Φωνητικά μουσικά σύνολα Ι

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΙΤΛΟΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχ. Έτοσ.
Advertisements

Εκφώνηση: Να διαβάζονται δύο αριθμοί που αντιστοιχούν στο ύψος και βάρος ενός άνδρα.Να εκτυπώνεται ότι ο άνδρας είναι «ελαφρύς»,αν το βάρος του είναι κάτω.
Η ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ Ο λόγος που επέλεξα να ασχοληθώ με αυτό το είδος μουσικής είναι γιατί μετά από πολλά χρόνια αναζήτησης κατάφερα επιτέλους να βρω τη.
E M I N E M. EMINEM Το πραγματικό του όνομα είναι Marshall Bruce Mathers γεννήθηκε στις 17 Οκτωβρίου του Ασχολείται κυρίως με την rap μουσική. Μερικά.
Ερευνητική εργασία Α’ Λυκείου Μουσικού Σχολείου Χίου
ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΧΟΡΩΔΙΑ ΙΑΚΩΒΟΣ Ο ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΟΣ
Μουσικός διευθυντής : Gil Gourdier-Leroy
ΤΜΗΜΑ AΠ Δ. Στράτου και Δ. Σαμίου Η συμβολή τους στην Ελληνική παράδοση « Αντικριστός ».
Δημιουργία ψηφιακής μουσικής βιβλιοθήκης με δυνατότητα πρόσβασης σε αρχεία ηλεκτρονικού κειμένου Braille 1o βραβείο Εθνικού Διαγωνισμού eTwinning 2009.
Tο θέατρο στο μεσαίωνα…
Στο γυμνάσιο γίνονται πιλοτικά ευρωπαϊκά προγράμματα
Διερευνητική εργασία (Project) Β’Λυκείου σχολικό έτος
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ ΧΟΡΟΣ ΤΣΑΜΙΚΟΣ
Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΤΟΥ 19ΟΥ ΚΑΙ 20ΟΥ ΑΙΩΝΑ
Ιδεολογία τ ης …. Μουσικά στοιχεία της House Η House χαρακτηρίζεται από τα υψηλής συχνότητας beats. Όταν πρωτοεμφανίστηκε τα beats δεν ήταν τόσο υψηλά.Το.
Κιθάρα Μαριέττα.
Εκπαιδευτικο προγραμμα Συμφωνικησ Ορχηστρασ Κυπρου 20 Νοεμβριου, 2014
Χοροί Κώστας κ. – Γιάννης Φ..
« Για δες που τα όργανα ζωντανεύουν…»
ΚΙΘΑΡΑ Η κιθάρα ανήκει στην κατηγορία των έγχορδων μουσικών οργάνων. Αποτελείται συνήθως από έξι χορδές. Κατασκευάζεται από ξύλο σε διάφορους χρωματισμούς,
ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΩΣΤΗ ΓΟΥΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΩΝΑ ΚΑΤΣΟΓΙΑΝNΟ
ΜΟΥΣΙΚΗ. ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΟΠ ΠΟΠ ΡΟΚ ΡΟΚ ΚΛΑΣΙΚΗ ΚΛΑΣΙΚΗ ΛΑΙΚΑ ΛΑΙΚΑ.
 ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ  2011 – ο Γυμνάσιο Αθηνών  ΜΑΪΟΣ 2012  ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ  ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΑΚΟΥ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡ. Δ/ΝΣΗ Π. & Δ. ΕΚΠ/ΣΗΣ ΚΡΗΤΗΣ Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν. ΡΕΘΥΜΝΗΣ Περιφερειακοί Καλλιτεχνικοί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΤΣΙΛ ΜΠΕΡΕ ΚΕΧΑΓΙΑ ΣΙΜΠΕΛ ΧΕΙΜΑΡΙΩΤΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ ΝΑΤΑΛΙΑ.
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ι
Βυζαντινή μουσική Με τον όρο βυζαντινή μουσική εννοούμε την μουσική της Ανατολικής Ορθόδοξης εκκλησίας που δημιουργήθηκε και αναπτύχθηκε στο Βυζάντιο.
Οι Μουσικές Δραστηριότητες
Μουσικά Όργανα.
O ΧΟΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΕΠΟΧΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟΥΣ ΝΕΩΤΕΡΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ
