9η δραστηριότητα –το σχολείο της καρδιάς

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημιουργία ιστοσελίδων στο διαδίκτυο με Dreamweaver, PHP, MySQL και Apache ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι (Β ή Γ Λυκείου) ΜΑΘΗΜΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ(2ωρο) [Στην περίπτωση που.
Advertisements

Virtual Dentist Game URL: tual-dentist-game.html tual-dentist-game.html.
Γνωριμία με το διαδίκτυο
Uniform Resource Locators (URLs) Ορισμός : URL (Uniform Resource Locator): Δείκτης σε μία πηγή πληροφοριών του Παγκοσμίου Ιστού (World Wide Web) Στη Java,
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΩΣ ΕΓΑΛΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΘΕΜΑ: ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΙΣΤΟΥ
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ WEBSITE. Tι προσφέρει ένα Web Site; Δηλώνει την ύπαρξη της επιχείρησης στον κόσμο του www Επιτρέπει την ολοκληρωμένη.
Κεφάλαιο 11.1 Uniform Resource Locators (URLs). Ορισμός : URL (Uniform Resource Locator): Δείκτης σε μία πηγή πληροφοριών του Παγκοσμίου Ιστού (World.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ:ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ.
Θέματα Βάσεων Δεδομένων Καθορισμός της εργασίας κάθε ομάδας.
ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΣΤΑΔΙΩΝ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση» Μηνάς Διακολιός.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Δημιουργία Πρώτης έκδοσης του Δικτυακού τόπου του έργου Ιωάννης Γ. Τσούλος ΤΕΙ Ηπείρου Ιωάννινα, Οκτώβριος.
Τα υφαντά ως προστατευόμενα πολιτιστικά αγαθά και η αξιοποίησή τους Αρχοντούλα Παπαπαναγιώτου Δικηγόρος, LL.M. Εξειδικευμένη σε θέματα Διανοητικής Ιδιοκτησίας.
Δημιουργώντας έναν «ελκυστικό» υβριδικό χώρο Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για την εκπαίδευση και την «εμπλοκή» των συμμετεχόντων σε.
Πληροφορική στο Γυμνάσιο Ειδικός σκοπός του μαθήματος της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο είναι να δώσει στους μαθητές όλα τα απαιτούμενα εφόδια.
Διαδίκτυο / Internet (International Network). Οδικό Δίκτυο.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ (BLOG) ΣΤΟ BLOGGER Τα διαδοχικά βήματα.
ΣΩΣΤΗ ΑΜΥΝΑ Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΥΓΕΙΩΝ ΣΩΣΤΗ ΑΜΥΝΑ Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΥΓΕΙΩΝ.
Στόχος διαδικασίας παρακολούθησης, είναι η διασφάλιση της  υλοποίησης της πράξης σύμφωνα με τους όρους έγκρισής της  συμμόρφωσης των πράξεων με τους.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΚΑΡΔΙΩΝ Ζητήσαμε από τα παιδιά να μας πουν τι σημαίνει να έχεις καλή καρδιά και κακή καρδιά. Τα παιδιά είπαν τις απόψεις τους και ζητήσαμε.
Δραστηριότητα 5 η συζητήσαμε με τα παιδιά την ακόλουθη πρόταση: -σεβασμός είναι το να νιώθω καλά με τον εαυτό μου ρωτήσαμε τα παιδιά: πότε νιώθετε καλά.
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής Ανατολική Αφρική Δημιουργία: Ζάρκος Δημήτριος Μίσσιου Γεωργία
ΨΕΥΔΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Τμημα θεατρικων σπουδων σχολη καλων τεχνων Πανεπιστημιο Πελοποννησου
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Διοίκηση Τουριστικών Μονάδων
Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall
Διεργασίες Παραγωγής Υλικών
Blogs, E-PORTFOLIO, WIKIS
ΤΙΤΛΟΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ πρακτικης
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Σεμινάρια Κατασκευής Φυτικών Προϊόντων
AudioTool – podcasting, sound
Salsa-Αργεντίνικο Τάνγκο
ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΛΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ Γνωρίσαμε τους ήρωες του ελληνικού θεάτρου σκιών καθώς και την ιστορία του Καραγκιόζη. πληροφορίες αντλήσαμε από το Σπαθάρειο μουσείο. Καραγκιοζοπαίχτης.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Ο Παγκόσμιος Ιστός Φακίνος Αποστόλης 1.
Γιορτάσαμε την ΕΙΡΗΝΗ.
Ransomeware.
ΣΥΝΟΙΚΙΑ ΣΙΣΛΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ.
ΔΡΑΣΗ 5η ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ…. ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Καλώς ορίσατε στο Hour of Code™
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Μηχανές Αναζήτησης.
Πλοήγηση στο Διαδίκτυο
ΤΙΤΛΟΣ ανοιχτησ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Ηλεκτροτεχνία Εργαστήριο Ι
Ηλεκτροτεχνία Εργαστήριο Ι
Ασφαλής Χρήση του Διαδικτύου: Πως και Γιατί!
Ηλεκτροτεχνία Εργαστήριο
Διαβάστε τα πάντα για αυτό Ειδήσεις του Microsoft SharePoint
Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας
Ποιος άλλος μένει εδώ; ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ.
Οι Συναρτήσεις y=αx2 και y=αx2+βx+γ με α≠0 στο Γυμνάσιο
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World Wide Web), ιστοσελίδα.
Οι ιστοσελίδες ως πηγές πληροφόρησης και η αξιοπιστία τους
Αξιοπιστία Πληροφορίας στο Διαδίκτυο
Εθελοντές Ρόδου και Ανακύκλωση
Ανατομια καρδιασ προβατου
Φορολογική & Τελωνειακή Ακαδημία
Ενότητα A5.1.2β (Εντοπισμός Πληροφοριών στον Ιστό )
Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου (σελίδες 78-83) Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World.
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Πολυτεχνική Σχολή ΑΠΘ
Preserving Access to Digital Information
Μεταγράφημα παρουσίασης:

