Αγιοχώρι Νομός Ροδόπης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Φέρη Γαλιατσάτου: Η γλωσσική διδασκαλία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Advertisements

Σκοπός Σκοπός της εισαγωγής της Πληροφορικής στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό Σχολείο είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες με τις βασικές.
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
Περιβαλλοντική εργασία
TA ΕΠΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Ατομικές και Ομαδικές εργασίες από τα παιδιά της Α3
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ»
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΣΠΑΡΤΗ!!!
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Εγγραμματισμός μέσα από τη λογοτεχνία
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
Γιαννοπούλου Χριστίνα Στεφανίδου Ελένη. Με αφορμή το επάγγελμα μας, και δεδομένου ότι οι ιστότοποι που σχετίζονται με αυτό είναι λίγοι, αποφασίσαμε να.
Α.Β. Μουμτζάκης, η δράση και το έργο του κατά την πρώτη δεκαετία της μεταρρύθμισης Δίον, 4-6 Νοεμβρίου : 35 χρόνια από τη γλωσσοεκπαιδευτική.
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
Νικόλας - Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας 1 ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΠΤΔΕ - ΑΠΘ Τάξη Ε 2.
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση
Ανακυκλωση.
Για τα Τμήματα Υποδοχής Από το υλικό Διδασκαλίας Ελληνικής σε Αλλόγλωσσους Δρ. Σεραφείμ Ευαγγελία.
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Η συλλογιστική για το σχεδιασμό. Για το μάθημαΙ  « Παραδοτέα :  Ασκήσεις  Σχεδιασμός και κατασκευή ενός λογισμικού με το Αβάκιο  Ένα κείμενο
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
ΘΡΑΚΗ ΜΑΡΚΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΓΚΟΛΙΑΣ 1 ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ – τάξη Δ1.
Eπεξεργασία βιβλίου «κατανόηση» «εμβάθυνση» «εμπλοκή» «συμμετοχή» «παράλληλες αναγνώσεις» 6/4/2016.
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής
Περιφερειακά ΚΕ.Σ.Π.Ε.Μ. Σαπών
Αγγελική Θεοδωροπούλου (Οκτώβριος 2014-Ιανουάριος 2015) Ελένη Καμάρη
Κωσταντiνοσ ΠλΙΩτασ Σεπτέμβριος 2015 Στ’2.
ΔΕΚΑΡΧΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΚΟΤΥΛΗ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Αριθμός μαθητών/τριών: 20
Μ. Δέρειο Νομού Έβρου Νετσμεττήν Πίσκα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική ομάδα:
Τα παιδιά κι ένα σεντούκι
Μεγάλο Ορφανό Νομού Ξάνθης
Μαθητές/τριες Δημοτικού: 12 Μαθητές/τριες Νηπιαγωγείου: 1
ΣΚΑΛΩΜΑ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ KINHTA ΚΕΣΠΕΜ
Μάνταινα Νομού Ξάνθης Εκπαιδευτική ομάδα: Γεωργία Πατρωνίδου
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο: Δαρμένης Εκπαιδευτική ομάδα: Βάρναλη Σοφία & Χουσείν Χατζή Χαλήλ Αριθμός μαθητών:15 κορίτσια:10 αγόρια:
Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα-Ιωάννα Βερέττα Νετζμεττήν Πίσκα
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: ΦΕΡΜΕΛΗ ΙΩΑΝΝΑ Τάξη:Α2
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο Άνω Βυρσίνης
ΕΣΟΧΗ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ
BROWN BEAR, BROWN BEAR, WHAT DO YOU SEE?
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο Αγιοχωρίου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΛΥΚΟΥ ΣΤΕΛΛΑ ΒΙΔΟΥΡΑ ΙΡΦΑΝ ΚΟΥΡΟΥ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ 2013 – 2014 ΑΜΑΡΑΝΤΑ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ σχολική χρονιά
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ 2013 – 2013 ΣΜΙΓΑΔΑ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Δαρμένη Νομού Ροδόπης
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο Μεγάλου Δέρειου
Περιφερειακά ΚΕ.Σ.Π.Ε.Μ. Σαπών
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
ΔΕΚΑΡΧΟ Ν. ΞΑΝΘΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Εκπαιδευτική ομάδα: Ανέτα Θεοδωρίδου
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Ας δημιουργήσουμε τώρα τους λόγους
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Τέμενος Νομού Ξάνθης
Επιστημονική υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Μελίβοια Νομού Ξάνθης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αγιοχώρι Νομός Ροδόπης Αγόρια: 3 Κορίτσια: 9 Μαθητές/τριες Δημοτικού: 11 Μαθητές/τριες Νηπιαγωγείου: 1 Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα-Ιωάννα Βερέττα Νετζμεττήν Πίσκα

