«Χαϊδάρι. Πώς ν΄ ανιστορήσει κανείς τα ανιστόρητα;» Θανάσης Μερεμέτης, εκπαιδευτικός, 8/4/1944. Επισκεφθήκαμε το Μπλογκ 15, την απομόνωση της φυλακής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ω -Automaten Swen Jacobs Seminar: Logische Aspekte von XML (SS 2003) Betreuer: Tim Priesnitz Universität des Saarlandes - Programming Systems Lab - Gert.
Advertisements

Ω -Automaten Swen Jacobs Seminar: Logische Aspekte von XML (SS 2003) Betreuer: Tim Priesnitz Universität des Saarlandes - Programming Systems Lab - Gert.
Welcome to... A Game of X’s and O’s
/ e I / / i:/ / e / / a I / / u: / / ɑ :/ / ə ʊ / Aa Ee Ii Rr Oo / e I ʧ / / ʤ e I / /ke I / / bi : / si:/ /di:/ / ʤ i:/ /pi:/ /ti:/ /vi:/ /zi:/ / ef /
Virtual e-class community (vec). Οι Θησαυροί της Τέχνης: μια Γέφυρα που Ενώνει τους Πολιτισμούς μας (μέσα σε μια εικονική τάξη)  Το πρόγραμμα  Τα.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ 06/05/10 Ανάλυση Ουρών Markov.
Εφαρμογή των Οδηγιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης: SEVESO, ATEX, IPPC Μυρτώ Κωνσταντινιδου Εργαστήριο Αξιοπιστίας Συστημάτων και Βιομηχανικής Ασφάλειας ΕΚΕΦΕ.
ΙΕΚ ΛΑΓΚΑΔΑ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ 22/01/2015 ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΕΚ ΛΑΓΚΑΔΑ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ 22/01/2015 ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΗΣ.
Τι είναι arduino ; Το Arduino είναι μια υπολογιστική πλατφόρμα βασισμένη σε μια απλή μητρική πλακέτα με ενσωματωμένο μικροελεγκτή και εισόδους/εξόδους.
ΔΑΚΤΥΛΙΚΟ ΕΞΑΜΕΤΡΟ 1 – ∪∪ / 2 – ∪∪ / 3 – ∪∪ / 4 – ∪∪ / 5 – ∪∪ / 6 – Χ – ∪∪ = δάκτυλος – – = σπονδείος – ∪ = τροχαίος.
Μικροοικονομική Ι Ενότητα # 8: Αγορές κεφαλαίου και γης Διδάσκων: Πάνος Τσακλόγλου Τμήμα: Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών.
Αξιολόγηση & Ανάλυση Επενδυτικών Αποφάσεων Διδάσκων: Καθηγητής Π.Ε. Πετράκης.
Κύκλος Κιτρικού Οξέος Tρούγκος Κ. Εργαστήριο Βιολογικής Χημείας Ιατρική Σχολή Παν/ου Αθηνών Βιολογική Χημεία Ι Ι. Χημικές Αντιδράσεις ΙΙ. Μεταβολικές Λειτουργίες.
Λάμπρος Π. Γκουτζάνης Στοματικός και Γναθοπροσωπικός Χειρουργός ΚΑΡΔΙΟΠΝΕΥΜΟΝΙΚΗ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ Βασική Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση σύμφωνα με τις τελευταίες.
Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου II Ενότητα #2: Ποιοτικά Χαρακτηριστικά Συστημάτων Κλειστού Βρόχου - Μόνιμα Σφάλματα Δημήτριος Δημογιαννόπουλος Τμήμα Μηχανικών.
ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Οικονομική Ανάλυση Επιδοτήσεις στις εξαγωγές export subsidies (ES) A B τιμήΦυσικά πλεονάσματα Πόσο κοστίζει ;
1-2- مقدمه در اين قسمت تاثير عواملي که قيمتها و مقادير کالاهاي فروخته شده را تعيين مي کنند، تحليل خواهد شد. عوامل تعيين کننده قيمت و مقدار به دو طبقه.
Προσφορά, ζήτηση και κυβερνητική παρέμβαση Κεφάλαιο 6 Copyright © 2001 by Harcourt, Inc. All rights reserved. Requests for permission to make copies of.
Ολιστική Προσέγγιση και Βιωσιμότητα
