Μύηση στα βότανα της Παρανέστιας Γης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποφασίζω να μην καπνίζω! Γιατί ; ; ;
Advertisements

8 κανόνες της έξυπνης κατανάλω-σης Κλείσε τον κύκλο
Τι είναι οι μικροοργανισμοί ;
Ένας πατέρας με οικονομική άνεση, θέλοντας να διδάξει στο γιο του τι σημαίνει φτώχεια, τον πήρε μαζί του για να περάσουν λίγες μέρες στο χωριό, σε κάτι.
Τι γνωρίζετε για την Aloe Vera ?
Προσωπικές δεξιότητες
Σωστή Διατροφή !!! Γιατί πρέπει να πίνουμε φυσικούς χυμούς;
Μία υποδειγματική κοινωνία
Υπάρχει φυλετικός διμορφισμός στις γαρίδες;
Πυραμίδα των τροφών.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΦΥΤΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.
Η δική μας έρευνα για τη διατροφή
Χαμογελάστε στη ζωή τρώγοντας φρούτα
Εργασία στην Οικ.Οικ. με θέμα: ”Kαι κυνηγοί αλουμινίου”
Αποφασίζω να μην καπνίζω! Γιατί ; ; ;
Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΑΣ.
Έχεις δύο επιλογές! από το
Οι ενότητες του φυσικού περιβάλλοντος είναι:
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Όσπρια Σήμερα θα : 1. Μάθουμε να αναγνωρίζουμε και να ονομάζουμε τα διάφορα όσπρια 2. Μάθουμε για τη θρεπτική τους αξία, άρα και γιατί πρέπει να τα βάζουμε.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Ιωάννα Τσώνη Γ5 Σχολικό Έτος [ ]
Λαχανικά ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: Ορίζει τα λαχανικά
«ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗ ΒΟΤΑΝΩΝ»
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT). ΕΦΗΒΕΙΑ ΣΕΞ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
Ομάδα 5η: Λίπη και έλαια.
Ερευνητική εργασία «ΒΟΤΑΝΑ ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ»
PROJECT ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Α1. Βότανα είναι όλα τα χρήσιμα φυτά και αφορά τα φυτά των οποίων, οι ρίζες, τα άνθη χρησιμεύουν ως τροφή ή θεραπεία, χάρη στο άρωμά.
ΤΟ ΡΑΓΙΣΜΕΝΟ ΔΟΧΕΙΟ Μια γριά κινέζα κουβαλούσε νερό με δύο μεγάλα δοχεία, κρεμασμένα από τους ώμους της.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ. Γραπτή αξιολόγηση / διαγωνίσματα (προειδοποιημένα και απροειδοποίητα ) 60% Προφορική αξιολόγηση (συμμετοχή στο μάθημα)
Τα φυτικά όργανα Ρίζα Βλαστός Φύλλα Άνθος.
5.1 ΕΡΓΟ & ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
1. Τα χαρακτηριστικά των οργανισμών
Το πιο απαραίτητο υλικό για μια καλή σπιτική μαγειρική είναι η αγάπη για εκείνους για τους οποίους μαγειρεύεις Ομάδες τροφίμων.
ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΠΕΨΗ ΣΤOΝ ΑΝΘΡΩΠΟ
Από την αρχαιότητα, τα βότανα εκτιμήθηκαν για τις αναλγητικές και θεραπευτικές τους ıκανότη- τες. Όλα τα αρχαία μυστικά του κόσμου των βοτάνων (διάκριση,