Μαθήματα με τα Κινητά ΚΕΣΠΕΜ… «Ο Σεβντάς του Σεντουκιού» Ανάγνωση Λεξιλόγιο Γραμματική Συζήτηση Παιχνίδι Χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών Τα παιδιά εξοικειώνονται με τη χρήση Η/Υ και μαθαίνουν να χρησιμοποιούν βασικές εφαρμογές.

Μαθήματα με τα Κινητά ΚΕΣΠΕΜ… Το ΒΑΝ των Κινητών ΚΕΣΠΕΜ Ο Γίγαντας Αρχαία Ελλάδα και Μυθολογία Ζώα και Ανακύκλωση

Ζώα και Ανακύκλωση Διαβάσαμε τα κείμενα: Το δάσος της Δαδιάς Ο ποταμός Έβρος Οκαβάγκο Εξάσκηση στις σύνθετες λέξεις … και μάθαμε ότι ο άνθρωπος δεν προσέχει το περιβάλλον... Εξάσκηση στα ρήματα

Εξάσκηση στη διατύπωση συμβουλών (υποτακτική). Ζώα και Ανακύκλωση … γι’ αυτό φτιάξαμε ένα βιβλίο… … με συμβουλές. Εξάσκηση στη διατύπωση συμβουλών (υποτακτική).

Αρχαία Ελλάδα και Μυθολογία Διαβάσαμε τα κείμενα: Ο ναός της Άρτεμης στην Έφεσο Το χρυσελεφάντινο άγαλμα του Δία … και φτιάξαμε ένα βιβλίο με τους 12 θεούς του Ολύμπου. Εξάσκηση στο λεξιλόγιο

Αρχαία Ελλάδα και Μυθολογία Διαβάσαμε κείμενα για τις: Σαμοθράκη Μάθαμε για τις αρχαίες πόλεις... Κνωσός - Φαιστός Εξάσκηση στην κατανόηση κειμένου και την παραγωγή περιγραφικού λόγου …και τις ιστορίες της μυθολογίας.

Εξάσκηση στο λεξιλόγιο (χρώματα, αντικείμενα) Γίγαντας Διαβάσαμε τις ιστορίες του γίγαντα, φτιάξαμε το δέντρο και το κασκόλ του. Εξάσκηση στο λεξιλόγιο (χρώματα, αντικείμενα)

Εξάσκηση στο λεξιλόγιο (χαρακτηριστικά χωριού) Εξάσκηση στο λεξιλόγιο Στη συνέχεια φτιάξαμε το χωριό του γίγαντα Εξάσκηση στο λεξιλόγιο (χαρακτηριστικά χωριού) αλλά και τον ίδιο. Εξάσκηση στο λεξιλόγιο (μέρη σώματος)

Εξάσκηση στην κατανόηση κειμένου Γράψαμε το δικό μας παραμύθι συνεχίζοντας την ιστορία του γίγαντα. Εξάσκηση στην κατανόηση κειμένου και τον προφορικό λόγο

Στο τέλος της χρονιάς φτιάξαμε το δικό μας βαν… Στο τέλος της χρονιάς φτιάξαμε το δικό μας βαν… …για να δείξουμε τι μάθαμε.

Στην μια πλευρά δείξαμε το παραμύθι του γίγαντα…

… και δώσαμε οικολογικές συμβουλές.

Στην άλλη πλευρά δείξαμε το ταξίδι του γίγαντα.

Αγιοχώρι Κινητά ΚΕΣΠΕΜ 2014-15