Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
“Recommendation systems” Σπύρος Συρμακέσης, Επίκουρος Καθηγητής
Advertisements

ΠΛΗΡΩΤΕΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜOI (ACCOUNTS PAYABLE)
1 ALPHA BANK Alpha e-PAY Ασφαλείς on-line αγορές με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα στο Διαδίκτυο ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ.
Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
“Φέρνοντας τους Θησαυρούς της Γης... στους ανθρώπους σε ολόκληρο τον κόσμο,,
Γονικός έλεγχος Κ. Ξ. Γ. «ΛΙΟΛΙΟΥ». Γονικός έλεγχος •Ακόμη κι όταν δεν κρυφοκοιτάζετε, μπορείτε να θέσετε περιορισμούς στη χρήση του υπολογιστή από τα.
Λεκτική περιγραφή της περίπτωσης χρήσης «Διεκπεραίωση Πώλησης»
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΠΑΓΙΩΝ (ASSET ACCOUNTING)
Διαδικασία Διεξαγωγής Ηλεκτρονικών Δημοπρασιών. Παραδοσιακή διαδικασία διοργανωτή Στάδιο 1 Απόφαση Αγοράς μέσω διαγωνισμού Στάδιο 6 Στάδιο 6 Αξιολόγηση.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ. Επιμέλεια: Κεμερίδου Δέσποινα, Ταταρίδου Γεωργία, Μαράση Ιωάννα, Ράουτσα Άννα,
Άντρη Ονησιφόρου & Σελήνη Μινίκκη Α3. Ο τιμοκατάλογος ενημερώνει τον πελάτη για τα διάφορα προϊόντα που έχει στην διάθεση του ο πωλητής. Περιέχει Περιέχει:
ΕΙΣΠΡΑΚΤΕOI ΛΟΓΑΡΙΑΣΜOI (ACCOUNTS RECEIVABLE)
ΥΠΟΣΥΣΤΗΜΑ FI. ΣΚΟΠΟΣ FI Η διαχείριση και η καταγραφή όλων των οικονομικών συναλλαγών μιας επιχείρησης σύμφωνα με τους νόμους της χώρας όπου ενεργοποιείται.
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
PROJECT > ΘΕΜΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Κος ΣΙΑΝΤΟΣ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑΡΩΜΑΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΤΣΙΡΗΣ ΡΑΦΑΗΛΜΑΥΡΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ ΝΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣΣΙΝΑΙ ΝΙΝΟ.
ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ! ACTIONSERVE A.E.. ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΥΠΑΡΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.
Τί είναι η σειρά προϊόντων Easy Line
Έχεις ένα τουλάχιστον προφίλ σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο;
Π. Μαυρογένης Εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας που καλύπτουν ένα ευρύ τομέα επιχειρησιακών αναγκών του ξενοδοχείου ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: Ονομάζει τις.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Κοστολόγηση Μάθημα 19.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ ΒΙΝΤΕΟ 1. Οι πελάτες κάνουν αίτηση για κάρτα μέλους. Συμπληρώνουν μιά φόρμα (αίτηση) δίνοντας ένα αποδεικτικό της ταυτότητας τους. Το.
ΕΡΓΟ: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΟΧΩΝ – ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΔΙΚΤΥΟΥ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΠΟΛΗΣ ΣΑΜΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: ,74 € ΕΚΠΤΩΣΗ: 20 % ΠΟΣΟ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΜΕ ΦΠΑ: ,77 € ΑΝΑΔΟΧΟΣ:
Ηλεκτρονικές συναλλαγές. Το θέμα που μας ανατέθηκε στο μάθημα του Project είναι οι ηλεκτρονικές συναλλαγές. Μάθαμε τι είναι και ότι μας προσφέρει ποικίλες.
Κοστολόγηση Μάθημα 17.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗN ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Δεκέμβριος Ταυτότητα Έρευνας Διεξαγωγή: Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ) Περίοδος:Δεκέμβριος.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Λογιστική ΙΙ Λογιστική Πράξεων σε Ξένο Νόμισμα. Συναλλαγματικοί Κίνδυνοι Η συμμετοχή μιας επιχείρησης σε δραστηριότητες εκτός των συνόρων της χώρας-έδρας.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
«Η χρήση του Internet ως μέσο επικοινωνίας από μικρές και μεσαίες ελληνικές βιομηχανικές επιχειρήσεις»
52 ΧΡΗΣΗ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ Η/Υ. 53 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ & ΤΡΑΠΕΖΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ Εισηγητής: Γεώργιος Ν. Κόντος.
Προχωρημένη Χρηματοοικονομική Λογιστική
1 Γενική Λογιστική  Λογιστική Αξιογράφων. 2 ΕΝΑΡΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Ο. Ε. ( ) Ημερομηνία Α.1 Περιγραφή / Αιτιολογία Ποσό 1/3/1995*
Έννοιες της Λογιστικής
Για ποιόν λόγο χρησιμοποιείτε τον υπολογιστή; Εργασίες 27% Διασκέδαση 50% Επικοινωνία 15% Ενημέρωση 8%
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ EΔET A.E. EΘNIKO ΔIKTYO EPEYNAΣ & TEXNOΛOΓIAΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠ. ΕΣΩΤ., ΔΗΜ. ΔΙΟΙΚ. & ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ.
Έρευνα έτους Συνοψίζοντας…. Έρευνα έτους Χρήση Internet στο 100% των επιχειρήσεων. Πολύ μεγάλη χρήση , LAN, Website, Intranet.
Project 6 Φάρμακα και πολυφαρμακία. Τι είναι φάρμακο Ορισμός Σύμφωνα με τον ορισμό του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (WHO) φάρμακο χαρακτηρίζεται:Παγκόσμιου.
Ι2: Διερεύνηση και Καταγραφή Χρήσης Ιnternet Έρευνα έτους I2: Διερεύνηση και καταγραφή χρήσης Internet.
Βιομηχανική Πληροφορική Βολογιαννίδης Σταύρος Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Ελλάδα.
% Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ α ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με.
TEI OF WESTERN MACEDONIA M.Sc in Accounting and Auditing
Διαδικτυακή (online) Γλωσσική Προετοιμασία
Πρόγραμμα Μαθητείας Αποφοίτων Τεχνικής Εκπαίδευσης
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Kiosk & Retail.
Μοντελοποίηση υπολογισμού


ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
Ερ.66o: Άλλοι τρόπος πραγματοποίησης online προμηθειών;
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΛΑΪΚΟ ΛΑΧΕΙΟ
ΔΙΚΤΥΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
Τρόπος χρήσης Διεργασία 1
Υποκλοπή Προσωπικών Στοιχείων - Phising
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ι4: Διερεύνηση και καταγραφή συναλλαγών ηλεκτρονικού εμπορίου Έρευνα έτους 2005

Σύνδεση με ηλεκτρονικό marketplace (%) Ερ.44: Είστε συνδεδεμένοι με κάποιο ηλεκτρονικό marketplace; Βάση: 503 Έρευνα έτους 2005

Συμμετοχή σε ηλεκτρονικές δημοπρασίες (%) Ερ.45: Συμμετέχετε σε ηλεκτρονικές δημοπρασίες; Βάση: 503 Έρευνα έτους 2005

25,6 των επιχ/σεων διενεργεί online πωλήσεις Βάση: 418 Έρευνα έτους 2005

Πρόθεση διενέργειας online πωλήσεων (%) Βάση: 309 Έρευνα έτους 2005

Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις; Βάση: 223 Έρευνα έτους 2005

Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις; Βάση: 1 Έρευνα έτους 2005

Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις; Βάση: 81 Έρευνα έτους 2005

Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις; Βάση: 15 Έρευνα έτους 2005

Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις; Βάση: 80 Έρευνα έτους 2005

Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις; Βάση: 46 Έρευνα έτους 2005

Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις; Βάση: 3 Έρευνα έτους 2005

Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις; Βάση: 25 Έρευνα έτους 2005

Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις; Βάση: 99 Έρευνα έτους 2005

Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις; Βάση: 96 Έρευνα έτους 2005

Χρόνος πρόθεσης έναρξης online πωλήσεων (%) Βάση: 86 Έρευνα έτους 2005

Χρονικό διάστημα διενέργειας online πωλήσεων (%) Βάση: 111 Έρευνα έτους 2005

Ερ.50α: Με τρόπους μπορούν να παραγγείλουν οι πελάτες σας online; Βάση: 111 Ερ.50β: Ποιος είναι ο συχνότερος τρόπος με τον οποίο παραγγέλνουν οι πελάτες σας online; Βάση: 111 Έρευνα έτους 2005

Ερ.50α: Με τρόπους μπορούν να παραγγείλουν οι πελάτες σας online; Βάση: 21 Ερ.50β: Ποιος είναι ο συχνότερος τρόπος με τον οποίο παραγγέλνουν οι πελάτες σας online; Βάση: 21 Έρευνα έτους 2005

