ΠΟΣΟΣΤΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Advertisements

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΦΡΑΖΟΜΕΝΑ I
Quiz για το διαδίκτυο !.
Κεφάλαιο 8 Πειρατεία Λογισμικού Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 8.
Έγινε επίδειξη και πρακτική εφαρμογή δύο δημοφιλών προγραμμάτων επεξεργασίας κειμένου (Microsoft Office, OpenOffice Writer). Μάθαμε πώς αλλάζουμε τη γλώσσα.
Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες - Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες Βασίλης Γαργανουράκης
ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ.
Ο λύκος που ήταν χορτοφάγος
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Εμβαδό Ορθ. Παραλληλογράμμου = Μήκος Χ Πλάτος 6 Χ 3 = 18 τ.μ.
Γνωριμία με το Scratch.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Γεια σας. Είμαστε τα τρία γουρουνάκια και θα είμαστε οι ξεναγοί σας στη γνωριμία σας με τα κλάσματα Ναι!! Με το τέλος αυτού του μαθήματος θα γίνετε έξυπνοι.
1.3 ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
ΑΝΕΡΓΙΑ 13η Διάλεξη.
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Θανάσης Θεοφιλόπουλος
ΣΥΝΟΛΑ.
Διδακτική Μαθηματικών Ι 23 Μαΐου 2014 Μάθημα 9 ο Πρόσθεση – αφαίρεση.
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
Πανηγυράκη Χρυσούλα Β3. ► Μια φορά κι έναν καιρό ήταν μια μηλιά και αγαπούσε πολύ ένα αγοράκι, το οποίο κάθε μέρα πήγαινε και την «φρόντιζε» και την «συντρόφευε».
Δειγματική διδασκαλία Κεφ. 15: Αναγωγή στην κλασματική δεκαδική μονάδα
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Και όμως, είναι αλήθεια. Οι γόβες της Ευτέρπης έχουν «σκοτώσει» τον αντρικό πληθυσμό, συμπεριλαμβανομένου και του συζύγου της, του Κλέαρχου, ενός καθ’
1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ. ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ 1 2 Στην αγορά συμμετέχουν πολλοί αγοραστές και πωλητές Τα προσφερόμενα.
Μαρία Στυλιανού Στ’3 Δημοτικό Σχολείο Άγιου Σπυρίδωνα !!
Προσφορά, ζήτηση και δυνάμεις της αγοράς Κεφάλαιο 4 Copyright © 2001 by Harcourt, Inc. All rights reserved. Requests for permission to make copies of any.
Εισαγωγή στην Οικονομική Ι Ζήτηση, Προσφορά, Ελαστικότητες.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Τι είναι «διάστημα» (1). Διαστήματα Εμπιστοσύνης α) για τη μέση τιμή (ποσοτικά) β) για ένα ποσοστό (ποιοτικά)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Μέτρα μεταβλητότητας ή διασποράς
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗ ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
Μαθηματικά Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
Χρυσή Αλαμάνη- Ε’ τάξη- ΕΤΟΣ
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Λίγα λόγια για σένα. Αυτό το προγραμματάκι έγινε για να σε
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Εισαγωγή στην έννοια Μole
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Τι είναι «διάστημα» (1). Διαστήματα Εμπιστοσύνης α) για τη μέση τιμή (ποσοτικά) β) για ένα ποσοστό (ποιοτικά)
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
Emotions
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΟΣΟΣΤΑ

Αποφασίστε αν είναι ΣΩΣΤΟ ή ΛΑΘΟΣ Εξηγείστε!! 1) Το ότι το A είναι το 25% του B σημαίνει ότι το Β είναι το 75% του Α 2) Εάν το A είναι 5% περισσότερο απο το B, τότε το B είναι 5% λιγότερο απο το A 3) Εάν το A αυξάνεται κατά 10% και στη συνέχεια αυξάνεται κατά 5%, τότε η συνολική αύξηση είναι 15% του A. 4) Το A αυξάνεται κατά 5% και στη συνέχεια μειώνεται κατά 10%. Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο αν πρώτα μειωνόταν κατά 10% και στη συνέχεια αυξανόταν κατά 5%. 5) Σε μια τάξη ο λόγος των αγοριών προς τα κορίτσια είναι 3:4. Ο αριθμός των αγοριών είναι το 75% του συνόλου των μαθητών της τάξης. 6) Ο αριθμός των αγοριών σε μια τάξη είναι το 45% του συνόλου και ο αριθμός των κοριτσιών είναι το 55%. Αυτό σημαίνει ότι τα κορίτσια είναι κατά 10% περισσότερα απο τα αγόρια. 7) Σε μια τάξη υπάρχουν 20% περισσότερα κορίτσια απο αγόρια. Αυτό σημαίνει ότι σε αυτήν την τάξη το 60% είναι κορίτσια και το 40% είναι αγόρια.

