Ιστορία και εικονογραφημένο βιβλίο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» ΜΟΝΑΔΑ Β’ - ΟΔΗΓΟΣ.
Advertisements

Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ιωάννης Δούρβας, εκπαιδευτικός ΠΕ20 Κύριες Πηγές Πληροφόρησης eureka.lib.teithe.gr:8080/bitstream/handle/.../Methodologia.doc.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Επιμέλεια Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Μεθοδολογία επιμόρφωσης δραστηριότητα ενότητας 8 επιμόρφωσης επιμορφωτών β' επιπέδου στις Τ.Π.Ε Κωνσταντίνα Ματσούκα Φιλόλογος.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
Σχεδιασμός μαθήματος στο Λύκειο
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΣΤΥΛΙΑΔΗ ΣΤΕΛΛΑ, ΜΒΑ
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ 58 ΑΘΗΝΑ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΜΙΛΟΥ MF
Κέντρο Συμβουλευτικής
Πρόγραμμα «Οδυσσέας»  Η Διαδραστική Τηλεδιάσκεψη στην Υπηρεσία του Σύγχρονου Σχολείου  Ομάδα…. Μέλη Ομάδας 1.Βαθρακογιάννη Μαρία: εκπαιδευτικός.
Εάν τις αγαπάς ΑΛΗΘΙΝΑ ενθάρρυνε ΟΛΕΣ τις γυναίκες που γνωρίζεις να κάνουν τακτικά αυτοεξέταση και να κάνουν τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο μαστογραφία.
Το αθλητικό ιδεώδες στην ποίηση: η ταύτιση του κάλλους με το αγαθό
Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
11. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Πράξη με τίτλο «Συλλογική Δράση για την Απασχόληση Στην Κορινθία »
ΛΕΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΗ ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Επισυνάπτονται τα 25 ΠΔΣΒ των αντίστοιχων Δήμων των 4 ΠΕ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ
Θεοδώρα Μπάφα Ε2 1ο Πειραματικό Δημοτικό Θεσ/νικης
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.....
ΔιδΑςκων Νίκος Κ. Μπάρκας
5ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ
Μουσείο μαραθώνιου δρόμου Ολυμπιακός Μαραθώνιος του 1896
3ο Γυμνάσιο Τούμπας Θεσσαλονίκης Προκοπίου Αικατερίνη Φιλόλογος
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ.
ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ ΧΑΝΙΩΝ Γιαμπουδάκη & Νεάρχου Τηλ.& fax:
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Εκ μέρους της Οργανωτικής Επιτροπής έχουμε την τιμή
Κων/νος Καλέμης, Μαρία Αγγελική Καλέμη, Άννα Κωσταρέλου
που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 6 Οκτωβρίου
Γενικές Αρχές Συντήρησης Πέτρας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ
Πρότυπο παρουσίασης προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων Γράψτε τον τίτλο του προγράμματος Σχολική μονάδα.
"Για να σερφάρεις στο Internet με ασφάλεια"
Μεθοδολογία Έρευνας Επαναληπτική Διάλεξη
Ευρύτερη Άποψη της Κοινωνίας των Πολιτών για την Κατάσταση στην Κύπρο - Γραφείο Επιτρόπου Εθελοντισμού και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων.
ΑυτοχθονεΣ λαοΙ Δημοτικό Σχολείο Αγίων Τριμιθιάς Στ΄
4α. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
Δημιουργία ομάδας στο facebook
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΒΒΑΛΟΣ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός, Δ/ντρια 3ου Γυμνασίου Τρικάλων
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Δυσγραφίας : Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Μαρτίου 2018 Ονοματεπώνυμο:_____________________________________________.
ΑΡΙΣΤΕΙΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 2η (2017 – 18) Τα Συστήματα Ταξινόμησης των Υπηρεσιών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ Ν
Για να προσθέσετε αυτήν τη διαφάνεια στην παρουσίαση
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Για να εισαγάγετε αυτή τη διαφάνεια στην παρουσίασή σας
Ιωάννης Σταυρόπουλος ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Για να προσθέσετε αυτήν τη διαφάνεια στην παρουσίαση
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.....
Για να εισαγάγετε αυτή τη διαφάνεια στην παρουσίασή σας
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
Αςφαλεια ςτο ψηφιακο κοςμο
Προκήρυξη - Ανακοίνωση Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ιστορία και εικονογραφημένο βιβλίο

Α΄ θεματική: Προσφυγικό Β΄ θεματική: Ολοκαύτωμα

Το μάθημα θα γίνεται κάθε δεύτερη Δευτέρα, 17.00-21.00. Το μάθημα είναι σεμιναριακό και η παρακολούθησή του είναι υποχρεωτική. Δικαιολογείται μόνο μία απουσία κατά τη διάρκεια του εξαμήνου. Παρουσία αναγνωρίζεται μόνο στους φοιτητές/τριες που είναι παρόντες/ούσες στο μάθημα καθ’ όλη τη διάρκειά του (17.00 - 21.00).

Δήλωση μαθήματος Το πρώτο μάθημα θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017. Στο πλαίσιο του μαθήματος θα γίνει: Ενημέρωση για το μάθημα Εγγραφή στο μάθημα Ορισμός ομάδων Πρώτη επιλογή θεμάτων Καταληκτική ημερομηνία συμμετοχής/ “εγγραφής” στο μάθημα ορίζεται η ημερομηνία παράδοσης της πρώτης εργασίας (μετά από αυτήν την ημερομηνία οι φοιτητές/τριες δεν μπορούν να συμμετέχουν στο σεμινάριο).

Αξιολόγηση μαθήματος Το μάθημα δεν έχει εξετάσεις. Ο βαθμός προκύπτει από τον μέσο όρο των εργασιών που θα εκπονηθούν κατά τη διάρκεια του εξαμήνου και από την τελική εργασία που θα παραδοθεί στο τέλος του εξαμήνου.

Υποχρεώσεις για το μάθημα Μελέτη συγκεκριμένης βιβλιογραφίας (Ατομική) εργασία: Σύντομη γραπτή εργασία όπου θα αναλύονται οι ιστορικές συγκυρίες ή/και τα γεγονότα, καθώς και τα πρόσωπα ή οι ομάδες ανθρώπων που αναφέρονται μέσα σε συγκεκριμένα βιβλία ή λογοτεχνικά κείμενα.

Παράδοση εργασιών Οι εργασίες θα παραδίδονται σε καθορισμένες ημερομηνίες μόνο Ηλεκτρονικά στο mail: fasimakop@ecd.uoa.gr Προτιμάται, όπου είναι δυνατόν, να κατατίθενται σε ppt. Οι εικόνες σε jpeg. Το mail να έχει οπωσδήποτε θέμα “Εργασία” Ως αποστολέας να εμφανίζεται στα ελληνικά το ονοματεπώνυμό σας

Κάθε ομάδα στέλνει μόνο ένα email. Να κρατάτε πάντα αντίγραφο των εργασιών που καταθέτετε.