ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποφάσεις Τιμολόγησης
Advertisements

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Τμηματοποίηση της Αγοράς
Ανάλυση Ανταγωνισμού.
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΤΟ MARKETING ΤΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Μάρκετινγκ και Ανταγωνιστικότητα
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Επιχειρηματική ηθική Υπέρβαση της ανθρώπινης ομορφίας. Προς τη θέωση…
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Στόχευση - Τοποθέτηση.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Κεφάλαιο 5 Τμηματοποίηση Αγοράς.
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
Τμηματοποίηση Αγοράς, Στόχευση, Διαφοροποίηση και Τοποθέτηση προϊόντος (Adapted from: Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Πασχαλουδης, 2009, Σιωμκος, 2011,
1 Διάλεξη 4 η (2015 – 16) Τμηματοποίηση της αγοράς, στόχευση και τοποθέτηση.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 21 : ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα 11: Κύκλος Ζωής Προϊόντος: Στάδια και Στρατηγικές Δρ. Καταραχιά Ανδρονίκη Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.
1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ορισμοί Χρησιμότητα και πλεονεκτήματα Δομή του Επιχειρηματικού Σχεδίου. Ερωτήσεις.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
1 Αρχές Μάρκετινγκ Επιχειρησιακός Στρατηγικός Σχεδιασμός και ο ρόλος του Μάρκετινγκ Στρατηγική Μάρκετινγκ και Μίγμα Μάρκετινγκ Τριάρχη Ειρήνη Ελληνική.
Τμηματοποίηση της αγοράς, στόχευση και τοποθέτηση
Στρατηγική Μάρκετινγκ
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Τραπεζικό Μάρκετινγκ Kαραγιάννη Δέσποινα, Αν. Καθηγήτρια Παν. Πατρών
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Αξιολόγηση Εναλλακτικών Επιλογών.
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 10
Στρατηγική Μάρκετινγκ – Μείγμα Μάρκετινγκ 1
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 4
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 1
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 8
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 5
Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 12
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα 11: Κύκλος Ζωής Προϊόντος:
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τμηματοποίηση της αγοράς, στόχευση και τοποθέτηση
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3 MARKETING ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ I: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Στρατηγική του Τουριστικού Μάρκετινγκ Τμηματοποίηση Επιλογή κριτηρίων τμηματοποίησης της αγοράς Διαχωρισμός & περιγραφή των τμημάτων Στοχευση Αξιολόγηση κάθε τμήματος Επιλογή αγοράς – στόχου Τοποθέτηση Τοποθέτηση για κάθε αγορά στόχο Μείγμα μάρκετινγκ για κάθε αγορά στόχο

Τμηματοποίηση Γεωγραφική Δημογραφική Ψυχογραφική Προϊόν

Τμηματοποίηση Μετρήσιμο Προσεγγισιμο Επαρκές Ξεχωριστό Πρακτικό Μέγεθος, αγοραστική δύναμη, χαρακτηριστικά του προϊόντος πρέπει να είναι μετρήσιμα Προσεγγισιμο Το τμήμα πρέπει να είναι προσπελάσιμο από άποψη διανομής και προβολής Επαρκές Το τμήμα πρέπει να παρουσιάζει οικονομικό ενδιαφέρον Ξεχωριστό Το τμήμα πρέπει να αντιδρά ξεχωριστά σε διαφορετικά μείγματα μάρκετινγκ Πρακτικό Η εταιρεία πρέπει να μπορεί να προσελκύσει και να ικανοποιήσει το τμήμα

Στοχευση Μέγεθος και προοπτικές τμήματος Ελκυστικότητα τμήματος Ανάλυση πωλησεων, τάσεων και προσδοκωμενης κερδοφορίας Ελκυστικότητα τμήματος Ανταγωνιστές, υποκατάστατα προϊόντα/προορισμοί, δύναμη αγοραστών - προμηθευτών Στόχοι και μέσα/πόροι τουριστικού προορισμού/αξιοθέατου Στόχοι και πόροι του προορισμού, συγκριτικό πλεονέκτημα

Στοχευση Μείγμα Μάρκετινγκ Αγορά Α. Μη διαφοροποιημένο μάρκετινγκ Μείγμα Μάρκετινγκ (1) Μείγμα Μάρκετινγκ (2) Μείγμα Μάρκετινγκ (3) Τμήμα (1) Τμήμα (2) Τμήμα (3) Β. Διαφοροποιημένο μάρκετινγκ Μείγμα Μάρκετινγκ Τμήμα (1) Τμήμα (2) Τμήμα (3) Γ. Συγκεντρωτικό μάρκετινγκ

Στοχευση Πόροι και ικανότητες της εταιρίας/προορισμού Μεταβλητότητα προϊόντος Στάδιο κύκλου ζωής προϊόντος Μεταβλητότητα αγοράς Ανταγωνιστές

Τοποθέτηση Τοποθέτηση Πως αντιλαμβάνεται ο αγοραστής το προϊόν σε σχέση με ανταγωνιστικά προϊόντα Πρέπει να: Σχεδιαστεί η τοποθέτηση έτσι ώστε να δίνει στο προϊόν το μεγαλύτερο δυνατόν πλεονέκτημα Αναπτυχθούν μείγματα μάρκετινγκ που υποστηρίζουν τη σχεδιαζόμενη τοποθέτηση

Τοποθέτηση Αναγνώριση ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων (ανταγωνιστική διαφοροποίηση) Επιλογή του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος Προβολή του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος

Ανταγωνιστική Διαφοροποίηση Περιοχές ανταγωνιστικής διαφοροποίησης Προϊόν Υπηρεσίες Προσωπικό Δημιουργουμένη εντύπωση

Επιλογή Ανταγωνιστικού Πλεονεκτήματος Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα (διαφορά) που θα προβληθεί πρέπει να είναι: Σημαντικό Διαφορετικό Ανώτερο Ευμετάδοτο Προνομιακό Προσιτό Κερδοφόρο

BΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Ηγουμενακης Ν., (1999). «Τουριστικό Μάρκετινγκ», Αθήνα: Εκδόσεις Interbooks. Παπαδάκης, Β. (2016). «Στρατηγική των Επιχειρήσεων: Ελληνική και Διεθνής Εμπειρία». 7η Έκδοση, Αθήνα: Εκδόσεις Μπένος. Σιώμκος, Γ. (2013). «Στρατηγικό Μάρκετινγκ». Γ’ Έκδοση, Αθήνα: Εκδόσεις Αθ. Σταμούλη.