Η ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΚΑΡΔΙΑ Θυμίσαμε στα παιδιά τη προηγούμενη δραστηριότητα μας με τα διαφορετικά είδη καρδιών και προτείναμε να προσθέσουμε μία ακόμη καρδιά ξεχωριστή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΟΛΟΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΑΡΟΣ Του Φρανσίσκο Κούνα Εάν έρθεις στο σπίτι μου, από το παράθυρο της κρεβατοκάμαράς μου θα δεις τη θάλασσα, την παραλία και πολλές.
Advertisements

Όταν έχω περίοδο οι εικόνες είναι από το
Μαμά σ’ αγαπώ γιατί με πηγαίνεις στον παιδότοπο!
“…ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ ΣΤΗ ΓΗ”
Όταν ο Θεός έφτιαξε τη γυναίκα εργαζόταν
«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
…από μικρούς συγγραφείς
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Α’ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΝΗΠΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ 01/10/ /01/2013 Φοιτήτρια Σηφάκη Ελένη επόπτρια καθηγήτρια:Τσαούλα Κων/να.
Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
H Αιμιλία πήγε στο σχολείο ενώ δεν αισθανόταν πολύ καλά
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Αυτό το ΤΑΝΤΡΑ ήρθε από την Ινδία. Δεν πειράζει αν είσαι ή οχι προληπτικός, αξίζει ο κόπος να διαβάσεις...OK? Αυτό είναι ένα Tantra Totem Nepalese για.
Ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.
Πάσχα!.
Βλέπω την ιστορία Δραστηριότητες Διαδίκτυο Χριστίνα Οικονόμου.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
Σ ΄ αγαπώ Είσαι για μένα το πιο τρελό μου όνειρο.
Τα χομπι μου Γεια σας είμαι η Αποστολία είμαι 12 ετών και πάω 6η τάξη. Μου αρέσει η μουσική, ο χορός και το τραγούδι. Επίσης μου αρέσει να ζωγραφίζω να.
ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ ΡΕΙΣΟΝ ΣΟΥΛΙ Γ2
Μία φανταστική βροχή… Εμπνευσμένη από το παραμύθι «Πινεζοβροχή» του μαγευτικού Παραμυθά, Ευγένιου Τριβιζά Γράφουν και δημιουργούν τα παιδιά της Α΄1 τάξης.
ΟΙ ΔΥΟ ΦΙΛΕΣ ΣΟΦΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Δ1.
Το ανεκτίμητο δώρο Από την Δανάη.
Το μικρό ελεφαντάκι Ένα παραμύθι για μικρά παιδιά
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ - ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ
PROJECT με θέμα ¨χριστούγεννα¨
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠ’ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ…
Το βιβλίο που διάβασα 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 2015 Κατερίνα Γαλλιού Ε2.
Επισκέψεις τα Χριστούγεννα προσαρμογή από: Χριστίνα Γκριτζιώτη
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΕΙΝΑΙ……
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση ΣΥΝ-αισθηματα 6 Μαρτίου 2014 Μαρία-Πηγή Ευταξιοπούλου Μάθε πώς τον φόβο να μειώσεις... κι εσύ κεφάλι.
