Δένδρο-σωρός Ένα δένδρο-σωρός ή απλώς σωρός είναι ένα πλήρες δυαδικό δένδρο με διατεταγμένους τους κόμβους του έτσι, ώστε η τιμή του στοιχείου κάθε κόμβου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΧΕΣΙΑΚΗ ΑΛΓΕΒΡΑ 2 ΜΑΘΗΜΑ 4.
Advertisements

Ai Weiwei, Πεκίνο, (Έϊ Γουέιγουέι). Fairytale.
Ανάκτηση Πληροφορίας 1 Multimedia IR Multimedia IR Δεικτοδότηση και Αναζήτηση.
ΑΙΚΙDO Επιμέλεια: Γράψας Θάνος, Καρτάλη Ιωάννα, Κόντη Νάνσυ, Παναγιώτου Βαγγέλης.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ Διδάσκοντες:Γιάννης Μαΐστρος Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΡΙΑ ΠΗΓΗ Δ2’. ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΡΕΧΘΕΙΟ ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΝΙΚΗΣ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΧΑΛΚΟΘΗΚΗ ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑ.
Οι εχθροί του δια-εθνισμού Γ. Μαυρομμάτης. Εισαγωγή Σε όλα τα μαθήματα έχουμε μιλήσει για το δια-εθνισμό αλλά όχι για τα προβλήματα και τις τριβές που.
ZΕπίδοση αλγορίθμων zΠολυπλοκότητα αλγορίθμων Κεφάλαιο 5 : Ανάλυση Αλγορίθμων.
 Ένα δίκτυο διασυνδεμένων δικτύων παγκόσμιας κλίμακας που επιτρέπει την επικοινωνία εκατομμυρίων χρηστών κάθε στιγμή και από κάθε μεριά του πλανήτη.
ΔΥΑΔΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ & ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΜΕ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ. Δυαδική αναζήτηση (Binary search) ΔΕΔΟΜΕΝΟ: ένα μεγάλο αρχείο που περιέχει τιμές z [0,1,…,n-1] ταξινομημένες.
ΠANEΠIΣTHMIO AIΓAIOY ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρακτική Άσκηση Πανεπιστημίου.
  ΠANEΠIΣTHMIO AIΓAIOY ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρακτική Άσκηση Πανεπιστημίου.
Παιχνιδοκεντρική Μάθηση
Το δώρο των Χριστουγέννων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διδάσκων: Δρ. Τσίντζα Παναγιώτα
Εισαγωγή στην Αυτοάμυνα
Σχεδιασμός, Ανάλυση και Αξιολόγηση Συστημάτων Μεταφορών
Ενότητα 1 : Εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών Δρ. Γκόγκος Χρήστος
Ηλεκτρονική Διπολικά Τρανζίστορ Ένωσης (ΙIΙ)
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ
H ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ Βιοχημική εξέλιξη.
ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΟΥΛΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Α’2
ΑΝΤΙΔΟΤΑ.
Ρομποτική Μάθημα 4ο «Κινηματική χειριστών»
Μετασχηματισμός Laplace συνέχεια
Καθορίζουν το είδος των υπό δημιουργία περιπτώσεων ελέγχου.
Κεφάλαιο 7 Θερμοκρασία.
Ανάλυση κατηγορικών δεδομένων
Περιορισμοί Αλγοριθμικής Ισχύος – Κατηγοριοποίηση πολυπλοκοτήτων
Ταξινόμηση Ορισμός: Δοθέντων των στοιχείων a1,a2,… ,an η ταξινόμηση συνίσταται στην αντιμετάθεση της θέσης των στοιχείων ώστε να τοποθετηθούν με μια νέα.
Web, Web 2.0, Web 3.0 και Web X.0 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9.
Αλγόριθμοι για ανάθεση συχνοτήτων και έλεγχο αποδοχής κλήσεων σε κυψελικά ασύρματα δίκτυα (μέρος ΙIΙ)
Στην εργαστηριακή αυτή άσκηση θα γίνει προσδιορισμός της φυσικής ιδιότητας του χαρτιού, μάζα χαρτιού ανά μονάδα επιφανείας (g/m2). Πρόκειται για βασική.
Διακριτά Μαθηματικά ΣΥΝΟΛΑ.
Από την γλωσσική ποικιλία στην γλωσσική μεταβολή
Εισαγωγή στην Κλασική Αρχαιολογία ΙΙ (5ος - 4ος αι. π.Χ.)
ΓΕΜΙΣΜΑ ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ (Άσκηση 1)
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ.
ΠANEΠIΣTHMIO AIΓAIOY ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ
ΑΛΚΗ ΖΕΗ.
Αποκωδικοποιητές είσοδοι έξοδοι x y z e0 e1 e2 e3 e4 e5 e6 e7
Ransomeware.
11η Διάλεξη Ταξινόμηση Quicksort και Ιδιότητες Δέντρων Ε. Μαρκάκης
Ποσοτικές Μέθοδοι Δρ. Χάϊδω Δριτσάκη MSc Τραπεζική & Χρηματοοικονομική
Σχεσιακό Μοντέλο Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ.
ΟΜΑΔΑ 4 ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΚΟΥΝΤΑΣ ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΝΑΛΑΚΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΑΒΟΥΡΑΣ
Στερεα αποβλητα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ
Σχεσιακή Άλγεβρα Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά.
Εξειδίκευση στον Αυτοματισμό Παραγωγής και Υπηρεσιών στο ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ
Philip McCann Αστική και περιφερειακή οικονομική 2η έκδοση
ترموديناميك يك سيستم كاپيلير :(Capillary)
ΟΜΟΛΟΓΑ, ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΑ ΔΑΝΕΙΑ
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
(2,4) Trees 11/15/2018 8:56 PM (2,4) Δέντρα (2,4) Δέντρα.
المادة: ع.ف.ت 3 متوسط.
M. Kathleen Kerr & Gary A. Churchill
לוגיקה למדעי המחשב1.
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
ΗΜΥ-210: Λογικός Σχεδιασμός Εαρινό Εξάμηνο 2005
מבוא לביולוגיה כללית שיעור מס' 13 קרן לייבסון ורפאל פלג,
Υδρομηχανικές διεργασίες
Το Σχεσιακό Μοντέλο Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά.
Сабақтың тақырыбы: Зат мөлшері. Моль. Авогадро саны
«Επίπτωση-Ποσοστό» Επίπτωση-ποσοστό = Αριθμός νέων περιπτώσεων νοσήματος κατά τη διάρκεια της περιόδου παρακολούθησης (Προσωποστιγμές ατόμων-ΑΣΘΕΝΕΙΣ που.
Μάρκετινγκ, εμπορική επικοινωνία
«Αποδοτέος Κίνδυνος & Σχετικός Κίνδυνος»
Εκτεταμένα Παίγνια με τέλεια πληροφόρηση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δένδρο-σωρός Ένα δένδρο-σωρός ή απλώς σωρός είναι ένα πλήρες δυαδικό δένδρο με διατεταγμένους τους κόμβους του έτσι, ώστε η τιμή του στοιχείου κάθε κόμβου να είναι μεγαλύτερη ή ίση από τις τιμές των στοιχείων των παιδιών του.