Σε μια εφημερίδα διαβάζουμε: Το 8% των αμερικανών τρώει κάθε μέρα στα McDonald’s. Ο πληθυσμός της Αμερικής είναι 310 εκατομμύρια, και υπάρχουν 12.800 καταστήματα McDonald’s. Σχολιάστε

Εκτιμήστε

Σε μια φωτοτυπική μηχανή μπορείς να κάνεις μεγενθύσεις ή σμικρύνσεις, πατώντας το κατάλληλο κουμπί. Ο Νίκος θέλει να κάνει μια σμίκρυνση κατά 60%. Δεν έμεινε ικανοποιημένος, οπότε πήρε τη φωτοτυπία (δηλαδή το φύλλο με τη σμίκρυνση και του έκανε μεγένθυση κατά 140%. Σκέφτηκε ότι έτσι θα αποκτούσε τις αρχικές διαστάσεις. Συμφωνείτε μαζί του;

Στο παρακάτω πρόβλημα: Σε ένα μαγαζί υπάρχει μια προσφορά “50ml πορτοκαλάδα στην τιμή των 45ml. 10% περισσότερη πορτοκαλάδα δωρεάν''. Είναι αληθινή η προσφορά; τρεις μαθητές σας ο Χάρης, ο Δημήτρης και ο Λεωνίδας απαντούν Χάρης: Το “10% περισσότερη πορτοκαλάδα” δεν είναι ακριβές. Στην πραγματικότητα είναι περισσότερο από 10% η παραπάνω πορτοκαλάδα. Δημήτρης: Το “10% περισσότερη” δεν είναι σωστό, γιατί υπάρχει μόνο 5% περισσότερο, αφού 50-45=5. Λεωνίδας: Το “10% περισσότερη” είναι αλήθεια, αφού το 10% του 50 είναι 5.   Μόνο ένα από τα τρία αγόρια έχει δίκιο. Ποιο αγόρι έχει δίκιο και γιατί; Ποια λάθη έκαναν τα άλλα δύο αγόρια;

Σε ένα μαγαζί υπάρχουν οι εξής προσφορές Προσφορά 1: Δύο είδη στην τιμή του ενός Προσφορά 2: Αγοράστε ένα είδος και το δεύτερο με έκπτωση 25% Προσφορά 3: Αγοράστε δύο και πάρτε το δεύτερο με έκπτωση 50% Προσφορά 4: Τρία είδη στην τιμή των δύο   Ποιά προσφορά σου δίνει τη μεγαλύτερη έκπτωση; Ποιά προσφορά σου δίνει τη μικρότερη έκπτωση;

6) Έρχεται ένας μαθητής σας και σας λέει: «Βρήκα κάτι φανταστικό 6) Έρχεται ένας μαθητής σας και σας λέει: «Βρήκα κάτι φανταστικό. Το 25% του 30 είναι ίδιο με το 30% του 25. Ισχύει πάντα αυτό;» Τι θα του απαντήσετε;

- Τι λάθος έκανε ο καθένας απο τους άλλους δυο; Ο Δημήτρης, η Χρύσα και ο Κώστας αποφάσισαν να βοηθήσουν τη μητέρα τους και πήγαν να κάνουν τα ψώνια. Έπρεπε να αγοράσουν και απορρυπαντικό. Στο μαγαζί που πήγαν τους τράβηξε την προσοχή μια «προσφορά» Απορρυπαντικό ΚΑΘΑΡΕΞ 50 κιλά στην τιμή των 45 κιλών. Ευκαιρία!!! 10% επιπλέον προϊόν δωρεάν   Ο Δημήτρης λέει: Το κουτί με το επιπλέον προϊόν δεν έχει μόνο 10% παραπάνω αλλά περισσότερο. Η Χρύσα λέει: Λάθος κάνεις. Το κουτί με το επιπλέον προϊόν δεν έχει 10% παραπάνω. Έχει μόνο 5% παραπάνω, αφού 50-45=5. Ο Κώστας λέει: Έχει ακριβώς 10% παραπάνω, αφού το 10% του 50 είναι το 5. - Ποιός έχει δίκηο; - Τι λάθος έκανε ο καθένας απο τους άλλους δυο;

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ   ΑΥΞΗΣΗ Αύξηση των 50ευρώ κατά 15 %. • Προσθέτοντας: 15% του 50 = 0.15x50=7.50 Νέα τιμή= 50.00 + 7.50 = 57.50 •ΣΥΝΤΟΜΑ : 100% + 15% = 115% Επομένως 1.15 x 50.00 = 57.50 ---------------------------------------------------------------------------- ΜΕΙΩΣΗ Μείωση των 60 ευρώ κατά 20% •Αφαιρώντας: 20% του 60 = 0.2 x 60 = 12.00 Νέα τιμή= 60.00 – 12.00 = 48.00 •ΣΥΝΤΟΜΑ: 100% - 20% = 80% Επομένως 0.80 x 60 = 48.00 ΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΗ ΑΥΞΗΣΗ ΜΕΙΩΣΗ Αύξηση των 80 ευρώ κατά 30%, και μετά μείωση κατά 30% ΣΥΝΤΟΜΑ: Πολλαπλασιάζουμε με 1.30, και μετά με 0.70 80 x 1.30 = 104.00 104.00 x 0.70 = 72.80 ΔΕΝ ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΤΙΜΗ