Τίτλος Παρουσίασης Logo

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
γιαννης μπαλτζακης, BSc,MSc, μελετητής-συμβουλος υλοποίησης
Advertisements

Iανουάριος 2007.
Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
E. Stiakakis Πώς το Internet Επηρεάζει τις Προσδιοριστικές Δυνάμεις του Τουριστικού Κλάδου Αρνητική επίδραση (- μικρή, μεγάλη) Ουδέτερη επίδραση.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Η ΑΓΟΡΑ Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 28/05/2004.
ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
Μοντέλο μέτρησης καινοτομίας σε Ευρωπαϊκές Περιφέρειες Measuring INnovation among EURopean Subregions ΜΟΝΤΕΛΟ SHAPES Αναπτυξιακή Εταιρεία Περιφέρειας Νοτίου.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Ερευνα 2011 Θέμα : Μικρή Λιανική.
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
Δημιουργία Εισοδήματος & Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Θεματικό Εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
Οργάνωση και Μάρκετινγκ Ακαδημιών Πετοσφαίρισης
Ecomobile Τίτλος Εταιρείας. Οργάνωση και μέλη της Εταιρείας « 11197» Ε.Π.Σ.Υ.Π.Δ Ανακύκλωσης των κινητών και των μικροσυσκευών με άμεση ανταποδοτική χρηματοδότηση.
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Στοιχεία Επιχειρηματικότητας
ΠΙΓΓΟΥΡΑΣ/PINGOURAS1 Κεφάλαιο 9 Ασκήσεις. ΠΙΓΓΟΥΡΑΣ/PINGOURAS2 Άσκηση 19 Τιμές Αγοράς = Τιμές Συντελεστών + Έμμεσοι Φόροι – Επιδοτήσεις Προϊόν Α: Τιμές.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Gate2Start: a ground-breaking model for the successful exploitation of research-based innovation; Bringing entrepreneurship and market expertise at the.
Κεφάλαιο 5 Τμηματοποίηση Αγοράς.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Με όραμα για το μέλλον. Μπορώ να διατηρήσω το Ε.Γ.Λ.Σ. ? Οι διατάξεις του ν. 4308/2014 για τα «Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα» περιλαμβάνουν στο παράρτημα.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 2 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016.
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΌΤΗΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΉ ΙΔΈΑ (CREATIVE CONCEPT) Χαρακτηρίζεται ως: «…μια ξεχωριστή ιδέα που είναι πρωτότυπη και δραματοποιεί το στοιχείο.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
1 Επιμέτρηση αποθεμάτων και υπηρεσιών (Άρθρο 20) Τα αποθέματα αναγνωρίζονται αρχικά στο κόστος κτήσης. Το κόστος κτήσης των αποθεμάτων περιλαμβάνει το.
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Τίτλος επιχειρηματικού σχεδίου/όνομα επιχείρησης
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
UEFA “Financial Fair Play Regulation” και λογιστικές επιπτώσεις
Σκεπτόμενοι σαν οικονομολόγοι
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
4/23/2018 Όνομα προϊόντος Τίτλος παρουσίασης.
Ανάλυση Εσωτερικού Περιβάλλοντος
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Επωνυμία εταιρείας Μια επισκόπηση της οικονομικής απόδοσης
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ.
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Όνομα προϊόντος.
Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων
Σχέδιο επαγγελματικού έργου
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Παρουσίαση από [Όνομα]
Επιχειρηματικό σχέδιο
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τίτλος Παρουσίασης Logo Ομάδα … Μέλος 1, Μέλος 2, …

Το πρόβλημα Ποια η ανάγκη που καλύπτεται;/ Ποιο πρόβλημα αντιμετωπίζεται; Ποιο το μέγεθος της συγκεκριμένης αγοράς/ του προβλήματος; Καλό είναι να κάνετε μια μικρή ανάλυση και να δώσετε και κάποιες ενδείξεις-νούμερα για το συγκεκριμένο πρόβλημα/ανάγκη που προσπαθείτε να λύσετε

Προσέγγιση Ποιες οι προτεινόμενες υπηρεσίες; Ποια η καινοτομία;

Πελάτες Ποιες οι διαφορετικές ομάδες πελατών ή οργανισμών στους οποίους απευθύνεται η ιδέα; Δημογραφικά χαρακτηριστικά (φύλο, ηλικία, εισόδημα) ή αντίστοιχα χαρακτηριστικά των οργανισμών/επιχειρήσεων που απευθύνεστε

Πρόταση Αξίας Περιγράψτε τα προϊόντα/ υπηρεσίες που δημιουργούν αξία για κάθε ομάδα πελατών. Τι αξία παρέχετε στους πελάτες; Ποιες ανάγκες τους καλύπτετε; Ποια προβλήματα πελατών αντιμετωπίζονται;

Ανάλυση Αγοράς/Ανταγωνισμού Ποιο το μέγεθος της συγκεκριμένης αγοράς; Τι υπάρχει ήδη στην αγορά για την κάλυψη της συγκεκριμένης ανάγκης (άμεσος και έμμεσος ανταγωνισμός) Πώς η προτεινόμενη ιδέα διαφέρει από τον ανταγωνισμό;

Μοντέλο εσόδων Περιγράψτε το μοντέλο εσόδων και προσδιορίστε τις ροές εσόδων για κάθε κατηγορία πελατών Τύποι ροών εσόδων : Έσοδα από την πώληση προϊόντων Έσοδα από τη χρήση υπηρεσίας Έσοδα από συνδρομές Δάνεια / Μίσθωση / Χρηματοδοτική Μίσθωση Αδειοδότηση Μεσιτικές αμοιβές / αμοιβές ενδιάμεσου Διαφήμιση

Η Ομάδα Περιγράψτε την ομάδα και τις δεξιότητες των μελών της ομάδας Περιγράψτε τους διαφορετικούς ρόλους των μελών της ομάδας