Ένα Επιτραπέζιο παιχνίδι γνώσεων και……ευαισθητοποίησης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κατασκευή σχολικού ιστότοπου Οι μαθητές της Α΄ Λυκειου που ανέλαβαν το project με θέμα «κατασκευή σχολικού ιστότοπου» χωρίστηκαν σε έξι ομάδες. Σε κάθε.
Advertisements

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΝΗ» Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
Παγκόσμια ημέρα του παιδιού
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Μαθαίνω να σερφάρω με ασφάλεια.
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
ΕΙΣΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ 1974 εργασία στο μάθημα της Ιστορίας της μαθήτριας Αθηνάς Κοντοκώστα.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
Εφαρμοσμένη Πληροφορική για εκπαιδευτικούς Δημήτρης Αντωνόγλου Νοε 2010.
Πανηγύρι Επιστήμης Παρουσίαση για γονείς
«ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ» Διδάσκουσα: κ. Μαρία Ρεπούση
«Μέσα στον δρόμο περπατώ,όταν ο κ. Κ.Ο.Κ. είναι εδώ!»
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
΄΄Γερά δόντια…Καλύτερη υγεία΄΄
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα δόντια μου προσέχω, γερά για να τα έχω»
Ζητούμε:  Να φύγουν τα τουρκικά στρατεύματα και οι έποικοι από τη γη μας και τα σπίτια μας.  Ελευθερία στην κατεχόμενη Κύπρο, επανένωση του νησιού και.
Πόσο καλά γνωρίζεις την πατρίδα μας; Δοκίμασε τις γνώσεις σου απαντώντας τις ακόλουθες ερωτήσεις … Έναρξη.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΩ ΑΛΙΣΣΟΥ ΤΑΞΗ Ε’
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
PROJECT με θέμα ¨χριστούγεννα¨
Ποια είναι η πρωτεύουσα του Μπουργκίνα Φάσο Α. Αντίς Αμπέμπα Β. Κάιρο Γ. Αθήνα Δ. Ουγκαντούγκου.
ΚΥΠΡΟΣ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρέφομαι σωστά.Χτίζω γερό κορμί»
Υγιεινή διατροφή Ψυχική υγεία Kοινωνική - Συναισθηματική ανάπτυξη
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Τίτλος Δραστηριότητας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ
“ΛΥΣΙΑΣ 2012” 16ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Μαθηματική διδακτική ιστοσελίδα Πτυχιακή εργασία των φοιτητών : Κουφάκη Ιωάννα Μπαταρλής Δημήτρης Επιβλέπων καθηγητής : Δρ. Βασίλειος Σάλτας Μάιος 2015.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ.
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΠΟΡΕΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ
Η εργασία σχεδιάστηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Teachers4Europe
ΑσφΑλεια στο ΔιαδΙκτυο
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Μουσικό Σχολείο Πατρών
1o EΠΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ Erasmus + European Union Needs U
Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
BROWN BEAR, BROWN BEAR, WHAT DO YOU SEE?
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο Αγιοχωρίου
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου»
Το Μάθημα της Γεωγραφίας στην Υπηρεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης
«Εμπρός για την Παγκόσμια Δημοκρατία των Παιδιών»
Ασφάλεια διαδικτύου Gaming
Καλές πρακτικές πληροφορικής
Ασφαλής χρήση παιχνιδιών εικονικής πραγματικότητας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ένα Επιτραπέζιο παιχνίδι γνώσεων και……ευαισθητοποίησης Key-προς Ένα Επιτραπέζιο παιχνίδι γνώσεων και……ευαισθητοποίησης

Μουσικό Σχολείο Πατρών «Κύπρος – Ελλάδα – Ομογένεια: Εκπαιδευτικές γέφυρες» Διαδραστική Κατασκευή

Ηλικία: 8+ Παίκτες: 2+ (2 ομάδες) Περιεχόμενα: 44 κάρτες (22 κατεχόμενες περιοχές και 22 ελεύθερες περιοχές) 1 ζάρι 2 πιόνια Φυλλάδιο οδηγιών Ταμπλό

Γενική Ιδέα του παιχνιδιού: Το key-προς είναι ένα ομαδικό επιτραπέζιο παιχνίδι γνώσεων, ψυχαγωγίας και συνεργασίας για μικρούς και μεγάλους, με στόχο να ευαισθητοποιήσει τους συμμετέχοντες για το Κυπριακό πρόβλημα με τρόπο πρωτότυπο και παιγνιώδη.   Σκοπός του παιχνιδιού: Η ομάδα με τις περισσότερες κάρτες κερδίζει το παιχνίδι.