9η δραστηριότητα –το σχολείο της καρδιάς Διαβάσαμε σε δύο συνεχόμενες μέρες την ιστορία το σχολείο της καρδιάς. Συζητήσαμε, προβληματιστήκαμε, εκφράσαμε απόψεις, ιδέες, σκέψεις, συναισθήματα, αλλά κυρίως ονειρευτήκαμε ένα πιο όμορφο σχολείο και έναν πιο όμορφο κόσμο. Η μεγάλη αυτή ιστορία άρεσε πολύ στα παιδιά , την δραματοποιήσαμε, την ζωγραφίσαμε και την γράψαμε όπως μπορούμε δημιουργώντας ένα βιβλίο με την ιστορία της καρδιάς. Το κάναμε βιντεάκι και σας παραθέτουμε την διεύθυνση URL: https://vimeo.com/127398095

Ζωγραφίζοντας το παραμύθι το σχολείο της καρδιάς

10η δραστηριότητα-ευτυχισμένο-δυστυχισμένο κουτί Κατασκευάσαμε ένα ευτυχισμένο κι ένα δυστυχισμένο κουτί . Βάλαμε κάρτες στο ευτυχισμένο κουτί και κάθε μέρα κάποιο παιδί ανοίγει μία κάρτα. Διαβάζουμε τι λέει η κάρτα και προσπαθούμε να το εφαρμόσουμε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Αν κάτι πάει στραβά, το ζωγραφίζουμε και το ρίχνουμε στο δυστυχισμένο κουτί, συζητώντας για αυτό και προσπαθούμε να μην ξανακάνουμε το ίδιο λάθος. υποσχεθήκαμε να το κάνουμε 19 μέρες, όσες ο αριθμός των παιδιών ώστε όλα τα παιδιά να τραβήξουν μία κάρτα.

