Πολύ χρήσιμο για να πετιέται.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΖΩΦΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ
Advertisements

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Αναφορές Μέθοδοι που επιστρέφουν αντικείμενα Copy Constructor Deep and Shallow Copies.
Το Web 2.0. Τι είναι; Τι κάνουμε με αυτό; Τι κερδίζουμε; Συμμετέχουμε Εφαρμογές και περιβάλλοντα στο Διαδίκτυο Συνεργαζόμαστε, σχολιάζουμε, μοιραζόμαστε,
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΝΟΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ: ΤΣΑΝΤΑΚΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ 4ο ΔΗΜ. ΣΧ. ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ Τηλ.Επικοινωνίας:
Παίκτες: 10+ Τα παιδιά κάθονται σε κύκλο. Κληρώνεται ποιος θα παίξει πρώτος. Players: 10+ The children sit in a circle.
Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ THE KING Διαλέγουμε ένα παιδί το οποίο γίνεται ο βασιλιάς. A child becomes the king.
STUDYING AT THE SCHOOL OF ENGLISH Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α. Π. Θ. 10/12/2013.
Λανθάνουσα Σημασιολογική Ανάλυση (Latent Semantic Analysis)
Podcast με ΘΕΜΑ «Διατροφη και υγεια»
ΘΕΜΑ : « Μύθοι και θρύλοι της Λήμνου » 1. Στεφανιδάκης Παναγιώτης 2. Λαγηνά Αργυρώ 3. Τσούτσας Χρήστος 4. Ελιάς Θοδωρής 5. Δημητρίου Γιώργος.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
ΓΚΟΛΜΠΟΛ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ: VISUAL BASIC .NET
«ΚΑΛΕΣ» ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΤΡΟΦΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ.
Γ. ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Copy Constructor Deep and Shallow Copies.
STUDYING AT THE SCHOOL OF ENGLISH Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α. Π. Θ. 8/03/2013.
Δημιουργία προγράμματος ερωτηματολογίου Πολλαπλής Επιλογής Α. Σχεδίαση Φόρμας.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Αναφορές Μέθοδοι που επιστρέφουν αντικείμενα Deep and Shallow Copies.
ΙΤΑΛΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ Δευτερα Πιατα Τμήμα : Β’4 Βάνια Παπαντωνίου
Ομάδα Σχεδιασμού.  Βήμα 1 ο :Εύρεση γεωγραφικού βορρά με τη βοήθεια της σκιάς ενός νήματος το ηλιακό μεσημέρι!  Βήμα 2 ο :Σχεδιασμός των αξόνων της.
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Αμαρυλλίς Μοναστηρίδη (ΠΕ06) Συνεργαζόμενοι Εκπαιδευτικοί: Xρήστος Σουβαλιωτης (ΠΕ11) Μαρία Γιαννακοπούλου (ΠΕ70), Συνεργαζόμενοι.
Καθηγητής Νίκος Λορέντζος Προγραμματισμός & Εφαρμογές Υπολογιστών Κωδικός Μαθήματος: 2890 Κωδικός Διαφανειών: MKT130 Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα.
Μ.Κορδάκη 1, Χ. Σιέμπος 2 1 Εκλ. Επίκουρη καθηγήτρια εκπαιδευτικής τεχνολογίας Τμήμα πολιτισμικής τεχνολογίας πανεπιστημίου Αιγαίου 2 μηχανικός η/υ και.
Καθηγητής Νίκος Λορέντζος Προγραμματισμός & Εφαρμογές Υπολογιστών Κωδικός Μαθήματος: 2890 Κωδικός Διαφανειών: MKT130 Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΥΛΙΚΑ 1 L8 2.5 ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΩΝ ΧΑΛΥΒΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΗ
Φωταύγεια 1/4 Με τον όρο φωταύγεια χαρακτηρίζεται οποιαδήποτε εκπομπή φωτός χωρίς θέρμανση. Το φαινόμενο της φωταύγειας είναι αυτό που παρατηρείται στα.
Βρόχος Do … Loop Σκοπός Μαθήματος Χρήση Do… Loop για την εκτέλεση μιας ομάδας εντολών μέχρι να εκπληρωθεί μια συγκεκριμένη συνθήκη. Αθήνα, 2015.
Βρόχος Do … Loop Σκοπός Μαθήματος Χρήση Do… Loop για την εκτέλεση μιας ομάδας εντολών μέχρι να εκπληρωθεί μια συγκεκριμένη συνθήκη.
Η “ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ” ΣΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ (Χριστιάνα Χαμπίπη – Γ3)
ΕΛΒΕΤΙΑ Τμήμα: Β3 Πρότυπο Γυμνάσιο Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων
Εφαρμογές Υπολογιστών
2 ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Πλήρης αναφορά Βιβλιογραφίας θα αναρτηθεί με την ολοκλήρωση των σημειώσεων.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Εφαρμογές Υπολογιστών
Γενικές Διαδικασίες.
WEB 2.
1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Τάξη Στ2 Βασίλης Α
Εφαρμογές Υπολογιστών
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Βασίλης Α Τάξη Στ2 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο
1 ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Πλήρης αναφορά Βιβλιογραφίας θα αναρτηθεί με την ολοκλήρωση των σημειώσεων.
Π.Γ.Ε.Σ.Σ Θρησκευτικά Γιώργος Λεπίδας
Οι νομοί της Ηπείρου και οι πρωτεύουσες τους
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ 15ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Λ.Τ Λάρισας
ΧΗΜΕΙΑ ΧΗΜΕΙΑ.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΡΟΣΙΑΣ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ
Συντονιστής – επιβλέπων καθηγητής: Λιόντος Ιωάννης ΠΕ4 - Χημικός
Θύτης ≠ Θύμα: Με ποιον/α είσαι;
ΛαϊκέΣ παραδόσειΣ ήθη και έθιμα
Εφαρμογές Υπολογιστών
ΞΕΝΕΣ!!! ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ.
Select Case Σκοπός: Εκμάθηση της εντολής (δομής) Select Case ώστε να μπορείτε να διαλέγετε μια επιλογή ανάμεσα σε πολλές διαθέσιμες στον κώδικα του προγράμματος.
Βασίλης Α. 1Ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Τάξη Στ2 2016
Ιωάννης ο Βαπτιστής: Ο τελευταίος Προφήτης και Πρόδρομος του Χριστού
1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολειο Τάξη Στ2 Βασίλης Α
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Süsteemiteooria ISS E 5 EAP Juhitavus, jälgitavus, rakendused
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΠΑΓΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Δυνάμεις αδράνειας û.de.ρ Re = =
Pirotehnika MOLIMO oprez
Μηχανές-Εφευρέσεις των αρχαίων Ελλήνων
Νικόλαος Κ. Πανούσης Αναπληρωτής καθηγητής, Κλινική Παραγωγικών Ζώων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πολύ χρήσιμο για να πετιέται. Χαρτί Πολύ χρήσιμο για να πετιέται.

