Μαθηματικά Ι Διδάσκων: Ε. Κρητικός Φροντιστήρια: Β. Ταγκαλάκη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη διδακτική διαδικασία ο διδάσκων θέτει στόχους, στη συνέχεια μεριμνά για την επίτευξή τους και τέλος αξιολογεί το έργο του, το υλικό.
Advertisements

ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ (LOGISTICS)
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2007 Βεύη Φλώρινας Βεύη Φλώρινας 2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ.
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ευθυγράμμιση Στόχων – Διδασκαλία – Αξιολόγηση ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ & ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Επίλυση Προβλημάτων με Η/Υ
Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων
Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση
Χρήστος Δ. Ταραντίλης, Λέκτορας ΔΕΤ Εφαρμογές Διοικητικής Επιστήμης ΙΙ.
This project has been funded with support from the European Commission. Mathematical literacy and basic competences in science and technology Μαθηματική.
Mathematical literacy and basic competences in science and technology Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα.
Oικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών – AΣΟΕΕ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας Μικροοικονομική Ανάλυση στην Λήψη Επιχειρηματικών Αποφάσεων (Φθινοπωρινή-Χειμερινή.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ & ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
1 Πανεπιστήμιο Κρήτης, Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών Δημήτρης Πλεξουσάκης 10/2/2015ΗΥ180 – Μάθημα 1ο Διδάσκων: Δημήτρης Πλεξουσάκης Καθηγητής
Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
1. ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
1. ΝΕΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
ΟΠΑ-ΔΕΤ ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΗ ΛΗΨΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»
EXCEL – λογιστικά φύλλα. Χρήση επεξεργασία, αναπαράσταση και επικοινωνία αριθμητικών (η γενικότερα ποσοτικών) δεδομένων Ειδικότερα Εφαρμογή εκπαιδευτικών.
1 Διοίκηση Έργων και Προγραμμάτων ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Καθηγητής Κωνσταντίνος Γ. Ζωγράφος Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης.
 Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον:  Τεχνικές Διδασκαλίας.
Μαθηματικά Διοικητικής Επιστήμης Ι – Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας 1 Μαθηματικά Διοικητικής Επιστήμης Ι Διδακτικό Προσωπικό: Λέκτορας Χρήστος.
Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση
1. ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γεώργιος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γεώργιος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Διδακτικό Προσωπικό: Παραδόσεις: Φροντιστήρια: Χρήστος Δ. Ταραντίλης
 Το project με το οποίο ασχοληθήκαμε ονομάζεται «παιχνίδι της γνώσης». Χωριστήκαμε σε ομάδες όπου η κάθε μία ασχολήθηκε με ένα ξεχωριστό διδασκόμενο μάθημα.
Διδακτική Πληροφορικής
Φυσική Ι Μια πρώτη εισαγωγή. Περίγραμμα  Εισαγωγή  Στόχος  Διδασκαλία  Σχέδιο Μαθήματος  Αξιολόγηση  Βιβλιογραφία.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη 1.
Θέματα Υπολογισμού στον Πολιτισμό Εύη Παπαϊωάννου
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Διδακτική της Πληροφορικής
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών Ροή Λ: Λογισμικό
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Περίγραμμα μαθήματος
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Δ.Ι.Ε.Κ. ΑΙΓΑΛΕΩ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
ΤΜΗΜΑ Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης
Καλωσόρισμα ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΡΩΤΟΕΤΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής Βαγής Σαμαθρακής 1.
Πρακτική Άσκηση στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης(Ε) 3ο Εξάμηνο
ΤΜΗΜΑ Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαθηματικά Ι Διδάσκων: Ε. Κρητικός Φροντιστήρια: Β. Ταγκαλάκη Εργαστήρια: Σ. Γρηγορακάκης

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε σε ένα πολύπλοκο και αλληλεξαρτώμενο περιβάλλον θα πρέπει να αναπτύσσουμε και να ασκούμε συνεχώς τις αναλυτικές μας ικανότητες, θα πρέπει να αμφισβητούμε λογικούς ισχυρισμούς και να αναγνωρίζουμε μοτίβα, να διακρίνουμε τις βασικές και τις άνευ σημασίας πτυχές των προβλημάτων, να παράγουμε νέα προϊόντα χρησιμοποιώντας την φαντασία μας και τα οποία αποδίδουν καρπούς στην πραγματικότητα που ζούμε. να μοιράζουμε τις ιδέες και τις γνώσεις μας με άλλους, να αναζητάμε και να αξιοποιούμε τις ιδέες και τις γνώσεις των άλλων.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Το μάθημα των Μαθηματικών προωθεί τις μαθηματικές δεξιότητες και γνώσεις με στόχο την αναλυτική επάρκεια και την ικανότητα μας στην επίλυση προβλημάτων του πραγματικού κόσμου, ώστε να λύνουμε προβλήματα των μαθηματικών με σαφήνεια, και ακρίβεια να λύνουμε προβλήματα που προέρχονται από εφαρμογές εκτός των μαθηματικών να εξηγούμε κατά πόσο τα αποτελέσματά μας έχουν νόημα στο πλαίσιο του προβλήματος που επιλύουμε να εξηγούμε τη σημασία των αποτελεσμάτων μας και να προτείνουμε βελτιώσεις να χρησιμοποιούμε την τεχνολογία όπου είναι απαραίτητο.

