Ταλαντώσεις Πρόταση διερευνητικής μάθησης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Advertisements

«Μαθητές σε εθελοντική δράση» 2 ο Γυμνάσιο Καλλιθέας.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Εκπαιδευτικά Σενάρια: Δομή και Αξιολόγηση
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Στοιχεία διδακτικής Φυσικών Επιστημών
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Εξερευνώντας το πρότυπο (συναίσθημα, περιεχόμενο, αποτελέσματα) για τη διευκόλυνση της ανατροφοδότησης πολλαπλών πηγών Ομάδα Χάβαρη Χριστιάνα Καρασμάνη.
Σενάριο.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Σχολική Βαθμίδα : Β κατεύθυνσης Διάρκεια μαθήματος : 1 διδακτική ώρα 1) Να μελετούν τη συμπεριφορά της συνάρτησης f με τύπο στο μέσω της.
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
Τι είναι το Εκπαιδευτικό Σενάριο
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
 Τι είναι;  Γιατί η γνώση είναι καλύτερα να είναι οργανωμένη;  Ποια η οργάνωση στο μαθητή, στον εκπαιδευτικό, στα βιβλία;
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης του Ν. Καρδίτσας Σεραφείμ Μπίτσιος, Φυσικός, υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας.
Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ ΛΙΚΟ Χ ΗΜΕΙΑΣ ΣΤΗ Β /θμια Ε ΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αναβρύτων Δρ. Γεωργιάδου.
5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015
ΠΑΝΕΚΦΕ 8 ος Πανελλήνιος Εργαστηριακός Διαγωνισμός Φυσικών Επιστημών EUSO 2016 ΠΑΝΕΚΦΕ 8 ος Πανελλήνιος Εργαστηριακός Διαγωνισμός Φυσικών Επιστημών Απονομή.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για αμβλύωπες Μαθητές» Βουγιουκλίδης.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
ΜΑΘΗΜΑ 1: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΑΣΟΚΟΜΙΚΗ
Καλώς ορίσατε στην εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΠΕΔΙΟΥ & Η ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΣΤΟ ΣΣΜ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
1ο Βήμα: Γενική εκτίμηση της εικόνας του σχολείου
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου
Μουσικό Σχολείο Σερρών Μάθημα: Βιολογία Τάξη: Α΄ Λυκείου
Δημιουργία σεναρίου.
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ Στην τεχνολογική εκπαίδευση, η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλημάτων έχει γίνει το επίκεντρο των διδακτικών.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Πρακτικές δραστηριότητες
«Τρόποι δημιουργίας μιας μεταλλαγμένης Ψηφιακής τάξης»
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Πειράματα Φυσικής για το Λύκειο Σχολ. έτος
Πειράματα Φυσικής για το Γυμνάσιο Σχολ. έτος
Μελέτη μιας κίνησης με χρήση λογισμικού διερεύνησης
2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθηνών
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Project.
Εκπαιδευτικός & ΑΠ Χειμερινό εξάμηνο
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ταλαντώσεις Πρόταση διερευνητικής μάθησης Παρουσίαση σε καθηγητές Λυκείων της Θεσσαλίας. Α. Περιγραφή της παρουσίασης Β. Διαδικασίες Γ. Αξιολόγηση Απρίλιος 2011 Διονύσης Κωνσταντίνου, Σχ. Σύμβουλος φ.ε.

Α. Στα υλικά της παρουσίασης περιλαμβάνονται: 3 ψηφιακές εφαρμογές (interactive physics) Για την κινηματική μελέτη της ταλάντωσης Για την ενέργεια της ταλάντωσης Για τον πειραματικό προσδιορισμό της σχέσης της περιόδου. 3 φύλλα εργασίας, ένα για κάθε εφαρμογή. Φύλλα αξιολόγησης για τους μαθητές Εισαγωγικά σημειώματα για τους μαθητές και τους καθηγητές. 2 επί πλέον ψηφιακές εφαρμογές (δεν αποτελούν ζωτικής σημασίας μέρος της εκτεθείσας διαδικασίας)

Β. Η διαδικασία: Σκιαγράφηση ενός πλαισίου προσέγγισης της γνώσης, μέσω διερεύνησης / ανακάλυψης. Διαδρομή των δραστηριοτήτων στη βάση των φύλλων εργασίας από τους καθηγητές, σε εργαστήριο Η/Υ. Συζήτηση Συμπλήρωση ερωτηματολόγιου με χαρακτήρα αξιολόγησης και ανατροφοδότησης.

Γ. Η παρουσίαση έγινε σε 4 πράξεις Στο 6ο Λύκειο Λάρισας Στο 5ο Γυμνάσιο Τρικάλων Στο 3ο Λύκειο Καρδίτσας Στο 6ο Λύκειο Βόλου στα αντίστοιχα εργαστήρια Η/Υ με την οργανωτική στήριξη των σχ. συμβούλων φ.ε. Π. Κόζυβα και Α. Κοντογεωργίου και των Α. Παϊζάνου, υπ. ΕΚΦΕ Τρικάλων και Γ. Λίτσιου, καθηγητή του 3ου Λυκείου Καρδίτσας. Συνολικά συμμετείχαν περί τους 60 καθηγητές, από τους οποίους οι 45 έδωσαν απαντημένα ερωτηματολόγια. Τα υλικά βρίσκονται στον ιστοχώρο του ΕΚΦΕ Καρδίτσας.

Οι προτεινόμενες δραστηριότητες είναι κατάλληλες για κάλυψη των γνωστικών πεδίων;

Στις δραστηριότητες ισορροπούν το στοιχείο της καθοδήγησης και της αυτενέργειας;

Οι δραστηριότητες και διαδικασίες ευνοούν την αυτενέργεια των μαθητών;

Κατά την εκτίμησή σας χρησιμοποιείται αποτελεσματικά η ώρα του μαθήματος;

Πόσο καλή ήταν η οργάνωση και η παρουσίαση σήμερα;

Γίνονται σαφείς οι στόχοι του μαθήματος;

Καλύπτονται οι σημαντικές έννοιες με πληρότητα;

Η διαδικασία περιέχει στοιχεία που διεγείρουν το ενδιαφέρον των μαθητών;

Ενθαρρύνονται οι μαθητές να συμμετέχουν και να εκφράζουν την άποψή τους;

προς τους συναδέλφους που πήραν μέρος στην παρουσίαση Θερμές ευχαριστίες προς τους συναδέλφους που πήραν μέρος στην παρουσίαση προς όσους συνέβαλαν στη διοργάνωσή της Διονύσης Κωνσταντίνου, Φυσικός, σχ. σύμβουλος φ.ε.