ΜΑΘΗΜΑ: «ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
10 Συμβουλές για να Μειώσουμε τα Απορρίμματα του Σχολείου μας
Advertisements

«Μαθητές σε εθελοντική δράση» 2 ο Γυμνάσιο Καλλιθέας.
Ζ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΚΒ)
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΣΩ (ΖΩ)ΤΗ ΦΥΣΗ» ΤΑΞΗ Ε΄ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΑΜΑΝΤΖΗ.
ΑΠΟ: Μομφερράτου Άννα Πετροπούλου Νόπη Σοιλεμεζίδου Ειρήνη
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
Συνοπτική Παρουσίαση του έργου
ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΕΣ: ΟΒΒΑΔΙΑ ΑΙΜΙΛΙΑ ΝΤΑΒΛΑΜΑΝΟΥ ΕΛΕΝΑ ΒΟΛΟΣ
Ταξιδεύοντας στον κόσμο της Μόδας
Support.ebsco.com Εισαγωγή στο EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ 11 ο ΓΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τάξη Β΄
ΕΡΕΥΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ
ανακύκλωση Η/Υ και περιφερειακών
Δομή του Νέου Προγράμματος Σπουδών Γενικού Λυκείου Απρίλιος- Μάιος 2011 ΤΑΣΟΥΛΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ.
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
Ερευνητική εργασία: «Μια τρύπα στο νερό» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Χρύσα Προύσαλη Ιανουάριος – Μάϊος 2012.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
ARTS AND CRAFTS IN OUTDOOR EDUCATION
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
Ανάπτυξη Εφαρμογών1 Θεματικό αντικείμενο:  Σχεδίαση αλγορίθμων  Διατύπωση αλγορίθμων σε γλώσσα προγραμματισμού Τεχνολογική Κατεύθυνση (Γ’ τάξη Γενικού.
Ο ρΟλοΣ και η συνεισφορΑ των γραφιστΩν προς την αειφορΙα
ΘΕΜΑ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
‘ Go green ’ ( ομάδα γυαλίου ) Δήμητρα Πολίτη Ιωάννα Σπέντζου Σοφία Παναγιωτοπούλου Γιώργος Σταυρόπουλος Αγάπη Σαββίδου.
Περιβαλλοντική Ομάδα 4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης
Κοσμήματα, αξεσουάρ, διακοσμητικά… Αδυναμίες μεγάλες, κυρίως, για το γυναικείο φύλο. Αδύνατο να αντισταθείς σε ένα ζευγάρι σκουλαρίκια. Αδιανόητο να γυρίσεις.
ΕΚΔΟΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ»
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Δημιουργική Απασχόληση
1 ος στόχος: H αξιολόγηση της γνωστικής επάρκειας των μαθητών, των γονέων και των κοινοταρχών της εκπαιδευτικής μας περιφέρειας σε θέματα ανακύκλωσης.
ΕΡΕΥΝΑ ΠΕΔΙΟΥ Στο Α΄ τετράμηνο , στα πλαίσια της ερευνητικής μας εργασίας ασχοληθήκαμε με τη δημιουργία ενός ερωτηματολογίου με θέμα: Οι διατροφικές.
2 ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ’’Η μεγαλύτερη Κερά του κόσμου είναι η Τέχνη.’’ Κ. Καβάφης.
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
ΛΕΟΝ...κύκλωση Ο.Ε. Δραστηριότητες ομίλου επιχειρηματικότητας
ΤΕΧΝΗ καινοτομώ και δημιουργώ. Σεμινάρια Μνημειακής Τέχνης Με στόχο την αισθητική διαμόρφωση του περιβάλλοντα σχολικού χώρου. Οι καθηγητές παρακολούθησαν.
Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Υποδομές και Ανθρώπινο Δυναμικό.
Tο project από τα μάτια των μαθητών  ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Tο σχολείο χώρισε τους μαθητές της Α’ Λυκείου σε 9 διαφορετικά project, ανάλογα με το.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
ΜΙΑ ΣΠΟΥΔΕΑ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Θεσπρωτίας
Τ Ο «Ν ΕΟ Λ ΥΚΕΙΟ Η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
Ομάδα Α` : Γιαγκιλίτση Κατερίνα Γρίβα Ηλιάνα Μαμαρέλης Θάνος Μαρδάκης Κων/νος Α` ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΑΛΑΞΙΔΙΟΥ Ερευνητική Εργασία Σχολικό Έτος :
Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης του Ν. Καρδίτσας Σεραφείμ Μπίτσιος, Φυσικός, υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας.
ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΑΣ
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
1 Θεματικό αντικείμενο  Σχεδίαση αλγορίθμων  Διατύπωση αλγορίθμων σε γλώσσα προγραμματισμού Γ΄ τάξη Γενικού Λυκείου Τεχνολογική Κατεύθυνση Κύκλος Πληροφορικής.
<< Το σποράκι πηγή ζωής >>
Project στο μάθημα των Γερμανικών Γυμνάσιο Λιβαδοχωρίου Υπεύθυνη καθηγήτρια: Στεφανία Κοσμίδου.
Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η πορεία αύξουσας εξειδίκευσης των μαθητών
Ανακυκλωση.
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Μ. ΠΕΤΡΩΤΟΥ ΑΙΚ. ΧΑΛΑΣΤΑΝΗ Μ. ΙΣΑΑΚΙΔΗΣ Μ.
Ημέρα Καριέρας Λάρισα, 25 Απριλίου 2012
Ανακύκλωση και Αειφόρος κατανάλωση
Χρήση της πλατφόρμας moodle για συντονισμό περιβαλλοντικών προγραμμάτων 43ο ΓΕΛ Αθηνών
1o ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ PROJECT Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
Από την θεωρία στην πράξη
Η πορεία των Projects στα ΕΠΑΛ – ΓΕΛ (Πρώτος απολογισμός)
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Β γλ2 ΓΕΡ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΜΕ ΤΙΤΛΟ
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Υπεύθυνη προγράμματος : Βανταράκη Χρυσάνθη
«Μαθαίνω για τους Σεισμούς»
Υπό την φοιτήτρια: ΒΑΛΙΕΒΑ ΖΑΡΗΝΑ (Α.Μ. 8464)
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΘΗΜΑ: «ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ» 1Ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΞΑΝΘΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ :2012-2013 ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ :Α΄ ΜΑΘΗΜΑ: «ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ» ΤΜΗΜΑΤΑ:Α1, Α2, Β1 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΣΠΥΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

