Ι4: Διερεύνηση και καταγραφή συναλλαγών ηλεκτρονικού εμπορίου Έρευνα έτους 2005
Σύνδεση με ηλεκτρονικό marketplace (%) Ερ.44: Είστε συνδεδεμένοι με κάποιο ηλεκτρονικό marketplace; Βάση: 503 Έρευνα έτους 2005
Συμμετοχή σε ηλεκτρονικές δημοπρασίες (%) Ερ.45: Συμμετέχετε σε ηλεκτρονικές δημοπρασίες; Βάση: 503 Έρευνα έτους 2005
25,6 των επιχ/σεων διενεργεί online πωλήσεις Βάση: 418 Έρευνα έτους 2005
Πρόθεση διενέργειας online πωλήσεων (%) Βάση: 309 Έρευνα έτους 2005
Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις; Βάση: 223 Έρευνα έτους 2005
Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις; Βάση: 1 Έρευνα έτους 2005
Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις; Βάση: 81 Έρευνα έτους 2005
Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις; Βάση: 15 Έρευνα έτους 2005
Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις; Βάση: 80 Έρευνα έτους 2005
Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις; Βάση: 46 Έρευνα έτους 2005
Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις; Βάση: 3 Έρευνα έτους 2005
Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις; Βάση: 25 Έρευνα έτους 2005
Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις; Βάση: 99 Έρευνα έτους 2005
Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις; Βάση: 96 Έρευνα έτους 2005
Χρόνος πρόθεσης έναρξης online πωλήσεων (%) Βάση: 86 Έρευνα έτους 2005
Χρονικό διάστημα διενέργειας online πωλήσεων (%) Βάση: 111 Έρευνα έτους 2005
Ερ.50α: Με τρόπους μπορούν να παραγγείλουν οι πελάτες σας online; Βάση: 111 Ερ.50β: Ποιος είναι ο συχνότερος τρόπος με τον οποίο παραγγέλνουν οι πελάτες σας online; Βάση: 111 Έρευνα έτους 2005
Ερ.50α: Με τρόπους μπορούν να παραγγείλουν οι πελάτες σας online; Βάση: 21 Ερ.50β: Ποιος είναι ο συχνότερος τρόπος με τον οποίο παραγγέλνουν οι πελάτες σας online; Βάση: 21 Έρευνα έτους 2005
Ερ.50α: Με τρόπους μπορούν να παραγγείλουν οι πελάτες σας online; Βάση: 40 Ερ.50β: Ποιος είναι ο συχνότερος τρόπος με τον οποίο παραγγέλνουν οι πελάτες σας online; Βάση: 40 Έρευνα έτους 2005
Ερ.50α: Με τρόπους μπορούν να παραγγείλουν οι πελάτες σας online; Βάση: 50 Ερ.50β: Ποιος είναι ο συχνότερος τρόπος με τον οποίο παραγγέλνουν οι πελάτες σας online; Βάση: 50 Έρευνα έτους 2005
Ερ.50α: Με τρόπους μπορούν να παραγγείλουν οι πελάτες σας online; Βάση: 11 Ερ.50β: Ποιος είναι ο συχνότερος τρόπος με τον οποίο παραγγέλνουν οι πελάτες σας online; Βάση: 11 Έρευνα έτους 2005
Ερ.50α: Με τρόπους μπορούν να παραγγείλουν οι πελάτες σας online; Βάση: 39 Ερ.50β: Ποιος είναι ο συχνότερος τρόπος με τον οποίο παραγγέλνουν οι πελάτες σας online; Βάση: 39 Έρευνα έτους 2005
Ερ.50α: Με τρόπους μπορούν να παραγγείλουν οι πελάτες σας online; Βάση: 50 Ερ.50β: Ποιος είναι ο συχνότερος τρόπος με τον οποίο παραγγέλνουν οι πελάτες σας online; Βάση: 50 Έρευνα έτους 2005
Ερ.51: Όταν παίρνετε μία παραγγελία online γίνεται αυτόματη ενημέρωση άλλων συστημάτων; Βάση: 111 Έρευνα έτους 2005
Ερ.52: Ποια εσωτερικά συστήματα ενημερώνονται αυτόματα; Βάση: 59 Έρευνα έτους 2005
Ερ.52: Ποια εσωτερικά συστήματα ενημερώνονται αυτόματα; Βάση: 13 Έρευνα έτους 2005
Ερ.52: Ποια εσωτερικά συστήματα ενημερώνονται αυτόματα; Βάση: 22 Έρευνα έτους 2005
Ερ.52: Ποια εσωτερικά συστήματα ενημερώνονται αυτόματα; Βάση: 24 Έρευνα έτους 2005
Ερ.52: Ποια εσωτερικά συστήματα ενημερώνονται αυτόματα; Βάση: 6 Έρευνα έτους 2005
Ερ.52: Ποια εσωτερικά συστήματα ενημερώνονται αυτόματα; Βάση: 23 Έρευνα έτους 2005
Ερ.52: Ποια εσωτερικά συστήματα ενημερώνονται αυτόματα; Βάση: 30 Έρευνα έτους 2005
Έρευνα έτους 2005
Ερ.53: Με ποιο τρόπο εισπράττετε τα χρήματα από τις online πωλήσεις; Βάση: 111 Έρευνα έτους 2005
Ερ.53: Με ποι25τρόπο εισπράττετε τα χρήματα από τις online πωλήσεις; Βάση: 21 Έρευνα έτους 2005
Ερ.53: Με ποιο τρόπο εισπράττετε τα χρήματα από τις online πωλήσεις; Βάση: 40 Έρευνα έτους 2005
