ΤΕΧΝΗΤΟ ΟΦΣΑΙΝΤ: γυναίκες και άντρες όμοιοι και διαφορετικοί

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η Μεγάλη Επίκληση.
Advertisements

ΑΡΜΟΝΙΑ ΣΩΜΑΤΟΣ - ΝΟΥ –ΨΥΧΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΓΙΟΓΚΑ
Παραμονές των Χριστουγέννων, ενώ όλοι προετοιμαζόμασταν να γιορτάσουμε τη Γέννηση του Θεανθρώπου Χριστού, του σαρκωμένου Θεού της Αγάπης…
Α΄ Προς Κορινθίους Επιστολή
ΔΕ3_ΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΤΗΣ Π.ΔΙΑΘΗΚΗΣ:
Αυτό το ΤΑΝΤΡΑ ήρθε από την Ινδία. Δεν πειράζει αν είσαι ή οχι προληπτικός, αξίζει ο κόπος να διαβάσεις...OK? Αυτό είναι ένα Tantra Totem Nepalese για.
«ποιήσωμεν ἄνθρωπον. Κατ' εἰκόνα Θεοῦ καί ὁμοίωσιν»
«ποιήσωμεν ἄνθρωπον. Κατ' εἰκόνα Θεοῦ καί ὁμοίωσιν»
Words of wisdom.
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Εισηγήτρια: Τσεμπέρη Καλλιόπη
« Ποιήσωμεν ἂνθρωπον…»
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Μέγας Κωνσταντίνος ( μ. Χ
16. Σολομών, ο σοφός βασιλιάς του Ισραήλ
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
1. Σκοπός του ΜΘ στη Δημόσια Εκπαίδευση είναι οι μαθητές/τριες να γνωρίσουν: α) την αντίληψη της Ορθόδοξης Εκκλησίας για τη σχέση του ανθρώπου με τον.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
10. ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΩΜΑ Σελίδες:
Λογοτεχνία Α΄ Λυκείου Κριτήρια αξιολόγησης
Η 8 η από τις 12 Προτροπές Να πιστεύω δυνατά δίχως μωροπιστία και να σέβομαι τα πιστεύω των άλλων.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
Β’ ΜΕΡΟΣ: (Να γραφτούν στο τετράδιο)
19. Η χριστιανική κοινότητα μέσα σ’ έναν πλουραλιστικό κόσμο
Μετάνοια - Εξομολόγηση
ΕΝΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΔΟΓΜΑΤΑ. ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΚΛΑΒΙΑΣ Ή ΔΡΟΜΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ;
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
11. Γιατί υπάρχει το κακό στον κόσμο;
Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 07:34.
1 ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ‘ΑΛΛΟΥ’ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Παραβολή καλού Σαμαρείτη Κυριακίδης Κυριάκος
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Κειμενικές εργασίες με τη βοήθεια του διαδραστικού πίνακα
13. Χριστιανισμός – Ελληνισμός : μια ιδιότυπη συνάντηση
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
16. Η Εκκλησία ως κιβωτός φυλάει την αλήθεια
Υπερφυσικό και κοινωνικές πρακτικές Μύθος και θρησκεία στην αρχαία Ελλάδα. Jean-Pierre Vernant.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Η ορθόδοξη άσκηση.
Η θέση της γυναίκας στη θρησκεία (Χριστιανισμός, Ισλάμ, Ινδουϊσμός, Βουδισμός) Ερευνητική εργασία του τμήματος Β3 του 2ου ΓΕΛ Μεγάρων Σχολικό Έτος
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
Μια από τις φτωχότερες και ταλαιπωρημένες χώρες του κόσμου είναι η Σιέρρα Λεόνε στην Αφρική. Ένας αδυσώπητος εμφύλιος πόλεμος που κράτησε δέκα ολόκληρα.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑΟΣ;. Ο Θεός, που έκανε τον κόσμο και όλα όσα υπάρχουν μέσα σ΄ αυτόν, αυτός που είναι ο Κύριος του ουρανού και της γης, ΔΕΝ ΚΑΤΟΙΚΕΙ ΣΕ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟΥΣ.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Χρήστος Γεωργανάς Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Β’
Η ελευθερία του ανθρώπου στις επιλογές και τις πράξεις του.
Παράθυρο Johari.       Ψυχοδυναμική των σχέσεων βοήθειας και ανάπτυξης οικογενειακών σχέσεων (Παράθυρο Johari)
Γνώρισε και ανταποκρίσου στις ανάγκες των μαθητών
ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ ΦΩΤΕΙΝΗ ΑΛΙΦΤΗΡΑ ΙΩΑΝΝΑ
ΤΑ ΕΠΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Β2 ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΟΜΑΔΑ: CaptainΑκης
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
Ο ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
Θρησκευτικά Θ.Ε. 4, Κ.9 Ομάδα: Ο Παχύς.
Ο Ισραηλιτικός κόσμος στα χρόνια του Χριστού
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Κεφάλαιο 19 Γλώσσες και θρησκείες.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
Υπεύθυνος καθηγητής: Γεώργιος Καπετανάκης
Δειγµατική διδακτική προσέγγιση του λογισµικού "Όψεις της Θρησκείας"
Γιατι υπαρχει το κακο στον κοσμο;
ΙΕΡΟΤΗΤΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2.1.
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
2o γυμνασιο Ελευσινας Κουρβας Επαμεινωνδας, μαθητης γ΄γυμνασιου
Να πιστεύω δυνατά δίχως μωροπιστία και να σέβομαι τα πιστεύω των άλλων
Ποιος είναι ο τέλειος κριτής
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
2ο Γυμνάσιο Καλλίπολης Σχολική & Κοινωνική Ζωή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΕΧΝΗΤΟ ΟΦΣΑΙΝΤ: γυναίκες και άντρες όμοιοι και διαφορετικοί Φαίδων Στ. Καλοτεράκης Κύπρος, Οκτώβριος 2016

