Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ IV: ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Advertisements

ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Βιώσιμη Ανάπτυξη.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Msc Αντωνία Μανιάτη.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
1. ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Διοικητική των Επιχειρήσεων Μάρτιος 2008.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 3 η Συμπεριφορά Καταναλωτή: Προσέγγιση κατά Lancaster.
14-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 2η Τουριστική Διαφήμιση.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ MARKETING ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
1 Επιμέτρηση αποθεμάτων και υπηρεσιών (Άρθρο 20) Τα αποθέματα αναγνωρίζονται αρχικά στο κόστος κτήσης. Το κόστος κτήσης των αποθεμάτων περιλαμβάνει το.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ : ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΑΝΤΟΣΙΤΗ ΙΩΑΝΝΑ Α.Μ: 401.
μαρκετινγκ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΟΤΗΤΑ 7η
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Τραπεζικό Μάρκετινγκ Kαραγιάννη Δέσποινα, Αν. Καθηγήτρια Παν. Πατρών
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
MARKETING 1η διαλεξη – εισαγωγη στην ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ MARKETING
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Αξιολόγηση εναλλακτικών επιλογών.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Ι 4ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Χρηματοδοτική Διοίκηση
Αρχές Οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων ,
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Διαχείριση ποιότητας στον Τουρισμό
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 5ο ΕΞΑΜΗΝΟ ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ

Οι ιδιαιτερότητες των τουριστικών υπηρεσιών Το άυλο των τουριστικών υπηρεσιών Η ετερογένεια των τουριστικών υπηρεσιών Η εποχικότητα των τουριστικών υπηρεσιών Το φθαρτό των τουριστικών υπηρεσιών Το αδιαχώριστο των τουριστικών υπηρεσιών Η αλληλεξάρτηση των τουριστικών υπηρεσιών Το υψηλό σταθερό κόστος στην παραγωγή τουριστικών υπηρεσιών

ΤΑ ΚΥΡΙΑ ΣΤΑΔΙΑ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 1Ο στάδιο: Έρευνα Μάρκετινγκ και Ανάλυση 2ο στάδιο: Επιχειρηματική στρατηγική και προγραμματισμός μάρκετινγκ 3ο στάδιο: Προγραμματισμός καμπάνιας και προϋπολογισμός δαπανών 4ο στάδιο: Κατάρτιση προγραμμάτων δράσης 5ο στάδιο: Αξιολόγηση αποτελεσμάτων και έρευνα σε επίπεδο αγοραστή

Διαφορεσ μεταξυ του τουριστικου και αλλων μορφων μαρκετινγκ Η φύση της ζήτησης τουριστικών υπηρεσιών Η φύση της προσφοράς τουριστικών υπηρεσιών Οι τουριστικές υπηρεσίες και οι τιμές στις οποίες προσφέρονται Τα χαρακτηριστικά της προώθησης που χρησιμοποιούνται για να επηρεάσουν την προσφορά τουριστικών υπηρεσιών Τα χαρακτηριστικά της διανομής που χρησιμοποιούνται για να διευκολύνουν τη ζήτηση τουριστικών υπηρεσιών

Κίνδυνοι και προβλήματα από την εφαρμογή του τουριστικού μάρκετινγκ Η ανελαστικότητα της τουριστικής προσφοράς Ο ανταγωνισμός μεταξύ τουριστικών προϊόντων και προορισμών Η αστάθεια της τουριστικής ζήτησης

Βιβλιογραφία ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΝΙΚΟΣ Γ. ΗΓΟΥΜΕΝΑΚΗΣ, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΦΑΙΔΡΟΣ