Πρακτική Άσκηση σε Σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αξιοποιώντας τον μαθητικό υπολογιστή στη τάξη … Γ. Λαγουδάκος – Χρ. Σταύρου
Advertisements

Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
• ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ • ΣΤΟΧΟΙ • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Στέλλα Καραολιά Βαλεντίνα Θεοδοσίου 20 Απριλίου 2013
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΤΥΧΗ ΤΟΥ Κάππας Κων/νος Επιμορφωτής ΤΠΕ -
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Εφαρμογή της καθοδηγούμενης διερευνητικής μεθόδου: πλεονεκτήματα, δυσκολίες και τρόποι αντιμετώπισης Σαλούστρου Πόπη ΓΕΛ Γαζίου.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Σεμινάρια Πληροφορικής Φεβρουάριος 2009 Μ. Μιλτιάδου.
Σεμινάριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών στο πλαίσιο του μαθήματος ΕΠΑ 429: Σχολική Εμπειρία Μάριος Παπαευριπίδου – Δήμητρα Χατζηχαμπή Ειδικό Εκπαιδευτικό.
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Επηρεάζοντας έμμεσα το πρόβλημα
Κρισιμο συμβαν στην διδασκαλια τηΣ ΔιαταξηΣ
Πρακτική Άσκηση 2013 – 2014 Ιωσηφίδης Σταύρος Καραγγέλης Κωνσταντίνος
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Καλαμάρα Αγγελική
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Μαρκουλιδάκης Ανδρέας 1112.
Πρακτικη Ασκηση προοδος ΘΕΜΑ : κρισιμα συμβαντα
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα: Μαθηματικό Μάθημα: Πρακτική Άσκηση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Καθηγήτρια: Δέσποινα Πόταρη Ονοματεπώνυμο:
ΚΡΙΣΙΜΟ ΣΥΜΒΑΝ ΖΑΝΝΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ Γ ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ( ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ) ΠΛΥΤΑ ΕΛΕΝΗ 08/03/2013.
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΑΞΗ κ. ΝΑΚΗ ΧΡΗΣΤΟΥ.
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ενότητα 7: Παράδειγμα από Α΄ Λυκείου: Ανισοτικές σχέσεις στο τρίγωνο Δέσποινα Πόταρη Σχολή Θετικών.
ΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΛΓΕΒΡΑ.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΕΙΟ 2 Ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΑΞΗΆ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ ΆΛΓΕΒΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΡΙΖΕΣ.
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ενότητα 1: Η πρακτική άσκηση των φοιτητών του μαθηματικού στα σχολεία: Μια πιλοτική εφαρμογή.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 3 ΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ζώη ΠανωραίαΞενιάς Κωνσταντίνος.
Γεωργία Τσαπάλου & Στέλλα Κούρτη Μια μικρή εισαγωγή : Η σημασία της ερώτησης στην διδακτική διαδικασία  Η ερώτηση αποτελεί συστατικό μέρος του λόγου.
ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ: Μάρκου Άννα ΘΕΜΑ : Αντιπαραδείγματα στη τάξη.
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ενότητα 6: Ρεαλιστικά μαθηματικά και μοντελοποίηση Γιώργος Ψυχάρης Σχολή Θετικών επιστημών Τμήμα.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Παρουσίαση ενός κρίσιμου συμβάντος
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Βιολογία Γυμνασίου.
Παρέμβαση σε μαθητές Α’Λυκείου
Θετικοί & αρνητικοί αριθμοί
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
Πρακτική Άσκηση στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
Κρίσιμο Συμβάν Διδασκαλίας 1
Νικόλαος Τρουπιώτης - Γεωργία Βελέντζα
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Παρουσίαση κρίσιμου συμβάντος
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Πρακτική Άσκηση: Διδασκαλία σε Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
Νατάσσα Κυριακοπούλου & Στέλλα Βοσνιάδου
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρακτική Άσκηση σε Σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 2014-2015 Ονοματεπώνυμο: Δημήτρης Τζελάτης και Κώστας Ζαμπετάκης Α.Μ.:1112220900311 Υπεύθυνη καθηγήτρια: κα Πόταρη Σχολείο: 2ο Πειραματικό Λύκειο Αθηνών Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Ζητήθηκε από τον εκπαιδευτικό η επιλογή δυο μαθητών από το τμήμα της Α Λυκείου στο μάθημα της Άλγεβρας , ενός μέτριου και ενός καλού. Την ημέρα της διδασκαλίας όμως έλειπαν οπότε έγινε μια επιλογή δυο άλλων, του Μίλτου και του Γιώργου. Παρουσία της συνοδού.

Θέμα Στόχοι Απόλυτη τιμή και απόσταση κατανόηση Ια-βΙ=Ιβ-αΙ σε σχέση με την απόσταση ότι ΙαΙ θετικός δεν σημαίνει ότι α θετικός ισχύει ότι ΙχΙ=Ι-χΙ δεν ισχύει ότι Ια+βΙ=ΙαΙ+ΙβΙ (δεν έγινε)

Το φύλλο εργασίας Το μοντέλο της δραστηριότητας που πραγματοποιήθηκε σχετίζεται με τη σχέση απόλυτης τιμής και απόστασης μέσα στην πραγματική ζωή. Αποτελείται από αρκετές μικρές ερωτήσεις πάνω σε ένα συγκεκριμένο πρόβλημα με λογική ροή ώστε ουσιαστικά να καλύπτει τους προαναφερθέντες στόχους.

Φύλλο εργασίας

Κρίσιμο συμβάν Απομαγνητοφώνηση Μ και Γ: 40 Φ: Ωραία σαν αποτέλεσμα 40. Πως το σκεφτήκατε; Γ: 20 + απορρίπτουμε το -20 . Φ: Γράψτε το κιόλας. Όχι μόνο το αποτέλεσμα, εκφράστε το πρώτα σαν απόλυτη τιμή. Ωραία, θα μπορούσες να το εκφράσεις κάπως αλλιώς με ένα απόλυτο; Μ: -20+-20; Γ: Με ένα μόνο; -20-20 Φ: Αν το πάρουμε όπως πριν σαν αποστάσεις. Εδώ δεν θα μπορούσαμε να πάρουμε με ένα απόλυτο; Τι έλεγε το βιβλίο, ως d του ΑΒ ίσον με απόλυτη τιμή του α-β .Τι σημαίνει αυτό; Άρα; Μ: +20--20 σε απόλυτο όλο. Φ: Πολύ σωστά. Μ: Ωραία το +-20 πως θα το γράψω ; Φ: Είναι – το Γ: το -20 Φ: Άρα; Μ: Δηλαδή θα το γράψουμε 20- -20;

Και Γ: 35 Φ: Σωστά. Σαν έκφραση απόλυτης τιμής ; Γ: 10- -25 Φ: Ωραία. Ή αλλιώς όπως είπαμε πριν; Γ: 10+25 Φ: Είπαμε τώρα το 10 από το -25, αν παίρναμε το ανάποδο, την απόσταση του -25 από το 10 Μ:+25-10 Φ: Μην μπερδεύεσαι Γ: -20-0 Φ: Ωραία, ή αλλιώς ; Γ: 0-20; Φ: Όχι, τι είπαμε πριν, α-β. Γ: Ναι Φ: Άρα …. Γ: 0+20

Κρίσιμο συμβάν Σχολιασμός Παρατηρούμε : -αδυναμία έκφρασης αλγεβρικά της απόλυτης τιμής ως απόσταση -σύγχυση πρόσημων στην απόλυτη τιμή όταν γίνεται εναλλαγή των εκάστοτε σημείων

Θετικά στοιχεία της παρέμβασης Ο χρόνος ήταν αρκετός Οι μαθητές ανταποκρίθηκαν στο φύλλο εργασίας και έδειξαν ενδιαφέρον Έθεταν ερωτήσεις στα σημεία που δεν καταλάβαιναν Οι μαθητές αισθάνθηκαν οικεία Καλύφθηκαν οι στόχοι της διδασκαλίας

Προβλήματα στην παρέμβαση Δόθηκε έμφαση σε κάτι που οι μαθητές θεωρούν αυτονόητο Ύπαρξη άγχους (φαινόμενο Topaze) Τυχαία επιλογή μαθητών Προβλήματα με την αίθουσα διδασκαλίας

Συμπεράσματα Η διδασκαλία πέτυχε το σκοπό της σε μεγάλο βαθμό κάτω από τις συνθήκες που πραγματοποιήθηκε. Έγινε προσπάθεια καθοδήγησης των μαθητές μέσω ερωτήσεων. Συμμετοχή και των δυο και μεταξύ τους συζήτηση. Δυσκολίες αδυναμία κατανόησης της απόλυτης τιμής ως απόσταση αδυναμία έκφρασης της απόστασης με της χρήση της απόλυτης τιμής «μαγειρεύουν» τα πρόσημα για να προκύψει το εμπειρικό αποτέλεσμα

Αναστοχασμός Περισσότερες ερωτήσεις θεωρίας υπό μορφή πολλαπλής επιλογής στην αρχή του φύλλου εργασίας Λιγότερες περιπτώσεις στις ερωτήσεις Εναλλαγή μεταξύ των ερωτημάτων και να μοιραστούν σε δύο διαφορετικά προβλήματα καθώς όσο περνούσε η ώρα άρχισε να παίρνει όλο και περισσότερο τη μορφή απλής σχολικής άσκησης Διαχείρηση άγχους ώστε να εξελιχθεί η ομαλή ροή της δραστηριότητας