Leopold Kronecker Γερμανός Μαθηματικός

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διδακτικά Εργαλεία.
Advertisements

Πως διαχειριζόμαστε τον χρόνο μας;
“…ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ ΣΤΗ ΓΗ”
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Κεφάλαιο 8 Πειρατεία Λογισμικού Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 8.
ΛΕΜΕ «ΟΧΙ» ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΥΓΟΝΙΣΜΟΣ; Η αναπαραγωγή εξημερωμένων ζώων -αναπαράγοντας τα πιο επιθυμητά και ευνουχίζοντας και δολοφονώντας τα υπόλοιπα έγινε το μοντέλο.
Objervations on the sciences of science learning Γιάννης Παπατσίρος (1116)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
GEORG CANTOR ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΑΜ:3318 Μάθημα: Ιστορία της Λογικής
Νικόλαος Κοπέρνικος. Παιδική ηλικία και μόρφωση Αγαπημένε μου φίλε, Θα σου πω μια ιστορία για τον πιο ονομαστό και φημισμένο σε όλο τον κόσμο, πολίτη.
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Θρησκευτικά Γ΄ Γυμνασίου.
Μάτριξ. Οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι Ό,τι βλέπουμε είναι φτιαγμένο από ενέργεια συγκεκριμένου ηλεκτρομαγνητικού φάσματος Τα μάτια μας είναι ευαίσθητα.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ Δ.Ε.. Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ & Η ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΠΛΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ.
2ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Alfred Adler ΑνθρΩπινη τυπολογΙα.
Scale.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στον Ρόμπι, το πρώτο ρομπότ το οποίο πουλήθηκε σε μια οικογένεια σαν κουβερνάτα της κόρης τους. Το κορίτσι αγαπά πολύ το ρομπότ.
ΕΦΗΒΕΙΑ.
Ο ΘΕΙΟΣ ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΙ Η ΕΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΓΚΟΛΝΤΜΠΑΧ
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιστημονική μέθοδος
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Alexander Friedmann ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΑΗ ΑΓΓΕΛΙΔΑΚΗ
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Αρχαίοι Έλληνες μαθηματικοί και η συμβολή τους στη θετική σκέψη
Θέμα του Project : <<Ποιος σκότωσε τον κύριο Χ>>
Πάμε να κάνουμε ένα μικρό τεστάκι.
Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΣΑΪΑΣ Θεοδόσης Χαρίτος Α3 – 6\4\2015 Υπεύθυνος Καθηγητής : Γεώργιος Καπετανάκης.
ΟΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
16. Η Εκκλησία ως κιβωτός φυλάει την αλήθεια
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΘΡΗΣΚΕΙΑ & ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΦΥΣΙΚΗ
Η ΚΑΤΑΠΑΥΣΗ ΤΗΣ ΤΡΙΚΥΜΙΑΣ- ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΩΣ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Π.Γ.Ε.Σ.Σ.Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 20 ΟΜΑΔΑ: CaptainΑκης ΜΕΛΗ: ΚΑΡΝΑΡΟΥ.
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική Ι
Κων/νος Καβάφης Διαθεματική εργασία Λογοτεχνίας Σταυρούλα Μαγουλά
επίλυση προβλημάτων Γ΄& Δ΄ δημοτικού
Γνώρισε και ανταποκρίσου στις ανάγκες των μαθητών
Προετοιμασία της Βιβλικής
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Ερευνητική εργασία (Project)
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
21ος αιωνας Παναγιώτης Πατατούκος & ΖήσηςΚωστάκης.
Επίλυση Συγκρούσεων στον Εργασιακό Χώρο των Εκπαιδευτικών με την Αξιοποίηση της Εκπαιδευτικής Τεχνικής Παιχνίδι Ρόλων.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΡΙΣΜΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ 1)ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ;
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
Δυσκολίες των Μαθηματικών
Λίγα λόγια για τα προσωπικά δεδομένα
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
ΠΙΘΑΝΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΩΝ ΣΤΑΔΙΩΝ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ POLYA Ortiz, E. (2016). The Problem-Solving Process in a Mathematics.
Νικόλαος Κοπέρνικος Μαρία-Στεφανία Χατζηγρηγορίου
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Γονείς και Πανελλήνιες Εξετάσεις
2o γυμνασιο Ελευσινας Κουρβας Επαμεινωνδας, μαθητης γ΄γυμνασιου
Εξάντας Ελλήνων Γονέων.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Leopold Kronecker Γερμανός Μαθηματικός 1823-1891 Σπούδασε στη Βιέννη και το Βερολίνο Διδάκτορας στο πανεπιστήμιο του Βερολίνου Μέλος της Ακαδημίας του Βερολίνου 1860 Μέλος της Ακαδημίας του Παρισιού 1886 Έργα του: Για την έννοια των αριθμών Θεμελίωση μιας αριθμητικής θεωρίας του αλγεβρικού αθροίσματος