1η Επιστημονική - Επιμορφωτική Συνάντηση Εκπ/κων Μουσικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης 2015 θέμα: ''Διαχείριση εκπαιδευτικού υλικού- παρτιτούρας και εξαγωγή.
Σεμινάριο με τη μορφή δειγματικής διδασκαλίας: '' Το μονοφωνικό τραγούδι στο σχολείο'' Για τους εκπ/κους μουσικής των νομών Έβρου και Ροδόπης στο Πρότυπο.
Ίρις Φουσέκη - Ιάκωβος Χάλκα Τάξη Α΄ γυμνασίου Τμήμα Α4 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2012.
Οργανολογία ΙΙ Μάθημα VIΙΙ. Τα αερόφωνα Ι.. Τα αερόφωνα Ήχος: παλμική κίνηση στήλης αέρος. Οξύτητα: ανάλογα με το μήκος της στήλης αέρος. Κατατάσσονται.
Οργανολογία Ι Μάθημα ΧΙ Ελληνικά λαϊκά μουσικά όργανα.
Οργανολογία ΙΙ Μάθημα V. Νυσσόμενα έγχορδα ΙΙ. Λαούτο Ανήκει στο γένος των λαούτων και είναι αχλαδόσχημο. Ο βραχίονάς του φέρει τάστα και η κεφαλή που.
Μάθημα 4ο Ο 14ος αιώνας: Ars nova και Trecento. Ars Nova - 1 Ο όρος 1320, Philippe de Vitry Κυρίως σε σχέση με αλλαγές στη μετρική σημειογραφία: σταδιακά.
Χ Ο Ρ Ω Δ Ι Α. Πριν το τραγούδι Μην στέκεσαι κορδωμένος- άφησε τους ώμους ελεύθερους Σκέψου τι πρέπει να προσέξεις στο τραγούδι σου Σκέψου τις πρώτες.
Ελληνορωμαϊκά μνημεία στην Ελλάδα Μαλβίνα Αντωνίου Ε΄1.
Παραδοσιακοί Χοροί. Περιεχόμενα Εισαγωγικά Ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί (καλαματιανός,τσάμικος,μπάλος)Ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί (καλαματιανός,τσάμικος,μπάλος)
Αρχαίο Θέατρο Αρχαίο Ωδείο Πάφου
Αρχαίο Ελληνικό θέατρο
Μουσικά Σύνολα Η Συμφωνική Ορχήστρα.
Μάθημα VII Στοιχεία διαστημάτων. Σημεία αλλοιώσεως.
O ΧΟΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΕΠΟΧΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟΥΣ ΝΕΩΤΕΡΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ
Ιστορία των Ευρωπαϊκών Μουσικών Οργάνων
Μουσικά Σύνολα Τα είδη τραγουδιών και η θρησκευτική μουσική στον Μεσαίωνα και την Αναγέννηση.
Μουσική αγωγή - Δυνατότητα για προσωπική έκφραση, και έκφραση συναισθηματικού κόσμου - Επαφή με μουσικές έννοιες και οικοδόμηση μουσικών γνώσεων (παλμός,
Πολυφωνική φωνητική μουσική στον Μεσαίωνα
Μάθημα VI. Πληκτροφόρα χορδόφωνα (νυσσόμενα).
Πρόσφυγες και ρεμπέτικο τραγούδι
Οργανολογία ΙΙ Μάθημα ΙΧ. Αερόφωνα ΙΙ..
Οργανολογία ΙΙ Μάθημα Χ. Αερόφωνα ΙΙΙ..
ΕΝΟΤΗΤΑ Α Μεσαιωνικός κόσμος Ι θεοκρατικός χώρος
ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ
Μουσικά σύνολα Μουσική δωματίου.
ΜΑΘΗΜΑ ΙΙΙ. Τα έγχορδα της συμφωνικής ορχήστρας και οι πρόγονοι.
Αρχαίο θέατρο – Αρχαίο Ωδείο Πάφου
Εργασία του Α2 1ο Γυμνάσιο ΒΥΡΩΝΑ
Σκηνική μουσική - Η όπερα
Εισαγωγή στην έννοια των μουσικών συνόλων
ΟΡΧΗΣΤΡΑ κ.
Η ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ/ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΑΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου Σχολική Χρονιά
Γνωριμία με το πληκτρολόγιο
Το οργανολόγιο της Συμφωνικής ορχήστρας ανά περίοδο.
Κώστας κ. – Γιάννης Φ. Χοροί. Καλαματιανό Δημοφιλέστατος δημοτικός χορός ( που λέγεται και ίσος ή συρτός ) με πανάρχαιες ελληνικές ρίζες. Άγνωστος είναι.
Ελμπαχλαουάν Μαρουσώ,Δαρλής Μιχάλης,Καραγιάννη Λίνα,Καβέτσος Γιάννης
Ένας αυτόχθονας λαός της Αφρικής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Φωνητικά μουσικά σύνολα Ι Μουσικά Σύνολα Φωνητικά μουσικά σύνολα Ι

