Εργασία στο μάθημα των Μαθηματικών (Kεφάλαιο 3ο)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνήθως, η συνισταμένη δύο δυνάμεων βρίσκεται υπολογιστικά
Advertisements

ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΠΑΛΙΝΔΡΟΜHΣΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΤΕΤΡΑΓΩΝΩΝ
Εύρεση Ακμών σε Ψηφιακές Εικόνες αποχρώσεων του γκρι
Ο Άνθρωπος είναι ένα ον το οποίο φτιάχνει πολιτισμό και έχει βαθύ στοχασμό, συναισθήματα και σεβασμό στη ζωή των άλλων. Ορισμός.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΦΩΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΠΙΓΝΩΣΗΣ Γεώργιος Μανωλίτσης Επίκουρος Καθηγητής ΠΤΠΕ Παν/μίου Κρήτης.
Μηχανική Ρευστών Ι Ενότητα 6: Στατική Νίκος Πελεκάσης Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.
Β' ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΙΣΩΣΗ ΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Mπανανής Νικόλαος Στρούβαλη Παρασκευή.
Προσδιορισμός σημείου. Μέτρο αθροίσματος διανυσμάτων.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παραδείγματα BP.
ΕΥΦΥΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ Κεφάλαιο 2 Στοιχεία της Ασαφούς Λογικής Επιμέλεια: Πέτρος Π. Γρουμπός, Καθηγητής Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΘΕΩΡΙΕΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ Υπεύθυνη μαθήματος Αναστασία Στρατηγέα Αναπλ. Καθηγ. Ε.Μ.Π. ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΗΜΑΚΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ PhD Μέλος Δ.Σ Ευρωπαικής Ομοσπονδίας Στίβου ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΕΓΑΣ.
EURES Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
Βελτιστοποίηση Ενεργειακών Συστημάτων Eργαστήριο Matlab Ενότητα 3: Πίνακες Μ. Σαμαράκου, Δ. Μητσούδης, Π. Πρεντάκης Τμήμα Μηχανικών Ενεργειακής Τεχνολογίας.
ΜΕΡΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΠΟΥΓΟΥΛΙΑ ΣΤΕΡΓΙΑΝΝΩ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ: ΖΙΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΑΣΙΚΗ ΒΙΟΜΕΤΡΙΑ.
Introduction to Latent Variable Models. A comparison of models X1X1 X2X2 X3X3 Y1Y1 δ1δ1 δ2δ2 δ3δ3 Model AModel B ξ1ξ1 X1X1 X2X2 X3X3 δ1δ1 δ2δ2 δ3δ3.
Τοπικά ακρότατα Τοπικό μέγιστο –Τοπικό ελάχιστο..
Παλινδρόμηση (απλή γραμμική παλινδρόμηση) Σκοπός: Πρόβλεψη των τιμών μιας μεταβλητής (εξαρτημένης) χρησιμοποιώντας μιαν άλλη μεταβλητή (ανεξάρτητη). Εξήγηση.
ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΠΑΡΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΓΩΝΙΩΝ Μαθήτρια:G5DA06 Καθηγητής :CV Τμήμα: Γ’5.
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΟΥΣΕΙΑΚΟ ΧΩΡΟ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ: ΜΕΛΙΣΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ & ΘΕΣΜΟΙ
ΑΚΕΡΑΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ & ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Πρόγραμμα κατάρτισης „Lifestyle επιχειρηματικότητα για τους ενήλικες εκπαιδευομένους“ Τελική συνάντηση Το έργο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΗ ΣΩΜΑΤΙΔΙΟΥ
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
2η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης
ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ - ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ
Εξίσωση αρμονικού κύματος (Κυματοσυνάρτηση)
Πυθαγόρεια Σχολή Η ζωή μέσα στη σχολή.
Προσδιορισμός σημείου
Απομόνωση και Tαυτοποίηση Ανοσοποιητικού Συστήματος
Συμβολή κυμάτων.
Διδακτική Μαθηματικών ΙΙ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Μαθηματικά Β΄ Γυμνασίου
Συνέντευξη με μια ομάδα μαθητών
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΗ ΣΩΜΑΤΙΔΙΟΥ
ΒΕΡΒΕΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (Α.Μ. Δ201620)
Άσκηση 1 ΜDH (IU / g ήπατος) ΙCDH (IU/ g ήπατος)
Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών
Παράδειγμα Αρχείου Κατάστασης Υλικών (ΒΟΜ).
Κρίσιμο συμβάν στη διδασκαλία των συναρτήσεων y=ax
Απομόνωση και Tαυτοποίηση Κυττάρων του Ανοσοποιητικού Συστήματος
Προαπαιτούμενες γνώσεις από Τριγωνομετρία.
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ 3 Τοιχώματα - τα κατακόρυφα.
BIG ISSUES IN SMALL HANDS
Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: ΜΙΑ ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ Εαρινό εξάμηνο
Οι Συναρτήσεις y=αx2 και y=αx2+βx+γ με α≠0 στο Γυμνάσιο
الباب الثالث: المقاييس الإحصائية الوصفية: 1- مقاييس النزعة المركزية:هى قيم مركزية (متوسطة) تتمركز او تتوزع حولها معظم البيانات. 2- مقاييس التشتت: هى.
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ ΦΩΤΙΟΣ ΠΕ17.02
ملاحظات إحصائية د. سعيد بن علي بن عبدالله الحضرمي
الفصل الثانى المجالات الكهربائية توليد المجالات الكهربائية وقياسها . الدرس الأول توليد المجالات الكهربائية وقياسها .
به نام خدا.
مديرة المدرسة أ. خالدة المير رئيسة القسم أ. منيرة العدواني
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να,
Δομή του μαθήματος Εφαρμογές του 1ου θερμοδυναμικού νόμου
العنوان الحركة على خط مستقيم
Απομόνωση και Tαυτοποίηση Κυττάρων του Ανοσοποιητικού Συστήματος
Φυσική για Μηχανικούς Ηλεκτρικό Δυναμικό
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 4/4/2019
Ιδιαιτερότητες στη χρήση φαρμάκων σε παιδιά νοσηλευόμενα σε ΜΕΘ
PT, INR მონიტორინგის სისტემა
Παράδειγμα/ΣΕΛ.128 α. Σχεδιάζουμε και τις υπόλοιπες δυνάμεις που ασκούνται στο σώμα. (κάθετη δύναμη δαπέδου Ν, βάρος w και τριβή Τ) και αναλύουμε τη.
F(x,y(x),y΄(x), y΄΄(x), y΄΄΄(x), …, y(n)(x)) = 0
ΓΕΝΙΚΗ ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ.
2014年述职报告.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργασία στο μάθημα των Μαθηματικών (Kεφάλαιο 3ο) Καθηγητής: CV Μαθήτρια :G5KD09