Ζωγραφική ομαδική: ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ Ζωγραφίσαμε το σχολείο της καρδιάς όπως το φανταζόμαστε σε χαρτί του μέτρου με πλαστικά χρώματα και πινέλα

Ιστορία:Μπίλυ ο παλικαράς Διαβάσαμε την ιστορία Μπίλυ ο παλικαράς , κι αφού τα παιδιά μοιράστηκαν τα συναισθήματα που τους προκάλεσε η ιστορία, κατόπιν ακολούθησε -Συζήτηση στην παρεούλα με θέμα το ακόλουθο σημείο συλλογισμού: Όταν κάνω καλά πράγματα είμαι ευτυχισμένος με τον εαυτό μου. Ρωτήσαμε τα παιδιά: τι καλά πράγματα κάνεις που σε κάνουν ευτυχισμένο με τον εαυτό σου? Τι καλά πράγματα κάνεις στο σχολείο? Τι καλά πράγματα κάνεις στο σπίτι? Τι καλά πράγματα κάνεις για τον κόσμο? Καταγράψαμε σε μια λίστα τα καλά πράγματα που κάνουν τα παιδιά. Κατόπιν τα παιδιά ζωγράφισαν μια εικόνα σχετικά με τα καλά πράγματα που κάνουν.

Τι είπαν τα παιδιά για τις καλές πράξεις που κάνουν -αγκαλιάζω τους φίλους μου στο σχολείο -δίνω φασόλια στα μυρμηγκάκια για να φάνε -αγαπώ τη κυρία και τους φίλους μου -βοηθάω το μπαμπά στο σπίτι και στις δουλειές -στρώνω το τραπέζι και το κρεβάτι μου -βοηθάω τη μαμά να στολίσει το μαγαζί μας -βοηθάω τη μαμά να μαγειρεύει και φέρνω στο μπαμπά τα εργαλεία από το αμάξι -σκουπίζω το μαγαζί της μαμάς και σκουπίζω το τραπέζι όταν τρώμε -πλένω τα πιάτα της μαμάς, μαγειρεύω, στρώνω το τραπέζι και βοηθώ στο σπίτι -πλένω τα πιάτα και στρώνω το τραπεζομάντηλο στο τραπέζι -με βάζει η μαμά να την κοιτάω τι κάνει και για όλες τις δουλειές με στέλνει στη κουζίνα για να βοηθάω -βοηθάω τη μαμά να φτιάξει το τραπέζι για να φάμε και βάζω τα ποτήρια και τα πιάτα -βοηθάω τη μαμά στις δουλειές του σπιτιού -σκουπίζω και πλένω τα πιάτα -βοηθάω τον αδερφό μου να φέρει τα ηχεία για να ακούσει δυνατή μουσική -βοηθάω το μπαμπά στη δουλειά του για να πουλάει πράγματα -πάω τα άρρωστα ζωάκια στο γιατρό -φυτεύω λουλούδια και τα ποτίζω -καθαρίζω, σκουπίζω την αυλή

Ζωγραφίζοντας τα καλά πράγματα που κάνω

Ευτυχία είναι το να μοιράζεσαι Εισαγωγή: είπαμε στα παιδιά: σήμερα θα μιλήσουμε για τα πράγματα που μοιραζόμαστε με τους άλλους. Κάθε μέρα μοιραζόμαστε πράγματα στο σχολείο. Μοιραζόμαστε ψαλίδια, μπογιές, μοιραζόμαστε τα χαμόγελά μας. Ρωτήσαμε τα παιδιά: τι άλλο μοιραζόμαστε? Πότε σας αρέσει να μοιράζεστε πράγματα? Είναι δύσκολο να μοιράζεστε μερικές φορές? Πότε? Πότε είναι εύκολο να μοιραζόμαστε? Τα παιδιά είπαν τις απαντήσεις τους. Το σύνολο σχεδόν των παιδιών είπαν πως μοιράζονται τα παιχνίδια τους, όταν κάποιος τους το ζητήσει με ευγενικό τρόπο, ενώ δεν τα μοιράζονται όταν δεν τα ζητούν ευγενικά. λίγα παιδιά είπαν πως δεν τα δίνουν στα μικρά αδερφάκια τους γιατί φοβούνται μήπως τα χαλάσουν, ή μήπως τα βάλουν στο στόμα , επειδή είναι μωρά ακόμα. Σε γενικές γραμμές όμως είπαν πως μοιράζονται τα παιχνίδια τους, κυρίως με φίλους τους, αλλά κι αν κάποιο άγνωστο παιδί τους τα ζητήσει ευγενικά ή χαμογελαστά. Τα μοιράζονται με ένα παιδί που μοιράζεται κι εκείνο τα παιχνίδια του, ενώ σε ένα παιδί που δεν μοιράζεται τα δικά του, δυσκολεύονται να δώσουν τα δικά τους. Είπαν επίσης πως χαρίζουν με μεγάλη χαρά τα παιχνίδια τους σε ένα πολύ καλό φίλο τους ή σε πρόσωπα που αγαπούν. Και πολλά παιδιά είπαν πως με χαρά δίνουν τα παιχνίδια ή τα ρούχα τους σε φτωχά παιδιά. Είπαν επίσης πως χαρίζουν τα παιχνίδια ή βιβλία στο σχολείο και πράγματα πολλά παιδιά το έκαναν καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς. Κάθε βδομάδα επίσης κάποιο παιδί είναι ο ειρηνοποιός-αστεράκι της τάξης και φέρνει τα παιχνίδια του τα οποία μοιράζεται με όλα τα παιδιά, καθώς κι ένα σπιτικό γλυκό που φτιάχνει η μαμά.

Καλές ευχές Είπαμε ένα μυστικό σήμερα στα παιδιά: ένα μυστικό που σχεδόν κανείς δεν ξέρει είναι ότι είναι εύκολο να είσαι ευτυχισμένος αν έχεις καλές ευχές για όλους. Συζητήσαμε τα ακόλουθα σημεία συλλογισμού για την ευτυχία: -οι καλές ευχές για όλους με κάνουν ευτυχισμένο μέσα μου. -μπορώ να δώσω ευτυχία σε όλους με τις καλές μου ευχές. Τι σημαίνει αυτό? Μπορεί κάποιο παιδάκι να μας πει κάποια φορά που κάποιοι είχαν καλές ευχές για σένα? Πως δίνουμε ευτυχία στους άλλους με τις καλές ευχές μας? Τα παιδιά απάντησαν με ενθουσιασμό στις παραπάνω ερωτήσεις ενθυμούμενα κάποια γενέθλια τους ή την ονομαστική γιορτή τους όπου δέχτηκαν πολλές καλές ευχές από φίλους , συγγενείς. Το κάθε παιδί μίλησε για τα γενέθλια του κι όλο είχαν κάτι όμορφο να πουν. Κατόπιν παροτρύναμε τα παιδιά να κοιτάξουν ο ένας τον άλλον κι όλα τα παιδιά, και να τους σκεφτούν με αγάπη. Κι αφού τους δώσαμε χρόνο να το κάνουν κλείσαμε τη δραστηριότητα με ένα χαρούμενο τραγούδι. (χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ…)

Τραγούδι: χαρωπά Χαρωπά τα δύο μου χέρια τα κτυπώ, (δις) Μια και είμαι εγώ παιδί ξέρω πάντα να γελώ χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ. Χαρωπά τα δυο μου δάχτυλα χτυπώ (δις) μια και είμαι εγώ παιδί ξέρω πάντα να γελώ, χαρωπά τα δυο μου δάκτυλα χτυπώ. Χαρωπά τα δυο μου γόνατα χτυπώ (δις), μια και είμαι εγώ παιδί ξέρω πάντα να γελώ χαρωπά τα δυο μου γόνατα χτυπώ. Χαρωπά τα δυο μου πόδια τα χτυπώ (δις) μια και είμαι εγώ παιδί ξέρω πάντα να γελώ, χαρωπά τα δυο τα πόδια μου χτυπώ. Χαρωπά θε να γελάσω δυνατά (δις), μια και είμαι εγώ παιδί , ξέρω πάντα να γελώ κι αμ θες απ την αρχή ξαναρχινά. Τραγούδι: το ευτυχισμένο αστέρι (μάθαμε να το τραγουδάμε , και το χορέψαμε σε ζευγαράκια) Είμαι ένα αστέρι Στον ουρανό ψηλά Είμαι ευτυχισμένος Και λάμπω από χαρά. Δίνω φως κι αγάπη σε όποιον μου γελά Και στέλνω ένα φιλάκι Σε όλους σας παιδιά.