Το άγαλμα που κρύωνε του Χρ. Μπουλώτη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
A d e l e.
Advertisements

«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Α’ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΝΗΠΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ 01/10/ /01/2013 Φοιτήτρια Σηφάκη Ελένη επόπτρια καθηγήτρια:Τσαούλα Κων/να.
Η ηλεκτρονική παρουσίαση του λογοτεχνικού της Ζωρζ Σαρρη αποτελεί μια καινοτομία στο μάθημα του λογοτεχνικού. Η παρουσίαση αυτή παρουσιάστηκε την ημέρα.
Ταξιδεύοντας … με τον καλύτερο μου φίλο …
Γνωρίζω τα απίθανα μολύβια!
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
Ο βασιλιάς των βατράχων
Εργασια στα κειμενα νεολληνικησ λογοτεχνιασ *βιβλιοπαρουσιαση*
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΜΠΟΥΡΤΖΙΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΜΗΜΑ Α2 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ : ΚΕΙΜΕΝΑ.
Επιμελήτρια παρουσίασης: Μαρία Γαϊτανίδου
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ ΣΑΡΡΑ ΝΙΚΟ
Μύτη σαν σαλάμι Σελ
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Καμιά φορά κάθομαι και σκέπτομαι..
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
Ειρήνη-Δήμητρα Δημητρακοπούλου
Λογοτεχνία Α΄ Λυκείου Κριτήρια αξιολόγησης
Κάνε τη ζωή σου comic «Μια μέρα στο σχολείο»
ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΗΣ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗΣ
ΘΥΜΗΣΟΥ ΣΩΜΑ ΑΠΌ ΤΟΝ Κ.Π.ΚΑΒΑΦΗ!!!.
Ο ΘΕΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Σοφία Σταματιάδη Α’ Θρησκευτικά Σελίδα 100 άσκηση 2 Υπεύθυνος καθηγητής: Γ. Καπετανάκης.
ΑΛΚΗΣ ΖΕΗ Το καπλάνι της βιτρίνας
Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ  Διηγηθείτε με συντομία το κείμενο α΄.  Υπογραμμίστε τις λέξεις με τις οποίες ο άγγελος χαιρετά τη Μαρία.  Ποιο μήνυμα της.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ Τμήμα: Α2’ Σχολικό έτος: Εργασία: Εργασία στην Τάξη 9, σελ. 96 και.
ΓΟΥΛΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ 1ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΜΟΥΡΙΚΙΟΥ
Παρουσίαση του βιβλίου …………..
ΚΥΡΤΣΙΔΟΥ ΣΕΒΑΣΤΗ  Τίτλος: τα κοριτσάκια με τα ναυτικά  Συγγραφέας: Ελένη Δικαίου  Εκδοτικός οίκος: Πατάκη  Έτος έκδοσης: 1991.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ.
Μην τολμήσεις και μιλήσεις γιατί θα σου κάνουμε χειρότερα! Πρέπει να μας φοβάσαι!
« Το ασημένιο μενταγιόν » Κίρα Σίνου. Η ταυτότητα του βιβλίου τίτλος: Το ασημένιο μενταγιόν συγγραφέας: Κίρα Σίνου είδος βιβλίου :περιπέτεια Τόπος :Αθήνα,Κωνσταντινούπολη.
Lesson 3 Μάθημα 3 GRE 101 GREEK. Ουσιαστικά/Nouns: Αρσενικά ο Θηλυκά η Ουδέτερα το -ας ο αναπτήρας -η η μηχανή -ο το βιβλίο -ης ο χάρτης -α η ομπρέλα.
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
Τα 5 στάδια του πένθους Το 1969 η ψυχίατρος Kübler-Ross εισήγαγε για πρώτη φορά «τα 5 στάδια του πένθους». Τα στάδια αυτά αποτελούν τις υγιείς ψυχικές.
Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
ΜΕΡΟΣ Ι.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Ανακύκλωση και Αειφόρος κατανάλωση
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Είσαι της επιστήμης το καμάρι, είσαι της τεχνικής ο Παρθενών… Από το ποίημα «Λιλιπούπολη»
Δημήτρης Φωτεινός 17/9/15 ΣΤ2.
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Η ΑΠΟΔΗΜΙΑ – Ο ΚΑΗΜΟΣ ΤΗΣ ΞΕΝΙΤΙΑΣ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
25. Η ανάσταση του Λαζάρου- «’Εγώ εἰμι ἡ ἀνάστασις καὶ ἡ ζωή»
ΔΕΚΑ ΕΝΤΟΛΕΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΤΟ ΚΑΠΛΑΝΙ ΤΗΣ ΒΙΤΡΙΝΑΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΒΡΑΝΤΑΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2015 Ε1’.
Προτυπο γυμνασιο ευαγγελικησ σχολησ σμυρνησ
TO ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΙΑΣ ΞΕΝΕΡΩΤΗΣ 9
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΜΕΡΙΧΩΒΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Περιπέτεια στη Σκουπιδανία
H Πολυάννα μεγαλώνει!!! Λίγα λόγια για το βιβλίο!
Διήγηση/αφήγηση ιστοριών από παιδιά
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Κολλητές για Πάντα Νικολέτα Ναζίρη Ε’1.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το άγαλμα που κρύωνε του Χρ. Μπουλώτη ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ Το άγαλμα που κρύωνε του Χρ. Μπουλώτη ΜΠΟΥΖΑ ΜΥΡΤΩ Γ1 Μάθημα: Ν. Λογοτεχνία Σχολ. Έτος: 2015-16 Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ελ. Γκόνου