Καθηγητής Σταύρος Α. Κουμπιάς
Ηλεκτρικές Μηχανές ΙΙ Ενότητα 3: Εξισώσεις Μόνιμης Κατάστασης
Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου Ι
1 2 3 PRESENT CONTINUOUS 4.
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Βιοχημεία Ενότητα 11: Ο ενεργειακός μεταβολισμός –
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΈΡΓΩΝ
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Ι
Χημεία Γυμνασίου ΕΚΦΕ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ Παρασκευές διαλυμάτων Μέτρηση pH
Σχολή Θετικών Επιστημών
Χρονικός Προγραμματισμός των έργων
Λιόντος Ιωάννης - Χημικός
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΔΙΚΤΥΩΤΟΥ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Queuing Systems Εισαγωγή
ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΒΡΑΪΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
1 2 3 SIMPLE PRESENT 4.
Θεωρία πλοίου ΙΙ (Θ) Ενότητα 10: Αλληλεπίδραση γάστρας έλικας
ΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Queuing Systems
Γιώργος Αγγελόπουλος Α.Μ. : 5902
Ανάπτυξη & Κατηγορίες Νεφών Υδροσυμπυκνώσεις μικρής κλίμακας
το ολοκαύτωμα του Διστόμου
ΘΕΜΑ 1: Νομικές μορφές και Διακυβέρνηση:
European Incubator for Business Ideas (EIBI)
Διεθνής Ημέρα Μνήμης για τα θύματα του Ολοκαυτώματος
Τι υπάρχει πριν από τα ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ
ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΤΟΥ ΧΟΡΤΙΑΤΗ
Ανανεώσιμες και μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Χρονοπρογραμματισμός έργων
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
ΙΙΙ. Ηλεκτρονική δόμηση.
אנזימים.
Επιτροπή Αγώνων σε Δημόσιο Δρόμο και Βουνό
ΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΡΡΟΗΣ ΚΑΙ ΠΕΙΘΟΥΣ INFLUENCE SKILLS
أدوات التحليل الاقتصادي في عملية صنع القرارات
By Toshimi Taki, July 15, ’ ° 0° +10° -10° +5°
ΙΙΙ. Ηλεκτρονική δόμηση.
برنامه ریزی کاربری اراضی شهری
Θεωρία Κλινικής Χημείας ΙΙ
ΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
Οι Εξισώσεις τού Maxwell Παρουσίαση: Διονύσης Παρασκευόπουλος
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Βιργιλίου Αινειάδα KΦL 03 Σοφία Παπαϊωάννου
ΔΑΚΤΥΛΙΚΟ ΕΞΑΜΕΤΡΟ 1– ∪∪ / 2– ∪∪ / 3– ∪∪ / 4– ∪∪ / 5– ∪∪ / 6– Χ
Л.11. Фізіка малекул 1. Паняцце аб хімічнай сувязі 2. Валентнасць
«ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΛΥΜΑΤΩΝ ΣΕ ΜΙΚΡΟΥΣ ΟΙΚΙΣΜΟΥΣ» ΧΗΜΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ Δ.Ε.Υ.Α.Ρ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
Διαστημικές Περιπέτειες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Χαϊδάρι. Πώς ν΄ ανιστορήσει κανείς τα ανιστόρητα;» Θανάσης Μερεμέτης, εκπαιδευτικός, 8/4/1944. Επισκεφθήκαμε το Μπλογκ 15, την απομόνωση της φυλακής του Χαϊδαρίου, στις 29 Ιανουαρίου 2016. Το τραγούδι του Μάρκου Βαμβακάρη είναι χαρακτηριστικό. Ξενάγηση: ο Διοικητής του Στρατοπέδου και οι μαθητές/τριες: Ναταλία Γκολφινοπούλου, Κωνσταντίνος Δενιόζος, Πέτρος Ελευθεριάδης, Άννα Ελευθερίου, Σωτήρης Ζώγας, Νεφέλη Μαλανδράκη

