ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Advertisements

ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Τακτικές εφαρμογές στις αναπτυξιακές ηλικίες 14 – 18 ετών
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ανάλυση & Περιγραφή Θέσεων Εργασίας
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Η Ψυχολογία της άθλησης μελετά τον άνθρωπο και τη συμπεριφορά του σε σχέση με την άθληση. Εφαρμόζεται σε συμβουλευτικό επίπεδο (σε αθλητικούς ομίλους ή.
ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
 Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποιήθηκε για τον αθλητισμό, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι υπάρχουν πολλές διαφορές ανάμεσα στα δύο φύλλα και στο τρόπο.
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού ΕΙΚΟΤΗΤΑ: ΥΠΑΙΘΡΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Προπτυχιακό Πρόγραμμα.
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής ΜΚ 208, Διάλεξη 12
Ανάπτυξη και Λειτουργία
Στόχοι επίτευξης στη φυσική αγωγή και τη φυσική δραστηριότητα
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
KOIΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 6-7
Αθλητισμός και γυναίκες. Ομοιότητες ανάμεσα σε αθλητές των δύο φύλων Ισχυρά παρακινούμενοι και προσανατολισμένοι στην επίτευξη Ισχυρά παρακινούμενοι και.
Μαρίνα Δεδούλη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ2, Ψυχολόγος
Όταν σου ζητάνε να δώσεις τα προσωπικά σου στοιχεία τί κάνεις;
Ο ρόλος των γονέων στον παιδικό αθλητισμό Γούδας Μάριος ΕΠΕΑΕΚ : ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΤΕΦΑΑ ΠΘ - ΑΥΤΕΠΙΣΤΑΣΙΑ Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής.
Εγκαθιδρυμένη ή Εμπλαισιωμένη Νόηση ή Γνώση (Situated Cognition)
Ο ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ. Ρόλος και Λειτουργίες  Θεραπευτικός ή αποκατάστασης  Προληπτικός  Εκπαιδευτικός.
Συγκεντρωθείτε, Ρεε!!! Πέρκος, Ι., Στέφανος, PhD.
Προπονώντας Γυναίκες & Άντρες
Πώς τα «άτομα» γίνονται μια « ΟΜΑΔΑ ». Πρέπει να υπάρχει διαρκής ζήλος για να θυσιάζει κανείς την προσωπική του δόξα για το καλό της ομάδας. Να σκέφτεται.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Πετοσφαίριση Ι Ενότητα 13η: Οι Ψυχολογικές Τεχνικές στο Βόλεϊ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Επιθετικότητα – Βία στον Αθλητισμό και τη Φυσική Αγωγή
Τεχνοκρατικό vs ανθρωπιστικό
5 η διάλεξη: 30/3/2015 Ταυτότητες: Ατομική, Συλλογική, Εθνική, Πολιτισμική.
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.. ΟΡΙΣΜΟΣ (Hogan, Curphy, Hogan, 1994) «το να πείσεις άλλα άτομα να αφήσουν στην άκρη τις ατομικές τους επιδιώξεις και να.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
Εκπαίδευση Προπονητών- Εκπαιδευτών Μέρος II Ζουρμπάνος Νίκος PhD Ιούνιος 2011.
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
Παραδοσιακά Παιχνίδια
Φιλοσοφία-Ηθική Ευάγγελος Αλμπανίδης.
Σύγχρονες Τάσεις Συμβουλευτικής
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΑΘΛΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ
Γιατί είναι δημοφιλείς οι ΟΒΕΑ;
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Ενότητα 2_2 Η αρχή των επιδόσεων στην κοινωνία και στο σχολείο
Μέθοδος Project Μάντω Βροντίση
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ-ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Τίτλος εργασίας: «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων».
Ταυτότητες: Ατομική, Συλλογική, Εθνική, Πολιτισμική
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
Ο Παιδοκτόνος Ελληνικός Αθλητισμός
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D. ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΚΑΙ Η ΟΜΑΔΑ

δεν είναι εξυπνότερος απο "Κανένας απο εμάς δεν είναι εξυπνότερος απο όλους εμάς" Γιαπωνέζικη παροιμία

ΟΡΙΣΜΟΣ «ένα πλήθος δύο ή περισσοτέρων ατόμων που έχουν κοινό προορισμό, επιδεικνύουν κοινές μορφές αλληλεπίδρασης & επικοινωνίας, έχουν κοινές αντιλήψεις για τη δομή της ομάδας, διακρίνονται για την αλληλεξάρτηση μεταξύ τους, εκφράζουν αμοιβαία διαπροσωπική έλξη & θεωρούν τους εαυτούς τους ως ομάδα» (Carron)

ΤΥΠΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΜΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ 1) ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ - Γνωριμία όλων των μελών και των παραγόντων της ομάδας μεταξύ τους α) ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ - Έμφαση στην γρήγορη εξοικείωση νέων και παλαιών αθλητών β) ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ - Στολή γ) ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΡΟΛΩΝ - Ρόλος προπονητή, ρόλοι παικτών (Επίσημοι). Κρίσιμο σουτ, επιβολή άποψης παίκτη (Ανεπίσημοι) Ανοιχτή τοποθέτηση προπονητή σε όλη την ομάδα Προβλήματα - Άρνηση ρόλου και ευθυνών, λάθος αντίληψη στόχων

(ΣΥΝΕΧΕΙΑ) 2) ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ - Ανταγωνισμός για θέση, άρνηση της εξουσίας του αρχηγού. (Πρέπει να υπάρξει αύξηση των ομαδικών συγκεντρώσεων) 3) ΣΥΝΟΧΗ - OΡΙΣΜΟΣ «ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑ ΤΗΝ ΤΑΣΗ ΜΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΕΝΩΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΙΩΞΗ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΤΗΣ» ΕΙΔΗ : α) ΣΥΝΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑΣ - ΕΠΙΔΙΩΞΗ ΚΟΙΝΩΝ ΣΤΟΧΩΝ β) ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΟΧΗ - ΕΛΚΥΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ

(ΣΥΝΕΧΕΙΑ) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΥΝΟΧΗΣ - 1) ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΜΕΤΡΗΣΗΣ (G.E.Q.) α) Ατομικές έλξεις σε σχέση με τον αντικειμενικό σκοπό β) Ατομικές έλξεις σε ότι αφορά τις κοινωνικές σχέσεις γ) Ενοποίηση ομάδας ως προς την επίτευξη του αντικειμενικού σκοπού δ) Ενοποίηση ομάδας ως προς την κοινωνική διάσταση 2) ΣΥΝOΧΗ ΣΤΟΧΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΟΧΗ SPORT COHESION INSTRUMENT(S.C.I.)

(ΣΥΝΕΧΕΙΑ) 3) SPORT COHESIVENESS QUESTIONNAIRE Επτά ατομικές μετρήσεις: α) Προσωπικές σχέσεις μεταξύ των αθλητών β) Προσωπική δύναμη, επιρροή γ) Αξία μέλους δ) Αίσθηση ότι ανήκεις στην ομάδα ε) Ευχαρίστηση ζ) Ομαδική εργασία στ) Δέσιμο ομάδας Άλλοι μέθοδοι αξιολόγησης: ‘Πάσα σε ποιόν’ Απομόνωση τυραννικών παικτών Παίκτες που αγνοούνται

Σε τι οφείλεται η µείωση της απόδοσης του ατόµου όταν συµµετέχει στην οµάδα; • Λάθη συντονισµού; • ή µείωση προσπάθειας;

• Τα άτοµα είχαν δεµένα τα µάτια και νόµιζαν ότι τραβούσαν το σχοινί µαζί µε άλλους ενώ στην πραγµατικότητα τραβούσαν µόνα τους. Οµάδες των • 2 απέδιδαν το 91% της µέγιστης απόδοσης • 3 απέδιδαν το 82% της µέγιστης απόδοσης • 4 απέδιδαν το 78% της µέγιστης απόδοσης • 5-6 απέδιδαν το 78% της µέγιστης απόδοσης ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΛΟΥΦΑΣ

Πιο έντονο όταν δεν φαίνεται εύκολα το πόσο προσπαθεί ο καθένας (αφού δε φαίνοµαι γιατί να προσπαθήσω;) • Πώς το ξεπερνάµε; Πρόταση: Γνωστοποιείτε στον κάθε παίκτη την αποτελεσµατικότητά του. Βρείτε αντικειµενικούς δείκτες αποτελεσµατικότητας (π.χ. χρόνος του καθένα στη σκυταλοδροµία)

• Πιο έντονο όταν τα άτοµα πιστεύουν ότι οι συνεργάτες τους δεν προσπαθούν τα µέγιστα για το καλό της οµάδας (αφού λουφάρουν οι άλλοι, γιατί να µη το κάνω κι εγώ;) • Πώς το ξεπερνάµε; • Πρόταση: Υπενθυµίζετε στις συγκεντρώσεις της οµάδας ότι όλοι πρέπει να προσπαθούν τα µέγιστα. Εµπνεύστε εµπιστοσύνη στους αθλητές για την κρίση σας. • Πιο έντονο όταν τα άτοµα πιστεύουν ότι οι συνεργάτες τους δεν προσπαθούν τα µέγιστα για το καλό της οµάδας (αφού λουφάρουν οι άλλοι, γιατί να µη το κάνω κι εγώ;) • Πώς το ξεπερνάµε; • Πρόταση: Υπενθυµίζετε στις συγκεντρώσεις της οµάδας ότι όλοι πρέπει να προσπαθούν τα µέγιστα. Εµπνεύστε εµπιστοσύνη στους αθλητές για την κρίση σας. ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΛΟΥΦΑΣ

• Όταν τα άτοµα θεωρούν ότι συνεισφέρουν κατά ένα µοναδικό τρόπο στην απόδοση της οµάδος, τότε η λούφα εξασθενίζει (είµαι σηµαντικός!) • Τι σηµαίνει αυτό; Πρόταση: Πρέπει να πείσουµε ότι ο/η κάθε αθλητής/τρια συνεισφέρει κατά ένα µοναδικό τρόπο στην απόδοση της οµάδας.