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2015 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ ΟΛΓΑ Είναι Κυριακή πρωί και η Όλγα έχει ξυπνήσει. Πηγαίνει στη μαμά της και την ρωτάει αν μπορεί να πάει στον φούρνο.
Greek II LECTURE 6 MRS DOXA EFSTATHIOU. 1.Θα περάσουν το Πάσχα στην Καλαμπάκα. 2. Η Καλαμπάκα είναι στη Θεσσαλία. 3. Η Ηρώ. 4. Τα Μετέωρα είναι ψηλοί.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
ΨΥΛΛΑ ΟΥΡΑΝΙΑ 4497 ΕΞΑΜΗΝΟ ΄Ζ ΜΑΘΗΜΑ: Η ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: κ. ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ.
25 Σεπτεμβρίου 2015 ΣΤ΄1 Γιωργοσ Λυγουρησ.
ΥΠΟΘΕΜΑ 6 ΕΥΤΥΧΙΑ Σημεία συλλογισμού για την ευτυχία:
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Το αγαπημένο μου ζώο Το αγαπημένο μου ζώο είναι ο σκύλος. Το όνομα του είναι Ρωμαίο. Είναι σκυλάκι μεσαίου μεγέθους, περίπου 10 κιλά. Είναι μόνο 3 χρονών.
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Ε1 Δημοτικό Σχολειό Νεάπολης Κοζάνης
ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Νηπιαγωγείο Λακκώματος
2o ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΚΥΡΟΥ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΣ Λειβαδίτη Σοφία
Ευσταθία Μπολιεράκη ε
Δραστηριότητα: η ιστορία του αστεριού
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΓΙΩΤΑ 24/9/2015 Ε’1.
Στόχος: να αναπτύξουν την δημιουργική φαντασία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: φτιάχνοντας ένα δικό μας τραγούδι για την ειρήνη παίξαμε θεατρικό παιχνίδι όπου εμψυχώσαμε.
ΚΟΡΙΝΘΟΣ Μανώλης Δ`1.
Πορεία προς την Υπευθυνότητα μέσα στην Τάξη
Με το σεις και με το σας (3)
Τι σημαίνει φιλία για μένα;
Προσωπικές αντωνυμίες
Φίλοι Μερικές φορές θέλουμε να δείξουμε στους φίλους μας ότι τους αγαπάμε. Μπορούμε να τους σφίξουμε το χέρι ή να μοιραστούμε ένα παιχνίδι μαζί τους. Έτσι,
Μαθαίνω ορθογραφία με τη Β΄1
Emotions
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΚΑΡΔΙΑ Θυμίσαμε στα παιδιά τη προηγούμενη δραστηριότητα μας με τα διαφορετικά είδη καρδιών και προτείναμε να προσθέσουμε μία ακόμη καρδιά ξεχωριστή και αγαπημένη. ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ , ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΚΑΡΔΙΑ. Παροτρύναμε τα παιδιά να μιλήσουν για την μητέρα τους και να μοιραστούν όμορφα βιώματα τους σχετικά με την μητέρα τους. -κατόπιν διαβάσαμε ένα ποίημα του Γ. ΠΑΛΑΜΑ και αφού το αναλύσαμε και μοιραστήκαμε σκέψεις και συναισθήματα σχετικά με το ποίημα, ζωγραφίσαμε ότι μας άρεσε από το ποίημα και το γράψαμε όπως μπορούμε. Το κάναμε βιντεάκι και σας παραθέτουμε την διεύθυνση URL http://youtu.be/a-WGwHd8uZc

