Η Ευρώπη των Αντιφάσεων Επιστήμη ή Μαγεία;;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
Advertisements

Τα θεμέλια της επιστημονικής σκέψης και πρακτικής
Τα Μαθηματικά την Αρχαία Ελλάδα.
Τα Μαθηματικά στην Καθημερινή Ζωή
Η τέχνη βασίζεται στην εμπειρία και στο ταλέντο. Αποτελεί έναν ευρύτερης ερμηνείας όρο που χρησιμοποιείται για να περιγράψουμε την διαδικασία, της οποίας.
Η εργαστηριακή διδασκαλία στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
Πολυχρόνης Καραγκιοζίδης Χημικός – Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών Ο KEPLER ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΒΗΘΛΕΕΜ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Το Στομάχιον Παιχνίδι της αρχαιότητας ή αρχές της συνδυαστικής ανάλυσης; Παντελής Ι. Σαλλιάρης Ιστορίες Αγνώστων Θ+Φ Νάουσα 2009.
Η ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΑ ΝΕΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ
Η Β Ι Β Λ Ι Ο Θ Η Κ Η Τ Η Σ A L P H A B A N K. ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ALPHA BANK - Βιβλιοθήκη Τραπέζης Πίστεως - Βιβλιοθήκη Ιονικής Τραπέζης.
Η Τράπεζα Θεμάτων στο Νέο Λύκειο Δρ. Δημήτριος Σισιαρίδης Διευθυντής στο 1 ο ΕΠΑ. Λ Ελευθερούπολης.
Ανάδειξη της σχέσης Κοινωνίας, Τεχνολογίας και Φυσικών Επιστημών.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ-ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ
Τιτσιάνο “Η Αφροδίτη του Ουρμπίνο”
ΚΛΑΔΟΙ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Από την ιστορική Ομιλία προς τους μαθητές στην Πνύκα του Γέρου του Μοριά 7/10/1838.
project: οψεις της ψυχολογιας
Επιστημολογική Επάρκεια
Επιστήμη ή Ψευδοεπιστήμη; Ταυλαρίδου Βαρδιάνα, Παραδείση Μαρία
Η Φυσική με Πειράματα Α΄ Γυμνασίου.
Διαγραμματική θεώρηση της έννοιας
Η αναγέννηση ήταν η εποχή όπου όλα ξαναγεννήθηκαν.(1453)
Ο Διαφωτισμός αποτελεί σημαντικό πνευματικό κίνημα που τοποθετείται στα μέσα του 18 ου αιώνα τον οποίο οι ίδιοι οι Γάλλοι διαφωτιστές απεκάλεσαν «Siècle.
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Α ΛΥΚΕΙΟΥ
Υπερφυσικό και Κοινωνικές Πρακτικές Παρουσίαση: «Το νερό του Καματερού»: Όταν η απελπισία συναντά τον κομπογιαννιτισμό» Ιγνατιάδου Αναστασία-Μιχαέλα.
ΘΡΗΣΚΕΙΑ & ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΦΥΣΙΚΗ
Η Παιδαγωγική ως επιστήμη
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ
Η Ευρώπη μετά από τις Ανακαλύψεις
ΧΟΡΟΣ ΕΚΦΡΑΣΗ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΟΣ
Διδάσκουσα: Λέκτορας Μαρία Δασκολιά
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝ ΩΝ ΤΜΗΜΑ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ- Γ’ΕΞΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Καθηγητής: Μάριος Κουκουνάρας- Λιάγκης Ομάδα: Αρακυνθίου Φωτεινή.
 Η Αναγέννηση εμφανίζεται στα μέσα του 14 ου αι. (1350) στη Βόρεια Ιταλία με κύριο χαρακτηριστικό τη μελέτη του αρχαίου ελληνικού και ρωμαϊκού πολιτισμού.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.1 ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Η κριτική του Ορθού Λόγου
Το χάσμα ανάμεσα στους Βυζαντινούς & τους Δυτικούς-Λατίνους
Σ.Ηλιάδου-Τάχου, Επίκουρη Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Φλώρινας
Μ α γ ε ί α.
Έννοιες Φυσικών Επιστημών Ι
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ Ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ
ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΓΟΝΙΟ ΜΟΥ
Επιστημονική Επανάσταση
Η αναγεννησιακή παιδεία
Η ιστορία της Εκκλησίας και η μελέτη της
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
Ο ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ
Ευρωπαϊκή Ιστορία 5 συνάντηση (21/3/2017)
Α) Κριτική Θεωρία.
Τι είναι; Τι περιλαμβάνει;
Η Ευρώπη και οι εξωευρωπαϊκοί λαοί
Πρώτη δοκιμαστική εργασία
Ασκήσεις.
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΕΤΡΑΔΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Υποδοχή των φοιτητών/τριών
ΡΩΜΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ.
Σ.Ηλιάδου-Τάχου, Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Φλώρινας
Τα Μαθηματικά του Δρόμου
H ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ Η ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Χειμερινό εξάμηνο
Η Β Ι Β Λ Ι Ο Θ Η Κ Η Τ Η Σ A L P H A B A N K
Η Β Ι Β Λ Ι Ο Θ Η Κ Η Τ Η Σ A L P H A B A N K
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
28. Οι Έλληνες: Ένας λαός με μεγάλη και συνεχή ιστορία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Ευρώπη των Αντιφάσεων Επιστήμη ή Μαγεία;; Η Ευρώπη των Αντιφάσεων Επιστήμη ή Μαγεία;;

Η μεταμόρφωση των επιστημών Η μεταμόρφωση των επιστημών μέσα 15ου αι. – 17ο αι.: οι επιστήμες μεταμορφώθηκαν προαναγγέλλοντας την κατοπινή «Επιστημονική Επανάσταση» (δημιουργήθηκε ένας νέος τύπος λόγιου & επιστήμονα) Λόγιοι του 14ου αι.: δεσμευμένοι από τον σχολαστικισμό & την πίστη στον αλάνθαστο χαρακτήρα των επιστημονικών θεωρήσεων της αρχαιότητας δεν είχαν περιθώριο ελευθερίας στη σκέψη Ο νέος τύπος επιστήμονα άρχισε να παρατηρεί (κριτικά) τον κόσμο συνειδητοποιώντας τις αδυναμίες & τους περιορισμούς της αρχαίας επιστήμης

Η μεταμόρφωση των επιστημών Η μεταμόρφωση των επιστημών (συνέχεια...) Η κριτική στην αρχαία επιστήμη έδωσε τη θέση της σε μια ανοιχτή επιστημονική εξέγερση (θέτοντας τα θεμέλια για την προσέγγιση του κόσμου, με βάση την ανθρώπινη εμπειρία & την παρατήρηση) τέλος 15ου αι.: ο Ουμανισμός επεκτάθηκε, από το χώρο των γραμμάτων, στο χώρο των φυσικών επιστημών & της ιατρικής (Οι ουμανιστές επιστήμονες, Κοπέρνικος, Βεζάλιος, Χάρβευ, υπονόμευσαν με το έργο τους το κύρος της αρχαίας αυθεντίας & αντιμετωπίστηκαν με καχυποψία & εχθρότητα από τις εκκλησιαστικές αρχές)