Έχει άπειρες λύσεις Είναι αόριστη Είναι αδύνατη Λύση μιας γραμμικής εξίσωσης α x + β y = γ ονομάζεται κάθε ζεύγος αριθμών ( x , y ) που την επαληθεύει. Μία γραμμική εξίσωση : Έχει άπειρες λύσεις Είναι αόριστη Είναι αδύνατη

Η εξίσωση αx + βy = γ Γενικά: Αν ένα σημείο ανήκει σε μια ευθεία, τότε οι συντεταγμένες του επαληθεύουν την εξίσωση της ευθείας. Αν οι συντεταγμένες ενός σημείου εξίσωση μιας ευθείας, τότε το σημείο ανήκει στην ευθεία αυτή.

Η εξίσωση y = k Γενικά: H εξίσωση y = k με k≠0 παριστάνει μια ευθεία που είναι παράλληλη στον άξονα x΄x και τέμνει τον Άξονα y΄y στο σημείο (0, k), ενώ η εξίσωση y= 0 παριστάνει τον άξονα x΄x.

Η εξίσωση x = k Γενικά: H εξίσωση x = k με k ≠ 0 παριστάνει μια ευθεία που είναι παράλληλη στον άξονα y΄y και τέμνει τον Άξονα x΄x στο σημείο (k, 0), ενώ η εξίσωση x= 0 παριστάνει τον άξονα y΄y.

Η εξίσωση αx + βy = γ με α = β = 0k Γενικά: Γραμμική εξίσωση με αγνώστους x, y ονομάζεται κάθε εξίσωση της μορφής αx + βy = γ και παριστάνει ευθεία όταν α ≠ 0 ή β ≠ 0.

Ένα γραμμικό σύστημα μπορεί να: Έχει μοναδική λύση Είναι αόριστο Είναι αδύνατο

Λύση γραμμικού συστήματος δύο εξισώσεων με δύο αγνώστους x και y ονομάζεται κάθε ζεύγος (x, y) που επαληθεύει τις εξισώσεις του. Στη γραφική επίλυση γραμμικού συστήματος με δύο αγνώστους το σύστημα μπορεί να: Έχει μοναδική λύση Είναι αόριστο Είναι αδύνατο

Αντικατάστασης Των αντίθετων συντελεστών Μέθοδοι λύσης γραμμικού συστήματος Αντικατάστασης Των αντίθετων συντελεστών

Μέθοδος της αντικατάστασης Για να επιλύσουμε ένα σύστημα με τη μέθοδο της αντικατάστασης εργαζόμαστε ως εξής: α) Λύνουμε μία από τις εξισώσεις του συστήματος ως προς έναν άγνωστο. β) Αντικαθιστούμε στην άλλη εξίσωση του συστήματος τον άγνωστο αυτόν με την ίση παράστασή του, οπότε προκύπτει εξίσωση με έναν άγνωστο, την οποία και λύνουμε. γ) Την τιμή του αγνώστου που βρήκαμε την αντικαθιστούμε στην προηγούμενη εξίσωση, οπότε βρίσκουμε και τον άλλο άγνωστο. δ) Προσδιορίζουμε τη λύση του συστήματος.

Μέθοδος των αντιθέτων συντελεστών Αν στις δύο εξισώσεις, οι συντελεστές ενός αγνώστου είναι αντίθετοι αριθμοί, τότε μπορούμε να λύσουμε το σύστημα πιο γρήγορα, αν προσθέσουμε κατά μέλη τις εξισώσεις του.

Μέθοδος των αντιθέτων συντελεστών Όταν όμως έχουμε να λύσουμε ένα σύστημα στο οποίο δεν υπάρχουν αντίθετοι συντελεστές στον ίδιο άγνωστο τότε: α) Πολλαπλασιάζουμε τα μέλη κάθε εξίσωσης με κατάλληλο αριθμό, ώστε να εμφανιστούν αντίθετοι συντελεστές σ ´ έναν από τους δύο αγνώστους προκειμένου να τον απαλείψουμε β) Προσθέτουμε κατά μέλη τις δύο εξισώσεις, οπότε προκύπτει εξίσωση με έναν άγνωστο την οποία και λύνουμε. γ) Αντικαθιστούμε την τιμή του αγνώστου που βρήκαμε σε μία από τις δύο εξισώσεις του συστήματος, οπότε βρίσκουμε την τιμή και του άλλου αγνώστου. δ) Προσδιορίζουμε τη λύση του συστήματος.

ΤΈΛΟΣ