Το φαινόμενο της έκλειψης Σελήνης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σας ευχαριστούμε που επισκέπτεστε το Ιστολόγιο μας.
Advertisements

Τα ΟΧΙ και τα ΝΑΙ του Διαδικτύου Στίχοι οι μαθητές της Στ΄2.
Τ.Π.Ε. το λενε τωρα… Αχιλλεας Καρετσος ΠΕ 19 - Η πληροφορικη στο Δημοτικο.
Μονάδες Διασφάλισης Ποιότητας: Από τους τετραετείς κύκλους αξιολόγησης στους διαχρονικούς κύκλους ποιότητας Ημερίδα «Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ.
ΜΙΑ ΟΠΤΙΚΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΥ ΘΕΩΡΗΜΑΤΟΣ Νίκος Τερψιάδης, Μαθηματικός ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / 2015 Ομάδα ανάπτυξης ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ (BLOG) ΣΤΟ BLOGGER Τα διαδοχικά βήματα.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Εκπαίδευση Ενηλίκων.
Δημοτικό Σχολείο Οινουσσών
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Αναστασία Γεωργάκη, Αν. Καθηγήτρια,
Δρ. Πέτρος Τομάρας Καθηγητής Μάρκετινγκ ΤΕΙ Αθήνας
Πληροφορική & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
ΜΕΡΟΣ 2. Η Νευρική ώση Τώρα που κατανοήσαμε την κατάσταση ηρεμίας του νευρώνα, ας δούμε πως δημιουργούνται τα ηλεκτρικά μηνύματα στο νευρώνα αυτό, ξεκινώντας.
Νεοελληνική μεταπολεμική ποίηση: α΄ και β΄ μεταπολεμική γενιά ΕΥ, VIII
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΡΟΜΟΥ
εντοπισμός προβλήματος Κώφωση: η πλήρης ή μερική απώλεια της ικανότητας της ακοής. Αποκαλείται «αόρατη αναπηρία», αφού δεν μπορεί κάποιος να την.
ΤΙΤΛΟΣ ανοιχτης εκπαιδευτικης πρακτικης
WEB 2.
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 9: Ιστολόγια. Η υπηρεσία Weebly
Προτάσεις για τη δημιουργία προϊόντων προώθησης εκπαιδευτικών ιστολογίων στα πλαίσια της μαθησιακής κοινότητας ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Κατεύθυνση Παιδαγωγική.
Επαυξημένη πραγματικότητα και ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ ΚΩΣΤΑΣ ΤΑΧΤΣΗΣ
«Μινωικός πολιτισμός»: μία πρόταση διδασκαλίας για την
Web 2.0 Χαρακτηριστικά-Εργαλεία
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
Διδάσκοντας και Αξιολογώντας το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο Βασιλική Δεμερτζή Περιστέρι, 5 Μαρτίου 2013.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «Το νερό, πηγή ζωής»
Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του Ε.Κ.Φ.Ε.
Γιορτάσαμε την ΕΙΡΗΝΗ.
ΣΙΤΑΡΑΣ ΦΩΤΙΟΣ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ.
ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΙΑ.
ΣΕΝΑΡΙΟ: ΤΑ ΠΟΤΑΜΙΑ.
Διαδικτυακός εκφοβισμός (Cyber-bullying)
Μεςα κοινωνικης δικτυωςης
Βδομάδα 6_18/2/16 Aims 1. Active verbs in –αω (conjugation B1)
Fitness (Χορός+Γυμναστική)
Σαλβαρίδη Ελένη Σίμης Χρήστος
Η ΑΝΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΜΠΣ: Διοίκηση & Διαχείριση
Μια προσέγγιση της πολιτικής οικονομίας
Εργαλείο αφήγησης για τη δημιουργία podcast - Audacity
Η περίπτωση της Χημιφωταύγειας
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΑΛΛΑ ΙΣΟΙ
Προφίλ Facebook.
«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»
ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ κ. Αυδίκος Γρ. Ευάγγελος
Ο μοτοσικλετιστής Μαρίας Κέντρου-Αγαθοπούλου
Επικοινωνούμε; Από τα σήματα καπνού… στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Διδακτικη της ιστοριας με ΤΠΕ 4ο μαθημα
Λογισμικά Παρουσίασης
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Ex-ante αξιολόγηση Χρηματοδοτικά Εργαλεία Π.Π
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.
Ο ρόλος της κοινωνικής δικτύωσης (social media) στην ευαισθητοποίηση των εφήβων και στη διάχυση πληροφοριών για την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού.
Ευρυζωνικές εφαρμογές (Broadband applications)
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
Μέθοδοι εκτίμησης πληθυσμών εχθρών των καλλιεργειών
Ρητορική Μίσους (Hate Speech) Ηλεκτρονικά παιχνίδια (Game Over)
ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ 8ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
Δραστηριότητα Νορβηγικό βίντεο!
Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄Γυμνασίου
Η χημεία του πορτοκαλιού
Social Media Networks.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Διάλεξη στο μάθημα Φυσική Κλιματική Αλλαγή και Γεωργία
Ελεάνα Αρμάο Αναπτυξιακή Ψυχολόγος Υποψήφια Διδάκτορας
Σοβαρά παιχνίδια και gamification
Τεχνολογία στην Εκπαίδευση Εισαγωγή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το φαινόμενο της έκλειψης Σελήνης Το φαινόμενο της έκλειψης Σελήνης