Ερ.50α: Με τρόπους μπορούν να παραγγείλουν οι πελάτες σας online; Βάση: 40 Ερ.50β: Ποιος είναι ο συχνότερος τρόπος με τον οποίο παραγγέλνουν οι πελάτες σας online; Βάση: 40 Έρευνα έτους 2005

Ερ.50α: Με τρόπους μπορούν να παραγγείλουν οι πελάτες σας online; Βάση: 50 Ερ.50β: Ποιος είναι ο συχνότερος τρόπος με τον οποίο παραγγέλνουν οι πελάτες σας online; Βάση: 50 Έρευνα έτους 2005

Ερ.50α: Με τρόπους μπορούν να παραγγείλουν οι πελάτες σας online; Βάση: 11 Ερ.50β: Ποιος είναι ο συχνότερος τρόπος με τον οποίο παραγγέλνουν οι πελάτες σας online; Βάση: 11 Έρευνα έτους 2005

Ερ.50α: Με τρόπους μπορούν να παραγγείλουν οι πελάτες σας online; Βάση: 39 Ερ.50β: Ποιος είναι ο συχνότερος τρόπος με τον οποίο παραγγέλνουν οι πελάτες σας online; Βάση: 39 Έρευνα έτους 2005

Ερ.50α: Με τρόπους μπορούν να παραγγείλουν οι πελάτες σας online; Βάση: 50 Ερ.50β: Ποιος είναι ο συχνότερος τρόπος με τον οποίο παραγγέλνουν οι πελάτες σας online; Βάση: 50 Έρευνα έτους 2005

Ερ.51: Όταν παίρνετε μία παραγγελία online γίνεται αυτόματη ενημέρωση άλλων συστημάτων; Βάση: 111 Έρευνα έτους 2005

Ερ.52: Ποια εσωτερικά συστήματα ενημερώνονται αυτόματα; Βάση: 59 Έρευνα έτους 2005

Ερ.52: Ποια εσωτερικά συστήματα ενημερώνονται αυτόματα; Βάση: 13 Έρευνα έτους 2005

Ερ.52: Ποια εσωτερικά συστήματα ενημερώνονται αυτόματα; Βάση: 22 Έρευνα έτους 2005

Ερ.52: Ποια εσωτερικά συστήματα ενημερώνονται αυτόματα; Βάση: 24 Έρευνα έτους 2005

Ερ.52: Ποια εσωτερικά συστήματα ενημερώνονται αυτόματα; Βάση: 6 Έρευνα έτους 2005

Ερ.52: Ποια εσωτερικά συστήματα ενημερώνονται αυτόματα; Βάση: 23 Έρευνα έτους 2005

Ερ.52: Ποια εσωτερικά συστήματα ενημερώνονται αυτόματα; Βάση: 30 Έρευνα έτους 2005

Έρευνα έτους 2005

Ερ.53: Με ποιο τρόπο εισπράττετε τα χρήματα από τις online πωλήσεις; Βάση: 111 Έρευνα έτους 2005

Ερ.53: Με ποι25τρόπο εισπράττετε τα χρήματα από τις online πωλήσεις; Βάση: 21 Έρευνα έτους 2005

Ερ.53: Με ποιο τρόπο εισπράττετε τα χρήματα από τις online πωλήσεις; Βάση: 40 Έρευνα έτους 2005

Ερ.53: Με ποιο τρόπο εισπράττετε τα χρήματα από τις online πωλήσεις; Βάση: 50 Έρευνα έτους 2005

Ερ.53: Με ποιο τρόπο εισπράττετε τα χρήματα από τις online πωλήσεις; Βάση: 11 Έρευνα έτους 2005

Ερ.53: Με ποιο τρόπο εισπράττετε τα χρήματα από τις online πωλήσεις; Βάση: 50 Έρευνα έτους 2005

Ερ.53: Με ποιο τρόπο εισπράττετε τα χρήματα από τις online πωλήσεις; Βάση: 50 Έρευνα έτους 2005

Έρευνα έτους 2005

Έρευνα έτους 2005 Ερ.55: Υπάρχει πρόθεση για εισπράξεις online; Βάση: 87 Έρευνα έτους 2005

Έρευνα έτους 2005 Ερ.55: Υπάρχει πρόθεση για εισπράξεις online; Βάση: 87 Έρευνα έτους 2005