• Καθορίστε τις περιπτώσεις όπου η “λούφα” • Υπάρχουν περιπτώσεις που πρέπει να δείχνουµε ανοχή; Τι κάνουµε; Πρόταση: • Κανονίστε προσωπικές συναντήσεις µε τον καθένα για συζήτηση. • Καθορίστε τις περιπτώσεις όπου η “λούφα” µπορεί να είναι ανεκτή (π.χ. όταν η µπάλα βρίσκεται εκεί, ή ο τάδε ψηλός στο µπάσκετ που βγάζει όλο τον αγώνα επιστρέφει στην άµυνα τελευταίος) • Υπάρχουν περιπτώσεις που πρέπει να δείχνουµε ανοχή; Τι κάνουµε; Πρόταση: • Κανονίστε προσωπικές συναντήσεις µε τον καθένα για συζήτηση. 􀂌 Καθορίστε τις περιπτώσεις όπου η “λούφα” µπορεί να είναι ανεκτή (π.χ. όταν η µπάλα βρίσκεται εκεί, ή ο τάδε ψηλός στο µπάσκετ που βγάζει όλο τον αγώνα επιστρέφει στην άµυνα τελευταίος)

ΟΜΑΔΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ (Carron, Chellandurai, 1981) ΣΥΝΟΧΗ - ΑΠΟΔΟΣΗ ΟΜΑΔΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ (Carron, Chellandurai, 1981) ΣΥΝΟΧΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Η ΣΧΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΥΚΛΙΚΗ

(ΣΥΝΕΧΕΙΑ) ΒΟΛΕΪ ΟΜΑΔΕΣ ΥΨΗΛΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ - Διαφορές μεταξύ των υψηλής και χαμηλής αποτελεσματικότητας ομάδων ΟΜΑΔΕΣ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ - Δεν υπήρξαν διαφορές μεταξύ συνοχής και συλλογικής αποτελεσματικότητας ΜΗ ΟΜΑΔΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΓΚΟΛΦ (+) ΣΥΝΟΧΗ-ΑΠΟΔΟΣΗ (+) ΣΥΝΟΧΗ ΣΤΟΧΟΥ-ΑΠΟΔΟΣΗ (-) ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΟΧΗ-ΑΠΟΔΟΣΗ

(ΣΥΝΕΧΕΙΑ) ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΕΡΓΟΥ (ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ) ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ = ΔΥΝΗΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ - ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΓΝΩΣΗ ΕΠΙΔΕΞΙΟΤΗΤΑ (ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ) ΕΣΦΑΛΜΕΝΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΜΕΙΩΜΕΝΑ ΚΙΝΗΤΡΑ

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΟΧΗΣ 1) ΧΡΗΣΗ ΟΜΑΔΙΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ 2) ΕΔΡΑΙΩΣΗ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟΤΗΤΑΣ 3) ΕΞΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΡΟΛΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ 4) ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΝΙΩΘΟΥΝ ΥΠΕΡΗΦΑΝΑ 5) ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

(ΣΥΝΕΧΕΙΑ) 6) ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΑΝΤΑΡ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ 7) ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ 8) ΠΡΟΛΗΨΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΛΙΚΑΣ 9) ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΝΑ ΝΙΩΣΟΥΝ ΟΤΙ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΓΧΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ 10) ΕΝΘΑΡΡΥΝΣΗ ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΟΧΗ

«Το ταλέντο κερδίζει παιχνίδια, αλλά η ομαδική δουλειά και η εξυπνάδα κερδίζουν πρωταθλήματα» Michael Jordan

«Φίλους αλλάζεις και μάλιστα εύκολα. Φύλο αλλάζεις «Φίλους αλλάζεις και μάλιστα εύκολα. Φύλο αλλάζεις. Δύσκολα, αλλά με λίγη θέληση γίνεται. Πατρίδα, θρησκεία, κόμμα, όλα τα αλλάζεις. Γυναίκα αλλάζεις. Πανεύκολο. Ομάδα δεν αλλάζεις, όπως δεν αλλάζεις την μάνα σου. Ότι και να ’ναι: στρίγκλα, μητριά, χαμένη και πουλημένη. Η Ομάδα είναι η μήτρα που σε ξεπετά κάθε Σαββατοκύριακο, σε τρέφει, σε πληγώνει και σε πωρώνει».