Ιστορία του χαρτιού Στη μακρινή Κίνα ,το 105 π.Χ., ο Τσάι Λουν ανέμιξε κουρέλια, δίχτυα ψαρέματος, φύλλα μουριάς, κάνναβη, φλοιούς δένδρων με νερό και μετά συμπίεσε το μείγμα σ΄ένα πλέγμα μπαμπού για να στεγνώσει. Το πρώτο χαρτί είναι πραγματικότητα. Η παρασκευή του θεωρούνταν ιερό απαραβίαστο μυστικό που έπρεπε να κρατηθεί μυστική από τους ξένους.

Τελικά οκτώ αιώνες αργότερα τα μυστικά του πέρασαν στη γνώση των Αράβων από Κινέζους αιχμαλώτους χαρτοποιούς και ύστερα κατέληξαν στην Ευρώπη όπου, περίπου τον 12ο αι. μ.Χ ιδρύθηκαν οι πρώτες μεγάλες χαρτοποιίες. Ως το 18ο αι. το χαρτί κατασκευαζόταν από ίνες λιναριού και κομμάτια κουρελιών. Ένας ιερέας από τη Ρατισβόνη της Γερμανίας κατασκεύασε για πρώτη φορά χαρτί από ίνες ξύλου και ο Γερμανός Βέλτερ (το 1847) ανακάλυψε τη μέθοδο κατασκευής χαρτιού με ξυλόμαζα, που εφαρμόζεται ως και σήμερα.