Μια θεολογία των σχέσεων Οι σχέσεις ότι πιο σημαντικό στη ζωή μας. Πλαστήκαμε όχι απλά άνθρωποι αλλά συν-άνθρωποι. Γεν.2:18 Γεννηθήκαμε από σχέση για σχέση και όχι να ζούμε ά-σχετα. Τριαδικός Θεός = τρία πρόσωπα σε σχέση πρόσωπο vs άτομο πρόσωπο = προς + ως, ωπός άτομο = α + τομή, τέμνω

Μια θεολογία των σχέσεων αμαρτία = αστοχία Ερώτηση: Πως ζούμε στοχευμένα; Απάντηση: Ματθαίος 22:34 – 40 (Δευτ. 6:4,5 , Λευιτ. 19:18) ζω ά-στοχα = ζω ά-σχετα

Μια θεολογία των σχέσεων ΚΑΤΑ MAΤΘΑΙΟΝ 22:34-40 ΘΕΟΣ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΟ ΕΜΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ Αγάπη Αγάπη Αγάπη Αγάπη

Τι είναι αγάπη * Ο συνδετικός κρίκος: Η ΑΓΑΠΗ * Τι είναι αγάπη;

Τι είναι αγάπη * «Ορίζω την αγάπη έτσι: η θέληση του ανθρώπου να επεκτείνει τον εαυτό του με σκοπό να καλλιεργήσει τη δική του, ή ενός άλλου, πνευματική ανάπτυξη» Σκοτ Πεκ, Ο δρόμος ο λιγότερο ταξιδεμένος (ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΕΔΡΟΣ) * Η αγάπη όχι ως συναίσθημα αλλά ως θέληση, βούληση, επιλογή, άθληση, στάση ζωής. * Η κλήση μας είναι να ζούμε αγαπητικά, ευχαριστιακά. αμαρτία = απουσία αγάπης

Εντολή : αγαπάτε τον Θεό τους εχθρούς τον γείτονα τους αδελφούς την δημιουργία τον εαυτό Ταυτότητα ――› ετερότητα αυτογνωσία (γνώθι σαυτόν) αποδοχή και αγάπη εαυτού * αξίζω να μ’ αγαπάω, αξίζω να μ’ αγαπάνε

* Συντροφική σχέση: για όποιον την έχει κάνει είναι η υπέρτατη επιλογή Συντροφική αγάπη * Συντροφική σχέση: για όποιον την έχει κάνει είναι η υπέρτατη επιλογή Γεν. 2: 18 (σύντροφος όχι βοηθός!) Γεν. 2: 24 (μαμάκηδες!) Εφεσ. 5: 21-33 (μέγα μυστήριο: Χριστός και εκκλησία !) Άσμα Ασμάτων (ένα ερωτικό ποίημα στην καρδιά της Αγ. Γραφής!)

ΕΝΑΣ άνθρωπος, ΔΥΟ υποστάσεις ! Γένεσις 1:27, 5:1-2

ένας υπολανθάνων δυισμός: λογική άντρας καλό συναίσθημα γυναίκα κακό

Πλάτωνας: Ο ερμαφρόδιτος άνθρωπος (“Συμπόσιο”) Aριστοτέλης: Ο γυναικείος χαρακτήρας ως ένα είδος φυσικής ατέλειας Boethius: “η γυναίκα είναι ένας ναός κτισμένος πάνω σε υπόνομο” Freud: “η ανατομία είναι το πεπρωμένο”

ο ρόλος της θρησκείας στην κατανόηση της διαφορετικότητας: Χριστιανισμός, Μωαμεθανισμός, Βουδισμός, Ινδουισμός, Ιουδαϊσμός ο ρόλος των ιερατείων: η ηγεσία ως αντρική υπόθεση κοινωνικοί ρόλοι και μύθοι: σύγχυση και αποσαφήνιση

Η σημαντικότητα της επικοινωνίας Η τέχνη της ακοής α. το να ακούς δεν είναι μια προσπάθεια να καταλάβουμε το άλλο φύλο. β. το να ακούς δεν είναι μια προσπάθεια να κάνουμε συμβουλευτική ό ένας στον άλλον γ. το να ακούς δεν είναι μια προσπάθεια να διορθώσουμε τον άλλον δ. το να ακούς δεν είναι χαρακτηριστικό της προσωπικότητας μας.

Τα τέσσερα επίπεδα επικοινωνίας Κάνοντας ψιλοκουβέντα Ανταλλάσσοντας σκέψεις και γνώμες Έχοντας κοινά πιστεύω και απόψεις Συναισθηματική εγγύτητα

Η διαφορετικότητα είναι ΚΑΛΗ (Δημιουργία) “ο πόλεμος των φύλων” (Πτώση)

Η λέξη κλειδί: σεβασμός Η λέξη κλειδί: σεβασμός Σεβόμαστε την διαφορετικότητα του άλλου γιατί είμαστε ίσοι, γιατί είμαστε ΑΝΘΡΩΠΟΙ

σας ευχαριστώ ! phaedon.kal@ketheathess.gr