Γλωσσική Νοημοσύνη Ε2 ΤΑΞΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτική Αμπαλάκης Στέλιος
Advertisements

Σημ.: Οι ώρες διδασκαλίας που αναφέρονται σε κάθε φάση και στάδιο είναι κατά προσέγγιση.
Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
BOCCIA IN ACTION! Μια σύντομη παρουσίαση του Μπότσια, για να μάθετε πως παίζεται αυτό το υπέροχο παιχνίδι!
Δημιουργικές δραστηριότητες
Φέρη Γαλιατσάτου: Η γλωσσική διδασκαλία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ Α΄ & Β΄ ΤΑΞΗΣ
«Ταξιδεύοντας στη χώρα των Παραμυθιών…»
Στόχοι Δημιουργία power point Ροή & εικόνα στο κείμενο
1 Προαγωγή της Δημιουργικότητας και της Καινοτομίας Κωνσταντία Δαμιανού Θεόδωρος Θεοδώρου Ε.Μ.Ε Οικονομικών.
πώς να βοηθήσω το παιδί μου με τη μελέτη στο σπίτι
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
ΠΕΡΙΛΗΨΗ 1ο ΒΗΜΑ  Διαβάζουμε ανάγνωση όλο το κείμενο, για να καταλάβουμε την άποψη του συγγραφέα.
ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η ανάδυση της ανάγνωσης και της γραφής: έννοια και σύγχρονες απόψεις Ευφημία Τάφα Καθηγήτρια Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.
2ο Δημοτικό Σχολείο Περαίας Α1
Ατομικές και Ομαδικές εργασίες από τα παιδιά της Α3
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ»
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Συνεργασιακή δράση «Γλώσσα και Μαθηματικά μέσα από τη λογοτεχνία»
Η προσομοίωση 11/12/2014 Υοu 4 Teachers Πώς οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται την προσομοίωση  Συζήτηση και καταγραφή εκπαιδευτικών εμπειριών 11/12/2014.
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
Διδασκαλία γλώσσας και περιεχομένου
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΘΕΟΦΙΛΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ ΤΟΚΑΤΛΗ ΕΥΝΙΚΗ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΟΥ ΧΡΥΣΗ
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Παιδικοσ αλφαβητισμοσ: προσεγγισεισ και προοπτικεσ
Τα ψάθινα καπέλα.
Δεκέμβριος 2014 Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη Αρσάκεια –Τοσίτσεια Δημοτικά Σχολεία της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη.
Η ανάγνωση, το βιβλίο και ο κόσμος μας. Από το μαθητή στον αναγνώστη
Η δημιουργία εικονογραφημένων παιδικών βιβλίων από τα ίδια τα παιδιά στο Τμήμα Ένταξης ΜΑΡΙΝΑ ΛΟΥΑΡΗ Υ π. Διδάκτωρ ΠΤΔΕ Πανε π ιστήμιο Θεσσαλίας ΜΑΡΙΤΑ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
1o Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Κοσμά Γεωργία
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠ’ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ…
Γ΄ΦΑΣΗ: ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
ΓΟΥΛΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ 1ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΜΟΥΡΙΚΙΟΥ
Ο δήμος μας Ε΄ τάξη 3 ου Δ.Σ. Γλυκών Νερών. Πού βρισκόμαστε στο Ν. Αττικής.
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τούλιου Ευτυχια Τάξη: Β΄, ΣΤ΄
1η Δράση Ατομική δημιουργία
ΜΟΝΟΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΑΞΗ: Α΄ ΕΝΟΤΗΤΑ: Το σύννεφο έφερε βροχή ΜΑΘΗΜΑ: Μόνος στο σκοτάδι ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΣ ΧΡΟΝΟΣ: 3 Χ 80.
Σχέδιο Μαθήματος στα Ελληνικά Ενότητα 4: Το σύννεφο έφερε βροχή. Μάθημα: Χωρίς φως,σελ Επεξεργασία του Φφ.
Την Πέμπτη 21/4/2016 η αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας γέμισε με ανοιξιάτικα χρώματα, πασχαλινά αρώματα και αγαπημένα έθιμα, βγαλμένα από το «σεντούκι»
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
Ομαδικά παιχνίδια που επινόησαν οι μαθητές του Ε1 Το μονοπάτι του χαμένου θησαυρού Λεξομαχίες.
109 ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Μαθητές ΣΤ 2 Τάξης: Ιωάννης Αποστολίδης Μαθητές ΣΤ 1 Τάξης: Έλενα Ιωάννα Ηλιάδη, Κωνσταντίνα Στάμου, Διονύσιος Αλιτζανίδης,
Τα μουσικά φθογγόσημα (τέταρτα-όγδοα-μισό) Τάξη: Γ’ Δημοτικού Ανδρέας Σκιαδάς.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Δραστηριότητες από τον Κόσμο της Φυσικής για το Νηπιαγωγείο
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Αγιοχώρι Νομός Ροδόπης
ΣΤΑΥΡΟΣ Τεμπελησ 17/9/2015 ΣΤ΄2.
  ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Τίτλος: Η Λογοτεχνία « συναντά» το μάθημα της Γλώσσας μέσα από τους μύθους του Αισώπου. Π.Π.Σ.Π.Π ΤΑΞΗ: Δ1 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο Αγιοχωρίου
Η Κοκκινοσκουφίτσα.
Πρόγραμμα Συνεκπαίδευσης
Διήγηση/αφήγηση ιστοριών από παιδιά
Ανάδυση της γραφής και διδακτικές προεκτάσεις
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Ψηφιακοί, γλωσσικοί περίπατοι στην πόλη μου
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ταξίδι στη βιβλιοχώρα» Σχ. έτος
Επιστημονική υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γλωσσική Νοημοσύνη Ε2 ΤΑΞΗ Γλωσσική Νοημοσύνη Ε2 ΤΑΞΗ Δραστηριότητα :Κυβορυθμίεσ

