Λογικοί τελεστές / παραστάσεις
Οι διάφορες εκδοχές της
Μανασσάκης Βασίλης Καθηγητής Πληροφορικής
Αν συνθήκη_ισχύει τότε εντολές Τέλος_Αν
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Τελεστές και ή όχι Για την εκτέλεση αριθμητικών πράξεων
Σύνθετες λογικές εκφράσεις
Πολλαπλασιασμός αλά ρωσικά
Δομή Επιλογής Μάθημα 4ο Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον Τάξη Γ Οικονομίας & Πληροφορικής Θετικών Σπουδών 2ο Γενικό Λύκειο Αλιβερίου |
ΒΙΒΛΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σελίδες 2ο Κεφάλαιο - Παράγραφο 2.7 ΔΟΜΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
3.2 Μεταβλητές και τύποι δεδομένων
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Εντολές και δομές αλγορίθμου
Δομή Επιλογής , 8.1.
Select Case Σκοπός: Εκμάθηση της εντολής (δομής) Select Case ώστε να μπορείτε να διαλέγετε μια επιλογή ανάμεσα σε πολλές διαθέσιμες στον κώδικα του προγράμματος.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ Η/Υ
Β.ΕΠΑΛ-Γενικής Παιδείας  ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στης αρχές Επιστήμης των Η/Υ  ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Γλώσσες Αναπαράστασης Αλγορίθμων  ΕΝΟΤΗΤΑ 4.2: Δομή Ακολουθίας 
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Ενότητα Γ7.3.8(Προβλήματα Ακολουθιακής Δομής )
Κυριάκου Νικόλαος Πληροφορικής ΠΕ-20
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γεωργαλλίδης Δημήτρης 1Ο Λύκειο Ρόδου Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ Γεωργαλλίδης Δημήτρης 1

Μάθημα 4 Παράγραφοι: 2.2.7.3 Εκφράσεις (σελ. 35-36) Μάθημα 4 Παράγραφοι: 2.2.7.3 Εκφράσεις (σελ. 35-36) 2

1. Εκφράσεις (βλ. βιβλίο, σελ. 35-36) ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΠΡΑΞΕΩΝ - ΤΕΛΕΣΤΩΝ Αριθμητικοί: ^, *, /, DIV, MOD, +, - Σχεσιακοί (Συγκριτικοί): =, <, >, <=, >=, <> (μη ίσο) Δεν μπορεί σε μια έκφραση να υπάρχουν δύο τέτοιοι τελεστές (π.χ. 3 < α <= 6 ) Λογικοί: ΟΧΙ ΚΑΙ Ή To KAI προηγείται του Ή ! 3

Αριθμητικοί Τελεστές ^ * , / , DIV , MOD + , - 4 4

Σχεσιακοί (Συγκριτικοί) Τελεστές Συγκρίνουμε: ακεραίους (π.χ. 2 = 1+1) Πραγματικούς (α+β)/2 >= 3.5 Κεφαλαίους Χαρακτήρες (π.χ. ‘Μ’ < ‘Ξ’ ) Αλφαριθμητικά (π.χ. ‘ΚΑΛΟΣ’ > ‘ΚΑΚΟΣ’) Η σύγκριση λογικών δεδομένων έχει νόημα μόνο στις περιπτώσεις = , <> 5

Να χαρακτηρίσετε τις παρακάτω προτάσεις ως αληθείς ή ψευδείς: i) ‘Α’ < ’Β’ ii) ‘ΓΙΑΝΝΗΣ’ > ‘ΔΗΜΗΤΡΗΣ’ iii) ‘ΨΗΛΟΤΕΡΟΣ’ = ‘ΠΙΟ ΨΗΛΟΣ’ iv) ‘ΜΑΓΚΑΣ’ < ‘ΜΑΠΑΣ’ Για το σπίτι: “ΚΑΡΟΤΟ” > “ΚΑΡΠΟΥΖΙ” 6

Να γραφεί σε γλώσσα η παρακάτω έκφραση: 2 < Χ < 5+Α Για το σπίτι: 3 < Β <=5

2. ΛΟΓΙΚΟΙ ΤΕΛΕΣΤΕΣ Θα έρθω μόνο αν έρθουν η Χρυσάνθη και η Ερμιόνη Θα έρθω μόνο αν έρθουν η Χρυσάνθη και η Ερμιόνη Έρχομαι μόνο αν έρθουν η Χρυσάνθη ή η Ερμιόνη 8