Μορφές χορωδιακών μουσικών συνόλων Μικτή τετράφωνη χορωδία (SATB): μίξη ανδρικών και γυναικείων φωνών μίξη παιδικών και ενηλίκων φωνών Είναι ο πιο συνηθισμένος τύπος φωνητικών μουσικών συνόλων Αποτελείται από τέσσερα διαφορετικά είδη φωνών: S: Σοπράνο (υψηλότερη συχνοτική περιοχή) A: Άλτο (2η υψηλότερη συχνοτική περιοχή) T: Τενόρος (3η υψηλότερη συχνοτική περιοχή) B: Μπάσος (χαμηλή συχνοτική περιοχή)

Μορφές χορωδιακών μουσικών συνόλων Άλλοι τύποι μικτής χορωδίας SSAATTBB. Κάθε φωνή διαιρείται σε 2 μέρη (divisi), ενώ υπάρχουν περιπτώσεις που μπορεί ναι διαιρείται και σε περισσότερα από δύο μέρη. SATBSATB. Διπλή χορωδία. Πρόκειται ουσιαστικά για δύο χορωδιακά σύνολα τετράφωνης μικτής χορωδίας SAB ή SABAR. (σοπράνο, άλτο, μπάσος ή σοπράνο, άλτο, βαρύτονος). Πρόκειται για τρίφωνα μικτά χορωδιακά σύνολα όπου οι γυναικείες φωνές είναι περισσότερες και οι ανδρικές αναλαμβάνουν συχνοτική περιοχή μεταξύ τενόρου και μπάσου. Αυτός ο τύπος ανδρικής φωνής ονομάζεται βαρύτονος.

Μορφές χορωδιακών μουσικών συνόλων Τετράφωνη ανδρική μικτή χορωδία τύπου SATB. Σε αυτού του τύπου τη χορωδία την φωνή της σοπράνο αναλαμβάνουν ανήλικα αγόρια, της άλτο κόντρα τενόροι (τενόροι που τραγουδούν στην ψηλή συχνοτική περιοχή) και οι υπόλοιπες φωνές παραμένουν ως έχουν. Γυναικεία χορωδία. SA (σοπράνο, άλτο) SSAA . Υποδιαίρεση των δύο γυναικείων φωνών S1S2A. Υποδιαίρεση των δύο υψηλών φωνών

Μορφές χορωδιακών μουσικών συνόλων Ανδρική χορωδία (τετράφωνη) TTΒB. Αποτελείται από δύο φωνές τενόρων, βαρύτονους και μπάσους. ΑΤΒΒ. Την πρώτη φωνή αναλαμβάνουν κόντρα τενόροι που τραγουδούν στην περιοχή της άλτο (φαλτσέτο) Παιδική χορωδία. Αποτελείται από παιδιά, που δεν έχουν περάσει το στάδιο της μεταφώνησης: SA SSA SSAA SSAT (τη φωνή του τενόρου αναλαμβάνουν παιδιά που η φωνή τους έχει αρχίσει να αλλάζει

Χαρακτηρισμός χορωδιακών μουσικών συνόλων Τα χορωδιακά σύνολα χαρακτηρίζονται από τον χώρο στον οποίο δραστηριοποιούνται: Σχολική χορωδία Πανεπιστημιακή χορωδία Εκκλησιαστική χορωδία Δημοτική χορωδία Επαγγελματική χορωδία (π.χ. Χορωδία ΕΡΤ, Λυρικής Σκηνής κ.α.) Νοηματικής γλώσσας

Χαρακτηρισμός χορωδιακών μουσικών συνόλων Χορωδιακά σύνολα, τα οποία χαρακτηρίζονται από το είδος μουσικής που ερμηνεύουν: Χορωδία βυζαντινής μουσικής Χορωδία δημοτικής μουσικής Χορωδία τζαζ Χορωδία γκόσπελ (κ.α.)

Χαρακτηρισμός χορωδιακών μουσικών συνόλων Χορωδιακά σύνολα, τα οποία χαρακτηρίζονται από το ρεπερτόριο εποχής στο οποίο εξειδικεύονται: Αρχαίας μουσικής Μεσαιωνικής Αναγεννησιακής Μπαρόκ Προκλασικής Κλασικής Ρομαντικής 20 αιώνα (κ.α.)

Εκτάσεις φωνών

Γραφή τετράφωνης χορωδίας