Έκλειψη στην αστρονομία είναι το φαινόμενο κατά το οποίο επηρεάζεται η φωτεινότητα ενός ουράνιου σώματος, είτε διότι εισέρχεται στη σκιά ενός άλλου ουράνιου σώματος, είτε διότι ένα άλλο ουράνιο σώμα εισέρχεται ανάμεσα σε εκείνο και τον παρατηρητή. Η έκλειψη είναι μία μορφή συζυγίας. Συνήθως, ο όρος έκλειψη χρησιμοποιείται για την περιγραφή μιας έκλειψης Σελήνης. Την σημερινή εποχή, η έκλειψη Ηλίου μπορεί να είναι μερική, όταν ο παρατηρητής στη Γη βλέπει τη Σελήνη να μην καλύπτει ολόκληρο τον δίσκο του Ήλιου, ή ολική. Αντίθετα, η έκλειψη Σελήνης είναι πάντα ολική. Εκλείψεις μπορούν να παρατηρηθούν και σε συστήματα πέρα από το σύστημα Γη-Σελήνη, όπως για παράδειγμα σε πλανήτες με δορυφόρους, σε δορυφόρους που περνούν στην σκιά άλλου δορυφόρου, ή σε διπλούς αστεροειδείς Ο Ήλιος φωτίζει και δημιουργεί την φωτεινή πλευρά της Σελήνης. Οι φάσεις της Σελήνης εξαρτώνται από τον Ήλιο. Κάθε μέρα το φεγγάρι κινείται 12 μοίρες προς την ανατολή στον ουρανό. Το φεγγάρι ανατέλλει 50 λεπτά αργότερα κάθε μέρα. Η καθυστέρηση αυτή του φεγγαριού προκαλεί την εμφάνισή του σε διαφορετικά σημεία του ουρανού κάθε βράδυ για περίπου 2 εβδομάδες. Στις εβδομάδες μετά από την πανσέληνο το φεγγάρι ανατέλλει όλο και αργότερα το βράδυ.

Παρατήρηση της έκλειψης Η έκλειψη Σελήνης μπορεί να παρατηρηθεί ακόμα και δια γυμνού οφθαλμού. Το φαινόμενο είναι εύκολα ορατό και εντυπωσιακό ακόμα και χωρίς βοήθεια οπτικών οργάνων και προσφέρεται ιδιαίτερα για το αμύητο κοινό ως ένας τρόπος προσέγγισής τους καθώς οι εκλείψεις τραβούν ιδιαίτερα το ενδιαφέρον. Φυσικά ή χρήση οπτικών βοηθημάτων θα δώσει περισσότερες λεπτομέρειες. Με κιάλια ήδη πολλές περισσότερες λεπτομέρειες της Σελήνης θα είναι ορατές, όρη, κρατήρες και θάλασσες, και ακόμα περισσότερο με τη χρήση τηλεσκοπίου. Ακόμα και το μικρότερο τηλεσκόπιο μπορεί να δώσει ωραίες εικόνες της Σελήνης καθώς αυτή είναι ένα ιδιαίτερο λαμπρό και εκτεταμένο αντικείμενο. Αν θέλετε να παρακολουθήσετε από τηλεσκόπιο αλλά δε διαθέτετε ένα μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον αστρονομικό σύλλογο της περιοχής σας μήπως διοργανώνουν κάποια δημόσια παρατήρηση του φαινομένου. Η παρατήρηση ολικής έκλειψης Σελήνης δεν κρύβει κάποιον κίνδυνο ούτε απαιτεί ειδικό εξοπλισμό.

https://www. youtube. com/watch https://www.youtube.com/watch?v=ScMW-ZyLL10&feature=player_embedded#t=8 https://www.youtube.com/watch?v=ScMW-ZyLL10&feature=player_embedded Η ΠΙΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΕΚΛΕΙΨΗ ΣΕΛΗΝΗΣ ΣΤΙΣ 8 ΜΑΙΟΥ 2011 …

ΤΕΛΟΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!!! ΑΜΑΡΥΛΛΙΣ ΚΑΙ ΑΝΝΑ ΣΤ’1