Διδακτικοί στόχοι Βγήκε σε 3 ώρες.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΕΡΥΘΡΟ ΣΤΑΥΡΟ ΣΗΜΕΡΑ
Advertisements

ΜΚΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗ Διαγόρου 11, Λεμεσός Τ.Κ Τηλ. / Φαξ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
RESPECT INTEGRITY COURAGE COLLABORATION COMPASSION Η αγορά εργασίας στην περίοδο της κρίσης Ποιους έχει πλήξει η ανεργία στην περίοδο της κρίσης και γιατί.
Μεθοδολογικά εργαλεία για το μάθημα της Πληροφορικής
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΓΚΟΥΓΚΟΥΣΤΑΜΟΣ ΘΩΜΑΣ
Σειληνή η Κύθνια Silene cythnia σπάνιο είδος ενδημικό των Κυκλάδων.
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΔΕΓΓΙΣΕΙΣ Η θεωρία της δραστηριότητας Δέγγλερη Σοφία.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΕΠΟΠΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
Εκπαιδευτικός Φιλόλογος
«. Μια πρωτοποριακή σύμπραξη... Ελληνικό Δίκτυο για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη 30 επιχειρήσεις-μέλη Μη Κυβερνητική Οργάνωση PRAKSIS Στόχος: αποκατάσταση.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2015 Γιώργος Γιαγλής.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΙΖΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΔΡΑΚΑ ΜΑΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗ ΡΟΥΛΑ.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Γ’ Λυκείου
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
U.N.I.C.E.F. Οι συμμαθητές.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
Αγωγή Υγείας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ. ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πρόλογος Παρά την ανάπτυξη της επιστήμης, παρά τη διάδοση της γνώσης και τη ορθολογική οργάνωση των λαών. Παρά τις διακηρύξεις.
Γυμνάσιο Μουζακίου Γ΄ τάξη Πρόγραμμα αγωγής σταδιοδρομίας Σχολικό Έτος
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
Κουβαλούσα το βάρος της μοναξιάς αγκομαχώντας. Βίωνα την άρνηση των ανθρώπων σε όλο το μεγαλείο της. Είπα αυτό είναι πια και παραιτήθηκα κλείστηκα στην.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
Γεωργάκη Άννα-Μαρία Φίλιου Δήμητρα Χαλός Αλέξανδρος Χαντρόι Βησσαρίων.
Δημόσια ή ανοικτή συζήτηση ή συζήτηση με ακρoατήριο (open forum) Είναι η οργανωμένη συζήτηση ενός αμφιλεγόμενου θέματος από μικρή ομάδα ατόμων, τα οποία.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9 ο : ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΚΥΜΑΝΣΕΙΣ – ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΣ – ΑΝΕΡΓΙΑ Παράγραφος 4 η : ΑΝΕΡΓΙΑ Υπεύθυνοι Καθηγητές: Γαλανάκης Γιάννης & Μαλαγκονιάρη Μαρία, Οικονομολόγοι.
«ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ» ΜΑΘΗΜΑ: ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑ: «ΤO ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑΣ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΒΑΛΙΕΡΑΤΟΥ ΤΑΞΗ:
ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΑΕΡΙΩΝ Σεβαστή Μαλάμου, Φυσικός ΠΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ / 2015 Ομάδα ανάπτυξης ΓΕΛ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Διδάσκων: Αριστοτέλης Παπαδόπουλος Ημερομηνία διδασκαλίας: 22/4/2016 Σχολικό έτος: Μάθημα: Πολιτική Παιδεία Τάξη: Α’ Λυκείου Τίτλος μαθήματος:7.8.
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Διδακτική Μεθοδολογία και Εκπαίδευση Ενηλίκων
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Τα επαγγέλματα παίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή μας;
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Άξονες Συνέντευξης.
Βασιλική Βασιλοπούλου ΠΕΣΥΠ Β΄εξάμηνο
Οι έφηβοι απαντούν Στην έρευνα πήραν μέρος αγόρια και κορίτσια ηλικίας ετών Εργασία από τον: Λάμπρο Ντινόπουλο.
Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Το Χαμόγελο του παιδιού
Δανάη Φιλιπποπούλου Γ’3
Χαρακτηριστικά εκπαιδευτικής έρευνας δράσης
Ε΄ – ΣΤ΄ τάξεις 2ο ΔΣ Χρυσούπολης
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
Η Δύναμη Του Εθελοντισμού
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
Μεθοδολογικά εργαλεία για το μάθημα της Πληροφορικής
ΜΟΥΣΙΚΟΣ.
Υπευθυνος καθηγητησ: γεωργιοσ καπετανακησ υπευθυνη μαθητρια: ελισσαβετ δουλοπουλου τμημα: β1 σχολικο ετοσ: ημερομηνια: 25/2/16.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Εκτίμηση αναγκών & Κοινωνικός Σχεδιασμός Μάθημα 1ο - Εισαγωγή
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Ευρωπαϊκή Εθελοντική Υπηρεσία (ΕVS)
Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων /Learning Mobility of Individuals
Εθελοντισμός, κοινωνική δύναμη
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
Καλώς ορίσατε! Σχολική χρονιά [Εισαγωγή έτους] Όνομα σχολείου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διδακτικοί στόχοι Βγήκε σε 3 ώρες