Μέθοδος :ομαδοσυνεργατική Οι κυβορυθμίες είναι παιχνίδι που προάγει τη γλωσσική και την οπτική νοημοσύνη. Μέθοδος :ομαδοσυνεργατική Τρόπος παιξίματος : Οι μαθητές έχουν στη κατοχή τους τέσσερα ζάρια πάνω στο οποία είναι ζωγραφισμένες εικόνες. Η κάθε ομάδα έχει 4 ζάρια. Ο κάθε μαθητής ρίχνει τη δική του ζαριά και καταγράφει το αντικείμενο ,το πρόσωπο ,η το συναίσθημα που έφερε στη ζαριά. Οι λέξεις που έφεραν στα ζάρια καταγράφονται ομαδοποιημένες στο πίνακα της τάξης. Οι ομάδες των μαθητών είναι 4 και οι λέξεις που χρησιμοποιήσουν είναι από 4- 6.

Ρίχνοντας ….ζάρια!

ΙΔΕΟΘΥΕΛΛΑ

Δεύτερο στάδιο Οι μαθητές καλούνται να δημιουργήσουν δικά τους κείμενα με βάση τις λέξεις που πρόεκυψαν από το ρίξιμο των κύβων. Με συνεργατικότητα αρχίζουν να συνθέτουν τα δικά τους κείμενα με ιδιαίτερη φαντασία και δημιουργικότητα.

Τρίτο στάδιο Οι μαθητές ανακοινώνουν – διαβάζουν τα κείμενα τους και στις άλλες ομάδες της τάξης.

Στόχοι της δραστηριότητας: Η δημιουργία αυθεντικών κείμενων Να προάγει τη δημιουργική γραφή Η ενίσχυση του γραπτού και του προφορικού λόγου των μαθητών. Η ενθάρρυνση για μεγαλόφωνη ανάγνωση των μαθητών.

Αυθεντικά κείμενα

Κάποτε πριν από πολλά χρόνια ήταν ένας εξερευνητής που έκανε πολλά ταξίδια με το αεροπλάνο .Πάντα είχε μαζί του μια πυξίδα μαζί του που την είχε κάνει δώρο ο παππούς του. Ο παππούς του ,του είπε ότι όταν μεγαλώσει να συνεχίσει το έργο που είχε ξεκινήσει ο ίδιος, ψάχνοντας 5 χαμένα αγάλματα του γνωστού αρχαιολόγου Jack Travis. Έτσι ο εξερευνητής χωρίς να χάσει χρόνο ξεκίνησε την περιπέτεια……… Ομάδα 3

Μια μέρα σε ένα χωριό στον Καναδά υπήρχαν δύο κυνηγοί Μια μέρα σε ένα χωριό στον Καναδά υπήρχαν δύο κυνηγοί .Οι δύο κυνηγοί πήγαν στο βουνό και συνάντησαν μια αρκούδα, η αρκούδα σκότωσε τον έναν αλλά ο άλλος προσπαθούσε να σκοτώσει την αρκούδα για να πάρει εκδίκηση .Όμως δεν τα κατάφερνε. Μια μέρα κατάλαβε όμως ότι έτσι λειτουργεί η ζωή… ομάδα 4

Ένας οδηγός ταξί πήγε με το ταξί του με μια βαλίτσα και δυο σαγιονάρες στον Πύργο του Άιφελ και στον Πύργο της Πίζας. Εκεί ένας μηχανόβιος με μάσκα θαλλάσης τον τράκαρε .Και εκεί μια αστραπή τους χτύπησε και τους δύο. Ξαφνικά χτύπησε το ξυπνητήρι, πότισε τα λουλούδια του ,ανέβηκε στο τζιπ του και ξεκίνησε για το άγαλμα της Ελευθερίας. ομάδα 1