Το εξώφυλλο του βιβλίου με το ποίημα του Κ.ΠΑΛΑΜΑ

Ρόδισε η πρώτη του Μάρτη μέρα

Και στο παιδάκι της η μητέρα γελώντας πάει

Με Μάρτη έρχομαι το λαιμό σου να στεφανώσω

Σαν άγγελο σου θα σε φυλάει

Από χρυσάφι προτού να φέξει

Με τι φροντίδα το έχω πλέξει, για το χρυσό μου

Με κάθε χρώμα το έχω ντύσει

Ουράνιο τόξο που θα στολίσει

Τον ουρανό μου

ΔΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΝΟΥΛΑ -Κατασκευάσαμε από πηλό καρδούλες , προσθέσαμε καρφίτσες και τις χαρίσαμε στην μητέρα μας να την φορά στο πέτο , ως δώρο για να της δείξουμε την αγάπη μας. -κόψαμε μία χελιδόνα και το παιδάκι της, τα κολλήσαμε σε ένα ξυλάκι και τα χαρίσαμε κι αυτά στην μανούλα μας. -Της χαρίσαμε επίσης και μια ζωγραφιά μας και γράψαμε όπως μπορούμε: ΜΑΜΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΟΡΓΗ ΣΟΥ

Oι ζωγραφιές μας όπου ευχαριστούμε κάποιον στοργικό άνθρωπο που υπάρχει στη ζωή μας Η μαμά κι ο μπαμπάς Η μαμά

Η μαμά Η μαμά

Η μαμά Η μαμά κι ο μπαμπάς

Η μαμά Η μαμά

Η μαμά Η μαμά

Η μαμά Η μαμά

Οι καρδούλες δώρο για να ευχαριστήσουμε τη μητέρα μας για την στοργή και την αγάπη της

Στις καρδούλες που φτιάξαμε με λευκό πηλό και τις βάψαμε προσθέσαμε καρφίτσες με σιλικόνη κόλλα για να την φορά η μαμά στο πέτο

Τα χελιδόνια που φτιάξαμε δώρο για τη μανούλα

Ένα μικρό χελιδονάκι και η μαμά χελιδόνα, ως σύμβολο της μητέρας μας κι εμάς

AΓΑΠΗ ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ Συζητήσαμε το συλλογισμό αγάπη σημαίνει θέλω ότι είναι καλό για τους άλλους. Τι σημαίνει αυτό? Τα παιδιά είπαν τις σκέψεις τους, όπως: -να μη τους στενοχωρώ -να μη παίρνω τα παιχνίδια από το χέρι του άλλου -να μη τους λέω κακές κουβέντες -να τους παίρνω αγκαλιά όταν κλαίνε -να φέρνω τις παντόφλες του μπαμπά -να πηγαίνω βόλτα το σκύλο μου -να βοηθάω τη μαμά και το μπαμπά να μη κουράζονται -ακούω τη μαμά και το μπαμπά και τη κυρία -να δίνω στους φτωχούς ανθρώπους φαγητό -να πηγαίνω βόλτα έναν τυφλό παιδάκι που δε βλέπει -να υιοθετήσω ένα σκυλάκι -να υιοθετήσω ένα αλογάκι Σκυριανό -να παίζω με όλα τα παιδιά

ΣΤΟΡΓΗ Συζητήσαμε: σκεφτείτε κάποιον που είναι στοργικός. Πως είναι αυτός ή αυτή? Τι είδους πράγματα κάνει αυτό το άτομο? Τι θέλετε για το άτομο που αγαπάτε? Τα παιδιά κυρίως ως στοργικό πρόσωπο είπαν τους Γονείς, κυρίως τη μητέρα. Επίσης για τη γιαγιά και τον παππού τους , και κάποιους πολύ στενούς συγγενείς, όπως η θεία και ο θείος, ή η μεγάλη αδερφή.Κάποια παιδιά είπαν πως κι εμείς οι κυρίες είμαστε στοργικές. Αφού περιέγραψαν πως είναι οι δικοί τους στοργικοί άνθρωποι, μίλησαν για πράξεις που οι δικοί τους στοργικοί άνθρωποι κάνουν, όπως : -μου χαϊδεύει το κεφάλι -με χτενίζει απαλά -μου λέει εκατό παραμύθια για να κοιμηθώ το βράδυ -με παίρνει μαζί του στο κοτέτσι να ταΐσουμε τις κότες και δίνει γάλα με το μπιμπερό στο αρνάκι και με αφήνει κι εμένα να ταΐσω το αρνάκι -μαζεύουμε μαζί λουλούδια στην εξοχή -μου λέει:μπράβο το κορίτσι -μου λέει ότι είμαι καλό παιδί -μου λέει ότι είμαι υπέροχος και τα καταφέρνω στα δύσκολα -όλο γελάει και μου κάνει αστεία -παίζει μαζί μου -μου λέει όμορφα λόγια και δε με μαλώνει