Σκοπός του Μαθήματος Η Εισαγωγή μας σε βασικές μαθηματικές έννοιες και τεχνικές, μέσω των οποίων: θα αποκτήσουμε το απαραίτητο υπόβαθρο για την κατανόηση της ύλης άλλων μαθημάτων του προγράμματος σπουδών θα κατανοήσουμε τη σημασία των μαθηματικών στην επίλυση πραγματικών – ρεαλιστικών προβλημάτων, από διαφορετικούς τομείς των διοικητικών επιστημών όπως μικροοικονομία, χρηματοοικονομικά, επιστήμες των αποφάσεων και διοίκηση των επιχειρήσεων

Γενικοί Στόχοι Εκμάθησης Η απόκτηση μαθηματικής παιδείας, η οποία θα βοηθήσει στη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων. Η ακριβής χρήση μαθηματικών συμβόλων και τεχνικών με σκοπό την σωστή και «καθαρή» ανταλλαγή ιδεών Η κατανόηση του τρόπου, μέσω του οποίου, τα μαθηματικά συμβάλουν στην ανάλυση των γεγονότων που λαμβάνουν χώρα στο πραγματικό κόσμο Η ανάπτυξη προτύπων συλλογιστικής, τα οποία θα μας επιτρέψουν όταν αντιμετωπίζουμε νέα προβλήματα να ανακαλύπτουμε αναπαραστάσεις να μοντελοποιούμε αφηρημένες έννοιες, να διατυπώνουμε υποθέσεις, να κατασκευάζουμε επιχειρήματα

Γιατί Μαθηματικά στο ΔΕΤ; Τα προβλήματα της Διοικητικής Επιστήμης παρουσιάζουν μεγάλη πολυπλοκότητα, τόσο αναπαράστασης όσο και επίλυσης. Γι’ αυτό το λόγο απαιτείται από τους problem-solvers η απόκτηση ουσιαστικής μαθηματικής κατάρτισης Τεχνολογία Μαθηματικά

Φιλοσοφία διαλέξεων Ζητάμε να μοιραστείτε τη σκέψη σας με όλους τους συνεργάτες στο μάθημα και με τους συμφοιτητές σας. Η κριτική σκέψη στα μαθηματικά σας βοηθάει να αποκτήσετε εικόνα για τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες σας καθώς επίσης και να εκτιμήσετε την αξία των λαθών ως ισχυρά κίνητρα για την ενίσχυση της μάθησης και κατανόησης.

Φιλοσοφία διαλέξεων Σκοπός δεν είναι η διδασκαλία: Θέλουμε να σας βοηθήσουμε και να σας δώσουμε τη δυνατότητα να μαθαίνετε Το επίπεδο εκμάθησης εξαρτάται και από εσάς Γι’ αυτό, όταν έχετε απορίες, ΡΩΤΗΣΤΕ μας! Δομή κάθε θεματικής ενότητας Θέτουμε τους στόχους εκμάθησης τι πρέπει να έχουμε κατανοήσει όταν τελειώσουν οι διαλέξεις που αναφέρονται στην εξεταζόμενη θεματική ενότητα Θεωρία – Φροντιστηριακές Ασκήσεις – Εργαστήριο Παραδείγματα και Εφαρμογές

Εργασία στα Μαθηματικά Εργασία στα μαθηματικά που αφορά την διδασκόμενη ύλης και κυρίως θέματα από: α) Την οριακή ανάλυση, βελτιστοποίηση και εφαρμογές στην Οικονομία και Διοίκηση, β) τις προσεγγιστικές μεθόδους όπως Υπολογισμός Ολοκληρωμάτων, πολυώνυμα Taylor, μέθοδοι εύρεσης ριζών πολυωνύμων γ) υπολογισμός Σειρών και δ) την επίλυση διαφορικών εξισώσεων. Το επιδιωκόμενο είναι να χρησιμοποιούνται α) word για την συγγραφή των εργασιών και β) Excel, MatLab όπου απαιτούνται υπολογισμοί και γραφήματα.