2. ΛΟΓΙΚΟΙ ΤΕΛΕΣΤΕΣ Χ Ψ Χ ΚΑΙ Ψ Χ Ή Ψ Όχι Χ Αληθής Ψευδής

2. ΛΟΓΙΚΟΙ ΤΕΛΕΣΤΕΣ βλ. βιβλίο, σελ. 36 Σύνδεση με το 1.6 πρόβλημα και υπολογιστής 10

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ Αν χ = 4, y = 3 να χαρακτηρίσετε τις παρακάτω λογικές προτάσεις: x > y (x mod y) = (30 div x) Αν f = 5 και g = 12 να χαρακτηρίσετε τις παρακάτω λογικές προτάσεις: f = 3 ή όχι (g>2) (f > 3) και (g = f + 10 – 3) 11

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ Δίνονται οι τιμές των μεταβλητών Α=3, Β=1, Γ=15 και η παρακάτω έκφραση: (ΟΧΙ (Α+Β*3>10)) ΚΑΙ (Γ MOD (A-B)=1) Nα υπολογίσετε την τιμή της έκφρασης αναλυτικά ως εξής: α. Να αντικαταστήσετε τις μεταβλητές με τις τιμές τους. Μονάδα 1 β. Να εκτελέσετε τις αριθμητικές πράξεις. γ. Να αντικαταστήσετε τις συγκρίσεις με την τιμή ΑΛΗΘΗΣ, αν η σύγκριση είναι αληθής, ή την τιμή ΨΕΥΔΗΣ, αν είναι ψευδής. δ. Να εκτελέσετε τις λογικές πράξεις, ώστε να υπολογίσετε την τελική τιμή της έκφρασης. 12

ΛΥΣΗ Α=3, Β=1, Γ=15 (ΟΧΙ (Α+Β*3>10)) ΚΑΙ (Γ MOD (A-B)=1) 13

ΛΥΣΗ Α=3, Β=1, Γ=15 (ΟΧΙ (Α+Β*3>10)) ΚΑΙ (Γ MOD (A-B)=1) 14

ΛΥΣΗ Α=3, Β=1, Γ=15 (ΟΧΙ (Α+Β*3>10)) ΚΑΙ (Γ MOD (A-B)=1) (ΟΧΙ (6>10)) ΚΑΙ (1=1) 15

ΛΥΣΗ Α=3, Β=1, Γ=15 (ΟΧΙ (Α+Β*3>10)) ΚΑΙ (Γ MOD (A-B)=1) (ΟΧΙ (6>10)) ΚΑΙ (1=1) (ΟΧΙ (ΨΕΥΔΗΣ)) ΚΑΙ (ΑΛΗΘΗΣ) 16

ΛΥΣΗ Α=3, Β=1, Γ=15 (ΟΧΙ (Α+Β*3>10)) ΚΑΙ (Γ MOD (A-B)=1) (ΟΧΙ (6>10)) ΚΑΙ (1=1) (ΟΧΙ (ΨΕΥΔΗΣ)) ΚΑΙ (ΑΛΗΘΗΣ) ΑΛΗΘΗΣ ΚΑΙ ΑΛΗΘΗΣ = ΑΛΗΘΗΣ 17

Για το σπίτι με τον ίδιο τρόπο: Άσκηση 18, σελ.51 Η i να γίνει τώρα

Για το σπίτι: Καλό Διάβασμα!!! www.venetokleio.gr eclass.sch.gr Α) Βιβλίο Μαθητή: σελ. 28 το παράδειγμα πίνακα τιμών και σελ. 35, 36 Β) Ασκήσεις: 8, 15, 18 Γ) Ασκήσεις Τετραδίου (Διαφ. 6, 10 11) Δ) Ασκήσεις από το φυλλάδιο Ασκήσεις στη Δομή Ακολουθίας www.venetokleio.gr eclass.sch.gr Μαθήματα – Δωδεκάνησος – Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση – 1ο ΓΕΛ Ρόδου – Εισαγωγή…… - Έγγραφα Καλό Διάβασμα!!! 19