Κατόπιν ακολούθησε μια συζήτηση σχετικά με το τι θέλουν για το άτομο που αγαπούν: -θέλω η μαμά μου κι ο μπαμπάς μου να είναι αγαπημένοι -θέλω η θεία μου να έρχεται κάθε μέρα σπίτι -θέλω να έρθει ο παππούς και η γιαγιά να μείνουν μαζί μας στο σπίτι -θέλω η γιαγιά να μην αρρωστήσει ποτέ -θέλω ο θείος να έρθει πίσω σπίτι γιατί τώρα είναι στον ουρανό -θέλω η αδερφή μου να πηγαίνει σχολείο -θέλω η μαμά μου να μη κλαίει -θέλω ο μπαμπάς μου να μη ταξιδεύει τόσο πολύ στη θάλασσα και να βρει δουλειά εδώ και όχι στα καράβια -θέλω να δώσω στην αδερφή μου πολλές ζωγραφιές γιατί είναι μεγάλη και με φροντίζει που είναι η μαμά κι ο μπαμπάς στη δουλεία Θέλω να μη καπνίζει ο μπαμπάς γιατί άμα αρρωστήσει?

-κατόπιν τα παιδιά ζωγράφισαν κι έγραψαν όπως μπορούσαν (αντιγραφή) ΑΓΑΠΗ ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ. Κι ενώ ζωγράφιζαν, ρωτήσαμε τα παιδιά τι είναι αυτό που ζωγραφίζουν, καταγράφοντας στην ζωγραφιά τα λόγια των παιδιών: Το κάναμε βιντεάκι και παραθέτουμε την διεύθυνση URL http://youtu.be/_H4Qsb4K9Ow

ΕΝΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΑΓΑΠΗΣ Συζητήσαμε: -τι αγαπάς? -ποιόν αγαπάς? -τι αγαπάς στον εαυτό σου? -πως μιλάς στους ανθρώπους που αγαπάς? -πως φροντίζεις αυτούς που αγαπάς? Τα παιδιά απάντησαν στα πιο πάνω ερωτήματα και μετά τη συζήτηση φτιάξαμε λουλούδια από χαρτί και το κάθε παιδί ζωγράφισε στα πέταλα του λουλουδιού του πράγματα και πρόσωπα που αγαπά

Τον παππού, το σπίτι του παππού, το δέντρο με τα φρούτα που είναι στο σπίτι του παππού, το μπαμπά και τη μαμά και τον εαυτό μου

Τη μαμά, το μπαμπά, την αδερφή, το παππού, τον Χριστό το γιο του θεού, τον θεό, τον άγιο του θεού, έναν φτωχό, έναν πλούσιο, τη γιαγιά και μια αρκούδα

Το μπαμπά, τη μαμά, τον Γιάννη τον αδερφό μου, και τον παππού

Η μαμά, ο μπαμπάς, η γιαγιά κι ο παππούς, τα ξαδερφάκια μου ο Μανώλης κι Θοδωρής, η φίλη μου η Ελένη

Αγαπώ τον εαυτό μου, τη μαμά, το μπαμπά, τα αστέρια και τις καρδιές, τον ουρανό της μέρας και τον ουρανό της νύχτας, το σπίτι του παππού

Τον εαυτό μου, το παππού, το μπαμπά και τη μαμά

Τη φίλη μου την Ελένη, την αδερφούλα μου, το μπαμπά, τη γιαγιά τη Κοκκαλένια, το παππού Σταμάτη κι εμένα

Το μπαμπά, τη μαμά, τη γιαγιά, το παππού, τη ξαδέρφη μου τη Μελίσα, το ξαδερφό μου τον Ορέστη, το φίλο μου το Γιώργο και τη Παναγία

Τη μαμά, το μπαμπά, τη γιαγιά, και τις αδερφές μου (Σιντορέλα, Νταιάνα)

Τον εαυτό μου, τη μαμά, την Σιντορέλα (αδερφή) τον Ντιέγκο (αδερφό), τον παππού και τα λουλούδια

Τη μαμά, το μπαμπά, το παππού, το Μανώλη, το Βασίλη και το φίλο μου το Γιώργο

Τη μαμά , την αδερφή μου τη Κλαούντια, τη φίλη μου τη Φροσύνη κι εμένα