Mάθημα 7 Εργαλεία Web 2.0 Inserire, solo in questa slide, un’immagine di sfondo che sarà utilizzata per tutte le lezioni del corso. Possibilmente scegliere.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Octavio Ocampo è famoso per i suoi molti quadri nei quali intreccia delle dettagliate e intricate immagini che contribuiscono a dar vita ad una figura.
Advertisements

Διεθνής Συνδιάσκεψη «Από το Κυότο στη Λισαβώνα με κοινωνικό διάλογο. Επιχειρήσεις, συνδικάτα και οργανισμοί για την αειφόρο ανάπτυξη » Απριλίου 2008.
Διασυνοριακό Παραδοσιακό Μουσικό Κουτί: Ένα έργο για τη μουσική και τον πολιτισμό Ιωάννα Παπαϊωάννου, Γεωπόνος, MSc στην Αγροτική Ανάπτυξη Σύμβουλος Έργων.
La festa di Pasqua Η γιορτή του Πάσχα ICS CALIMERA Scuola Secondaria di 1° grado Martignano Classe SECONDA AS
Πρ ῶ τοι ε ὑ ρετ ᾶ ι Ermes Omero (Telefo di Pergamo – II sec. a. C.) V sec. a. C.  Empedocle di Agrigento  Corace  Tisia.
Plutarco e historia (Nicia) 1.1 Nicia 1.5: κα ὶ τελέως ἀ ναίσθητον. ἃ ς γο ῦ ν Θουκυδίδης ἐ ξήνεγκε πράξεις κα ὶ Φίλιστος, ἐ πε ὶ παρελθε ῖ ν ο ὐ κ ἔ στι,
SOLIDA Pellet. Γιατί να επιλέξετε PELLET Εκμετάλλευση καθαρής ενέργειας Ουδέτερες εκπομπές CO2 Ανανεώσιμη πηγή ενέργειας, πρακτικά ατελείωτη. Συμφέρει.
Εισαγωγή E ργαλεία Web 2.0. Web 1.0 ( ) Web 2.0 ( ) “ διάβασμα ” δραστηριότητα “ γράψιμο και συνεισφορά ” “ σελίδα ” Βασική μονάδα περιεχομένου.
O ρισμός Εφαρμογές E ργαλεία Web 2.0. Web 1.0 ( ) Web 2.0 ( ) “ διάβασμα ” δραστηριότητα “ γράψιμο και συνεισφορά ” “ σελίδα ” Βασική μονάδα.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
Προσεγγίσεις εκπαιδευτικής τεχνολογίας: 2. η προσέγγιση AI
Προσεγγίσεις εκπαιδευτικής τεχνολογίας: 1. η προσέγγιση AI (2)
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Mαθήματα 9,10 Η ήχος και το video στην τάξη Ψηφιακή Αφήγηση
Σχεδιασμός μαθήματος στο Λύκειο
Μάθημα 8 Ο Εννοιολογικός Χάρτης (Concept map) ως Εργαλείο Αξιολόγησης της Επίδοσης των Εκπαιδευομένων Inserire, solo in questa slide, un’immagine.
MIMNERMO Μίμνερμος.
CINA: fabbrica che esporta contaminata con batteri
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
ΜΥΛΟΙ.
Mαθήματα 9,10,11 Η ήχος και το video στην τάξη Ψηφιακή Αφήγηση
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
«Το αλφαβητάρι της Ιλιάδας»
Ippocrate Arie, acque e luoghi (Περὶ ἀέρων, ὑδάτων, τόπων)
IL CARNEVALE DI VENEZIA - SU E ZO PER I PONTI DI VANEZIA
ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ Καραχάλιος Σπύρος.
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
Παρουσιάζουν οι : Αποστόλης Τσιριβάκος Βασίλης Χουβαρδάς από το Ε2
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
Ρομαντισμός.
Το να γίνεις ευτυχισμένος
Συνηρημένα ρήματα σε –αω (ενεργητική & μέση φωνή)
Ζωγράφου Αθηνά (ΠΕ02)-Κοπατσάρη Γεωργία (ΠΕ03)
Προσεγγίσεις εκπαιδευτικής τεχνολογίας: 3
Il Greco antico: una introduzione
Θεοδώρα Μπάφα Ε2 1ο Πειραματικό Δημοτικό Θεσ/νικης
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
5ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
La prima declinazione dei nomi
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
Prestiti linguistici e parole straniere nella lingua neogreca
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Aπόλλωv Valeria Musca Clara Colombo Giacomo Vitali Greta Bernini.
ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΕΣ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΙΣΜΟΥ
Θεόδωρος Μητράκος Τράπεζα της Ελλάδος Πάνος Τσακλόγλου
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
Friedrich Nietzsche «Η Γέννηση της Τραγωδίας»
LINEE GUIDA PER COLLABORAZIONE CON OTS
Για να προσθέσετε αυτήν τη διαφάνεια στην παρουσίαση
Cesana S., Crispiani G., Santonocito A., Spaziante G.
Η παρουσίαση αυτή ίσως προκαλέσει συζήτηση με το κοινό από την οποία θα προκύψουν ενέργειες. Χρησιμοποιήστε το PowerPoint για να καταγράψετε τις ενέργειες.
Condizionale Semplice- Composto
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Για να εισαγάγετε αυτή τη διαφάνεια στην παρουσίασή σας
Doggy-style epigrammatico: De gustibus non est disputandum
Για να προσθέσετε αυτήν τη διαφάνεια στην παρουσίαση
Lezione del prof. Bernardo Cicchetti
Αγαπημένο μου παιδί....
Η Γνωστική εξελικτική θεωρία του Jean Piaget
Για να εισαγάγετε αυτή τη διαφάνεια στην παρουσίασή σας
Συμπεράσματα για δύο διαφορετικά αναλυτικά προγράμματα
Συμπεριφορισμός Inserire, solo in questa slide, un’immagine di sfondo che sarà utilizzata per tutte le lezioni del corso. Possibilmente scegliere un’immagine.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΑΘΩΝ ΑΙΤΙΕΣ ΛΑΘΟΥΣ
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
DAL LAPBOOK ALL’IPERTESTO
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Mάθημα 7 Εργαλεία Web 2.0 Inserire, solo in questa slide, un’immagine di sfondo che sarà utilizzata per tutte le lezioni del corso. Possibilmente scegliere un’immagine che richiami i colori del titolo o si armonizzi con essi. La lezione inizia sempre con il docente in piedi. Il PPT deve essere accompagnato da una “scaletta di regia” (vedi file di esempio: SEC_OAZ_Regia_L02) che deve essere compilata nel dettaglio e consegnata alla Produzione alcuni giorni PRIMA di arrivare in sala di registrazione.