Ερ.53: Με ποιο τρόπο εισπράττετε τα χρήματα από τις online πωλήσεις; Βάση: 50 Έρευνα έτους 2005
Ερ.53: Με ποιο τρόπο εισπράττετε τα χρήματα από τις online πωλήσεις; Βάση: 11 Έρευνα έτους 2005
Ερ.53: Με ποιο τρόπο εισπράττετε τα χρήματα από τις online πωλήσεις; Βάση: 50 Έρευνα έτους 2005
Ερ.53: Με ποιο τρόπο εισπράττετε τα χρήματα από τις online πωλήσεις; Βάση: 50 Έρευνα έτους 2005
Έρευνα έτους 2005
Έρευνα έτους 2005 Ερ.55: Υπάρχει πρόθεση για εισπράξεις online; Βάση: 87 Έρευνα έτους 2005
Έρευνα έτους 2005 Ερ.55: Υπάρχει πρόθεση για εισπράξεις online; Βάση: 87 Έρευνα έτους 2005
Έρευνα έτους 2005 Ερ.55: Υπάρχει πρόθεση για εισπράξεις online; Βάση: 87 Έρευνα έτους 2005
Έρευνα έτους 2005 Ερ.56: Γιατί δεν προτίθεστε να εισπράττετε online; Βάση: 71 Έρευνα έτους 2005
Έρευνα έτους 2005 Ερ.57: Πότε προτίθεστε να εισπράττετε online; Βάση: 16 Έρευνα έτους 2005
Έρευνα έτους 2005 Ερ.57: Πότε προτίθεστε να εισπράττετε online; Βάση: 16 Έρευνα έτους 2005
Έρευνα έτους 2005 Ερ.57: Πότε προτίθεστε να εισπράττετε online; Βάση: 16 Έρευνα έτους 2005
Ερ.58: Με ποιον τρόπο διανέμετε τα προϊόντα/υπηρεσίες που πουλάτε online; Βάση: 111 Έρευνα έτους 2005
Ερ.58: Με ποιον τρόπο διανέμετε τα προϊόντα/υπηρεσίες που πουλάτε online; Βάση: 111 Έρευνα έτους 2005
Ερ.58: Με ποιον τρόπο διανέμετε τα προϊόντα/υπηρεσίες που πουλάτε online; Βάση: 111 Έρευνα έτους 2005
Έρευνα έτους 2005
Έρευνα έτους 2005
Έρευνα έτους 2005
Έρευνα έτους 2005 Βάση: 96 Βάση: 89 Βάση: 74 Ερ.59&60: Πως κατανέμονται οι online πωλήσεις σας ως προς τα ακόλουθα; Έρευνα έτους 2005
Ερ.54 & 59: Πως κατανέμονται οι online πωλήσεις σας ως προς τα ακόλουθα; Έρευνα έτους 2005
Ερ.60: Πως κατανέμονται οι online πωλήσεις σας ως προς τα ακόλουθα; Έρευνα έτους 2005
Ερ.60: Πως κατανέμονται οι online πωλήσεις σας ως προς τα ακόλουθα; Έρευνα έτους 2005
Ερ.60: Πως κατανέμονται οι online πωλήσεις σας ως προς τα ακόλουθα; Έρευνα έτους 2005
Ερ.61α: Οι online πωλήσεις σας κατά την τελευταία διετία; Βάση: 108 Ερ.61β: Οι online πωλήσεις σας κατά την επόμενη διετία; Βάση: 108 Έρευνα έτους 2005
Έρευνα έτους 2005
Έρευνα έτους 2005
56% των επιχ/σεων διενεργεί online προμήθειες Βάση: 502 Έρευνα έτους 2005
Πρόθεση πραγματοποίησης online προμηθειών (%) Βάση: 223 Έρευνα έτους 2005
Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες; Βάση: 108 Έρευνα έτους 2005
Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες; Βάση: 2 Έρευνα έτους 2005
Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες; Βάση: 30 Έρευνα έτους 2005
Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες; Βάση: 4 Έρευνα έτους 2005
Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες; Βάση: 37 Έρευνα έτους 2005
Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες; Βάση: 35 Έρευνα έτους 2005
Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες; Βάση: 2 Έρευνα έτους 2005
Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες; Βάση: 19 Έρευνα έτους 2005
Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες; Βάση: 41 Έρευνα έτους 2005
Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες; Βάση: 46 Έρευνα έτους 2005
Ερ.64: Πότε προτίθεστε να ξεκινήσετε online προμήθειες; Βάση: 88 Έρευνα έτους 2005
Ερ.64: Πότε προτίθεστε να ξεκινήσετε online προμήθειες; Βάση: 88 Έρευνα έτους 2005
Ερ.64: Πότε προτίθεστε να ξεκινήσετε online προμήθειες; Βάση: 88 Έρευνα έτους 2005
Ερ.65: Πόσο χρονικό διάστημα κάνετε online προμήθειες; Βάση: 69 Έρευνα έτους 2005
Ερ.65: Πόσο χρονικό διάστημα κάνετε online προμήθειες; Βάση: 69 Έρευνα έτους 2005
Ερ.65: Πόσο χρονικό διάστημα κάνετε online προμήθειες; Βάση: 69 Έρευνα έτους 2005
Έρευνα έτους 2005 Ερ.66α: Με ποιους τρόπους κάνετε online προμήθειες; Βάση: 280 Έρευνα έτους 2005
Ερ.66β: Ποιος είναι ο συχνότερος τρόπος online προμήθειας σας; Βάση: 280 Έρευνα έτους 2005