Ακόμη περισσότερο αφύσικη είναι η έννοια των πρώτων αριθμών. «Ο καλός Θεός δημιούργησε τους φυσικούς αριθμούς, όλα τα υπόλοιπα είναι έργο του ανθρώπου» Λέοπολντ Κρόνεκερ Ο θείος Πέτρος προσθέτει: Ο Ύψιστος έφτιαξε και την πρόσθεση και την αφαίρεση, το Πάρε Δώσε. Άρα ο πολλαπλασιασμός είναι αφύσικος κατά τον ίδιο τρόπο που η πρόσθεση είναι φυσική. Ακόμη περισσότερο αφύσικη είναι η έννοια των πρώτων αριθμών. Εκεί έγκειται η δυσκολία των προβλημάτων των σχετικών με τους πρώτους αριθμούς. Η γεωμετρική μέθοδος του θειου Πέτρου προσπαθεί να απλούστευση την χωρίς λόγο περιπλοκή έννοια του πολλαπλασιασμού και κατ επέκταση των πρώτων αριθμών Είναι ένας φυσικός τρόπος προσέγγισης των πρώτων αριθμών.

«Mathematicus nascitur, non fit» « Ο Μαθηματικός γεννιέται, δεν γίνεται» Το συγκεκριμένο ρητό, την ορθότητα του οποίου αποδέχεται ο ανιψιός στο τελευταίο μέρος του βιβλίου, αναφέρεται στο μαθηματικό – ερευνητή και όχι στο δάσκαλο. Είναι προφανές ότι ο καθένας μπορεί να γίνει ένας τουλάχιστον μέτριος δάσκαλος μαθηματικών εάν έχει τη διάθεση για προσπάθεια και σωστή μελέτη. Το δύσκολο όμως είναι να γίνεις μαθηματικός «ενεργός». Μαθηματικός που παράγει έργο. Για να καταφέρει όμως κάποιος να γίνει καλός Μαθηματικός απαραίτητη προϋπόθεση είναι η φυσική προδιάθεση, το ταλέντο.. Όμως όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο θείος Πέτρος στην αρχή του βιβλίου, « στα Μαθηματικά για να φτάσεις στην κορυφή, χρειάζεται και κάτι ακόμη, εντελώς απαραίτητο για την επιτυχία, το εξ ων ου άνευ!! δηλαδή το ταλέντο. Κι αυτό συμβαίνει γιατί αναπόσπαστο κομμάτι των Μαθηματικών αποτελεί η Διαίσθηση. Η διαίσθηση είναι αυτή που οδηγεί τους Μαθηματικούς στην παραγωγή Μαθηματικών. Επίσης όπως πάλι ό ίδιος ο θείος αναφέρει βασικά χαρακτηριστικά ενός Μαθηματικού είναι η υπομονή, η επιμονή και η πίστη στον ίδιο σου τον εαυτό. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι τα ερεθίσματα σε μικρή ηλικία και η μελέτη δε συντελούν στην επιτυχία

Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ Κάθε άνθρωπος ευθύνεται αποκλειστικά ο ίδιος για την ψυχολογική του κατάσταση, ενώ η μόνη αποδεκτή διαταραχή είναι η σοβαρή πτώση των τιμών στο χρηματιστήριο. Βασισμένοι πάνω σ’αυτή τη «βιοθεωρία» μπορούμε να αιτιολογήσουμε την αρνητική στάση που είχε κρατήσει η οικογένεια,και κυρίως ο αδελφός του θείου Πέτρου απέναντι στην απόφασή του να αφιερώσει ολόκληρη τη ζωή του στην απόδειξη της εικασίας του Γκόλντμπαχ. Άνθρωποι οι οποίοι είναι τόσο επικεντρωμένοι στην απόκτηση υλικών αγαθών είναι πρώτα από όλα δύσκολο να αντιληφθούν τη σημασία της απόδειξης μιας εικασίας. Επίσης, το γεγονός ότι επίμονες προσπάθειες δεν επιφέρουν κέρδη χρηματικά είναι προφανές ότι φαίνονται ανούσιες στα μάτια τους.

Επιπλέον, διακρίνεται και ένας εγωκεντρισμός που οδηγεί τον πατέρα να αδιαφορήσει πλήρως για τις ανησυχίες του γιού του όσον αφορά τον αδελφό του. Τέλος, αυτή η έλλειψη αλτρουισμού και συμπαράστασης στο πρόβλημα του άλλου είναι μάλλον υπαίτια γι’ αυτόν τον παραγκωνισμό του θείου Πέτρου από την υπόλοιπη οικογένεια καθώς και για τον χαρακτηρισμό που του έχουν προσκολλήσει «ως αποτυχημένο της ζωής».

Το ανθρώπινο είδος δεν μπορεί να αντέξει μεγάλες δόσεις πραγματικότητας Αυτό αν το ανάγουμε στην καθημερινότητα θα παρατηρήσουμε ότι καθένας μας ζει τη δική του πραγματικότητα. Το δικό του «παραμύθι». Εάν κάποιος έρθει να αναιρέσει αυτά που εμείς θεωρούμε πραγματικά αυτά που έχουμε πλάσει οι ίδιοι ή αυτά που μας έχουν παρουσιάσει ως αλήθεια τότε είναι σαν να χάνουμε τη γη κάτω από τα πόδια μας. Δε μπορούμε για παράδειγμα να δεχθούμε ότι η κόρη του γείτονα πέρασε τις εξετάσεις ενώ το δικό μας παιδί απέτυχε, γιατί η πραγματικότητα έρχεται να αναιρέσει αυτό που εμείς πιστεύαμε, που είχαμε λ\πλάσει στο μυαλό μας ως πραγματικό. Ότι δηλαδή το δικό μας παιδί ήταν πιο έξυπνο. Έτσι και ο θείος Πέτρος είχε πλάσει τη δική του ιστορία με το θεώρημα της μη Πληρότητας του Γκαίντελ και ήταν ικανοποιημένος με αυτήν μέχρι τη στιγμή που ήρθε ο ανιψιός του να τον φέρει αντιμέτωπο με την πραγματικότητα. Γι’αυτό βλέπουμε τον Πέτρο να προσπαθεί να λύσει την εικασία, γιατί ουσιαστικά παραδέχεται την αποτυχία του αλλά δεν μπορεί να την αντέξει.

Gauss

Είχε πει ότι «τα μαθηματικά είναι η βασίλισσα των επιστημών και η αριθμητική η βασίλισσα των μαθηματικών». Απέφυγε να πει ότι εκείνος ήταν ο πιο πιστός σύντροφος της βασίλισσας, ο αναγνωρισμένος Κύριος των Αριθμών.Μαθηματικός. Φυσικός. Αστρονόμος. Πηγή έμπνευσης για εκατοντάδες μαθηματικούς και φυσικούς που ακολούθησαν. Κάρολος Φρειδερίκος Γκάους. Γεννηθείς στη Βόρεια Γερμανία το 1777. Ένας από τους δέκα σημαντικότερους επιστήμονες της τελευταίας χιλιετίας. Το όνομά του φιγουράρει δίπλα σε αυτά του Νεύτωνα και του Αϊνστάιν. Ο τελευταίος, μάλιστα, τον χαρακτήριζε αιώνια πρόκληση, «φρεσκάρισμα» του νου.