Έρευνα έτους 2005 Ερ.55: Υπάρχει πρόθεση για εισπράξεις online; Βάση: 87 Έρευνα έτους 2005

Έρευνα έτους 2005 Ερ.56: Γιατί δεν προτίθεστε να εισπράττετε online; Βάση: 71 Έρευνα έτους 2005

Έρευνα έτους 2005 Ερ.57: Πότε προτίθεστε να εισπράττετε online; Βάση: 16 Έρευνα έτους 2005

Έρευνα έτους 2005 Ερ.57: Πότε προτίθεστε να εισπράττετε online; Βάση: 16 Έρευνα έτους 2005

Έρευνα έτους 2005 Ερ.57: Πότε προτίθεστε να εισπράττετε online; Βάση: 16 Έρευνα έτους 2005

Ερ.58: Με ποιον τρόπο διανέμετε τα προϊόντα/υπηρεσίες που πουλάτε online; Βάση: 111 Έρευνα έτους 2005

Ερ.58: Με ποιον τρόπο διανέμετε τα προϊόντα/υπηρεσίες που πουλάτε online; Βάση: 111 Έρευνα έτους 2005

Ερ.58: Με ποιον τρόπο διανέμετε τα προϊόντα/υπηρεσίες που πουλάτε online; Βάση: 111 Έρευνα έτους 2005

Έρευνα έτους 2005

Έρευνα έτους 2005

Έρευνα έτους 2005

Έρευνα έτους 2005 Βάση: 96 Βάση: 89 Βάση: 74 Ερ.59&60: Πως κατανέμονται οι online πωλήσεις σας ως προς τα ακόλουθα; Έρευνα έτους 2005

Ερ.54 & 59: Πως κατανέμονται οι online πωλήσεις σας ως προς τα ακόλουθα; Έρευνα έτους 2005

Ερ.60: Πως κατανέμονται οι online πωλήσεις σας ως προς τα ακόλουθα; Έρευνα έτους 2005

Ερ.60: Πως κατανέμονται οι online πωλήσεις σας ως προς τα ακόλουθα; Έρευνα έτους 2005

Ερ.60: Πως κατανέμονται οι online πωλήσεις σας ως προς τα ακόλουθα; Έρευνα έτους 2005

Ερ.61α: Οι online πωλήσεις σας κατά την τελευταία διετία; Βάση: 108 Ερ.61β: Οι online πωλήσεις σας κατά την επόμενη διετία; Βάση: 108 Έρευνα έτους 2005

Έρευνα έτους 2005

Έρευνα έτους 2005

56% των επιχ/σεων διενεργεί online προμήθειες Βάση: 502 Έρευνα έτους 2005

Πρόθεση πραγματοποίησης online προμηθειών (%) Βάση: 223 Έρευνα έτους 2005

Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες; Βάση: 108 Έρευνα έτους 2005

Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες; Βάση: 2 Έρευνα έτους 2005

Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες; Βάση: 30 Έρευνα έτους 2005

Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες; Βάση: 4 Έρευνα έτους 2005

Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες; Βάση: 37 Έρευνα έτους 2005

Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες; Βάση: 35 Έρευνα έτους 2005

Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες; Βάση: 2 Έρευνα έτους 2005

Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες; Βάση: 19 Έρευνα έτους 2005

Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες; Βάση: 41 Έρευνα έτους 2005

Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες; Βάση: 46 Έρευνα έτους 2005

Ερ.64: Πότε προτίθεστε να ξεκινήσετε online προμήθειες; Βάση: 88 Έρευνα έτους 2005

Ερ.64: Πότε προτίθεστε να ξεκινήσετε online προμήθειες; Βάση: 88 Έρευνα έτους 2005

Ερ.64: Πότε προτίθεστε να ξεκινήσετε online προμήθειες; Βάση: 88 Έρευνα έτους 2005

Ερ.65: Πόσο χρονικό διάστημα κάνετε online προμήθειες; Βάση: 69 Έρευνα έτους 2005

Ερ.65: Πόσο χρονικό διάστημα κάνετε online προμήθειες; Βάση: 69 Έρευνα έτους 2005

Ερ.65: Πόσο χρονικό διάστημα κάνετε online προμήθειες; Βάση: 69 Έρευνα έτους 2005

Έρευνα έτους 2005 Ερ.66α: Με ποιους τρόπους κάνετε online προμήθειες; Βάση: 280 Έρευνα έτους 2005

Ερ.66β: Ποιος είναι ο συχνότερος τρόπος online προμήθειας σας; Βάση: 280 Έρευνα έτους 2005