ΠΕΡΙΛΗΨΗ Ένα άγαλμα που παρίστανε ένα αγόρι μ’ ένα μικρό σκύλο αγκαλιά ένιωθε μοναξιά, έντονη μοναξιά στο Εθνικό Μουσείο της Αθήνας. Μοναξιά, καθώς νοσταλγούσε αθεράπευτα την πατρίδα του στη Μικρασία και επιθυμούσε όσο τίποτα να συναντήσει μικρά Ελληνάκια, να παίξει μαζί τους, να ακούσει τα ελληνικά, να συνάψει φιλίες.

ΠΕΡΙΛΗΨΗ Έναν Οκτώβρη, όμως, το αγαλματάκι θα αποκτήσει τρεις καινούριους φίλους: την κυρία Γαλάτεια, την καθαρίστρια του μουσείου, με την οποία μοιράζονται την ίδια καταγωγή, ένα παράξενο γαλάζιο πουλί και τον Λάμπη, το γιο του νυχτοφύλακα. Η φιλία που αναπτύσσει το προσφυγάκι με τα άτομα αυτά, θα το βοηθήσει να πραγματοποιήσει το όνειρό του, δηλαδή να καταφέρει μια μέρα να ανταμώσει τον τόπο του.

Δραστηριότητα 1 Δώσε έναν διαφορετικό τίτλο στο βιβλίο. «Το προσφυγάκι που αναζητούσε τις ρίζες του»

Δραστηριότητα 2 Ποια σκηνή θυμάσαι περισσότερο και γιατί; Περισσότερο θυμάμαι τη σκηνή, στην οποία τα αγάλματα του μουσείου σεριανούσαν στις αίθουσες, ολοζώντανα πλέον. Γυναίκες, άντρες, παιδιά, θεοί, όλοι μαζί σε ένα χορό, ένα βουβό πανηγύρι, μα τόσο ζωηρό.

Δραστηριότητα 2 Θεωρώ ότι η σκηνή αυτή έχει μείνει χαραγμένη στη μνήμη μου, διότι το γεγονός που περιγράφει είναι ασυνήθιστο και βασικά απίθανο να συμβεί στην πραγματική ζωή. Μου έκανε εντύπωση η φαντασία αυτή του συγγραφέα να ζωντανέψει τα άψυχα αντικείμενα και γι’ αυτό το λόγο μού προσείλκυσε το ενδιαφέρον και μου κέντρισε την προσοχή, διότι αντιτίθεται στην ανθρώπινη λογική.

Δραστηριότητα 3 Ποιος είναι ο αγαπημένος σου ήρωας; Σε ποιο σημείο του έργου θα ήθελες να μπορούσες να του μιλήσεις και τι θα του έλεγες; Ο αγαπημένος μου ήρωας είναι το προσφυγάκι, ο κεντρικός δηλαδή χαρακτήρας του έργου.

Δραστηριότητα 3 Θα επιθυμούσα να είχα τη δυνατότητα να του μιλήσω στο σημείο, όπου είχε ταξιδέψει στην αντίπερα όχθη του Αιγαίου, όπου είχε επισκεφθεί τα μέρη του, είχε ανταμώσει τον τόπο του, είχε πλημμυρίσει με αναμνήσεις, ευχάριστες και δυσάρεστες, καθώς θα ήθελα πολύ να μάθω το πώς ένιωσε τη στιγμή που αντίκρισε την πατρίδα του για ακόμη μια φορά, που ερχόταν σε επαφή με το παρελθόν του και τις ρίζες του μετά από τόσα χρόνια.

Δραστηριότητα 3 Θα του ζητούσα να μου διηγηθεί επίσης όχι μόνο τα συναισθήματά του αλλά και τις εντυπώσεις του από την απρόσμενη αυτή επίσκεψή του στη Μικρά Ασία, καθώς θέλω πολύ κάποια μέρα να περάσω και εγώ από εκείνα τα μέρη.

ΤΕΛΟΣ