ΧΑΪΔΑΡΙ 3 Σεπτέμβρη 1943, οι Ιταλοί έφεραν τους πρώτους κρατούμενους στο Χαϊδάρι, διότι οι άλλες φυλακές είχαν γεμίσει. Το 1944 υπολογίζεται ότι οι κρατούμενοι έφτασαν τις 15000 Το στρατόπεδο του Χαϊδαρίου, στην αρχή ήταν ιταλικό και έπειτα εξελίχτηκε στο φριχτό στρατόπεδο των γερμανικών Es-Es, (SS), το φοβερότερο στην Ελλάδα κέντρο βασανιστηρίων και εξόντωσης των αγωνιστών της αντίστασης. Από εδώ πέρασαν όλες οι αποστολές Ελλήνων Εβραίων, εκτός από τους Θεσσαλονικείς, στην πορεία τους για το Άουσβιτς Από εδώ επέλεξαν οι ναζί κατακτητές, 200 κομμουνιστές κρατούμενους που εκτέλεσαν την Πρωτομαγιά 1944 στο Σκοπευτήριο της Καισαριανής Σήμερα σώζεται το κτίριο της απομόνωσης, το φοβερό Μπλογκ 15

ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Δεν ήταν μια ιστορία που μου έκανε εντύπωση αλλά η αντίθεση ανάμεσα σε δύο. Στην πρώτη, Γερμανοί στρατιώτες καίνε μια νεαρή κοπέλα από τους γοφούς μέχρι τη μέση, διότι εξέδιδε φυλλάδια σχετικά με την Αντίσταση. Στη δεύτερη, ένας ηλικιωμένος άνδρας παίρνει τη θέση ενός άγνωστου νεαρού άνδρα και εκτελείται. Διαφαίνονται οι δυο ακραίες «αποχρώσεις» του ανθρώπου: η μαύρη, η βαρβαρότητα και η κτηνωδία και στον αντίποδα η άσπρη, η αρετή και η αγνότητα, οι οποίες στη συγκεκριμένη περίπτωση εκφράζονται μέσω της αυτοθυσίας. Δήμητρα Φίλιππα, Β3

Αν και δεν θυμάμαι το όνομα της κοπέλας, δεν πρόκειται να ξεχάσω ποτέ το βασανιστήριό της: οι Γερμανοί της έκαψαν τα γεννητικά όργανα. Την απάνθρωπη αυτή πράξη θα τη θυμάμαι ως μια φρικαλέα ανάμνηση, γιατί είναι πέρα από τα όρια της λογικής. Παναγιώτης Αναγνωστόπουλος, Α1 Το πρόσωπο που με εντυπωσίασε ήταν ο στρατιώτης Κόβατς, που ήταν μόνο 18 χρονών. Απορώ πώς ένας έφηβος 18 χρονών είχε τόσο μίσος και μοχθηρία και τόσο άγριους τρόπους, που τον φοβόντουσαν όχι μόνο οι αιχμάλωτοι αλλά και οι Γερμανοί ανώτεροί του. Φαίνεται πως αυτός ο άνθρωπος δεν δέχθηκε ποτέ αγάπη από τους δικούς του ανθρώπους. Βασιλική Μισκεδάκη, Α2

Όλες οι ιστορίες μου κίνησαν εξίσου το ενδιαφέρον, διότι η καθεμιά από αυτές χαρακτηρίζει την προσωπικότητα και τη θέληση των ανθρώπων για την ελευθερία. Αυτή που μου φάνηκε άκρως συγκινητική ήταν όταν ένα κοριτσάκι 10 χρονών ήταν μοναχό του και ένας άντρας το πρόσεξε και το φρόντισε, ώσπου έφυγε και μεταφέρθηκε σε άλλο μέρος. Νεφέλη Τσαγκάρη, Β3 Μια από τις ιστορίες που με συγκλόνισε ήταν αυτή με το μικρό εβραιόπουλο που ζήτησε από το γιατρό που την φρόντιζε να γίνει πατέρας και θείος της, κάτι που δείχνει τη μοναξιά των παιδιών σε πόλεμο. Άννα Ελευθερίου, Β1

Στην αρχή ένιωσα μια ελαφριά λύπη και ψυχοπλάκωση στη θέα του ερειπίου, ιδιαίτερα με τα κάγκελα. Έκαναν το κτίριο να φαντάζει στοιχειωμένο, με γκρίζα, πληγωμένα χέρια να ξεχειλίζουν. Γνήσια και έντονη φρίκη μου προκάλεσε η ιστορία της γυναίκας που βασάνισαν, έγδυσαν και έκαψαν τα γεννητικά της όργανα. Ύστερα την πέταξαν σαν άψυχο μπετόν. Οι λόγοι που τρόμαξα είναι προφανείς: απλά, δεν θέλω να διανοηθώ τον πόνο και το κόστος της μετέπειτα απώλειας. Κέλλυ Πολυδώρου, Β3

Όταν έβλεπα τα δένδρα που είχαν φυτευτεί και το καταπράσινο γρασίδι και ενώ διάβαζα τα εμψυχωτικά σημειώματα που έστελναν οι μελλοθάνατοι στους δικούς τους, μου δημιουργήθηκαν θετικά συναισθήματα. Όταν όμως μπαίνεις στο κτίριο και ακούς τις φρικτές ιστορίες και τα βασανιστήρια, τα συναισθήματα μετατρέπονται κατευθείαν σε τρόμο και στεναχώρια. Σωτήρης Ζώγας, Β1

Από αυτήν την επίσκεψη μάθαμε πολλά για τη φύση του ανθρώπου και για το πόσο απάνθρωπος και βίαιος μπορεί να γίνει. Από τη άλλη, συνειδητοποιήσαμε ότι οι απάνθρωπες συνθήκες συχνά κάνουν τον άνθρωπο πιο δυνατό και του δίνουν το κουράγιο να οδηγηθεί στο θάνατο με ελεύθερη ψυχή, «ελεύθερος πολιορκημένος». Στέλλα Καπάι, Α2