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ
Κοινωνικές και Οικονομικές Διαστάσεις της Διατροφής των παιδιών στο Σχολείο Στ’ Τάξη του 7 ου Δημοτικού Σχολείου Καρδίτσας.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ¨Μέτρο, ποικιλία , ισορροπία¨ έχει
Βότανα Ιστορική αναδρομή.
1 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΙ ΕIΝΑΙ ΑΥΤΌ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ; ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΙ ΟΡΙΣΜΟΙ.
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Όταν το λάδι συνάντησε τα βότανα! Μία καινοτόμος δράση συνεργασίας των περιβαλλοντικών ομάδων: 1 ου Γυμνασίου Πύργου με τίτλο :«Βότανα και αρωματικά φυτά.
Τραπεζικό σύστημα Μετά την επιβολή των ελέγχων στην κίνηση κεφαλαίων, οι ανάγκες χρηματοδότησης από την ΕΚΤ σταδιακά περιορίζονται Η αναβάθμιση της πιστοληπτικής.
Επίσκεψη στο Βιοάρωμα. Στις 7 Φεβρουαρίου 2012, η ομάδα μας επισκέφτηκε το Βιοάρωμα. H Βιοάρωμα αποτελεί μια μονάδα γύρω από τον χώρο των βοτάνων, με.
οικοσυστήματα της Ελλάδας!
Κατερίνα Τσιαδήμου Αρετή Παρδή Διονύσης Καραγιάννης Ζωή Γκιόζη
ΚΗΠΟΣ ΜΕ ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΝΕΡΟΥ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΑ.Λ. ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
Βιολογία Γυμνασίου.
ΜΠΑΝΙΤΣΙΩΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΥΣΙΚΗ ΤΣΟΥΜΙΤΑ ΜΑΡΙΑ Ο κύκλος του νερού
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
Χ΄΄Χαραλάμπους Ευανθία και μαθητές του προγράμματος erasmous
ΟΠΙΟΥΧΕΣ ΟΥΣΙΕΣ Οι οπιούχες ουσίες περιέχουν το όπιο, την ρητίνη που
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πρακτική στη κοινότητα Τσομπανάκη Ελένη, 21035
Λαχανικά ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: Ορίζει τα λαχανικά
Τίτλος Δράσης: “Zούμε Αειφορικά στην Ε.Ε.”
ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΣΩΜΑ PROJECΤ ΝΕΡΟ Από τους μαθητές: Τσιλίκας Σάββας Τσαντίλας Αλέξανδρος Ηλιάσκος Ξενοφώντας Σωτηρόπουλος Κωνσταντίνος.
Πρωτεΐνες και συμπληρώματα διατροφής
Περιβαλλοντική εκπαίδευση
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ Όταν χρησιμοποιούμε τον όρο "κατανάλωση", αναφερόμαστε στη χρησιμοποίηση, το ξόδεμα ενός οικονομικού αγαθού για την ικανοποίηση κάποιας συγκεκριμένης.
Οι σπουδές στο Τμήμα Φαρμακευτικής του Α. Π. Θ. Δ
Ποιο προϊόν διαφημίζει; – Περιγραφή διαφημιστικού μηνύματος.
Να έχω Μέτρο στην ζωή μου
Γεύση και Ζωή.
Ομάδες τροφίμων.
Ούρδας Ιωάννης Παιδιά ας μιλήσουμε για οικοσυστήματα Οικοσυστήματα τι είναι πάλι αυτό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μύηση στα βότανα της Παρανέστιας Γης

Αυτές τις ιδιότητες μας δίνουν και εμάς όταν τα χρησιμοποιούμε σωστά Τι είναι βότανο;;; Τα βότανα είναι οργανισμοί επίμονοι, ανθεκτικοί, με μεγάλη προσαρμογή σε όλα τα περιβάλλοντα και πολλαπλασιάζονται εύκολα Αυτές τις ιδιότητες μας δίνουν και εμάς όταν τα χρησιμοποιούμε σωστά

Γιατί να επιλέξω να τρώω και να πίνω «βότανα» Δρουν θεραπευτικά σε ανισορροπίες του οργανισμού, θεραπεία ήπια και χωρίς σοβαρές παρενέργειες Έχουν μεγάλη θρεπτική αξία Οι πρώτοι άνθρωποι τρέφονταν με αυτά

Τι είναι σημαντικό να κατανοήσω για το «βότανο» Είναι ζωντανός οργανισμός Αντιλαμβάνεται και επικοινωνεί Θέλουμε τη συνεργασία του και όχι να το εκμεταλλευτούμε

Τι είναι σημαντικό να κατανοήσω για τη θέση μου στη φύση

Λέγομαι βοτανοσυλλέκτης όταν μπορώ να: αναγνωρίζω σωστά συλλέγω ορθά και αειφορικά συντηρώ με τρόπο που να διατηρούν τις ιδιότητές τους αξιοποιώ σωστά τις φαρμακευτικές ιδιότητες και τη θρεπτική αξία τους

Πώς μπορώ να αναγνωρίσω με ασφάλεια;;; Συμβουλεύομαι οδηγούς πεδίου Ρωτώ έμπειρους συλλέκτες Αξιοποιώ όλες τις αισθήσεις δηλαδή εκπαιδεύω τον εαυτό μου στην αφή και την όσφρηση – και όταν είμαι σίγουρος και στη γεύση

Πώς συλλέγω σωστά;;; «Επικοινωνώ» με το φυτό εκφράζοντας την καλή μου πρόθεση και τις ευχαριστίες μου Κόβω μόνο όσο χρειάζομαι ΔΕΝ ξεριζώνω εκτός αν αξιοποιώ και τη ρίζα Όταν βρω μια συστάδα κόβω από διάφορα σημεία της και σε καμία περίπτωση δεν την κόβω όλη Χρησιμοποιώ ψαλίδι/κλαδευτήρι/μαχαίρι για καθαρή τομή και προστασία μου

Ποια είναι η σωστή συντήρηση;;; Αποξήρανση στον ίσκιο και σε καλά αεριζόμενο μέρος Εκχύλιση σε λάδι σε διάφανο μπουκάλι που βάζω στον ήλιο Βάμμα σε σκοτεινό μπουκάλι που βάζω στο ντουλάπι και ανακινώ καθημερινά Ετικέτα με ημερομηνία επεξεργασίας οπωσδήποτε

Ποια είναι η ορθή χρήση;;; Πριν χρησιμοποιήσω συμβουλεύομαι ειδικό ή διαβάζω όλα τα απαραίτητα για τις προφυλάξεις και τις ανεπιθύμητες ενέργειες που μπορεί να έχει Έχω κατά νου πως τα βότανα αποτελούν ήπια θεραπευτική – παρόλα αυτά έχουν ουσίες που μπορεί να δράσουν έντονα ή να αντιδράσουν στον οργανισμό μας

Η τροφή σου είναι το φάρμακό σου - Οφέλη των άγριων βρώσιμων χόρτων Η τροφή σου είναι το φάρμακό σου - Οφέλη των άγριων βρώσιμων χόρτων Είναι δωρεάν. Είναι γενετικά ισχυρότερα από καλλιεργημένες τροφές. Τα περισσότερα ζιζάνια έχουν μακριές ρίζες που τα κάνουν ανθεκτικά στην ξηρασία. Είναι πιο θρεπτικά από τα καλλιεργημένα. Ευνοούν την ανοσία γιατί είναι ντόπια άρα πολεμούν τους ίδιους οργανισμούς που προσπαθεί να πολεμήσει και το σώμα σου Όταν μαζεύεις από έξω αθλείσαι, λαμβάνεις βιταμίνη D και βρίσκεσαι σε φυσικά και χαλαρωτικά περιβάλλοντα

Πεντάνευρο (Plantago sp)

Βερμπάσκο ή φλώμος (Verbascum sp)

Καψέλλα (Capsella bursa-pastoris)

Γάλιο ή κολλιτσίδα (Galium sp)

Στελλάρια (Stellaria sp)

Τσουκνίδα (Urtica sp)

Ταραξάκο (Taraxacum sp)

….η συνέχεια στο μονοπάτι!!!! Σας ευχαριστούμε ΚΠΕ Παρανεστίου