Ελέγξτε αν το παρακάτω δένδρο είναι ένα δένδρο-σωρός και δώστε την συνεχόμενη αναπαράστασή του

Απάντηση (1) Το δοθέν δένδρο είναι σωρός, διότι είναι δυαδικό δένδρο, είναι πλήρες δένδρο, διότι όλα τα επίπεδα, πλην του τελευταίου, έχουν τον μέγιστο αριθμό κόμβων και όλοι οι τερματικοί κόμβοι (τελευταίο επίπεδο) είναι τοποθετημένοι όσο το δυνατόν προς τα αριστερά η τιμή του στοιχείου κάθε κόμβου είναι μεγαλύτερη από τις τιμές των στοιχείων των παιδιών του.

Απάντηση (2) Η συνεχόμενη αναπαράσταση του σωρού αντικατοπτρίζεται στον παρακάτω πίνακα. 93 84 73 69 74 38 52 13 51 12 48 20 Η 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 14 15

Αναπαράσταση με Πίνακα Για τον κόμβο που είναι στη θέση A[i], Αριστερό παιδί στη θέση A[2i] Δεξιό παιδί στη θέση A[2i+1] Γονέας στη θέση A[i/2] Και τα τρία τα βρίσκουμε σε χρόνο O(1)

Εισαγωγή ενός στοιχείου Τοποθετούμε το προς εισαγωγή στοιχείο (κόμβο) στο τέλος του δένδρου έτσι ώστε να εξακολουθεί να είναι ένα πλήρες δένδρο, αλλά όχι απαραίτητα και σωρός. Μετακινούμε το στοιχείο (κόμβο) προς τη ρίζα του δένδρου και το τοποθετούμε σε θέση που να δημιουργείται σωρός, δηλαδή ο γονέας του να έχει μεγαλύτερη τιμή.

Παράδειγμα

Ποίες αλλαγές γίνονται στο δένδρο κατά τη διαδικασία της εισαγωγής του στοιχείου ‘75’;

Διαγραφή Κρατάμε τη ρίζα σε μια μεταβλητή, αντικαθιστούμε τη ρίζα με τον τελευταίο στοιχείο (κόμβο) του δένδρου, έτσι ώστε το δένδρο να παραμείνει πλήρες, όχι όμως απαραίτητα σωρός, Μετακινούμε το στοιχείο (κόμβο) προς τα κάτω μέχρις ότου τοποθετηθεί στην κατάλληλη θέση, έτσι ώστε να δημιουργηθεί σωρός.

Παράδειγμα

Σωρός Ελαχίστων 1 4 3 15 7 10 9 17 19 8 Η τιμή του στοιχείου κάθε κόμβου είναι μικρότερη ή ίση από τις τιμές των στοιχείων των παιδιών του.

Εισάγουμε το 0 1 3 5 7 6 9 8

Τοποθετούμε το 0 στην τελευταία θέση του σωρού. 1 3 5 7 6 9 8

Ανταλλαγή 7  0 1 3 5 6 9 8 7

Ανταλλαγή 5  0 1 3 5 6 9 8 7

Ανταλλαγή 1  0 3 1 5 6 9 8 7

Κόστος Εισαγωγής Για την αναδιάρθρωση του σωρού δεν απαιτείται πάντα να φτάσουμε μέχρι τη ρίζα. Απαιτούμενο κόστος: O(log n) αφού το ύψος του σωρού που έχει n στοιχεία είναι O(log n)

Διαγραφή της Κορυφής Ακολουθούμε την ακόλουθη μέθοδο: Διαγράφουμε το στοιχείο στην κορυφή και το αντικαθιστούμε με το τελευταίο στοιχείο του σωρού. Ακολουθεί αναδιάρθρωση του σωρού εάν απαιτείται.

Διαγραφή του 0 3 1 6 5 9 8

Διαγραφή του 0 3 1 6 5 9 8

Αντικατάσταση με το τελευταίο στοιχείο (8) 3 1 6 5 9

Διαγραφή του τελευταίου κόμβου που είναι άδειος. 8 3 1 6 5 9

Ανταλλαγή 81 1 3 8 6 5 9

Ανταλλαγή 85 1 3 5 6 8 9