Βασικές έννοιες Διασυνδεδεμένη μάθηση Εργαλεία συμμετοχικού ιστού (Web 2.0) και τα είδη τους Η γενιά του Διαδικτύου Il docente inizia la lezione in piedi e descrive gli argomenti che tratterà. Tutte le lezioni iniziano sempre con questa formula: “Sono il Prof. Nome e Cognome, in questa lezione parleremo di: argomento 1 Argomento 2 Argomento n Nella descrizione degli argomenti il docente può usare o meno la lavagna a fogli mobili. Ove opportuno, può essere utilizzato il seguente effetto di animazione: Entrata, Dissolvenza, Veloce, Al clic del mouse. Per inserire nuove diapositive, utilizzare sempre l’apposita funzione di PowerPoint: Menu Inserisci Nuova diapositiva. Scegliere, eventualmente, dal Riquadro attività, un layout diverso da quello proposto in automatico.

Χαρακτηριστικά της γενιάς του δικτύου (1981-1994) Il docente può continuare a stare in piedi e usare la lavagna a fogli mobili mentre descrive gli obiettivi della lezione, oppure può sedersi e descriverli supportato dal PPT e dalle sue funzioni (puntatore pennarello rosso).

Χαρακτηριστικά της γενιάς του δικτύου (1981-1994) Ψηφιακά εγγράμματοι ‘Συνδεδεμένοι’ Άμεσοι: επικεντρώνουν στην ταχύτητα περισσότερο από την ακρίβεια Εμπειρικοί: προτιμούν τη μάθηση μέσω της πράξης/εμπειρίας Επικοινωνιακοί: προτιμούν την αλληλεπίδραση και την συνεργασία Εξατομικευμένων υπηρεσιών και πολλαπλών δυνατοτήτων: προτιμούν προσαρμοστικά στις ανάγκες τους περιβάλλοντα μάθησης και προσαρμόσιμα στις δικές τους επιλογές Il docente può continuare a stare in piedi e usare la lavagna a fogli mobili mentre descrive gli obiettivi della lezione, oppure può sedersi e descriverli supportato dal PPT e dalle sue funzioni (puntatore pennarello rosso).

Η θεωρία της διασυνδεδεμένης μάθησης (Networked Learning Connectivist Pedagogy) Η μεταφορά του δικτύου υποστηρίζεται από τη θεωρία της διασυνδεδεμένης μάθησης (connectivism)

Eργαλεία διασυνδεδεμένης μάθησης http://www.go2web20.net/

Web 1.0 (1993-2003) Web 2.0 (2003 - ) “διάβασμα” δραστηριότητα “γράψιμο και συνεισφορά” “σελίδα” Βασική μονάδα περιεχομένου “μήνυμα/ εγγραφή” “στατικός” χαρακτήρας “δυναμικός” φυλλομετρητές Μέσο ανάγνωσης φυλλομετρητές, αναγνώστες RSS

Web 1.0 (1993-2003) Web 2.0 (2003 - ) Client - server Αρχιτεκτονική Web services Προγραμματιστές διαδικτύου Δημιουργία περιεχομένου από... Τον καθένα «Geeks» Πεδίο/ τομέας των... Μαζική «ερασιτεχνοποίηση» (mass amatuerisation)

Εφαρμογές Εργαλεία οργάνωσης και διαμοιρασμού συνδέσμων (De.li.ci.ous) Βlogs (Blogger, wordpress) Wikis (wikispaces) RSS (Google reader) Διαμοιρασμός Multimedia: slideshare, flickr, vodpod Εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης: Ning Comics: Toondo Quizlet, flowgram, voicethread

Παραδείγματα - χρονογραμμές

Παραδείγματα – νοητικοί χάρτες

Παραδείγματα – διαδραστικές αφίσες

Παραδείγματα – σύννεφα λέξεων

Παραδείγματα – κόμικς

Συμπεράσματα Τα εργαλεία Web 2.0 έχουν βασικά χαρακτηριστικά που ευθυγραμμίζονται με το σκεπτικό και τη φιλοσοφία της «γενιάς του Διαδικτύου» Υπάρχουν διαφορετικά είδη εργαλείων Web 2.0 που μπορούν να υποστηρίξουν παιδαγωγικές χρήσεις με πρόσθετη αξία È opportuno che il docente al termine di ogni lezione proceda con un riepilogo degli argomenti trattati e si congedi utilizzando la formula “Grazie per l’attenzione”.

Επιπλέον πηγές Για περισσότερα Εργαλεία επισκεφθείτε: το δικτυακό τόπο Web 2.0: Cool Tools for Schools http://cooltoolsforschools.wikispaces.com/ Top 100 Tools for Learning 2012 http://c4lpt.co.uk/top-100-tools-2012/