ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ: ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΜΑΔΑ: ΚΡΙΝΟΣ ΧΡΩΜΑ: ΛΕΥΚΟ
Advertisements

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
Δραστηριότητα 9: Πώς παρουσιάζονται οι μετανάστες στα ΜΜΕ; Διαφάνεια 1: Στόχοι >Να διερευνήσουμε πώςπαρουσιάζονται οι μετανάστες στα ΜΜΕ >Να μάθουμε να.
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
Ανώτερες Τεχνικές Πωλήσεων
Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Σήμερα θα μιλήσουμε για το ηλεκτρικό ρεύμα. Εσείς πως τι νομίζεται πως είναι; Γράψτε στο τετράδιό σας τι πιστεύετε.
Τα παράδοξα των καιρών μας
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Πόσο βλέπουμε διαφημίσεις;
Η σωστή αντιμετώπιση των Πανελληνίων εξετάσεων
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
Θρησκευτικά Γ΄ Γυμνασίου.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
Πόσο συχνά χρησιμοποιείς το διαδίκτυο;. Για ποιό λόγο χρησιμοποιείς το διαδίκτυο;
Δραστηριότητα 12‘Σκέψου και Παρουσίασε τον Εαυτό σου’ Οδηγίες Συμπλήρωσε τα πεδία Ονειρεμένη Καριέρα Καριέρα ‘Όλα Καλά’ Μέτρια Καριέρα Υποχρεωτική Καριέρα.
Αγαθά είναι τα μέσα που ικανοποιούν τις ανθρώπινες ανάγκες.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφάλεια online Επίπεδο.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
ΚΛΑΔΟΙ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
 Προσαρμόζοντας τις προσδοκίες Οι γονείς πρέπει να καταλάβουν ότι το δυσλεκτικό παιδί τους χρειάζεται να προσπαθήσει περισσότερο και με διαφορετικό τρόπο.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ¨Μέτρο, ποικιλία , ισορροπία¨ έχει
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Γίνε ειδικός στις ΟΒΕΑ.
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
Η δύναμη της εικόνας Και φέτος στις 7 Φεβρουαρίου γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου.
Τα παράδοξα των καιρών μας
Γίνε "ειδικός" στη χρήση ΟΒΕΑ
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
Το σώμα ως μια μηχανή.
Η δύναμη της εικόνας Το μήνυμα της φετινής Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου είναι «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο». Σε αυτή τη δραστηριότητα.
Το σώμα ως μια μηχανή.
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Γιατί είναι δημοφιλείς οι ΟΒΕΑ;
ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ: ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
Γίνε ειδικός στις ουσίες που βελτιώνουν την απόδοση και την εμφάνιση
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Ολυμπιακή παιδεία και Αθλητική Ηθική
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.44
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Πρωτεΐνες και συμπληρώματα διατροφής
3ο Γυμνάσιο Νέας Φιλαδέλφειας
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Η δύναμη της εικόνας Και φέτος στις 7 Φεβρουαρίου γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου.
Γρήγορη αναφορά του Lync 2013 για Office 365
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ: ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

ΣΤΟΧΟΙ 1) Σκεφτείτε για τη χρήση του ανθρώπινου σώματος στις διαφημίσεις 2) Συζητήστε ποια μηνύματα προσπαθούν να δώσουν αυτές οι διαφημίσεις 3) Συζητήστε «την αλήθεια» αυτών των μηνυμάτων 4) Εργαστείτε από κοινού για να καταλήξετε σε εναλλακτικούς τρόπους διαφήμισης

ΜΕΡΙΚΟΙ ΒΑΣΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ 1) Θα θέλαμε όλοι να συμμετέχουν 2) Απαντήστε στις ερωτήσεις ελεύθερα και με ειλικρίνεια κατά τη διάρκεια της συνάντησης 3) Μας ενδιαφέρει να κοινοποιήσουμε όσα θα συζητήσουμε: συνεπώς, εκφράστε όσα πιστεύετε για κάθε θέμα 4) Κανείς δεν είναι εδώ για να σας κρίνει και κανείς δεν θα το κάνει

ΘΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΥΣΙΕΣ ΠΟΥ ΒΕΛΤΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ Απόδοση Εμφάνιση Ουσίες βελτίωσης

ΤΥΠΟΙ ΟΥΣΙΩΝ ΠΟΥ ΒΕΛΤΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ Νόμιμες ουσίες: - συμπληρώματα (π.χ. βιταμίνες, πρωτεΐνες, μεταλλικά στοιχεία…) - μη συνταγογραφούμενα φάρμακα Παράνομες (ντόπινγκ) ουσίες: Ουσίες που απαγορεύονται από το όργανο διοίκησης κάθε αθλήματος (π.χ. αναβολικά στεροειδή, αυξητικές ορμόνες, EPO, διεγερτικά….).

