ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΑΛΛΟΤΕ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ερευνητικό πρόγραμμα «Η δική μου ιστορία: Κατασκευή γενεαλογικού δέντρου μαθητών/τριών της Β΄ Γυμνασίου» Οικογενειακό δέντρο.
Advertisements

«Ταξιδεύοντας στη χώρα των Παραμυθιών…»
Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
Περιβαλλοντική εργασία
ΑξιοθΕατα τηΣ ΕυρΩπηΣ.
Γιατί να μάθω Γερμανικά;
ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ….
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
Συνεργατική τέχνη, αφήγηση και συμπεριληπτική εκπαίδευση
ΒΡΕΣ ΤΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΣΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ!!!
Ο Μεγάλος Περίπατος του Πέτρου
ΣΥΜΒΟΛΙΚΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Η σημασία των παραμυθιών στη ζωή των ανθρώπων
Κατάγομαι από ένα ορεινό χωριό του Ζαγορίου. Έζησα στον τόπο καταγωγής μου μέχρι την ηλικία των 9 ετών και, στη συνέχεια, εγκαταστάθηκα με την οικογένειά.
Παραγωγή γραπτού λόγου - Παραμύθι
Ας θυμηθώ τις βασικές έννοιες που έμαθα!
ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΒΕΡΟΛΙΝΟ.
Δημιουργική Γραφή ως αφορμή για καινοτόμες δράσεις
Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Ο Χανς Κρίστιαν Άντερσεν γεννήθηκε στις 2 Απριλίου 1805 στο Οντένσε, στο νησί Φιονία της Δανίας. Ο Χανς ήταν ένα περίεργο παιδί.
2 Απριλίου Καλούδη Χρυσούλα 2 Απριλίου 1805 – 4 Αυγούστου 1875 Στις 2 Απριλίου, ημέρα γέννησης του μεγάλου παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, εορτάζεται.
Σπίτι για πέντε Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
Αρχαία Ελληνικά ΙΙ Επιλογικές παρατηρήσεις. Κομβικό σημείο: σύγκριση αρχαίων ελληνικών απόψεων και χριστιανικών για τα ίδια θέματα.
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Οι μικροί κύριοι και οι μικρές κυρίες αγγίζουν τις παιδικές ψυχές Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ.
ΟΙ ΑΓΝΩΣΤΟΙ Χ Αυτό είναι το όνομα της ομάδας μας.
ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΔΕΛΤΑ.
ΑΛΚΗΣ ΖΕΗ Το καπλάνι της βιτρίνας
Βασίλης Αθανασιάδης Τάξη Ε2 ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΒΙΒΛΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2006 ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 1 ΟΥ ΓΕΛ ΕΠΑΝΟΜΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΛΣΑ ΒΑΡΔΑΚΑ.
Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος Δανός παραμυθάς Χανς Κρίστιαν Άντερσεν.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
ΛΙΘΟΞΟΪΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Α.Ε.Μ  Ένα βασικό κι αναγνωρισμένο πεδίο εισαγωγής της στα προγράμματα σπουδών και της γενικής εκπαίδευσης.  Ένα συχνό θέμα.
Οικογενειακές σχέσεις Ψυχολογική προσέγγιση
Υπερφυσικό και κοινωνικές πρακτικές Ιγνατιάδου Αναστασία-Μιχαέλα Παρουσίαση : από το βιβλίο «Μύθος, Λατρεία, Ταυτότητες» της Μαριλένας Παπαχρηστοφόρου.
Για τα Τμήματα Υποδοχής Από το υλικό Διδασκαλίας Ελληνικής σε Αλλόγλωσσους Δρ. Σεραφείμ Ευαγγελία.
Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Αγίων Σαράντα Χανίων
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
Βιωματική δράση Ταξιδεύοντας με τα παραμύθια Β΄ Τάξη 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Διδάσκοντας κι εξερευνώντας την Τοπική Ιστορία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Μυθος και Τελετουργία στην Αρχαία Ελλάδα Ενότητα 1: Τι είναι μύθος; Ευφημία Δ. Καρακάντζα Τμήμα Φιλολογίας.
Μύθοι –Θρύλοι Παραμύθια της Λέσβου
Αφήγηση αφήγηση.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το άγαλμα που κρύωνε του Χρ. Μπουλώτη
Το κουίζ των παραμυθιών
Σύμπαν Από τι αποτελείται; Υπάρχουν κι άλλα;…
Παιχνίδι και Παιδική Ηλικία
  ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Τίτλος: Η Λογοτεχνία « συναντά» το μάθημα της Γλώσσας μέσα από τους μύθους του Αισώπου. Π.Π.Σ.Π.Π ΤΑΞΗ: Δ1 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης
Λ. Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Παραμύθι Παραμύθια και παραδόσεις άλλοτε και σήμερα…
ΑΦΗΓΗΣΗ Αρχιτεκτονικός Σχεδιασμός και Νέες Τεχνολογίες Ι Ομάδα Story 3 Υπ. Καθ.
Λαϊκές παραδόσεις άλλοτε και σήμερα!
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
Οι τελευταίοι ήρωες της Λίτσας Ψαραύτη.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Ένα νησί βγαλμένο από τα πιο…παγωμένα παραμυθια!
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΑΛΛΟΤΕ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΔΙΑΚΟΠΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ :2014-2015 ΟΜΑΔΑ : ΟΙ ΠΑΡΑΜΥΘΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ: ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΗ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΡΕΤΗ ΖΕΝΕΛΑΙ ΛΕΝΤΙΟΝ ΜΑΝΙΑΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΜΙΝΑΙ ΓΙΟΛΑ

ΘΕΩΡΙΕΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ ΡΙΖΕΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ ΘΕΩΡΙΕΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ α)Η ινδοευρωπαϊκή θεωρία: αδερφοί Γκριμ το 1819 β)Η μυθολογική θεωρία: Μαξ Μόλερ. γ)Η ινδική θεωρία: Θίοντορ Μπένφι δ)Η πολυγενετική θεωρία των εθνολόγων: o Άντριου Λανγκ το 1873 ε)Η ιστορικογεωγραφική θεωρία: Φινλανδική Σχολή στ)Η συμβολιστική θεωρία: Ο Γάλλος Σεντύβ ζ) Η ψυχολογική-ψυχαναλυτική θεωρία η) Η μορφολογία του παραμυθιού: του V. Propp

ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΥΘΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΜΥΘΟΣ: βιολογικές, εθνικές, κοινωνικές και ηθικές διαφορές αντίθεση ανάμεσα στη ζωή και το θάνατο,θεμελιώδη ερωτήματα που απασχολούν τον άνθρωπο, σχέσεις ανάμεσα σε ανθρώπους διαφορετικών φυλών ή ανάμεσα σε ανθρώπους και υπερφυσικά όντα περιγράφει ένα γεγονός που συνέβη σε συγκεκριμένο τόπο, κάποια στιγμή στο παρελθόν

ΠΑΡΑΜΥΘΙ: κοινωνικές διαφορές γύρω από διαμάχες ή αντιθέσεις στις οικογένειες των ηρώων, σχέσεις μεταξύ ανθρώπων από διαφορετικές κοινωνικές τάξεις, αφήγηση που εκτυλίσσεται σε αόριστο τόπο και χρόνο

Που ανήκουν τα παραμύθια(ευρωπαϊκή προφορική ή γραπτή λογοτεχνία)??? Τα παραμύθια ξεκίνησαν να είναι μια προφορική παράδοση. Αυτό συνέβαινε διότι οι ιστορίες των παραμυθιών μεταδίδονταν από γενιά σε γενιά,στόμα με στόμα. Στη συνέχεια κάποιοι άνθρωποι ,οι λεγόμενοι παραμυθάδες,αποφάσισαν να τα καταγράψουν. Σύμφωνα με αυτές τις πληροφορίες καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι τα παραμύθια ανήκουν και στην προφορική αλλά και στη γραπτή λογοτεχνία !!!

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ Τα παραμύθια λειτουργούσαν ως: μέσο ψυχαγωγίας μέσο ανακάλυψης της εσωτερικής τους φύσης επαφή με τη ζωή με τις δυσκολίες και τις ευκολίες της μέσο αποφυγής των καθημερινών προβλημάτων

Χανς Κρίστιαν Άντερσεν ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ Οι πιο γνωστοί Ευρωπαίοι παραμυθάδες ήταν οι εξής : Χανς Κρίστιαν Άντερσεν Γιάκομπ Γκριμ Βίχλεμ Γκριμ Ernst Theodor Amadeus Hoffmann Χανς Κρίστιαν Άντερσεν Ernst Theodor Amadeus Hoffmann Αδελφοί Γκριμ

ΧΑΝΣ ΚΡΙΣΤΙΑΝ ΑΝΤΕΡΣΕΝ Γέννηση:2 Απριλίου 1805 Όντενσε, Δανία Θάνατος:4 Αυγούστου 1875 (70 ετών)Κοπεγχάγη, Δανία Εθνικότητα:Δανός Αξιοσημείωτα έργα: Τα καινούρια ρούχα του αυτοκράτορα, Η Βασίλισσα του χιονιού, Η Τοσοδούλα, Το ασχημόπαπο, Το κοριτσάκι με τα σπίρτα, Το μολυβένιο στρατιωτάκι κ.α.

ΑΔΕΛΦΟΙ ΓΚΡΙΜ Γιάκομπ και Βίλχελμ Κάρλ Γέννηση:4 Ιανουαρίου 1785 24 Φεβρουαρίου 1786 Θάνατος:20 Σεπτεμβρίου του 1863 16 Δεκεμβρίου του 1859 στο Βερολίνο Εθνικότητα:Χάναου της Γερμανίας Αξιοσημείωτα έργα:Κοκκινοσκουφίτσα, Η Χιονάτη και οι Επτά Νάνοι, Χάνσελ και Γκρέτελ, Ραπουνζέλ, Η Ωραία Κοιμωμένη, Σταχτοπούτα, Ο λύκος και τα εφτά κατσικάκια

Ernst Theodor Amadeus Hoffmann Γέννηση: 24 Ιανουαρίου 1776, Καινιξβέργη, Γερμανία Θάνατος: 25 Ιουνίου 1822, Βερολίνο, Γερμανία Εθνικότητα: Γερμανός Αξιοσημείωτα έργα:Ο Καρυοθραύστης, Η μνηστή του βασιλιά, Το χρυσό δοχείο κλπ.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ WIKIPEDIA GOOGLE εικόνες http://49lyk-athin.att.sch.gr/EREYNHTIKES_ERGASIES_files/PARAMYUI.pdf

ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΠΡΩΤΟΓΕΝΟΥΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΣΩ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΠΡΩΤΟΓΕΝΟΥΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΣΩ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ

ΤΕΛΟΣ!!!!! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!