Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στην Κρατική Πινακοθήκη Σύγχρονης Κυπριακής Τέχνης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης Συνεργασία: Πολιτιστικές Υπηρεσίες
Η επίσκεψη στην Πινακοθήκη Ο ρόλος του Συμβούλου Ο ρόλος του Επιθεωρητή Επίσκεψη στην Πινακοθήκη Ο ρόλος του Εκπαιδευτικού Ο ρόλος του Προσωπικού Πινακοθήκης
Ο Ρόλος του Επιθεωρητή Έχει τη γενική εποπτεία του Προγράμματος Αξιολογεί το Πρόγραμμα σε συνεργασία με τις Συμβούλους
Ο Ρόλος του Προσωπικού της Πινακοθήκης Ο Ρόλος του Προσωπικού της Πινακοθήκης Συνεργάζεται με τις Συμβούλους για την εφαρμογή του Προγράμματος Εποπτεύει το χώρο
Ο Ρόλος της Συμβούλου Ετοιμάζει τον εκπαιδευτικό φάκελο Οργανώνει το χρονοδιάγραμμα Εφαρμόζει το Πρόγραμμα Αξιολογεί και βελτιώνει το Πρόγραμμα
Ο Ρόλος του Εκπαιδευτικού Πριν από την επίσκεψη Προετοιμάζει τους μαθητές: για την έννοια «Μητρότητα» για την ορθή συμπεριφορά στο χώρο της Πινακοθήκης
Ο Ρόλος του Εκπαιδευτικού Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης Φροντίζει για την ασφαλή μετάβαση των μαθητών προς και από την Πινακοθήκη Παραμένει στο χώρο και συνεργάζεται με τη Σύμβουλο του Εκπαιδευτικού Προγράμματος
Ο Ρόλος του Εκπαιδευτικού Μετά την επίσκεψη Προσεγγίζει διαθεματικά την έννοια Μητρότητα Αποστέλλει επιλεγμένες εργασίες των μαθητών για σκοπούς έκθεσης
Σκοπός του Προγράμματος Άνοιγμα του σχολείου προς τον πολιτισμό Αισθητική καλλιέργεια και πολιτισμική εκπαίδευση των παιδιών
Στόχοι του Προγράμματος Γνωριμία και εξοικείωση με το χώρο της Πινακοθήκης Επαφή των παιδιών με αυθεντικά έργα τέχνης Κυπρίων καλλιτεχνών
Θέμα: Μητρότητα «Η Μητρότητα» Χριστόφορος Σάββας «Οι αγαθοί καρποί της Γης» Λουκία Νικολαΐδου
Η επιλογή του θέματος έγινε με βάση τα ακόλουθα: Άμεσα βιώματα των παιδιών Διαθέσιμα έργα στην Κρατική Πινακοθήκη Σχετικά κείμενα στα σχολικά εγχειρίδια
Δείγμα από το Τετράδιο Εργασιών
Μέρος της αφίσας
Αξιολόγηση του Προγράμματος Από τον Επιθεωρητή Από τις Συμβούλους Από τους Εκπαιδευτικούς Μέσα από έργα τέχνης και άλλες εργασίες των παιδιών