ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ!!!
Advertisements

ΣΤΟΠ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ ΠΟΤΕ ΚΑΘΙΕΡΩΘΗΚΕ Η 21η ΜΑΡΤΙΟΥ ΩΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ: Η Παγκόσμια Ημέρα κατά της εξάλειψης των φυλετικών.
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
Ειρήνη Κορδερά Ψυχολόγος MSc Υγείας MSc Παιδιών και Εφήβων.
Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό
Επιμέλεια παρουσίασης Βασίλης Μορέλλας, Φυσικός
Παγκόσμια ημέρα του παιδιού
“Μαθαίνοντας να ζούμε μαζί”
Στο σχολείο όπως και στην κοινωνία οφείλουμε να καλλιεργούμε σχέσεις αλληλεγγύης και ανθρωπισμού. Η χρήση σωματικής ή λεκτικής, ψυχολογικής ή άλλης μορφής.
21 Μαρτίου Παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΩΝ
Η Αποδοχή της διαφορετικότητας Άτομα με αναπηρία που προέκυψε
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΑ ΒΑΚΑΛΗ ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΔΑΟΥΛΤΖΗ ΠΑΥΛΟΣ ΔΗΜΑΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Ο.Κ.Ρ O ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
Σέβομαι τη Διαφορετικότητα….. Λέμε όχι στον σχολικό εκφοβισμό
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ –ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ-BULLYING
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
...ελπίζουμε να το απολαύσετε..! ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΤΩΡΑ! Κατερίνα Τσαντάνη Μαύρης Χρήστος Ειρήνη Μουστάκα Εσείς δεν κλικάρετε για την αλλαγή των slides...
“Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα”
Σύλβια Καραιωσηφίδου Α’1
Ρατσισμός.
- Ξενοφοβία - Επιθετικότητα
«ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ: ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ»
ΤΟ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
«Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού» Θεματικός Άξονας ΄΄ Ρατσισμός & Διαφορετικότητα, Όλοι Διαφορετικοί - όλοι Ίσοι ΄΄ 2ο Γυμνάσιο Σπάρτης.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ
Ξενοφοβια – Χρωμοφοβια Ρατςιςμος
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ Α. Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ. Θεολογίας.
ΑΡΙΣΤΕΑ ΓΙΑΝΝΟΥ ΣΩΣΩ ΚΑΤΣΕΛΗ ΑΣΠΑ ΙΑΚΩΒΟΥ
Εμείς κι ο Ρατσισμός Μοιάζουμε γιατί διαφέρουμε και η διαφορετικότητα
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΞΕΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ
Ρατσισμός και Ξενοφοβία
Όνομα ομάδας: Γαλαζοπράσινο Μαθητές: Καραίσκου Ρανια, Γιαμαίου Σπυριδούλα, Παπαδόπουλος Ευσέβιος, Τσατσαράγκος Θανάσης Θέμα: Φώς, Χρώμα και τέχνη Σχολείο:6ο.
Ρατσισμός και Ξενοφοβία Ευάγγελος Αλμπανίδης. ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ  Η ξενοφοβία είναι η αρνητική αντιμετώπιση οποιαδήποτε ξένου. Η τάση για αποφυγή του ξένου τρόπου.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
Χαλάνδρι 21 Μαρτίου Γ. ΝΤΥΕΡ Θα ήθελα να ταξιδέψω όσο πιο μακριά μπορώ. Θα ήθελα να φτάσω τη χαρά που είναι στην ψυχή μου. Και ν΄αλλάξω τα σύνορα.
1 ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΠΑΓΟΥ « ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ» ΤΑΞΗ : Γ3.
2 η Εργασία «ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ» Πάνος Πλαγάκης Έφη Φλώρου.
«Με την ποiηση πολεμaμε τον ρατσισμo»
Σχολική επίδοση και μειονότητες
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Ρατσισμός-Μια διαχρονική μάστιγα
Ρατσισμός Πολυπολιτισμικότητα και Ελληνικό Σχολείο:
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ!!! Είναι δικαίωμά μου;
Αντιλήψεις για τους συνανθρώπους μας.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Ο όρος ρατσισμός στην κυριολεκτικά σημαίνει το μίσος ή τον φόβο για άτομα που ανήκουν σε φυλές διαφορετικές από τη δική μας, καθώς και την εχθρική.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
Ανθρώπινα δικαιώματα.
Γυμνάσιο Ν. Περάμου Διεύθυνση Δυτικής Αττικής Σχολικό έτος:
Οι κάτοικοι της Β. Αμερικής
Ρατσισμός & Προκατάληψη
2ο ΓΕΛ ΑΛΙΜΟΥ ''ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ'' ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ Υπεύθυνη καθηγήτρια: ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΕΦΑΛΑ.
Ρατσισμός - Διαφορετικότητα
Λέγεται ότι το έχει γράψει ένα παιδί από την Αφρική και προτάθηκε από τα Ηνωμένα Έθνη ως το καλύτερο ποίημα του
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Γ.Καπετανάκης
Με την ποίηση πολεμάμε τον ρατσισμό
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πελτέκης Χρήστος Α’4.
21ΜΑΡΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ 4Ο Δημοτικό Σχολείο Κιλκίς ΣΤ2-Ε1 Η Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη των Φυλετικών Διακρίσεων καθιερώθηκε.
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Διαπολιτισμική Προσέγγιση και Παγκοσμιοποίηση
Ρατσισμός ; Ένα συνήθης φαινόμενο βίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014 Είμαστε όλοι ίδιοι. Είμαστε όλοι διαφορετικοί Ετερότητα και Διακρίσεις ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

΄Ολοι ίδιοι όλοι διαφορετικοί.......... ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ..... Στις 21 Μαρτίου του 1960 η αστυνομία της ρατσιστικής Νοτίου Αφρικής πυροβόλησε εν ψυχρώ κατά μιας διαδήλωσης φοιτητών στην πόλη Σάρπβιλ. Οι νεαροί διαδηλωτές διαμαρτύρονταν ειρηνικά κατά των νόμων του Απαρτχάιντ που είχε επιβάλλει το καθεστώς της λευκής μειοψηφίας στη χώρα, εφαρμόζοντας τη θεωρία της ανισότητας ανάμεσα στις φυλές Σε ανάμνηση αυτού του τραγικού συμβάντος καθιερώθηκε το 1966 από τη Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών η 21η Μαρτίου ως Παγκόσμια Ημέρα κατά του ρατσισμού, της ξενοφοβίας, των διακρίσεων ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

Μάρτιν Λούθερ Κινγκ I have a dream….. Αγωνίστηκαν για την εξάλειψη των φυλετικών διακρίσεων Μάρτιν Λούθερ Κινγκ I have a dream….. ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

Nelson Mandela Αγωνίστηκαν για την εξάλειψη των φυλετικών διακρίσεων «Κανείς δεν γεννιέται, μισώντας κάποιον για το χρώμα του δέρματος,την καταγωγή ή τη θρησκεία του. Οι άνθρωποι μαθαίνουν να μισούν κι αν μπορούν να διδαχθούν το μίσος, μπορούν να διδαχθούν και την αγάπη, γιατί η αγάπη έρχεται πιο φυσικά στην ανθρώπινη καρδιά, παρά το αντίθετο» Nelson Mandela Αγωνίστηκαν για την εξάλειψη των φυλετικών διακρίσεων ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014 Ζούμε σε πολυ-πολιτισμικές κοινωνίες Ετερότητα Διακρίσεις Ξενοφοβία Ρατσισμός New Kids in the Neighborhood, Norman Rockwell ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014 ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ/ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ Στερεότυπα Προκαταλήψεις ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

Τι είναι τα στερεότυπα; Τι είναι οι προκαταλήψεις; Και σε τελευταία ανάλυση πόσο μπορεί να αφορούν εμάς τους νέους; ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014 Στερεότυπο προκατειλημμένη υπεραπλουστευμένη άκαμπτη αντίληψη για ένα θέμα, γενίκευση για μια ομάδα ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

Τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις τα συναντάμε πολύ συχνά στην καθημερινότητά μας και πολλές φορές.............. τα χρησιμοποιούμε και εμείς οι ίδιοι ! ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014 Στερεότυπα και Παραμύθια Τα στερεότυπα τα μαθαίνουμε, τα εσωτερικεύουμε αυθόρμητα ή ασυνείδητα ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014 Στερεότυπα «οι άντρες είναι θαρραλέοι» «οι Γάλλοι είναι πολιτισμένοι» «οι άντρες έχουν μηχανικές ικανότητες» «τα άτομα με αναπηρίες δυσκολεύονται να εκπαιδευτούν και να εργαστούν» «οι γυναίκες είναι φοβιτσιάρες» «οι γυναίκες μπορούν να φροντίζουν τα παιδιά καλύτερα από τους άντρες» «οι Άγγλοι είναι ψυχροί» ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014 Προκαταλήψεις Αδικαιολόγητες και αβάσιμες κρίσεις ή πεποιθήσεις Παραμένουν αμετάβλητες ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014 Προκατάληψη! Ποιος; εγώ; ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

«Οι προκαταλήψεις, όπως και τα στερεότυπα δεν αλλάζουν εύκολα, ακόμη κι αν τα άτομα έχουν έρθει σε επαφή με αποδείξεις της εσφαλμένης γνώμης τους Η προκατάληψη και τα αρνητικά στερεότυπα αποτελούν συνήθως τη βάση της δυσμενούς μεταχείρισης κάποιων ατόμων ή ομάδων» ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

«Αλήθεια -των αδυνάτων αδύνατο ποτές δεν εκατάφερα να καταλάβω Νίκος Εγγονόπουλος, Στην Κοιλάδα με τους Ροδώνες «Αλήθεια -των αδυνάτων αδύνατο 
ποτές δεν εκατάφερα να καταλάβω 
αυτά τα όντα που δεν βλέπουνε 
το τερατώδες κοινό γνώρισμα τ’ ανθρώπου 
το εφήμερο της παράλογης ζωής του 
κι ανακαλύπτουνε διαφορές γιομάτοι μίσος διαφορές σε χρώμα δέρματος, φυλή, θρησκεία» ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014 Ξενοφοβία Ο Ξένος – (ο Αλλος) - ο Φόβος «Γιατι το αδοκίμαστο κι απ’ αλλού φερμένο δεν τ΄αντέχουν οι άνθρωποι» Οδυσσέας Ελύτης ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014 Ο κύριος Ξενοφοβίδης στη γειτονιά του..... ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014 Ο κύριος Ξενοφοβίδης σε διακοπές...... ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014 Φανταστείτε μια κοινωνία χωρίς ποικιλία και διαφορετικότητα..... ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014 Ρατσισμός: Επινοημένες διαφορές μεταξύ φυλών Και λες εμένα έγχρωμο; Όταν γεννιέμαι, είμαι μαύρος
Όταν μεγαλώσω, είμαι μαύρος
Όταν κάθομαι στον ήλιο, είμαι μαύρος
Όταν φοβάμαι, είμαι μαύρος
Όταν αρρωσταίνω, είμαι μαύρος Κι όταν πεθαίνω, ακόμα είμαι μαύρος   Κι εσύ λευκέ άνθρωπε... Όταν γεννιέσαι, είσαι ροζ
Όταν μεγαλώνεις, γίνεσαι λευκός Όταν κάθεσαι στον ήλιο, γίνεσαι κόκκινος
Όταν κρυώνεις, γίνεσαι μπλε
Όταν φοβάσαι, γίνεσαι κίτρινος
Όταν αρρωσταίνεις, γίνεσαι πράσινος
Κι όταν πεθαίνεις, γίνεσαι γκρι Η γενετική είναι αντι-ρατσίστρια ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014 ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ -ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014 Διακρίσεις κατά των μεταναστών ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014 Διακρίσεις κατά των αλλόθρησκων ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

Διακρίσεις κατά των ατόμων με ειδικές ανάγκες ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014 Ρατσισμός κατά των γυναικών (σεξισμός) ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014 Ρατσισμός κατά των γυναικών (σεξισμός) ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014 Παρατηρητήριο βίας, http://pdeamth.gr/paratiritiriovias/

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014 Ρατσισμός στο σχολείο Μορφές: Περιπαικτικά σχόλια Λεκτική βία Χειροδικία Απομόνωση, Περιθωριοποίηση όλων όσων είναι διαφορετικοί από εμάς ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014 Πώς θα προχωρήσουμε ένα βήμα πέρα από τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις; “The discovery of others is the discovery of a relationship, not of a barrier” (Claude Lévi-Strauss) ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014 Δεν υπάρχουν μαγικά κλειδιά ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014 Don’t judge a book by its cover! Ιmagine a different library, one where the books are people, and where reading consists of a conversation ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014 «Όταν ήρθαν να πάρουν» «Όταν ήρθαν να πάρουν τους τσιγγάνους, Δεν αντέδρασα Δεν ήμουν τσιγγάνος. Όταν ήρθαν να πάρουν τους κομμουνιστές Δεν αντέδρσσα Δεν ήμουν κομμουνιστής Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους Δεν ήμουν Εβραίος Όταν ήρθαν να πάρουν εμένα, Δεν είχε απομείνει κανείς για ν’ αντιδράσει.....». ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

21η Μαρτίου Κάθε 21η Μαρτίου, αλλά και κάθε μέρα καλούμαστε να σεβαστούμε τη διαφορετικότητα του άλλου και να την αποδεχτούμε. Η διαφορετική εθνικότητα, η διαφορετική γλώσσα, η διαφορετική κουλτούρα και η διαφορετική πολιτική και θρησκευτική ιδεολογία, είναι στοιχεία που συνιστούν το μωσαϊκό του παγκόσμιου πολιτισμού μας Η εξάλειψή τους θα ισοδυναμούσε με  ανθρώπινη ισοπέδωση ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014 Συνεργάστηκαν οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου Peppe, C/ Ιάσων, Ζ–Χ. Γιώργος, K. Μυρτώ, K. Μιχάλης, Στ. Χαράλαμπος, Στ. Αθηνά, Σ. Υπευθ. Καθηγήτρια: Αικατ. Δανιήλ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014