Κάρτα ελεύθερων περιοχών

Κάρτα κατεχόμενων περιοχών

Κάποιες από τις ερωτήσεις γνώσεων Το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ σε συνεδρία του δεν έλαβε απόφαση για το πρώτο μέρος της τουρκικής εισβολής στην Κύπρο κατά παράβαση της Συνθήκης Εγγυήσεως της Κυπριακής Δημοκρατίας και του καταστατικού χάρτη των Ηνωμένων Εθνών. Πότε έγινε αυτό; 20 Ιουλίου 1974 30 Μαΐου 1974 5 Σεπτεμβρίου 1973 20 Δεκεμβρίου 1973

Απάντηση: Μεχμέτ Γιασίν Το βιβλίο « Άγγελοι εκδικητές» μιλάει κατά βάση για το κυπριακό ζήτημα και τον ξεριζωμό. Ποιος έγραψε το βιβλίο;  Απάντηση: Μεχμέτ Γιασίν Οι Αχαιοί Έλληνες άρχισαν να εγκαθίστανται σε ολόκληρη την Κύπρο στο τέλος της Eποχής του Xαλκού (γύρω στο 1200 π.X.) Σωστό ή Λάθος Το 1373 οι Γενουάτες εισέβαλαν στην Kύπρο και κατέλαβαν την Aμμόχωστο, το κύριο λιμάνι του νησιού και βασικό εμπορικό κέντρο μεταξύ Aνατολής και Δύσης, την οποία κράτησαν μέχρι το 1464. Η Kύπρος διασώθηκε από μουσουλμανική κατάκτηση μόνο χάρη στην επέμβαση των ………………….. Απάντηση: Ενετών

Πως δημιουργήσαμε το παιχνίδι Το παιχνίδι το κατασκευάσαμε στο πλαίσιο του προγράμματος Αγωγής Υγείας που υλοποιείται τη φετινή χρονιά στο σχολείο μας. Μία υποομάδα του προγράμματος Αγωγής Υγείας ανέλαβε να μελετήσει τα ιστορικά στοιχεία της Κύπρου και κυρίως αυτά που αφορούν στους αγνοούμενους του 1974. Φτιάξαμε αυτό το παιχνίδι για να ευαισθητοποιηθούν και να μάθουν οι συμμετέχοντες με ένα διαφορετικό και διασκεδαστικό τρόπο ιστορικά στοιχεία για την Κύπρο. Με τις πληροφορίες που συλλέξαμε κατασκευάσαμε τις κάρτες γνώσεων του παιχνιδιού.

Γιατί επιτραπέζιο παιχνίδι; Όταν παίζεις ένα επιτραπέζιο παιχνίδι: Μαθαίνεις καινούρια πράγματα Ακονίζεται το μυαλό σου Περνάς δημιουργικό χρόνο Δίνονται ευκαιρίες ομαδικής δραστηριότητας

Ακολουθεί ένα media player που φτιάξαμε. Οδηγίες Παιχνιδιού

Στη συνέχεια…. ψηφιοποιήσαμε το παιχνίδι Με το πρόγραμμα Gimp έγινε η επεξεργασία – σχεδίαση των καρτών και του ταμπλό. Χρησιμοποιήσαμε το Notepad++ για να δημιουργήσουμε τον κώδικα της εφαρμογής. Έγινε χρήση παράλληλα τριών εργαλείων προγραμματισμού: HTML JavaScript PHP Με HTML έγινε το περιβάλλον του παιχνιδιού (κουμπιά, ταμπλό) Με JavaScript (ο κυρίως κώδικας) Με PHP (βάση δεδομένων MySQL) Ηλεκτρονικό Παιχνίδι

Σαλαμούρα Ιωάννα-Μαρία Τάσση Ισιδώρα Φωτοπούλου Μαρία Οι μαθήτριες: Μοίραλη Κατερίνα Σαλαμούρα Ιωάννα-Μαρία Τάσση Ισιδώρα Φωτοπούλου Μαρία Χρυσανθοπούλου Μαρίνα Ο μαθητής: Μπούδρος Θεόδωρος Υπεύθυνοι Καθηγητές: Βοζαΐτης Γεώργιος, Φιλόλογος Καραπάνος Κωνσταντίνος, Πληροφορικής

Ιστοσελίδα Μουσικού Σχολείου Πατρών http://lyk-mous-patras.ach.sch.gr/