Πρόγραμμα «Οδυσσέας»  Η Διαδραστική Τηλεδιάσκεψη στην Υπηρεσία του Σύγχρονου Σχολείου  Ομάδα…. X@ivania Μέλη Ομάδας 1.Βαθρακογιάννη Μαρία: εκπαιδευτικός.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Μάθημα: Ο εκπαιδευτικός ως ερευνητής και ως στοχαζόμενος επαγγελματίας Διδάσκουσα: Αυγητίδου Σοφία Εαρινό εξάμηνο Φοιτήτριες: Βράντση Μελπομένη.
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Σχεδιασμός μαθήματος στο Λύκειο
Υπεύθυνη Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων Α/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - PROJECT
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
Θεοδώρα Μπάφα Ε2 1ο Πειραματικό Δημοτικό Θεσ/νικης
Το νερό στην λογοτεχνία
5ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Τηλεργασία – Ασύγχρονη και Σύγχρονη Συνεργασία από απόσταση
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Παχυσαρκία.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
ΑυτοχθονεΣ λαοΙ Δημοτικό Σχολείο Αγίων Τριμιθιάς Στ΄
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Για να προσθέσετε αυτήν τη διαφάνεια στην παρουσίαση
Εσθονία Project
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Project)
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Για να εισαγάγετε αυτή τη διαφάνεια στην παρουσίασή σας
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Για να προσθέσετε αυτήν τη διαφάνεια στην παρουσίαση
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
Για να εισαγάγετε αυτή τη διαφάνεια στην παρουσίασή σας
ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόγραμμα «Οδυσσέας»  Η Διαδραστική Τηλεδιάσκεψη στην Υπηρεσία του Σύγχρονου Σχολείου  Ομάδα…. X@ivania Μέλη Ομάδας 1.Βαθρακογιάννη Μαρία: εκπαιδευτικός Α΄θμιας 2.Κυριακοπούλου Τάνια: εκπαιδευτικός Α΄θμιας 3.Τασιούλας Γεώργιος : εκπαιδευτικός Β΄θμιας 4.Τριανταφυλλάκης Ελευθέριος : εκπαιδευτικός Β΄θμιας  

«Η Φιλία» Θέμα: Συνεργαζόμενα σχολεία: 3ο Δημοτικό Σχολείο Αγίων Αναργύρων Αττικής 87ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης

1. Λόγοι επιλογής του θέματος Γενική Περιγραφή 1. Λόγοι επιλογής του θέματος Η παρατηρούμενη ανάγκη για αποδοχή του διαφορετικού με σκοπό τη δημιουργία φιλικών σχέσεων Η δημιουργία θετικής διάθεσης για συνεργασία και αυτενέργεια. Η εμβάθυνση : στα συναισθήματα, στον σεβασμό, στη διαφορετικότητα και στην ενσυναίσθηση.

2. Στοχοθεσία Ως προς τις γνώσεις…οι μαθητές να μάθουν: να ονομάζουν τα συναισθήματα την έννοια της διαφορετικότητας, ως προς το φύλο, τον πολιτισμό, τη θρησκεία κ.α. Ως προς τις δεξιότητες…οι μαθητές να είναι ικανοί: να βελτιώσουν την επικοινωνιακή ικανότητά τους στο σχολικό και ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο να αναγνωρίσουν και να εκφράσουν τα συναισθήματά τους να «μπαίνουν στη θέση του άλλου», υιοθετώντας διαφορετικές οπτικές γωνίες και να αποδίδουν με αντικειμενικότητα τα δεδομένα της πραγματικότητας, όταν αυτό χρειάζεται. (ενσυναίσθηση)  

οι μαθητές να αποκτήσουν θετική στάση σε σχέση με: Ως προς τις στάσεις… οι μαθητές να αποκτήσουν θετική στάση σε σχέση με: την ευαισθητοποίηση σε ζητήματα αυτοπαρουσίασης και αυτοέκφρασης την αποδοχή της διαφορετικότητας τη δημιουργία φιλικών σχέσεων

3. Μεθοδολογική Προσέγγιση Έλεγχος και αναδόμηση της προυπάρχουσας γνώσης Ενεργός συμμετοχή- Κοινωνική Αλληλεπίδραση Ανακαλυπτική Διερευνητική Μάθηση Συνεργατική Οικοδόμηση της γνώσης Εμπλοκή των μαθητών σε αυθεντικά περιβάλλοντα Μέθοδος Project Διαθεματικότητα

Με βάση την προτεινόμενη προσέγγιση προτείνονται τέσσερα κύρια στάδια διδακτικών παρεμβάσεων (Anastasiades, 2003; 2007; 2009) (Σχήμα 1).

Σχεδιασμός Διδακτικών Παρεμβάσεων   Δραστηριότητες πριν από την 1η Τηλεδιάσκεψη Α. Δραστηριότητα ενδυνάμωσης ομάδας . (Οι μαθητές σε κύκλο-ένας ένας μπαίνει στο κέντρο, λέει το όνομά του και κάτι που τον χαρακτηρίζει.) Στόχος προς επίτευξη: απόκτηση θετικής στάσης σε ζητήματα αυτοπαρουσίασης και αυτοέκφρασης Μεθοδολογική προσέγγιση: Ενεργός συμμετοχή-Κοινωνική Αλληλεπίδραση

Β. Συμβόλαιο ομάδας – κανόνες (padlet) 3ο Δημοτικό Σχολείο Αγίων Αναργύρων Αττικής https://padlet.com/maria_vath/no0c16fxtmuy

87ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης https://padlet.com/maria_vath/7y8b290yw2ge

Στόχος προς επίτευξη: δημιουργία θετικής διάθεσης για συνεργασία  Μεθοδολογική προσέγγιση: Συνεργατική Οικοδόμηση της γνώσης   Γ. Χωρισμός σε 3 ομάδες, ανάθεση ρόλων για τη δημιουργία παρουσίασης ppt με θέμα: η τάξη, το σχολείο, ο τόπος μου. Στόχος προς επίτευξη: βελτίωση επικοινωνιακής ικανότητας στο σχολικό πλαίσιο - συνεργασία)  Μεθοδολογική προσέγγιση: Συνεργατική Οικοδόμηση της γνώσης και Εμπλοκή των μαθητών σε αυθεντικά περιβάλλοντα