Θα θέλαμε να μάθουμε τις απόψεις σας σχετικά με αυτό ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ: ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΩΜΑ? Θα θέλαμε να μάθουμε τις απόψεις σας σχετικά με αυτό Έχουμε προετοιμάσει μια δραστηριότητα που μπορείτε να συμπληρώσετε ατομικά (Δραστηριότητα 1)

ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙ’ ΑΥΤΟ…

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1: ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΓΙ’ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ; ΠΟΣΟ ΑΛΗΘΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ; Οι διαφημίσεις δείχνουν πραγματικά σώματα που μπορεί κανείς να συναντήσει στο δρόμο ανά πάσα στιγμή; Τα σώματα που μπορεί κανείς να δει στις διαφημίσεις είναι αποτέλεσμα καλής προπόνησης, καλής διατροφής και προσεκτικής και ασφαλούς χρήσης ουσιών που βελτιώνουν την απόδοση και την εμφάνιση; Τα σώματα που μπορεί κανείς να δει στις διαφημίσεις δεν είναι πραγματικά; Τα σώματα που μπορεί κανείς να δει στις διαφημίσεις αποτελούν μέρος των προσπαθειών των παραγωγών των μέσων ενημέρωσης και τίποτα άλλο; Τα σώματα που μπορεί κανείς να δει στις διαφημίσεις μπορούν να αποκτηθούν από εκείνους που χρησιμοποιούν τακτικά ουσίες που βελτιώνουν την απόδοση και την εμφάνιση;

ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ, ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ Είναι αυτές οι απόψεις αληθοφανείς; Συμμερίζονται αυτές τις απόψεις και οι άλλοι; Οι απόψεις αυτές κυριαρχούν στην κοινωνία;

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3: ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΒΙΝΤΕΟ Video 1 2) Video 2

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ! ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΕΙΡΩΝΕΙΑΣ! Διαφημιστική εταιρία: Leo Burnett Costa Rica Εκτελεστικός Διευθυντής Δημιουργικού: Douglas Castro Διευθυντής Δημιουργικού / Κειμενογράφος: David Carvajal Καλλιτεχνικός Διευθυντής: Yoshua León Φωτογράφος: Tadeuz Jalocha Πρόσθετοι συντελεστές: Jennifer Caldwel

ΕΠΟΜΕΝΩΣ, ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ; Οι διαφημίσεις χρησιμοποιούν τα ανθρώπινα σώματα ώστε να μας κάνουν να πιστεύουμε ότι τα προϊόντα είναι καλά και/ή υγιεινά Τα σώματα που βλέπει κάποιος μπορεί να απέχουν από την πραγματικότητα Οι διαφημίσεις χρησιμοποιούν γραφικά τεχνάσματα, επεξεργασία φωτογραφιών και άλλα μέσα για να πετύχουν τους στόχους τους Οι διαφημίσεις θα μπορούσαν να είναι διαφορετικές!!

ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙ’ ΑΥΤΑ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ;

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2: ΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ Κάντε μικρές ομάδες των 4-5 ατόμων και: 1. Αναθέστε σε κάθε ομάδα ένα ΠΡΟΪΟΝ στόχο 2. Ζητήστε από κάθε ομάδα να συζητήσει και να προτείνει μια ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ 3. Κάθε ομάδα μοιράζεται τις εργασίες της με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες

ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ-ΣΤΟΧΟΙ! ΡΟΥΧΑ ΑΡΩΜΑ ΟΥΣΙΕΣ ΠΟΥ ΒΕΛΤΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ Τώρα μοιραζόμαστε το σχέδιο διαφήμισης κάθε ομάδας…

Σας ευχαριστώ! Διαφήμιση Πραγματικότητα