Παρασκευή

Περιληπτικά η διαδικασία: Υλοτόμηση Αποφλοίωση και Θρυμματισμός Προετοιμασία Χαρτοπολτού Σχηματισμός Χαρτιού Δεματοποίηση και Διανομή

Χρήσεις Χαρτιού Για ενημέρωση: εφημερίδες, περιοδικά, βιβλία, τετράδια 46% Για συσκευασία: χαρτί για συσκευασία, χαρτοκιβώτια 37% Χαρτόνια 9% Βιομηχανικό χαρτί: για τσιγάρα, φίλτρα, χρηματοοικονομικά 3% Χαρτιά τουαλέτας, κουζίνας, χαρτομάντιλα, χαρτοπετσέτες 5 %

Κατανάλωση Χαρτιού ανά κάτοικο το χρόνο ΗΠΑ=310 κιλά Καναδάς=203 κιλά Φιλανδία=168 κιλά Γερμανία=187 κιλά Ολλανδία=160 κιλά Ιαπωνία=168 κιλά Ελλάδα=80 κιλά

Επιπτώσεις από την κατανάλωση Χαρτιού Η χώρα μας προμηθεύεται το χαρτί της από τη Σουηδία, τη Φιλανδία, τον Καναδά και τις ΗΠΑ. Στις χώρες αυτές, δάση τα οποία χρειάστηκαν πάνω από 1.000 χρόνια για να αναπτυχθούν, μπορεί να εξαφανιστούν μέσα σε 12 λεπτά.

Ανακύκλωση Μέσω της ανακύκλωσης τα δύο πρώτα στάδια της παραγωγής χαρτιού παρακάμπτονται και έτσι εξοικονομείται χρόνος και ενέργεια

Έχει όρια η ανακύκλωση; Μπορεί το χαρτί να ανακυκλώνεται συνέχεια; Οι φυτικές ίνες του χαρτού αποτελούνται από κυτταρίνη. Κάθε φορά που φτιάχνεται πολτός, οι ίνες γίνονται πιο κοντές και πιο λεπτές. Κάποτε φτάνουν στο όριό τους και δεν επιδέχονται άλλη πολτοποίηση. Επίσης, ορισμένα προϊόντα αποτελούνται 50% από καινούργιες ίνες και 50% από υλικά που έχουν υποστεί ανακύκλωση μία μόνο φορά. Αυτό το χαρτί μπορεί να ανακυκλωθεί και να αναμιχθεί και πάλι, σε ποσοστό 50% με παρθένα υλικά . Τέλος, τα χάρτινα κουτιά των φρουτοχυμών, που επενδύονται με πλαστική ζελατίνα ή μεταλλική επίστρωση, κουτιά που ενισχύονται με συγκολλητικές ουσίες ή κερί δυσκολεύουν την πολτοποίηση, προκαλούν ζημιές στα μηχανήματα επεξεργασίας και έτσι αποφεύγεται συχνά ή ανακύκλωσή τους

Σημασία της ανακύκλωσης 1 τόνος ανακυκλωμένου χαρτιού ισοδυναμεί με το χαρτοπολτό που παράγουν 17 δέντρα για την ανακύκλωση χαρτιού απαιτείται 40% λιγότερη ενέργεια από την ενέργεια που απαιτείται για την παραγωγή χαρτιού από ξύλο Στην Ελλάδα η κατανάλωση χαρτιού έχει ξεπεράσει τους 800.000 τόνους το χρόνο ενώ την ίδια στιγμή πετιούνται στα σκουπίδια τουλάχιστον 300.000 τόνοι χαρτιού

Τι χρειάστηκε για την παραγωγή αυτών των 300.000 τόνων; 12 εκατομμύρια στρέμματα δάσους 100 εκατομμύρια κυβικά μέτρα νερού που ισοδυναμεί με την ποσότητα κατανάλωσης νερού της Αττικής για 100 μέρες 1,5 - 2 δισεκατομμύρια κιλοβατώρες που ισοδυναμεί με την ενέργεια που καταναλώνεται σε 3 μήνες από ένα εκατομμύριο σπίτια

Περιβαλλοντικά οφέλη από την ανακύκλωση του χαρτιού Σώζονται 17 δέντρα για κάθε τόνο ανακυκλωμένου χαρτιού παράγεται 70% λιγότερη ατμοσφαιρική ρύπανση μειώνονται τα απορρίμματα που καταλήγουν στις χωματερές (αλλά και) δημιουργούνται 5πλάσιες θέσεις εργασίας

Το συμπέρασμα είναι ένα: Ανακυκλώστε!!!

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!!! Υπεύθυνη Ομάδα Πηγές 3dim-aridaias.sch.gr users.sch.gr/kassetas el.wikipedia.org κ.α. Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!!!