Γράψτε δυο κοινωνικές ομάδες στις οποίες συμμετέχετε. Κ.Π.Α. Κεφάλαιο 2 Φύλο Εργασίας 1 Γράψτε δυο κοινωνικές ομάδες στις οποίες συμμετέχετε. Ποια είναι τα κοινά χαρακτηριστικά τους; …………………………………………………………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………............................................................................................................................................................................................................. ................................................................................................................................................. Βασιζόμενοι στα παραπάνω χαρακτηριστικά, γράψτε τι είναι κατά την γνώμη σας η κοινωνική ομάδα. …………………………………………………………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………............................................................................................................................................................................................................. .................................................................................................................................................

Πρωτογενείς: …………………………………………………………………………………………………………………… Κ.Π.Α. Κεφάλαιο 2 Φύλο Εργασίας 2 Πρωτογενείς: …………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………………………. Δευτερογενείς:………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………………………. Ανοικτές: …….…………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………………………. Κλειστές:…………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Τι είναι; …………………………………………………………………………………………………………………………… Κ.Π.Α. Κεφάλαιο 2 Φύλο Εργασίας 3 Προκαταλήψεις Τι είναι; …………………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………………………. Γράψτε δυο κοινωνικές ομάδες που γνωρίζετε ότι υπάρχουν προκαταλήψεις γι’ αυτές και γράψτε αυτέ τις προκταλήψεις …………………………………………………………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………............................................................................................................................................................................................................. .................................................................................................................................................

ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Προκαταλήψεις είναι αρνητικές αντιλήψεις και εικόνες για άτομα άλλων ομάδων που δεν βασίζονται στην πραγματικότητα Συνήθως ευάλωτες κοινωνικές ομάδες ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ

Για ποιους λόγους εντασσόμαστε σε μια κοινωνική ομάδα Κ.Π.Α. Κεφάλαιο 2 Φύλο Εργασίας 4 Για ποιους λόγους εντασσόμαστε σε μια κοινωνική ομάδα …………….…………………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………………………. Για ποιους λόγους διαλύετε μια κοινωνική ομάδα …………….…………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………….

No Parking http://www.youtube.com/watch?v=fXCnq39iMi4

Ασκήσεις στο σπίτι Επαγγελματικές ομάδες που χάνονται Η απάντηση θα πρέπει να παραδοθεί σε ένα φύλλο χαρτιού , στο οποίο θα είναι σημειωμένο το ονοματεπώνυμό σας και το τμήμα σας. Η εργασία δεν πρέπει να υπερβαίνει σε μέγεθος τις 5 γραμμές. Επαγγελματικές ομάδες που χάνονται Να πραγματοποιήσετε μικρή έρευνα για τα παραδοσιακά επαγγέλματα που χάνονται στην τοπική σας κοινότητα και για τα μέτρα στήριξης ορισμένων από αυτά. Η απάντηση θα πρέπει να παραδοθεί σε ένα φύλλο χαρτιού , στο οποίο θα είναι σημειωμένο το ονοματεπώνυμό σας και το τμήμα σας. Η εργασία δεν πρέπει να υπερβαίνει σε μέγεθος τη μισή σελίδα.

ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ Εθελοντική απασχόληση παιδιών. Ο εθελοντισμός αναπτύσσεται στην Ελλάδα σήμερα και δεκάδες ομάδες εθελοντών προσφέρουν κοινωνικό έργο σε πολλούς τομείς. Να συζητήσετε γι’ αυτές τις ομάδες στην τάξη. Η φύλαξη των δασών, η βοήθεια και συνοδεία ατόμων με ειδικές ανάγκες, οι σχολικοί τροχονόμοι, η δενδροφύτευση, η αιμοδοσία, αποτελούν μερικούς από τους τομείς στους οποίους δραστηριοποιούνται οι εθελοντικές ομάδες.