Εργασία στα Μαθηματικά Θα συνεργαστείτε για τις εργασίες εκτός από εμένα με τους μεταπτυχιακούς φοιτητές: Άρη Μετζιδάκη Μαθηματικό, ΜΒΑ ΟΠΑ, και Γιώργο Τσαγάρη Μαθηματικό, M.Sc, ΔΕΤ. Το γραφείο των μεταπτυχιακών φοιτητών θα είναι στο εργαστήριο MSL (Management Science Laboratory), Ευελπίδων 47, 1ος όροφος. Θα σας ανακοινωθεί από πότε να επικοινωνείτε μαζί τους.

Περιεχόμενα Μαθήματος Το  περιεχόμενο  του  μαθήματος  περιλαμβάνει  τέσσερις  βασικές  θεματικές ενότητες: Εισαγωγή - Βασικές Έννοιες: Σύνολα, Συναρτήσεις, Ακολουθίες, Όρια, Στοιχειώδης  Αναλυτική Γεωμετρία  Διαφορικός Λογισμός Συναρτήσεων μιας και πολλών  Μεταβλητών - Πεπλεγμένες Συναρτήσεις Ολοκληρωτικός Λογισμός - Πολλαπλά Ολοκληρώματα Μαθηματικά Υποδείγματα στο χώρο της οικονομικής και  διοικητικής επιστήμης Διαφορικές εξισώσεις --------------------------------------------------------------- Γραμμική Άλγεβρα Βελτιστοποίηση Συναρτήσεων πολλών Μεταβλητών

Βιβλιογραφία Βιβλία του Μαθήματος : 1. Yamane T. and Κιντή Α. (2000), Μαθηματικά Οικονομικό- Διοικητικών Επιστημών, Gutenberg 2. Lipschutz S. and Lipson M. (2015), Γραμμική ‘Άλγεβρα, Σειρά SCHAUM, Εκδόσεις Τζιόλα Ενδεικτική Βιβλιογραφία 1. Barnett R.A., Ziegler M.R. and Byleen K.E. (1999), Calculus for Business, Economics, Life Sciences, and Social Sciences, Prentice Hall 2. Bittinger M.L., Ellenbogen D.J. (2007), Calculus and its Applications, Pearson   3. Coldstein L.J., Lay D.C., Schneider D.I. (1999), Calculus and its Applications, Prentice Hall 4. Lial M.L., Hungerford T.W., Holcomb J.P.(2007), Mathematics with Application, Pearson 5. Καβουσανός Ε. (2014), Εφαρμογές Μαθηματικού Λογισμικού σε Επιχειρησιακά και Οικονομικά προβλήματα,Εκδόσεις Μπένου 6. Κατερίνης Π. , Φλυτζάνης Η. (2010), Ανώτερα Μαθηματικά, Εκδόσεις Μπένου. 7. Bradley T. (2015), Μαθηματικά για τα Οικονομικά και τη Διοίκηση, Εκδόσεις Κριτική 8. Hoy M., Livernois J., McKenna C., Rees R. and Stengos T. (2013), Μαθηματικά Οικονομικών Επιστημών, Gutenberg. 9. Spiegel M. (1982), Ανώτερα Μαθηματικά, ΕΣΠΙ Εκδοτική

Τρόπος Εξέτασης Τελική γραπτή εξέταση, 70% Πρόοδος (Εργαστήρια-Φροντιστήρια), 10% Εβδομαδιαίες Φροντιστηριακές Ασκήσεις, 5% Εργαστηριακές Ασκήσεις Matlab, 5% Εργασία που αφορά την διδασκόμενη ύλη,10% Παρατηρήσεις: α) φοιτητής που θα συμμετάσχει μόνο στην τελική γραπτή εξέταση θα βαθμολογηθεί με άριστα το 8. β) φοιτητής που θα βαθμολογηθεί από τις εργασίες με συνολική βαθμολογία από [1.5-3] και γράψει μεγαλύτερο βαθμό από τον βαθμό που προκύπτει με τον παραπάνω υπολογισμό, η τελική βαθμολογία του θα είναι ο βαθμός στην εξεταστική.

Πρόγραμμα Μαθημάτων Διαλέξεις Τετάρτη 17:00-19:00 στην αίθουσα Α31 Πέμπτη 11:00-13:00 στην αίθουσα Δο Φροντιστήρια Τετάρτη 13-15 , στην αίθουσα Δ11 Εργαστήρια Δευτέρα 9-11 (Α-Λ), 11-13 (Μ-Ω) στο κέντρο υπολογιστών, 3ος όροφος πτέρυγας Δεριγνύ