ΘΕΜΑ: «Τέχνη από ανακυκλώσιμα και φυσικά υλικά»

Σκοπός της ερευνητικής εργασίας

Να αποδειχθεί έμπρακτα ότι ο κύκλος της ζωής πολλών υλικών και αντικειμένων δεν κλείνει, αλλά με ανακύκλωση και επαναχρησιμοποίηση, μπορούν να μετατραπούν σε θαυμαστά τεχνήματα καταλήγοντας στην απόκτηση περιβαλλοντικής εικαστικής συνείδησης.

Κριτήρια επιλογής του θέματος

Η συνειδητοποίηση της στενής σχέσης ανάμεσα στις προσωπικές καταναλωτικές συνήθειες, στην σπατάλη των πρώτων υλών και στην δυνατότητα ανακύκλωσης με παράλληλη δημιουργία αγαπημένων τεχνημάτων .

Η ανάγκη για δημιουργία ασυνήθιστων εικαστικών έργων που δίνουν πληροφορίες για την φύση, τις λειτουργίες της και για τα διάφορα περιβαλλοντικά προβλήματα.

Πως εργαστήκαμε: Κάθε τμήμα έθεσε την σφραγίδα του στον αρχικό τίτλο ο οποίος τροποποιήθηκε :

Τμήμα Α1: « Τέχνη από ανακυκλώσιμα και φυσικά υλικά ….σε φόντο χριστουγεννιάτικο» Τμήμα Α2: «Τέχνη από ανακυκλώσιμα και φυσικά υλικά και ….καλή χρονιά ..» Τμήμα Β1: « Τέχνη από ανακυκλώσιμα και φυσικά υλικά … στην υπηρεσία της ομορφιάς»

Αποτέλεσμα: Υπερβήκαμε κάθε προσδοκία γιατί κυρίως στο επίπεδο των τεχνημάτων όλο το τμήμα ήταν μία ομάδα.

Το Χριστουγεννιάτικο παζάρι μας είναι η μεγαλύτερη χαρά μας και θα διαθέσουμε τα έσοδα για φιλανθρωπικό σκοπό